-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Felkeltette érdeklődésem ez az insignia spriccni dolog
B vektrába bele-e megy?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz Szada85 #94255 üzenetére
Na, megnéztem, hirtelen nem találtam ilyet a H-hoz, B Veci, G Astra, A Zafira ilyesmiben only.
Hogy H-ban elektromos jeladó van avagy semmi, ezt nem tudom. A szintjelző mondjuk szerintem nem volt alap még ott sem.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
válasz Tikakukac #94256 üzenetére
Most azt olvastam hogy early modellekben volt elektromos szint jelző (nagy pop-up ha kifogyott) de ezt pár év után elhagyták, majd meglesem a tartályt alulról mi a helyzet.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
aktív tag
Részemről addig töltöttem, és majd a rádió feletti narancs kijelzőn egész estésen jelez ha kifogy. Update: 2014-es a kocsi, és nekem is jelzett. Amennyi erőt fektettek abba, hogy a figyelmeztetések ne legyenek ennyire idegesítőek (most így télen minden indításkor figyelmeztet hogy tél van, milyen meglepő), rakhattak volna egy normális hűtővíz hőfokmérőt, és látható szélvédőmosó tartályt, vagy tényleg legalább valami analóg szintjelzőt bele.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
Szada85
aktív tag
-
AMD Power
titán
2005 utana benzines 1.4 - 1.6 Lacettikről mit tudni? Enni szeretnek azt tudom. Azt is tudom,hogy GM. Milyen motor van ezekben? G Astra lancos Twinport?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Nincs jelző színt. H xenon lámpás akkor 5,5 liter megy bele. Ha sima akkor 3,5 liter megy bele.
Régi kijelzőnél ezt írja ha alacsony a színt ezt 0.5L írja washer fluid level.
Az új kijelzőnél kapsz hozzá egy szélvédő grafikát is.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
aktív tag
válasz stickermajom #94267 üzenetére
Jaja nálam is, a tervezővel 7/24-ben nézetném. A reggeli téli útviszonyok figyelmeztetést is külön le kell okézni hog megértettem.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
addikt
válasz stickermajom #94267 üzenetére
Elvileg a H-ban is felugrál már hiába okézod, most megvárom míg kifogy aztán meglesem szól-e.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
ntomka
nagyúr
válasz Tikakukac #94246 üzenetére
Igen, meg ha repedt valahol a cső, akkor kifolyik a csőből a lé és újra kell tölteni minden törlésnél. Emiatt is késhet (tudom, mert pont egy éve ezzel játszottam, a rácsatlakozásnál a szivattyúra van egy könyök és az volt elrepedve).
(#94253) smc : Küldjed tele amíg nem látod a csőben, én mindig úgy csinálom.
[ Szerkesztve ]
ツ Headphones on - World off
-
diablo1984
veterán
válasz AMD Power #94265 üzenetére
Elvileg egy generációval korábbi opel motorral szerelt, mint ami akkor volt divat, semmi twinport, semmi változó szelepvezérlés. Haveréknak chevi tacuma van 1,6os motorral(ugyanaz mint a lacettinél) visszatérő gondja, hogy itt-ott szivárog belőle az olaj, kikeményednek a tömítései, bár nem mai darab az sem, egyébként más baj nincs velük a magasabb fogyasztáson túl, de az a kökorszaki motoroknak köszönhető.
-
farkas-j
őstag
Opel Meriva B-ben (és általában az új Opelekben) lehet a hátsóajtóban pl. az ablaktörlőmotornál gyújtás kapcsolt +12V? Egy ilyen LED sort szeretnék feltenni. Az irányjelzők +12V-jai, a féklámpa +12V-ja biztosan megvan, talán a kameránál a hátramenet +12V-ja is ott lesz (bár ez nem fontos). A világítást nem akarom rákötni. Viszont mindehhez szükség van egy gyújtás +12V-ra.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
farkas-j
őstag
válasz ntomka #94284 üzenetére
Eddig nem volt még gondom, pedig raktam fel kiegészítő hátsó irányjelzőket a hátsó ablakba, mert az idióta Hanzi olyan hátsólámpát tervezett a Meriva B-re, hogy nappal szinte észre sem lehet venni mivel kb. egy élére állított gyufásdoboz méretű az irányjelző. A Régi Meriva A-nak tökéletesen kitalált, magasan elhelyezett, jól látható méretes irányjelzői voltak. Számomra ez óriási visszalépés volt mivel biztonsági kockázata van!
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Szada85
aktív tag
válasz farkas-j #94285 üzenetére
Azért az utóbbi idöben jobban rá vannak szállva a rend éber örei a mindenféle átalakításokra, egy ilyen futkorászó fényizé meg elég feltünö tud lenni.
Valami erösebb LED-es izzót nem tudsz esetleg belerakni? Én lehet ilyesmit próbálnék inkább.(Nekem nincs tapasztalatom velük, de lumenetnél találni féklámpához is combosabb darabot, hátha.)
-
farkas-j
őstag
válasz Szada85 #94286 üzenetére
Egyedül az irányjelzővel van gond, mert az olyan kicsi. A hátsó világítás az nagyon korrekt, mert oldalanként 3-3 hátsólámpaizzó van. Ezt észre lehet venni! Csak az irányjelző ilyen silány idióta megoldású. Ezt szóvá tette már a lányom és az öcsém is amikor jöttek utánam. Addig nem hittem el, amíg a lányommal autót nem cseréltünk és nem mentem a sajátom után. Napsütésben alig venni észre.
Próbáltam LED égővel, de nem lett annyival jobb, mint amennyi problémát generált. Több LED izzót is kipróbáltam, mindegyik "CAN Bus kompatibilis" volt, de mégis mindig hibára hozta a fed.komputer. Ellenállásozni meg nem akartam. Belül a hátsó ablakba került pluszban egy-egy LED-es irányjelző lámpa ami így már ráadásul szemmagasságban is van. Így már kellően észrevehető.Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
krisz4b70
aktív tag
Sziasztok!
Generátor hibával összefügghet hogy elment a szervó?Egyenlőre annyit tudok hogy felvillant az a piros aksi/generátor hibára figyelmeztető ikon.
Valószínű generátorral lesz valami mert akksit 1 hónapja cseréltük kb.Ott hibáztam hogy annak ellenére hogy felvillant a jelzés, még háromszor leállítottam és beindítotam a kocsit, utoljára már nehezen indult.
Hazafelé meg elment már a szervó is. Ez összefügg a generátor hibával?Mivel pont péntek délután van nem tudtam ma már sehova vinni a kocsit, de első utam majd a szervízbe vezet.
-
addikt
Ha a termosztát nyitott állapotban van mindig, akkor az termosztát csere? Nincs annak biztosítéka vagy reléje? Valahogy ki lehet zárni minden mást mielőtt kicserélném?
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Csabadi
tag
Sziasztok, új vagyok itt.De nem nézelődni jöttem hanem kérdésem lenne.opel astra f 1993 c16nz, első indítás nehézkes, úgy értem, hogy sokat teker mire beröffen, utána minden frankó, simán egyből indul.Namost ac megy 1baros nyomás van az injektor házban,gyújtás ellenőrizve stroboszkóppal(diag csati két láb összehidalva)Inditózás közben nyom a pumpa, mert ugye a jobb lábtérnél relé baj is lehet. Minden jó és mégsem indul. Hibakód nincs, vagyis csak villogtatni tudjuk. Gondoltam vizhőfok jeladora, de már azt régebben cseréltünk. Mi lehet a gond? Jó állapotú a kocsi 190000km pár évesen vettük.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Csabadi #94295 üzenetére
Alapvetően a gyújtás rendszere elég érzékeny, csak az inkább fordítva szokott történni, hogy melegen nem indul. Olyankor az eletronikus gyújtás modul kínlódik, ami az elosztófedél alatt van. Túlmelegszik, melegen nem indul, lefullad, majd utána már hidegen se indul. Illetve a gyújtás jeladó, ami nagyobb fordulatnál tud rosszalkodni, kimarad a gyújtás.
Gyertyák, kábelek rendben vannak?
Injektorház hátoldalán a vákuumcsövek a helyükön vannak? -
Csabadi
tag
válasz Hachiko95 #94296 üzenetére
Azt a modult mivel kettőt elfogyasztott,úgy döntöttem hogy az akkumulátor mellé a toronyhoz egy vastag alumínium lapra kivezetékeltem.Ez kB 5 éve és szinte az egyik napról a másikra jött a hiba.Előtte indult kB 2 fordulatra. Gyertyakábel kB 1 éves gyertyákkal egyben lett cserélve. Vákumcsövek rendben vannak...
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Csabadi #94297 üzenetére
A gyújtás modul engem is megviccelt, az új drágább fajtával el se indult a kocsi, még rosszabb lett mind volt. Úgyhogy megvettem a legolcsóbb mobiletron-t, a fém hátlapját bepasztáztam artic mx-4 hűtőpasztával azóta hibátlan, ennek már egy jó pár éve.
A gyújtás résznél a trafó kivételével minden cserélve lett, azóta nem is volt ezzel baj.Indításnál gyújtáson szoktam várni pár másodpercet, akkor könnyebben indul. Elképzelhető, hogy valamelyik hőmérséklet szenzor rosszalkodik.
-
Csabadi
tag
válasz Hachiko95 #94298 üzenetére
Ne is mond a legelsőt egy szaki cserélte el is ment pár évet.Majd jött a második amit már mi cseréltünk jó is lett a kocsi de nagyon keveset birt(pasztát azt raktuk alá amit adtak hozzá)Majd a harmadik csere mondom vegyünk jobbat, kihozták (Unix) berak majd indít indult is viszont hibaikon már nem emlékszem mit irt(villogtattuk) ugye gariba vissza, jött a Hella márkájú. Berak ugyan az a hiba....jó gondoltam akkor bontott lesz... Megvettem elosztóstul egyet... Kop-kop azóta is jó.. De csak a modult raktam be, vagyis már nem bíztam a véletlenre, ahogy írtam is kivezetékeltem....
Van egy hőfokjeladó és annyi, meg a beszivott levegőből(vákum) számoló kütyü a tűzfara csiptetve, nem jut eszembe... Se főtengely, se veztengely csak a (impulzus jeladó amikből a vezerlo tudja melyik henger van sűrítésben) elvileg...
[ Szerkesztve ]
-
Gondwana
addikt
A rendszámtábla alatti hőmérséklet-szenzor gyakran szokott tönkremenni? (G Astra) Tegnap még jó volt, ma reggel már 66.5°C volt, ami nap közben fölment 70°C-ig. Fűtés az csak Hi állásban van. Egyáltalán a szenzor ment tönkre? Van ezirányú tapasztalat?
... megy a csiga hazafelé ... (One World One Dream One More Thinkpad, Please [ o] )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest