-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
a zene a bemutatója alatt mindenképpen megnyugtató én is gondolkoztam a vételén, de itt ábrándultam ki belőle
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #139800 üzenetére
Mindkettőt írja és egyikhez sincs semmi feltétel.
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Ez lett a kérdezősködésem eredménye.
1.9 PDTDI.
Szépen jár, nem füstöl soha. Volt egy kis turbó hang a hidegindítás után az első három fokozat kapcsolásakor, de azóta nem jelentkezett. Ma reggel sem. Lehet nagyon pörgettem szegényt a próba alatt. A benzines múlt.
2150km-el ezelőtt olaj + váltóolaj és minden szűrő cserélve. Ellenőriztem mint az új mind. Az olaj is mintha tegnap lett volna cserélve. Az olaj Fusc Titan GT1 5W40.
Vezérlés + kettőstömegű tárcsával pedig 20000Km-el ezelőtt volt cserélve. A cserélt dolgokat is megkaptam. Ja és új tandempumpa is van benne. Ezt is megkaptam a régit.
Minden vezetve a szervízkönyben is.
Kérdéseim.
Maradhat az olaj?
Miért felel a tandempumpa? Milyen bajt okozhat ha tönkre megy? Ezt azért kérdezem, hogy tudjam amikor meghibásodik, mást nem e tud magával rántani. Mi a jelensége a tönkremenetelének?
Szóval szeretném érteni ezt is a diesel technikában.
Van egy hiba is. Emlékszem már felvetődött itt a fórumon is, de nem tudok rájönni mi volt a téma ezért nem találom. Azt hiszem valami légterelő ablakot nem tud bezárni, és folyamatosan próbálgatja. Segítenétek mi a gond? Emlékszem volt videó is a cseréről és a hibáról.
A videó a hibáról.[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Köszi srácok, leteszek róla akkor!
-
K Norbi
addikt
válasz lord_devil #139809 üzenetére
Örök életűnek mondják, de aki szereti az autóját lecseréli.
10 év vagy 150-200 ezer Km ajánlott a csere.Bizony szintet se árt ellenőrizni.
-
Arcképgyáros
-
brumi1024
veterán
válasz -secret- #139814 üzenetére
Itt is lesz szerintem 3-4 kormányopció, mint a többi modellnél.
Kicsit részletesebb cikk. A mátrix led olvasólámpa zseniális.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139808 üzenetére
Szép gép, az első lökös mintha fényezve lett volna, egyébként képek alapján nem egy legharcolt autónak néz ki.
Tandempumpa egyik fele az üzemanyagot nyomja a hengerfejbe 7 bar nyomással, a másik fele vákuumot csinál a fékrásegítőnek és a turbó és EGR regulációnak. Ha elromlik, kéken füstölhet az autó, nehezen indulhat, gyenge lehet a fékrásegítés vagy vészmódba eshet a motor, attól függően melyik része hal meg. Mechanikusan van meghajtva a vezérműtengelyről, csak akkor forog, ha jár a motor.
Motorkód?
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #139819 üzenetére
Mind a két lökös javítva van festésügyileg. Anyuka, a három gyerekkel Tesco parkolóban csodákra képes. Az egyiknél a színt sikerült eltalálni, de szépen fújni nem jött össze. A másiknál az árnyalat nem jó, de szebben van fújva. De ezekkel együtt tudok élni.
Motorkód BKC. Ez jó vagy rossz? -
atenza
senior tag
Sziasztok,
5-ös golfnál mik az ajánlott benzines motorok? Illetve mik a típushibák, mire kell figyelni vásárlánál?
-
-
Claark
csendes tag
Sziasztok. Meg tudja valaki mondani, hogy a képen látható, bekarikázott "stucni" a fojtószelepen mire szolgál? (Az autó egy 2003-as VW Polo 1.4i (BBY)). Egy 10 centis gumicső volt rádugva, aminek a vége be volt dugva egy csavarral. A gumicső el volt repedve és emiatt Check Engine, EPC visszajelzés volt a műszerfalon, nem volt stabil alapjárat, indításnál jobban felpörgött a motor mint máskor, de más gond nem volt. Lehúztam a gumicsövet, levágtam a repedt részt, visszadugtam és minden OK lett.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Claark #139833 üzenetére
A rajz szerint jól van ez így, oda csak egy vakdugó megy, ami gondolom kilyukadt és ezzel a megoldással helyettestették. (33-as, 34-es alkatrészek)
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #139837 üzenetére
350 Amiket soroltam csak ezekről tudok, és látszik. Tandempumpa. Vezérlés nem rég. Kettős tömegű meg a tárcsa. Olajak szűrők rendszeresen. Holnap átnézem jobban alul is, de feszes, koppanás mentes a futómű is. Mást nem mondtak. A fék is rendben. 1mm váll van az elsőkön.
Mit kellene még megnézni esetleg cserélni a motorban?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cool13 #139838 üzenetére
Ha sokat ment 5w30 olajjal, akkor kikophatott a vezérműtengely a hidrotőkékkel. A szelepfedelet kedobnám és megnézném a hidrotőkék tetejét és a veztengely bütykeit. Az 5w 40 olajjal sokkal többet kibírnak a fent említett alkatrészek. A hajtókar csapágy is gyenge pont, de az évjárat függő.
Morris: fojtószelep lesz az. Injektoros a szentem.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Claark #139828 üzenetére
Ha jól tudom, az a karburátor talp. Ennek van egy kivezetése. Ha ez nincs ledugózva, akkor fals levegőt szív és ettől lesz egyenetlen az alapjárat és ezért is pörög fel. Szvsz nincs jelentősége.
Javítok, nem azon van a k8s kivezeteő cső hanem a fojtószelep egységen.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz K Norbi #139764 üzenetére
Nem ajánlottál semmi új szűrőt.
Így Mahle-t vettem (50 lejért, 3360 ft) a MANN helyett.
Az a nedvességfelfogó valami teljesen más.
Kb az 1/6 a MANN-nak, viszont sűrűbb az "szövése".Most remélem jó lesz a link.
[link](#139841) MunezXBK: Kb mindben van, csak az A4, A5ből spórolják ki.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
marci1250
tag
Sziasztok!
Elvittem megcsinálni a váltót, valóban először csak elektromos problémája volt.
Mikor megjavítottuk, már az elektronikás mondta, hogy mechanikai problémája is van. Valószínűleg 300-400 ezer körül mozog a felújítás.Rükvercet kidobja, ha gázt adok
Erőset üt mikor R-be teszem
Visszaváltásoknál néha üt, 5-ből 4-be
2-es fokozat szerintem hosszú, nyúlósan vált 3-ba[ Szerkesztve ]
Family Guy S18E8 "Ez fiam az egyetlen dolog ami visszatart attól, hogy tenyéréllel basszalak ketté"
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
Lassan vezérműszíj csere lesz, szeretném kérni a véleményeteket, h a CC-hez melyiket rendeljem meg. A szerviz szerint Conti a gyári:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/contitech/7005965
de a BOSCH-is szimpatikus:
https://www.autoalkatreszonline24.hu/bosch/7022836
Megéri vajon a többletköltség, vagy maradjak a gyárinál és az is megbízható lesz???THX!
Joe
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban