-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Kollégák. Mo-n tud valaki Bp közelébe megbízható boltot, ahol Motul olajat árulnak? Bárdi jó lenne, csak 10-12eFt-al drágább az 5L, mint máshol.
-
Acheron
őstag
válasz Kiskokó #140015 üzenetére
Köszönöm az infót. Az a sorozat már bele sem férne a keretbe. A négybetűs kódnak utánanézek.
Időközben körbejártam az A4, A6 kérdést (szó szerint is.) Méret alapján az A4 tökéletesen elég nekem, ellenben tiptronic váltósat találni igazi kihívás (a keresésbe eső Quattro -k mind S-tronic váltóval vannak szerelve.)
A6 -nál ez jóval esélyesebbnek tűnik, de a piaci körkép alapján azért az sem egyszerű menet
S5 -ből a közelben is találtam egész élhetőt, de ő is multitronic (+kicsit túl is a kereten).
A váltók közt nehéz eligazodni, ha nincs kiírva a hirdetésre, hogy milyen. Kérdés, hogy ránézésre meg lehet különböztetni valahogy aTriptonic, S-Tronic vagy Multitronic váltókat? Képek alapján én nem láttam különbséget pl a váltókaron. -
-
bognar110
őstag
Sziasztok következő történt, rendeltem belső ledeket a kocsiba be raktam mindegyiket oda ahova kell, a vezető oldali ajtó világitást szerettem volna be rakni bele is ment világított kicsit utána semmi azóta nem működik a beltér világítás a központi zár az ablakok a csomagtartó kis tankoló ajtó sem aksi sarut le szedtem utána vissza de semmi. Biztosítékot nem néztem meg mert már kicsit be sötétedett szerintetek mi lehet remélem a biztosíték passat B5.5 2004 Valaki esetleg tipp ?
[ Szerkesztve ]
-
-
bognar110
őstag
válasz Mágus2 #140207 üzenetére
Köszi a választ. Amit a képen be jelöltem az vonatkozik a beltér világításra és az ajtókra is együtt ?
Tehát csak azt kell megnéznem ? Hogyan tudom az üzemanyagnyilásajtót ki nyitni elektronika nélkül úgy hogy nem teszek benne kárt ?bitpork Köszönöm a válasz neked is.Próbáltam nem ment.Csak nem lesz gond a komfortmodullal vagy valami mással remélem mert akkor magamhoz nyúlok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bognar110 #140209 üzenetére
Ne légy lusta, nézd át mindet. Hátul van a csomagtartóban a tanknyílás oldalán a kárpit mögött egy zsinór, azzal nyitható a tankajtó, ha elromlana az elektonika.. . Kellett neked is led. Mi a menő amúgy azon a leden? Utálom a hideg fehér fényét. Beltérben csak a sárgát tűröm meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
zsolt19900
őstag
válasz bognar110 #140212 üzenetére
azok okés, hogy biztosíték csak nehogy úgy járj mint én, hogy a vélhetően rossznak vélt -utólagosan betett- hátsó plusz világításomat hittem annak ami kivágja a biztit, fogtam szépen leszigeteltem stb. stb. erre fogta magát és elkezdte a kövi nézelődéskor felfújni és vörösen izzítani a biztosítékot, volt annyi lélekjelenlétem, hogy kikaptam a helyéről, a következő pedig az utólag beépített plusz világítás volt.... és azóta jó a kocsi ezen része -ami hibát még észrevettem, hogy a kilépőfénynél eldurrantotta a kis ellenállást, ez pótlás alatt van.... esetleg te is nézz rá arra, hát ha neked is van egy ellenállás minden egyes kilépőfényben, mert azt is lehet, hogy eldurrantotta egy nem oda való led, csak egy tipp
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bognar110
őstag
válasz zsolt19900 #140213 üzenetére
Rendben köszönöm a tippet, meg nézem holnap meg írom hogy mire jutottam.
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #140205 üzenetére
Értem, akkor ránézésre ez nem mondható meg. Ha jól vettem le, nekem ZF 6HP19 típusú váltót kell keresnem, a kód gondolom az áttételezésről, és egyéb, típuson belüli eltérésekről tájékoztat.
Azt tudom, hogy a Tiptronic sem a Szent Grál, és előbb - utóbb ezzel is elő fognak fordulni problémák, egy felújítás pedig akár belekarcolhat az 500k -ba. Arról van info, hogy egy S-Tronic (DSG) vagy Multitronic felújítás hogyan aránylik ehhez, egyrészt költségben, másrészt az előfordulás gyakoriságában (magyarán melyik váltónál milyen futás várható el (nagy átlagban), mielőtt hozzá kell nyúlni)? -
válasz Acheron #140215 üzenetére
Most mondhatnám h van - és nem is hazudnék, mert pl az autós topikban legalább 1 mindenhez is értőt találsz - , de használt autónál ez megjósolhatatlan. Multinál ha megfő az elektronika lehet akár 1500 € anyagban. Tipnél szintén lehet ennyi, de megállhat 800€-nál is ha elég citromot birizgálni. Stronicnál a kettőstömegű is egy összeg, meg a mechanika is, de szükségszerűen és feltétel nélkül nem muszáj cserélni mindkettőt. Szóval lutri a felújítás költségének jóslata.
