-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz T_Stark #94600 üzenetére
Az ott olaj és víz keveréke.
Amit tennék: szelepfedél le és teljes kitakarítás, minden járatot átmosni és kifújni. Utána jöhet az összes kartergázos csövecske. Majd a pillangószelep is úgy ahogy van. Kegyetlen sok mocsok lehet benne, eldugult a visszavezető és most folyik orrán-száján.
Nyilván a szívósor is agyig lenne amúgy.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Janou
őstag
válasz Tikakukac #94597 üzenetére
Bocsi, még egy kérdés. Ugye van egy hibakódom. Ez alapján lehet hiba magával az ECU-val, vagy netán a ventilátor rossz, esetleg az előtét vagy még 1-2 dolog mint mondjuk a relé. Ilyenkor először el kell vinnem egy normális szervizbe ahol megnézik hogy minek van baja és utána ha az ECU a hibás elviszem pl. egy ilyen helyre? [link] [link]
Esetleg tud valaki megbízható szervizt Budapesten vagy Dunaharasztiban? (nyilván olyat ami nem horror áron dolgozik) Bocsi de még nem volt olyan kocsim ami hibakódot dobott, így fogalmam sincs mi a teendő. -
Tikakukac
titán
Huha. Na. 2 dolog lesz ez. Egyik fele azon Opel motorok amik híresen ECU bajosak. Itt egy pár mérés után kiderül, hogy mi a pálya. Ha ECU akkor javítás. Ha nem, akkor minden más. De ehhez majd kellenek pontos számok, mérések stb.
Első körben értelmes szerelőt keress.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
kijan79
újonc
Sziasztok! Valaki esetleg meg tudja mondani, hogy J Astra 1.4 es (A14NET) turbó motor vezérlés oldali főtengely szimering cseréhez meg kell bontani a vezérlést?
-
OPiiPO
addikt
válasz OPiiPO #94341 üzenetére
Hali
- Tansapka rögzítő zsinórt tudok külön venni vagy csak tanksapkával együtt?
- Motor laza tisztitására mit javasoltok? Motormosásra nem akarom vinni, csak kis felületi tisztításra lenne szükség, semmi olajsár nincs.Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Tikakukac
titán
-
Carlytoo
aktív tag
Na most picit úrrá lett rajtam a pánik. Az automata váltónál tapasztalok általam problémának vélt jelenséget. Az érdekesség, hogy nem mindig csinálja, csak úgy hébe-hóba. Pl. 100 km alatt 2-szer tapasztaltam.
Hiba: Ránt egyet fokozatváltás közben. Ahogy megfigyeltem, amikor 2-ből 4-be vált, akkor csinálja. Furcsa. Természetesen ezt eddig nem csinálta. Mai napon vettem észre. Holnap diagolunk, mert ránéz barátom. Szerintetek?
Annyit hozzátennék, hogy áttettem "manuálba" és végigváltottam 1-5-ig és 5-1-ig többször is és semmi. Nem értem. Okosítsatok fel!
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Petyyyyy
addikt
válasz Carlytoo #94610 üzenetére
Az ilyen rántásokat ritkán látni viszont hibakódként amennyire tudom - meg kell jegyezni: olyan nagyon nem tudom azért.
Nem hatos váltó van az Y30 mögé akasztva?
Olajcserét szoktak javasolni, de inkább csúszásra. Ha mondjuk nagyobb csúszás van: pl rálépsz és elforog, majd a következő fokozatban is leforog, akkor annak a fokozatnak a szelepe van oda, azt kell cserélni.
Worst case - szeleptömb.
Ha egyszer véletlen BP-n jársz, sikotls.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Bitpalace
senior tag
Ebben valaki tudna segíteni? Van aki tapasztalt már hasonlót?
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Tikakukac #94620 üzenetére
Miből következik, hogyha van donorautóm, hogy akkor tudok is mindent? Mindegy. Holnap már viszem délután.
Bitpalace: Meg lett-e az autó agya rángatva? Növelték-e a teljesítményét? "Megcsippelték" - e?
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Tikakukac
titán
válasz Carlytoo #94621 üzenetére
Abból, hogy donorautót én még eddig életemben csak olyan helyen láttam, ahol az illető vagy konkrétan szervizes volt vagy típusrajongó és bebiztosította a relatíve régi autója életét egy időre.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz Carlytoo #94623 üzenetére
Akkor szívd fel magad rendesen vagy keress bitang szerelőt, common rail, 6 henger, turbódízel, első genes CAN itt aztán tényleg lesz mit megtanulni.
Itt nem sokkal fentebb ment bontóba az a szegény C Veki, és tippre abban még csak nem is a 3 literes moci volt.[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Tikakukac #94624 üzenetére
Tanulok-tanulok rendesen. A 6 henger nekem előny. A common rail nem probléma, mert az van. Turbó van. A többi már csak filléres dolog.
Egyet viszont kijelenthetek: Imádom ezt a dögöt. Persze ezt asszonynak nem megmondani.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Tikakukac #94626 üzenetére
Minden autóra drága költeni, ha nincs. A drága egy relatív fogalom. Nekem is drága félre ne érts, nem vagyok milliomos. Viszont én szeretem ezt -mármint nem a pénzköltést- és egy hobbira szívesebben szán az ember.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
adorjant
senior tag
Hali!
Ha már ennyire szerelünk,meghallgatnátok,hogy ez a kerregő hang mi lehet? Én a hosszbordás feszítőtől hallom,de több fül többet hall [link]
X10XE,hidegen-melegen kb ugyanígy szól. -
ArthurShelby
addikt
Hali!
Anno váltógonddal jöttem (sajnos megmaradt, mert a szerelő nem akarta kicserélni a váltóolajat), most az lenne a kérdésem, hogy az mennyire normális, hogy 14,5voltot mutat az információs kp (anno opcommal engedélyeztem, hogy mutassa)? Alapból gyújtáson még csak 12,1 van rajta, viszont mikor jár a motor már fölmegy 14 fölé. Generátor hiba, vagy az újabb autóknál esetleg direkt így van (c zafi)?
Azért is kérdezem, mert egyszer majdnem ott ragadtam egy autópályás benzinkúton, mert nem akart indítózni (meg se tekerte az indítót, minden más tökéletesen működött: navi/rádió, lámpa). Végül kb 15 perc után (plusz akku saru lefel rakás, plusz idegeskedés) valami csoda folytán beindult. Azóta nem produkálja ezt a hibát.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
12. Már elég kevés neki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94634 üzenetére
Ha multiméterrel kiméred a töltést és valóban ennyi vagy klasszik 14,4V, akkor ez ennyi, akkut ennyivel töltögetünk, amíg nincs tele.
De ez régi autóknál is így volt. Az, hogy alapban te 12,1V-ot mérsz, az meg azért van... mert basszus 12V-os akku van a kocsidban Nyilván nem lenne gond, ha egy 12,5V azért lenne rajta, autója válogatja, anyám 3. éve megy úgy, hogy 12,3V-ot ha elérte a kocsi, már tapsoltam.Az akkusarus nem tekerős megoldás meg bármi lehetett.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #94635 üzenetére
Kicsivel 12 fölött szokott lenni, lehet megvan 12,5 is.
A furcsa az volt, hogy autópályán mentem előtte, még 70 km volt vissza kb (Tatabánya) a 300km-es útból (odafele aznap már megvolt 300km) Tehát tölteni volt ideje, igaz havas, hideg idő volt ahonnan elindultam (akkor nehezen is indult).
Esetleg a száguldozás nem tesz jót a generátornak?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
dualcore
őstag
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
A generátor fordulata a jármű motorjával arányos (növelt áttétel), így az hogy milyen tempóban autózol nem befolyásolja a működését. Már alapjáraton is tudnia kell a töltést.
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #94637 üzenetére
Teljesen mindegy neki mit csinálsz, ez nem az volt.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Olcsi
senior tag
Sziasztok! G astrában próbáltam resetelni az insp jelzést, mert a szervízben benne hagyták. Annyira sikerült, hogy most az egész napi km számláló eltűnt. Hogyan tudom visszavarázsolni?
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
Sanki
addikt
G Astra táviránytó: ha másik kocsira lesz feltanítva a táv, akkor előtte az előző kocsiból törölni kell a távirányítót?
2 gombos -
Doggy dog
senior tag
Sziasztok.
Átülnénk B Zafiba.
Ismeri, látta ezeket valaki?
MiskolciTőlünk ezek jó 300km, minden segítség jól jönne.
Bárki, aki arra jár és rá tudna nézni, az nagy segítség lenne. Nyílván a személyes megnézést nem helyettesíti.
De sokat lendítene azon, hogy nem csalira mennék ennyit.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Janou
őstag
Srácok
Kérdésem lenne. Ne nevessetek ki, de hogy kapcsolom be a lámpát a visszapillantó mellett? Próbáltam a lámpát nyomkodni de semmi. Nem kattan be semerre sem. Gombot szintén nem találok sehol hozzá. Viszont tuti működik, mert amikor kinyitom az ajtót világít.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest