-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
válasz Gondwana #90200 üzenetére
Ha nyitva van, világít. Ha csukva, nem. Ha azt akarod, hogy nyitva ne világítson akkor vagy beépítesz egy manuális kapcsolót vagy kiveszed az égőt.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Tikakukac
titán
válasz Gondwana #90206 üzenetére
Csukva nem világít. Csukva elalszik. Nem egy atomfizika ez sem. Mikor becsukod az ajtót benyomsz egy kis bumszlit ott a bal oldalon. Ezzel nyílik az áramkör--> nem tud világítani a pilács, mert nincs is ott delej. Kinyitod--> rugó összenyomja a 2 érintkezőt és lőn világosság.
Ha nem így működik nálad akkor az meg lett mókolva, bár nem értem miért.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ntomka
nagyúr
válasz Gondwana #92443 üzenetére
Ez H. Mindkét oldalon van, és eddig világított is. És mivel egy időben egy másik lámpa sem világított hátul, mondom biztos izzó. Neki is láttam cserélni, de csak egy volt kimenve, akármit csinálok, a jobb oldali ködlámpa nem világít. Végig futottam minden biztosítékot, de nem találtam kimenve egyet sem, de fura is lenne nekem, ha csak egy natúr P21-es lenne rákötve egyetlen biztosítékra.
ツ Headphones on - World off
-
Sanki
addikt
válasz Gondwana #94237 üzenetére
és Tikakukac: úgy felfelé, mint, amikor beakad és szakaszosan töröl (amiből van 3-4 fokozat)? Csak gondolom nem kell az első kattanásig "erőltetni"?
Insignia spiccoló már itt van a fiókban, csak nyáron, amikor elkezdtem elsőnek, akkor nem jött le a gyári fúvóka a csőről (nem tudom, hogy csavarni kell róla, vagy simán lehúzni), mostmár van szerszám pluszba, csak hidegben nem akarom erőltetni.gban: arra gondoltam, hogy esetleg valami relével vagy egyéb kisebb elektronikával lehet vele "szórakozni".
-
ArthurShelby
addikt
válasz Gondwana #95009 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy 5w legyen (és ne 10w)?
Az utána jövő szám, ha jól tudom már kevésbe lényeges, minél magasabb talán annál jobb a hőmérséklet tűrése (nagyobb mínuszokban is jó), és gondolom annál drágább.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
janos1988
addikt
válasz Gondwana #95009 üzenetére
Az egész onnan indult, hogy 5w30 volt benne. Ette az olajat kb. ~1l/~1000km. Igen ennyit. És két szerelő is mondta, hogy próbálkozni kell más viszkozitásúval is "ki kell tapasztalni mit szeret" majdnem szó szerint idézve a szerelőt. Így lett 5w40, jelenleg. De sajnos szinte alig változott az olajfogyasztás. Googleban rákeresve kiderül, hogy nem egyedi eset, elég gyakori jelenség ennél a típusnál. 0,7-1L/1000km-ekről írnak mások is.
Szerk.: Volt aki azt tanácsolta, hogy adalék kell mellé és valami minőségi olajszűrőt tegyek bele.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Gondwana #95026 üzenetére
"....az xW30-as, amit a Z16XE motorhoz a gyártó specifikált...."
A gyártó ilyet sehol nem ír. Pontosabban csak annyit ír, hogy az is önthető bele.
Astra G kezelési utasítás:
"...Benzin üzemű motorok:
A benzin üzemű motorok kenéséhez kifejezetten a következő viszkozitású, és minőségű Opel márkájú olajakat ajánljuk: SAE 0W-30, SAE 5W-40, SAE 10W-40.
-15°C külső hőmérsékletig csak SAE 10W-40 olajat használjon!..." [kép][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest