-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
picit kibontottam az autót belül és így szemem elé került egy rég húzódó probléma, a riasztó kürtje picit impotensen szól amikor beriaszt az autó, elszoktak ezek romlani? látom 5-6-7k egy új bele.... esetleg ha beleteszek egy univerzálisat akkor is riaszt a kocsi, vagy tönkre tudom tenni vele a rendszert?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kenguru99
aktív tag
Sziasztok!
Egy 2016-os octaviaban milyen elven működő guminyomás érzékelő van? (már ha van benne egyáltalán)
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #139406 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
(#139408) bitpork hehe
(#139409) Saint_ Szerintem igen, bátor ember az aki manapság ilyen autóval mer közlekedni.
Rendőrök úgy megbaszhatják.. Meg az autóról leszakad minden.
Bárdi parkolóba állt, ilyet nem sűrűn látok.De akié az Audi autószerelő, szóval tudja javítani.
[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #139410 üzenetére
MÉÉÉÉÉG
A vezető szemszögéből készült kép bal felső sarkában van az ami miatt én megvenném. A többi nem érdekel
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
-
-
mamboo
tag
2007-es evjarat kornyeki rs octavia 2.0pdtdi tulaj ha van koztunk kerem irjon privatban!
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz zsolt19900 #139401 üzenetére
ha 2 vezetékes akkor univerzálissal pótolható! Ha valami riasztóegységgel egybe épített, akkor nem nagyon, vagy bontás által.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #139414 üzenetére
Csapattad neki...?? 😱 Mit tud 0-100,80-120...?? Emelkedőn 7-be...?.?
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
i-sti
senior tag
Skodánál mindig furcsálltam hogy RS az nálunk lehet szarfos dízel is.
Habár mióta az Audi is ráírja már nem csodálkozom. Eljött a dízel korszak.
Novum Forum Siculorum
-
-
mamboo
tag
válasz bitpork #139420 üzenetére
A kovetkezo a problema, ami nem folyamatos, inkabb alkalmi, de annal bosszantobb:
Autopalya, 140-es nyugodt tempoval kozlekedek, gyorsitanek es kidob a kijelzo egy olyat: engine fault workshop.
Erzetre olyan lesz mintha egy 1.4-es szivomotorral felszerelt kocsiban ulnel, nulla ero, illetve turbo teljesen lekapcsol es 120-nal nem tudsz gyorsabban menni es villog egy spiral jel.
Radugtuk gepre es a kov. hibakodot dobta: Boost pressure regulation, tehat turbo nyomas szabalyozas(ha jol forditom).
Szerelom atnezte es a vakumcso kicsit le volt csuszva a helyerol. Amugy minden mas ok. Kitisztitotta, helyrerakta, majd tesztut...ott nyilvan minden rendben volt, valtozatos sebesseggel kozlekedtunk
Erre tegnap ismet bedobta az M0-n...
Otletek?Koszonom
[ Szerkesztve ]
-
-
-
zsolt19900
őstag
válasz diablo1984 #139421 üzenetére
megyen rá egy barna -gondolom én test- meg egy másik saru arra meg +12ő van rávésve a kis dudára
egészen pontosan ilyen a lelkem cikkszám alapján kerestem googlén ez most egy marhadrága cucc, de nem is az ára miatt linkeltem
ahogy láttam yt-n lehet változtatni a dallamát is.... lehet, hogy az van nekem ellőve? levéve? itt van róla a link Mági ilyent lehet az enyémmel is vajon? vagy inkább ne kísérletezzek vele?
nem fárasztanálak benneteket, hogy hogy riaszt -meg okés nem a világ legnagyobb gondja- de a kárpitot körülötte levenni az volt és így ha a duda a hunyó, akkor cserélném de ha nem az és esetleg el van állítva, hogy a lehető "legcsendesebben" riasztódjon, akkor meg visszaállítanám
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz zsolt19900 #139438 üzenetére
így szól csak még egy kicsit halkabban
itt pedig 1:10től szól olyan dallamban -ha jól hallom- mint ahogy az enyém, csak jóval bántóbb hangon
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tomcsi23
veterán
Skacok!
Lengéscsillapítóból (ami gyári(as) és a gyári rugóhoz, ültetés (emelés ) nélkül) milyet?
Gyors körbenézéssel ezekbe botlottam:
• bilstein b4 (b6?)
• koni str.t (ez narancssárgán virít)
• sachs (a konkrét típus sem tudtam beazonosítani, valamiért túl sok a "megfelelő" találat).
• egyéb?Amúgy ez az első gyári:
Hátsót passzolom (az kezd el fosódni amúgy), de gondolom egyszerre kellene cserélni
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
mamboo
tag
válasz bitpork #139437 üzenetére
Általaban a nulláson megyek(vagy pályázok). Inkább több km ugyanannyi idő alatt.. Városi használat minimális, igyekszem nem a dugóban várakozni..
Az alapjárat emelkedést nem figyeltem meg..
Illetve ha eddig találkoztam ezzel a hibával, újraindítást követően semmi baja nem volt..és ugyanolyan jól működött a rendszer..[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
válasz tomcsi23 #139440 üzenetére
én hátra kayabát tettem pl. és nincs vele semmi gondom.... jobban mondva az első cserével volt, mivel a lisztes kezű nem jól tette fel a porvédőt rá és így eléggé hamar felvette a keresztségben azt a bizonyos nevet
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #139445 üzenetére
Akkor Sachs-t tegyen bele
-
veterán
válasz tomcsi23 #139440 üzenetére
Az rémlik, hogy Kornel valamiért a sárga Koni lengéscsillapítóra hajtott.
Ha van cikkszám, akkor esetleg ebay vagy kauffer? A nem aktuális típusokhoz a gyári árak egész kedvezők lehetnek.
Illetve szvsz is tengelyenként szükséges cserélni, de ha már halódik hátul is, akkor legyen 4 egyforma gyártmány, továbbá ha valami tyuning cuccot veszel, akkor szettben gyakran olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz mamboo #139441 üzenetére
A szerelőd aki megigazította a vákuumcsövet, nézze meg kézi pumpával hogy mindenhol tart-e a vákuum. A turbó geometria állító szokott engedni.
A fordulatszám emelkedést azért kérdem, mert ha tartja a vákuumot, akkor nézni kellene egy G450 működést is - előferdülhet h kati vagy G450 hiba miatt a DPF rossz értéket mutázik és a kocsi elkezdene regenerálni ha kell ha nem.
Legutolsó lehetőség az én megítélésem szerint, a turbód: a kipufogógázt veszteség nélkül kapja-e (kifújás), meg hogy amikor felpörög mit tol.És ne feledd, Mágus2-vel nyugtáztatni amit írtam, mert ugye egy beszélő malac tévedhet!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban