Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
metrion
aktív tag
-
metrion
aktív tag
Én cseréltem vadiúj Delphire 1 évvel ezelőtt. Olvastam, hogy ez is okozhatja a rángatást csak szerintem akkor egyéb gondja is lehetett és már összeakadtak a dolgok.
Habár jelenleg is megvan ez a dúsítási hibája, viszont az idegesítő rángatások megszűntek. Illetve meleg motornál most hallani, hogy gyorsan kattog, de halkabb az eredeti mint az 1 éves Delphi, hideg időben pl hangosabb volt illetve lassabban is kattogott.
Egyébként legutóbb amikor a vezérlést cserélték akkor szóba került, aztán filóztam rajta, hogy próba szerencse. -
Nand708
csendes tag
Kétségtelen, nem a márkaszerviz a legolcsóbb opció. Nagy gondom, hogy nem is tudok errefelé specifikus Opel szerelőt. Nem tudom mennyire vagy benne, de tudnál kb árat adni a következőkre? (B20DTH)
- injektor
-nagynyomású szivattyú
- turbó
- adblue javítás (PSA-nál nem szerelhető, egyben az egészet kell cserélni, itt nem tudom mi a helyzet)
- részecskeszűrő -
gban
Közösségépítő
válasz Nand708 #107904 üzenetére
Semmire nem tudok árat, azt a net megmondja, pl. Kauffer, ha van nekik olyan.
Ha nem, akkor megkapod hogy kb. mennyi lenne a Kauffer árain egy termék, ha megnézed a Bárdinál és veszed a felét.
Szerelőm, aki lényegében családtag, nem opeles de mégis mindent szuperül megoldott - kell hozzá általános szakértelem, józan ész és megfelelő hozzáállás.
Valamint 50% kedvezmény a BárdinálPostázást nem vállalok.
-
Nand708
csendes tag
Akkor csak az automata váltó lenne a nagy csont? 205ezret futott, 140 környékén elvileg volt olajcsere. aisin 8-as.
Hatvan-Gyöngyös Jászberény környékén tudtok ajánlott szerelőt? -
ncc1701
veterán
válasz Nand708 #107909 üzenetére
XVII kerület, Korcz Géza bácsinál. Az öreg vagy 30 éve foglalkozik ilyesmivel. Örülök, h olcsónak tűnik, én azért 3 másodpercig szívtam a fogam. Kb az egész belsejét cserélték ennyiből.
Amúgy meg a fene tudja, h elöttem hogyan cseréltek a nagybátyámnak olajat (övé volt a vas). Ahogy elnéztem az üzemanyag szűrőt, sztem csak kifizettették vele, de nem csinálták meg. Na, azóta az évi motorolaj cserénél cserélem a fele váltó olajat is.Szerk: az enyém egy 2011 végi Insignia, ez az aisin af-40-6-os váltóra vontakozik. A 8-as tuti drágább lesz.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #107611 üzenetére
Csere megvolt, Fuchs váltóolaj lett végül, elvileg minden klappol eddig.
Kicsit bénáztam, meg versenyt futottam az idővel - vihar jött, hirtelen szél támadt, és vitt mindent az autó mellől; eh... -, de már csak a feltöltés maradt. Hát szélben, nyílt térben elég nehézkes olajat leengedni és feltölteni. mindenfelé fújja a szél.
De végül sikerül a sima motorolaj csere, és a váltóolaj csere is.
Holnap meglátom, hogy vétettem-e hibát, van-e bárminemű szivárgás.
Nem mondom, hogy jó időt futottam, 3 óra alatt végeztem. Persze nem vagyok autószerelő, váltóolajat meg még életemben nem cseréltem.
1,7litert használtam fel, mert beleszámítottam a szél által elfújt, kicsit félretöltött mennyiséget isMentem egy próbautat. Szerintem nem lett rossz, "olajozottabban" válthatóak a sebességek.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #107915 üzenetére
Köszönöm!
Nekem sajnos nem sikerült megtalálni ezt az infót.Olajcsere előtt megnézted az olajszintet?
Motorolajnál igen, váltónál nem (nem is tudom, hogyan kell/kellene).@#107917 ncc1701
Így terveztem visszaellenőrizni, mennyi is volt (még) benne.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #107916 üzenetére
Az olajszintet azért kérdeztem, mert azt írtad, hogy a csere után könnyebben, simábban lehet váltani sebességet. Szerintem azért mert most megvan az olajszint, korábban meg nem.
Mennyire volt koszos az olaj, esetleg még most is piros?Az olajszint ellenőrző furaton könnyebb, és gyorsabb betölteni az olajat mint a szuszogón.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ncc1701
veterán
válasz mohabá 007 #107918 üzenetére
Amikor leengeded, nem látod a betöltő nyíláson, h meddig van. Mikor töltöd fel, akkor onnan tudod, h tele van, h kifolyik.
