-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kenny123 #120004 üzenetére
Az általában külön modul tudtommal [link]
Saint_ : ezek nekem túl... művésziek. Egyszerű parasztgyerek vagyok nem a napot, a kocsit szeretem látni. De bele lesz számolva a 400-be Egész jó pofázmányú ez a jetta.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz kenny123 #120159 üzenetére
Előző autómat 167 ezernél adtam el, még a gyári vezérlés volt benne a szervizkönyv szerint. 1.4 TSI, CAXA motorkód. Hidegindításkor 50% eséllyel, röviden kerregett benne a lánc.
Bevallom erősen elcsodálkoztam, hogy 60 ezrenként cserélni kell az 1.2 TSI-ben. Azt gondoltam, hogy ezt is a motor teljes élettartamára szánta a VW. (A rossz poénokat természetesen el lehet sütni.)
@Mági, film amit mostanában láttam és ajánlható: The Prestige
[ Szerkesztve ]
-
válasz kenny123 #121531 üzenetére
Nincs sajnos a hangon kívül - vagy szétszedeted amibe a tulaj nem fog belemenni.
(#121534) Saint_: Láncot nem cserélgetünk csak úgy és mer csak. Gondolj bele, hogy egy kisebb autónál megúszható 70-100k körül, de ha picit van csak élettartamra tervezve (pl egy audi) akkor ott ki kell venni a teljes motort hozzá, ami hirtelen nem teszi rentábilissé a dolgot. Csak akkor, ha muszáj - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz kenny123 #121531 üzenetére
Szia!
Ahhoz rendes szakember kell, de megbontás nélkül nem biztos, hogy meg tudja állapítani ha csak félig/kicsit nyúlt meg a lánc. Én szimpla mezei user vagyok.@kk831228: elég volt a 2 sör + szilva, ma regenerálok.
@Tomcsi: 376-ért nem veszi be a gyomrom. Sztem az MM95 pozitív hatása lényegesen olcsóbban kihozható vmi jó injektortisztító adalékkal, még nem tudom melyik az.
-
veterán
válasz kenny123 #121821 üzenetére
Javaslatom, de felelősséget nem vállalok érte: ha megvetted az autót, akkor tapasztald ki, hogy kerreg-e a reggeli első indításkor (ez a legenyhébb tünet), esetleg csörög menet közben (ez már durva), ill. ha nagyon durva a helyzet, akkor elvileg hibakódot is kapsz. Az is lehet, hogy semmi baja nincs a láncnak - erre mondjuk kevesebb az esély - akkor meg minek cseréltetni.
Itt senkinek nincs még tapasztalata a linkelt lánccal. BTW ha az valóban Skodába való lánc - ezt se tudja itt senki biztosra - akkor az a CAX / CAXA motorkódhoz passzol, amiről szintén nem tudjuk itt, hogy csereszabatos-e a Te CAV motorkódoddal. (Skodában nem volt kompresszoros 1.4 TSI)
Ajánlom figyelmedbe ezt az Index fórumot. Nem kell elhinni mindent, ott is sok az "agysebész".
Ha még nem gáz a helyzet a láncoddal, akkor érdemes időt adni, hogy mások kísérletezzenek az új láncszettel, passzol-e a CAV-hoz.
Ui.: Ha megvetted a járgányt, jössz az itteni közösségnek néhány fotóval! (40 db, HD minőség)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kenny123 #122659 üzenetére
Feltétlenül, azon ne spórolj. És vmi rendes helyre vidd mert sok helyen nem állnak a helyzet magaslatán.
#nincsbennetarcsi
-
netguru10
aktív tag
-
-
-