A futása szintén, mert nagyban függ attól, milyen stílusban, körülmények között és szerviz mellett volt hajtva. Ha nincs az adott váltóval tapasztalatod vigyél magaddal vkit aki már legalább régóta vezeti az adott fajtát, ki fogja szúrni amit ki lehet. Én tiptronic hívő vagyok.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #140216 üzenetére
Jogos, nem is várok én jóslást. Inkább a worst case scenario -król próbáltam érdeklődni, melyik típusnál miket kell cserélni jellemzően. Volt automatám, de annak semmi baja nem volt, így váltó hibáról, javításról nincs tapasztalatom (hála az égnek).
Az elektronika nyilván mindháromnál játszik, (bár a költségük lehet eltérő), a mechanika viszont már mindben teljesen más, ez jelentősebb különbséget generálhat egy felújításnál.
A lényeg, hogy tudom, egy felújítás nagyjából be fog nézni, míg nálam van az autó, egy ilyen 1500 EUR költség pedig még élhető is (jó esetben egyszer kell megcsinálni a cirka 3 - 5 év alatt), de pl a dupláját már nem szívesen vállalnám be - főleg ha elkerülhető egy okos választással az elején.
Vezettem már többféle váltóval autót (fokozatmentest még nem), nekem teljesen rendben van a hagyományos automata sebessége és váltáskultúrája. Így nálam is a tiptronic a nyerő a fenti háromból, de azért még ki kell próbálnom, hogy az adott típusra hangolva tetszik - e a közlekedés vele. A Multira nagyon kíváncsi lennék, de jelenlegi tudásommal (ami sajnos nem sok) túl rizikósnak ítélem.
Szakemberrel természetesen mindenképp átnézetem vásárlás előtt - ha már én nem értek hozzá.
Köszönöm! -
simonjoe
senior tag
válasz Mágus2 #140210 üzenetére
Mági!! Teljesen szerethető a LED, van 4800K-es is ami már majdnem nappali fénynek megfelelő színhőmérsékletű. Az a baj ezekkel, h van pár száz forintért és van súlyos ezrekért is. No, a pár százas még a fenyőfára sem való, kocsiba illik azért a drágábbat venni és a hasonló anomáliák így elkerülhetőek.
Joe
-
Danex
addikt
válasz simonjoe #140218 üzenetére
Az a baj, hogy sokan a legolcsóbbat veszik, ha picit olvasott akkor can-bus ready-t. Ha többet akkor nem rak bele led-et, mert a can-busos leolvad a kocsiban (kivéve a nagyon drágát, amihez külön ellenállás van).
Itt is kijön az olcsón legyen prémium autós világításom.
Itt az olcsó elrettentő példa
-
-
válasz Acheron #140217 üzenetére
2000 € magassága és/vagy váltócsere a worst scenario. Talán jelent neked is valamit, de volt ismeretlen futású c6 allroadom tiptronickal és ugyanúgy nem kellett hozzányúlni a kötelező olajcserén kívül, mint most a tippre 500k km magasságában tartó touaregeméhez, vagy az előtte volt szintén ismeretlen futású c5 allroadom és b5 passatoméhoz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
freaghill
őstag
-
-
-
cool13
őstag
Miből tudom kideríteni hogy a gépsárkányban van e részecskeszűrő? BKC motorkód. Aknára állás nélkül. Olaj miatt kérdezem.
Jól gondolom, hogy az olaj legyen: VW VW 506.01 vagy 507.00 előírásnak megfelelő?[ Szerkesztve ]
-
-
Acheron
őstag
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
A4 B5 1-6 benzin.
Néhány hete felakadt a lökhárító koptatója egy padkán.
Szétcsúszott egy zöld csati, ami miatt nem ment a klíma. Összedugtuk, megy.
Viszont tegnap észrevettem, hogy egy kábelt húzok magam alatt, és nem tudom honnan hiányzik.Látszólag minden működik, csak kellene neki helyet találni. Szürke/sárga, barna; lila jelölővel a csatin.Hogyan kellene nekilátni a keresésnek?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #140234 üzenetére
Ez nem a ködlámpáé.
-
-
-
Dolby
senior tag
Hali,
apósom 1970-es VW Tip 3-hoz főtengely siklócsapágyat keres, ha lehet eredetit, vagy ahhoz közelítő minőségűt, mert amit talál a szerelője, az olyan alumínium ötvözetből van ami állítólag nagyon gyorsan kopik (dél-amerikai gyártmány ha minden igaz). Tudtok esetleg olyat aki foglalkozik ennyire régi autókkal?
Köszi
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Mi történik, ha az üza szűrő tartályát szűrőcsere után nem töltöm fel gázolajjal (B6 Paszuly)? Többszöri gyújtás ráadással felpumpálja magát, vagy fellevegősödik? Gondolkodom, h kicserélném a szerviz helyett magam. A levegő és pollen cserén már túl vagyok, de az üzát nem merem. 10k után a légszűrő elég tisztának tűnik, viszont a pollen ultra gáz. Lövök majd képet róluk.
THX!
Joe
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #140199 üzenetére
kicsit későn kerültem elő
cserébe hozok pár képet akkor már !!
igazából össze van már rakva, szelepfedelet kell csicsázni, a 2,5 colos szívócsövet megcsinálni és lehet behányni a kocsi, full 0km, a hengerfal (nem fúrva lett), és a szelepek ,hf stb stb is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23