Finomabb váltás pedig lehet az új/jobb olaj folyománya is. Swiftben ég, és föld volt a diffi a gyári beletöltött lóhúgy, és a castrol váltó olaj között.
-
mephi666
nagyúr
válasz mohabá 007 #107918 üzenetére
Z16XE1-nél nekem is 1.6litert mondott a szerelőm: héten volt éves olajcsere és átvizsgálás... féltengely és főtengely szimeringet mondott, hogy kis szivárgás van, amivel érdemes lenne foglalkozni... húsvét után sort kerítünk rá nem tervezünk addig nagyobb utakat amúgy sem és napi szinten ránézek, hogy reggelre átmegy-e csöpögésbe a jelenlegi szivárgás... (azt mondta, hogy kellemetlen lenne, ha hosszabb úton megindulna és elfolyna az a jobb esetben 1.6liter) az viszont megnyugtat, hogy az elmúlt 1 év eseménytelenül zajlott és más komolyabb nem jött elő
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #107918 üzenetére
Ami kicsordogált belőle, az nagyon szép piros volt.
Kicsit megtörölgettem a belsejét, ott azért volt amolyan kötött fémpor jellegű képződés.
Kapott Brigéciol-t, hogy kicsit tisztább legyen.
Volt ideje lecsöpögni, megszáradni.Most visszamértem a mennyiséget. Kerek 1liter lett, amit leengedtem. Hát amolyan kevéske. Na de egyik szerelő sem modta, hogy kéne cserélni, esetleg ellenőrizni, én meg műszerészként nem vagyok autótudor zseni. Szóval 24 év alatt ez volt az első váltóolaj csere. És már csak 100km van vissza a 200k km-ig.
Köszi a képeket is! Sajnos (még) nem nagyon tudom azonosítani, na de majd a legközelebbi ilyen művelet elvégzésekor jobban szemügyre veszem a gépezet alját, oldalát.
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ncc1701 #107919 üzenetére
"...Amikor leengeded, nem látod a betöltő nyíláson, h meddig van..." Ez igaz
Csoda lenne, ha látnám, mivel a betöltő nyílás a sebváltó tetején lévő szellőző, amiben van a légtelenítőcsavar (szuszogó). Ezt a csavart kí kell venni,és ítt lehet az olajat betölteni, ami lassan megy, mert a furat átmérő lejjeb kb: 2-3mm re szűkül.
Ezért javasoltam, hogy az ellenőrző furaron keresztül töltse fel a sebváltót olajjal.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mitlageri
csendes tag
Sziasztok!
Opel Corsa E-nél (2016, 1.3CDTI) mire kell figyelni akkucserénél? Feltanítás vagy bármi fog kelleni a csere után?
Mi az ajánlott akku bele? Nem start-stopos, most egy GM/Varta logós 60Ah/680A akku van benne, gondolom ez még a gyári egyed lehet. -
Danecay
addikt
válasz Danecay #107740 üzenetére
Csak, hogy legyen visszacsatolás is a dologgal kapcsolatban. A szervópumpacsere megoldotta a problémát, és bár lehet, hogy csak annak köszönhető az érzés, hogy 2 hétig szervó nélkül közlekedtem, de most mintha még könnyebbnek tűnne a kormány, mint korábban volt. Amennyiben ez nem csupán érzéki csalódás, úgy elképzelhető, hogy nem volt már az igazi korábban sem a szervómotorom, ami végül megadta magát.
-
8th
addikt
Üdv. urak. A kezem ügyébe került 2 db hangszóró beépítő keret ami még anno F Astrámból maradt meg. Első ajtóba való 165mm-es hangszóróhoz. Azt hiszem G Astrába és C Corsába is ez való. Ha valaki hasznát veszi ingyen odaadom.
...
-
pontyos
senior tag
Sziasztok!
Családi, kis városi suv vásárlás előtt állunk és végül erre esett a választás Opel MOKKA [link]
Kérdésem, hogy van e itt a csoportban, pro kontra jöhet. köszi előre is! -
pontyos
senior tag
válasz Tothgera30 #107929 üzenetére
Igen a Mokka -ról / 6 sebesség kézi váltó - majdnem full felszereltség
-
Zola007
veterán
Pótkeréknél volt ez, tudja valaki esetleg hogy micsoda?
Tartozék vagy az előző tulaj ejtett be valamit a kárpit alá?Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Astra H-ban ha a klíma bekapcsolására daráló hang van, az mi lehet? Nem túl hangos, de nem mertük bekapcsolva hagyni sokáig, nehogy valami nagyobb probléma legyen. Már ha az. Erre valami tipp?
Make Asia Great Again!
-
ncc1701
veterán
válasz Tothgera30 #107894 üzenetére
Auxito canbus ready lámpára szintén panaszkodik az insignia. Tököm.
-
mephi666
nagyúr
válasz ncc1701 #107933 üzenetére
be akartam tenni ide az oldal linkjét érdekességképp, amit ismerős mutatott: össze lehet hasonlítani autók méreteit... (F Astra sajnos nincs benne) ...példaképp egy felénk nem épp kicsinek számító insignia így mutat egy b*szóbb amerikai pickup mellett: link
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
red523
újonc
Sziasztok! Z18XER motorkódú H Astrám van. Több Lambda szonda csere után is visszarakja hibának és világít a motorhiba a műszerfalon. Villamos szerelő már teljesen tanácstalan. Kérlek bennetek, ha van valakinek tapasztalata, vagy valami használható ötlete az legyen kedves megosztani. Köszönöm;
-
-
gban
Közösségépítő
válasz red523 #107935 üzenetére
Ami bennem felmerült, amit említettek is előttem, gyárira cserélte a szerelő?
Valamint ha mindre hibát ad, ott elég gyanús a kábelszakadás, vezeték vagy csatlakozó hiba.
Valamint nem lehet hogy a 2. szonda hibát adja de az első lett csak cserélve? Tudom ez elég meredek ötlet, de az ördög nem alszik.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
HoaryFox
Topikgazda
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz red523 #107935 üzenetére
Szia!
Full gyárit is tettetek bele? Én annó veztengely jeladóval szoptam jónéhány kört és csak a full gyári Continental (ex-VDO) szenzorral volt tökéletes.
Mondjuk érdekes, mert volt nálam is cserélve mindkettő lambda, nem is tudom, milyen márkájút tettünk bele, de tuti nem a gyári és jó minden.
Lehet akár ECU hiba is."A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
mephi666
nagyúr
válasz HoaryFox #107942 üzenetére
én meg úgy tudom, hogy egyes ecu-k nagyon finnyásak, mások meg elfogadnak bármit különben mi értelme lenne utángyártottakat forgalmazni, ha egyik ecu sem fogadja el?
ui: minden esetre érdemes lenne bontott gyáriakat is megpróbálni ha azokkal is rossz, akkor meg pl a korábban általam linkelt debreceni motorvezérlősöket megkérdezni, hogy adott típusnál a folyamatos lambdaszonda hibát okozhatja-e meghibásodott ecu? (javítást is vállalnak akár futárszolgálaton keresztül, de érdemi ötletet is adhatnak, mi lehet még a hiba oka)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
peet137
tag
Kellene egy kis segítség. Astra H + CD30MP3 kombó. Ha kidobom a fejegységet és a helyére dobok egy normális, 1DIN-es, BT-s fejegységet, akkor a kijelzőn (GID) mit fogok elbukni? Ahogy néztem, a BC és a Settings gomb is a rádió egységen van... Még az időt se fogom tudni beállítani rajta? A BC dolgai is megszűnnek? Multikormány van, arról akár mehetne is...
-
Greentea
senior tag
válasz lezso6 #107945 üzenetére
Az a zsanér vagy volt már cserélve, vagy pedig lesz. Kicsit szívás, de simán megoldható. Ha lezárod a kocsit es leulsz melle egy 5 percre, akkor is hallanod kell hogy a motor próbálja becsukni a zsanért. (Ha nyitott allasba maradt és úgy tört el) Erdemes cserelni vagy 3d nyomtatott javitóvéget venni, mert egyreszt szivja az akksit, masreszt volt olyan is kulfoldon amelyik kigyulladt. (Bar nem gondolnám, hogy erre nagy az esely, csak tenyleg a megelőzés)
A kerregés másik okozója a szintén a kesztyűtartó mögött lévő keringető lehet. Akár csak attól is, hogy nincs jól meghúzva.[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz lezso6 #107945 üzenetére
Igen, mert amikor bekapcsol, akkor ugye az alapján, hogy hová van irányítva a levegőzés, oda állítgat ilyen kis terelőlapátokat. Nekem akkor is szokott zörögni, miután leállítom a kocsit és rövid időre rá, olyankor lezárja a levegőzést kintről.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
ncc1701
veterán
Fasza, minimum olajszint jeladó, olajleeresztő csavar, automata váltó szintező csavar+kis csavar, és a tömítései 81eFt.
-
red523
újonc
Sziasztok! Köszi a sok hozzászólást. Hibakódot most sajnos nem tudok mondani, mert nincs itthon az autó. Az olaj átfolyt a hűtővízbe, hetek óta szerelőnél van. Gyári szonda nem lett bele rakva. Villamos szerelő minden kábelt és biztosítékot átnézett már.
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme az új Android Auto!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen notebookot vegyek?
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Notebook hibák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest