-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz bognar110 #140800 üzenetére
superb?
AWT hossz motor.
170-180ps 280-320nm a max.Mági!: AWT-ről van valami infod miért szeretnek főtengely csapágyasodni?
4-ből 3 az v az volt amihez közöm van/volt, amibe épül a race az AVJ, ugyan az a radiális csapágya mint az AWT-nek, kicsit fosok (a radiális és axiális csapágy maradt a gyári 30secet használt.)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #140805 üzenetére
Mindegyik szeret csapágyasodni a bekarbonosodott szívókosár miatt. Aki azt pucolja, nem lesz ilyen gondja, nem a csapágy hibás, az elégtelen kenés öli meg. A hoszmotoros tetézi az állandóan valahol eresztő olajkáddal, és a szerelők tétlenségével. Azon senki nem akar kádat tömíteni, mert macerásabb. Hosszmotorsban 200k km után a saját turbó is ritkaság számba megy, az is a kenés miatt adja meg magát. A motor elrendezése is adja a két hátsó henger nagyobb hőterhelését, ami még jobban égeti benne az olajat.
Nefossámán, neked keresztben van a motor és szoktál olajat is cserélni a gyilkolás mellett + új a szivókosár is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ma a városban nem ment 95 fok alá az olaj. 100 és 95 fok között ingadozott. Néha erre es érdemes odafigyelni, hogy ne égjen szénné az olaj. Racsing nem volt, szabályok +10%.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #140807 üzenetére
új kosár új pumpa új főtengely, alig használt csapágy, hát jah 10e nagyon nem megy el nálam egy olaj ez igaz, bár 2-3e után már fekete, de ma semmi komolyabb race nem volt (r8 pakettos TT mk2 nem akart játszani :/), de simán volt 106 fokos a mobil 5w40.
hát csak lehet hogy magamhoz nyúlnék egy hibás széria gyári nyugvó csapágy miatt, ami járt hozzánk AWT ott konkrétan kiesett az axiális csapágy és ha kinyomtad a kuplungot a főtengely sonkája marta a csészét
igaz kapott egy új axiális csapágyat, azóta megy az új tulajnálmás:valaki nálam nagyobb tribologus meg tudja esetleg mondani ez utcára miért nem ajánlott?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #140812 üzenetére
jah és találtam pár döglött hinta lovat és néhány elszárad nyúlmókust a golfba.
itt is elment kicsit a mérés
érdekesség oe tömítés, oe csavar, csavarok nem voltak lazák!! kb 15-20e van benne, az mondjuk nem normál felhasználásba ugye."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #140817 üzenetére
Már nekem kellemetlen Még egy hiba a Leonba
(#140819) tomcsi23: asszonnyal meg kell még szerettetni ..valamiért ő az 5ös golfot akar én meg nem De ha találnék normális 150 lovas pd-t jó felszereltséggel akkor szerintem karácsony környékén megajándékoznám magam
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz VR6-Fan #140799 üzenetére
Köszi. Lehet, hogy akkor érdemes lenne mindenképp cserélni. Kitudja, hogy volt-e vezérléscserénél vagy sem. (bár a legtöbb helyen cserélik vele együtt)
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
Ha bekapcsolom a klímát csak meleg levegőt fúj mindegy, hogy 25 vagy 20 fokra van állítva. Kb 20 perc után kezd el csak hideget fújni. Kevés a klímagáz?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz VR6-Fan #140812 üzenetére
Mert utcai körülmények között (hőterhelés) nem ken rendesen és fossá kopik a motorban minden.
Ugye eleve a motor kopásának kb 2/3-át hideg üzemben szenvedi el élete során, amikor még nem ken rendesen az olaj.
A kenés akkor jó ha a viszkozitás 10, ugyanis az autógyárak tervezői a legtöbb esetben 100C fokos olaj és víz hőmérsékletre tervezik a motorokat (polgári használatra szánt autóknál), 10-es viszkozitási értékkel számolva.Na most ennek az olajnak (0W50) 100 fokon 17,2 a viszkozitása, tehát k. sűrű. A 0W30-asának is 100 fokon 11,5 ami szintén túl sűrű az ideális 10-es értékhez képest. És akkor a hidegoldali viszkozitásáról még nem is beszéltünk....
Ez tényleg csak versenygépekbe való.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hajdu bihar megyeben nem tudtok autobontot? Esetleg nyiregyhaza kornyeke 10-20kmes korzeteben?
-
tresh
addikt
válasz tomcsi23 #140822 üzenetére
Ja ja mindenképp év végi példányokat keresném. Csak igazából a szín még egy szívató tényező mert piros/sárga nem opció. Túl feltűnő. Veresen van egy érdekes lehet megnézem ha meg van még neki: [link]
focvis: Nézegettem azt is de igazából az ARL lenne a legszimpibb. Azt már nem bántanám bőven elég lenne a hétköznapokra.Javarészt úgy is asszony rúgná neki ő meg nem a sietős fajta. Ettől függetlenül nem kergetek illúziókat mert a "tdisportcupraraccsing" verziók valószínűleg mind gatyán lesznek. Szóval lehet hogy a 130-asok között lesz értelmes példány ha mázlim van.
(#140821) lenko: csak azt vennék de hát én csóró vagyok a V5höz
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #140839 üzenetére
Ami ugye nem a fenntartásra kell mert soha semmi baja, csak úgy egy prekvizítum
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
bognar110
őstag
válasz Speeedfire #140837 üzenetére
jaa.... az más akkor. Azt hiszem a 2.0tsi golf7 GTI-k produkálnak 320nm nyomatékot ha jól emlékszem és 230 loerót gyárilag szedheti a lábát rendesen
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #140839 üzenetére
De gondolom ez az ár csak hibátlan példányok esetén érvényes
-
elistvan
senior tag
Sziasztok!
Találtam egy nekem való 2-es fábiát de ebben már nem a 12/12-es HTP hanem 1,2-es TSI motor van. Kerülendő vagy mennyi nyűgje van a HTP motorokhoz képest? Drágább vagy bajosabb az üzemelétetése?
Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr
-
-
lenko
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban