-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Miertvansote
tag
Helo!
Múltkor írtam, hogy mi az a jelzés az óra mellett. (rádiós óra....). Most meg mentem az autóval megálltam, aztán pár perc múlva visszaszálltam az autóba elindítottam, és az üzemanyagszínjelző egyszer csak leugrott teljesen nullára meg be is jelzett, hogy kevés az üzemanyag. Elvileg még félig volt, gondoltam mind1 hazamentem vele végig nullán volt a mutató. Majd miután hazaértem pár óra múlva újra mentem valahova akkor már jó volt.
Mi lehetett ez kellene vele foglalkozni ?
-
Speeedfire
nagyúr
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Miertvansote #138503 üzenetére
Szia!
Az racsoport és a pumpa biztosítékát vedd ki, adj rá gyújtást (de ne indítózz!), majd gyújtás le és a biztik vissza. Ha ez után is csinázza akkor nem lehet távgyógyítani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #138504 üzenetére
-
K Norbi
addikt
válasz Speeedfire #138507 üzenetére
-
oszy
veterán
Leon 1M-ben mindig világítania kell a számlapoknak és minden ehhez kapcsolódó izzónak? A helyzetjelző vagy tompított felkapcsolása előtt. Esetleg ezen lehet változtatni?
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #138404 üzenetére
mit vettééé???? ide is bemerészkedsz mostmár? dejó....
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
[link] ez elkapta.
Hyundai volt a hibás, hiába a lámpa nem működött. Mustangnak volt elsőbbsége.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Magus2: nagy para, ha egy két éves 90et futott 2.0 CRen vezérlést, kuplungot, kettőstömegűt cseréltek már?
garis, meg jó helyről van, állítólag annyi a baja a kocsinak, hogy a tulaj mániája a kis fordulaton "hajtás", mert, h diesel. másik para meg, h kb 30ezrenként, tehát eddig összesen 3x cseréltek olajat.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
i-sti
senior tag
válasz bajnokpityu #138522 üzenetére
Szerintem ha 3 év alatt 90-ezret rakott bele, akkor évente 30 ezret ment. Aminek nagyobb az esélye, hogy pályán történt.
Főleg, hogy kinyírta a kettőstömegűt nem hiszem hogy olyan nagy padló-padló tipikus sofőr lett volna, hogy megölje a motort nagy fordulaton, agresszív vezetéssel.
Ha ez megnyugtatt leírom, hogy a mi használt autónknak mikor voltak németben a szervízei:2011 február 18 - 0 km
2012 február 1 - 31413
2012 december 3 - 61824
2013 szeptember 16 - 90871
2014 június 27 - 122557
2015 szeptember 13 - 152608Itt került hozzánk, amióta is 10-12 ezrenként kapja a #szarfoskasztrolt.
2016 január 26 - 164000
2017 február 5 - 175736Látható olajfogyasztás nincs.
11xxx km alatt MMI szerint hiányzót 1/6 rész a min és max között.Amint látható szarfos diesellel évente alig járunk 10 ezret.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
információt szeretnék kérni a régi '99-es Cordoba 1.4-es APQ motorkódú erőforrásáról.
A specifikációt megtaláltam, arra lennék kíváncsi, hogy ez mennyire problémás darab?
( Ez a régi VW blokk, igaz? )Köszönöm szépen, sziasztok!
-
diablo1984
veterán
válasz FeniX- #138526 üzenetére
Ez a 60 vagy 75 lovas darab? Azok golyóállóak, víz és olaj legyen benne és kimegy a világból(havernak ennek a kettőnek a keveréke volt benne és 1,5 év alatt nem állt meg alatta, pedig a hűtővíz helyén emúzió volt rendesen).
De azok a cordobák veszett mód rohadnak, jellemzően az egész alja, a hátsó ívek, amúgy kiköpött polo classic!
-
FeniX-
aktív tag
válasz diablo1984 #138527 üzenetére
A 60 lovas, úgy tudom.
épp ezért fura, mert találtam egyet, ami egész jó állapotúnak tünik.
Kereskedőtől, egész olcsón ( valamivel 3 kiló alatt, sok vizsgával )
Most épp jó vételnek tűnne.Meghallgattam a motort, egész csendes volt.
Az autó külseje nyílván olyan, amilyen, de a motortérben nem látszódott rohadás, a tornyoknál. ( mint pár másik példánynál, amit néztem az elmúlt napokban )
Annyit mondott a manusz, hogy a fékcsöveket kell majd kicserélni, mert a vizsgánál ( gondolom tolós volt ) szóltak neki, hogy legközelebb azzal már nem megy át.
[ Szerkesztve ]
-
flpuovd
csendes tag
válasz Mágus2 #136590 üzenetére
Hello,
A hiba azóta még egyszer előjött, megnéztem a képeken látható kábeleket, biztosítékokat, de minden okénak tűnik.
Holnap viszem kormányműveshez (elég para, hogy Debrecenben pl egy olyan "műhely" van, aki nem rakta rám egyből a telefont, mikor mondtam hogy elektromechanikus a szervó).
Szóval az áraktól fosok kicsit, főleg ha kompletten kell cserélni az egészet.Külföldi fórumokat bújva, plusz már ebben a topicban is írták, hogy valószínűleg a kormányműelektronika lesz a ludas, melegedés miatt. Ha jól tudom, ez az elektromotoron van rajta.
Egy kérdésem azért lenne:
Ebay-en láttam, hogy árulnak külön motort. Például ez is
Lehetséges csak ezt cserélni, vagy tényleg muszáj az egész kormányművet, motorostul, mindenestül?Előre is köszi
-
simonjoe
senior tag
válasz Doki16 #138531 üzenetére
Ja, CC. Nem kell?? Én is keresek kábelt, meg progit, kértem infót itt a fidzsúktól, de senki sem ismeri, pontosabban nem akartak róla nyilatkozni, h mely verzsönt érdemes megvenni. Azt hiszem kipróbálok egy 15-20k körüli vételt a jófogásról. Max Szotyi kutya elrágja ha nem lesz jó!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #138531 üzenetére
12.12.3 van nekem, de most már az újabbat venném. 15-ös is van már. Az enyém eladó ha valakit érdekel, de annyiért adom, amennyiért vettem. 50€ Cserébe tutifix, hogy működik, de az 1.6TDI-t nem szereti. Olvassa azt is, csak nem mindig...
Milyen vizsga? Az írásbelin fórunoztam is, a gyakorlatin meg öltönyben figyeltem...
[ Szerkesztve ]
-
-
FeniX-
aktív tag
válasz diablo1984 #138536 üzenetére
Alánézek, persze. Szkeptikus vagyok amúgy, az autókereskedőknél szerintem nincs olyan, hogy valami nem vizsgázik le.
Hol vannak azok a szép idők, mikor fater a mozaikban vizsgáztatta a 0 km-es 2107-es zsigát, és a vizsgabiztos bele akart kötni, hogy "lötyög az ülés" :-D
-
kiszi07
senior tag
Sziasztok. Faterom nagyon lebeszelt a 2006-7-es passatrol, azt mondja, hogy inkabb vegyek 98-02 korulit, mert sokkal megbizhatobb, szerintetek? Esetleg 4-es golf?
Slow down & you'll make less mistakes. At the pace of faith, work is productive, relationships prosper, & your spirit is at peace
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Na úgy tűnik hogy nem hengerfejes a kis Polom (hála istennek).
Ma kicsit jobban nézegettem a hűtővíz tartályt és feltűnt hogy a kupakba a tömítés nincs benne. Pontosabban benne volt de 3 darabban esett ki most, kicsit gatya volt az állapota. Vettem egy másik gumitömítést az OBI-ban ma 320ft-ért és azóta a vízszint nem ingadozik, stb... Nem jön egy deka víz ki stb...
Szóval úgy néz ki hogy a tömítés volt a ludas, ott kapott egy kis levegőt gondolom és akkor így felnyomta a vizet.
Másik kérdés hogy ebben a III-as Polo-ban (1996-os) van a gázpedálnál valami érzékelő? Ilyen gázpedál helyzet érzékelőre gondolok vagy valami. Mert az van hogy néha a kocsi ereje elmegy, olyan mint ha nem érzékelné a gázpedált. És mikor tövig nyomom újra helyre tér. Lehet gyertya is gondolom, üzemanyagszűrő is meg légszűrő is ugye azokat a napokba cserélem mert kötelező kocsi vételnél de ha van ilyen gázpedál helyzet érzékelő benne azt is cserélném mert nem olyan drága gondolom.
Smoke some weed nigga!
-
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
OBIban vettél a kocsiba tömítést. Legalább bírja a hőt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lenko
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Lehet lambda szonda, légtömegmérő, sz*r computer is. Gy. elosztó fedél+rotor.
A pedál bowdenes...[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
Az normális, hogy üzemmelegen az alapjárat 900 rpm (EA189)?
Nem megy se rádió, se klíma, se a világítás se semmi fogyasztó (direkt lekapcsoltam mindent), a motor teljesen üzemmeleg.
#nincsbennetarcsi
-
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #138541 üzenetére
Ja, azt hittem, hogy a túlnyomásos szelepen keresztül tolja a cuccot, nem a kupak alól, ezt nem ártott volna tisztázni! Persze, hogy tud olyat, mert nincs a víznek ami a nyomást vissza tartaná, így "ki tud futni". De akkor sem illene egy tartálynyit kitolnia....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #138547 üzenetére
Azért volt fura, mert a Wagon elketyeg 650 körül is melegen. És eddig nem volt ilyen magas a melegjárati alapfordulat. Jó most megkapta a nemcsaló szoftot de attól még nem kéne 900-on tekernie... AMúgy pont pályázás után vettem észre, hogy 900-on teker. Lehet nem tudta befejezni?
i-sti: Akksi 3 éves 72Ah-s Exide az még elvileg oké kéne, hogy legyen. Hétvégén mentem vele pályán tartósan pályatempót szóval elvileg regen se kéne még neki... a dpf is kb 1 éve vt cserélve meg az egr is.
De hát ennél a kocsinál sose lehet tudni...
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- PHP programozás
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban