-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Köszi srácok!
Csak C Corsa játszik, mert sok más autóhoz hasonlóan felismeri, de ezt nevezi csak meg szérianévvel. Pl. az Astráknál annyit mond, hogy Opel Astra, de a G-t, H-t stb. nem teszi hozzá.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
peterattila
aktív tag
Sziasztok. Vettünk egy J astra-t, 1.7cdti, 220e km. Gondos gazdája volt, rendszeresen szervizelte, számlákkal igazoltan. Szerintetek érdemes dióhéjas tisztításra vinnem? Plussz egr, szívósor, stb. Motorolaj tiszta, rendben működik az autó egyébként. Vagy inkább tegyem félre ezt a pénzt, a későbbi szervizekre? Feleslegesen nem akarom szórni a pénzt, csak ha van értelme, gázolajos autóm sosem volt. Köszi.
-
addikt
válasz peterattila #108253 üzenetére
Kb. a legjobb amit adhatsz neki
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ncc1701 #108256 üzenetére
ilyet nekem is csinált egyszer amikor kicseréltem a rendszámtábla világítást ledre. kb ment 2 hónapot hiba nélkül aztán egyszer indításkor kiírta majd azzal a lendülettel el is tűnt és azóta se jött vissza.
nemsokára megjön az Auxito LED DRL, kíváncsi leszek dob-e rá hibát.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
ncc1701
veterán
válasz MaddeNNNN #108257 üzenetére
Bakker. Arra nekem dob, de azt már megszoktam, induláskor 2x menü gomb nyomása kell... Érdekes, h papíron canbus ready. De van canbus ready w21 osram ledem, arra is hibát ad.
Melyik is volt az a másik márka, akit ajánlottál? Meg még majd rendszámtábla világítást akarom ledesíteni.
Ja, rendeltem kínai op-com cuccot, azzal ki lehet kapcsolni vajon a menetfény ellenőrzést?[ Szerkesztve ]
-
ElRamos
tag
Sziasztok!
Van egy 2007-es H Astrám. A menetirány szerinti jobb oldalon a hátsó ajtónál az ablak aljánál lévő krómozott díszléc (?) nem pattan a helyére, baromi idegesítő. Próbáltam rákeresni bontók oldalán, de nem találtam, legalábbis díszléc név alatt. Mi ennek a pontos neve, hol lehet ilyet - akár bontóból használtan - venni?
A másik, cserélni akarom a váltógombot a váltószoknyával egyetemben. Ezt hogy kell megcsinálni?
Köszönöm a segítséget!
Üdv: ElRamos
-
addikt
válasz ncc1701 #108261 üzenetére
Nem is értem az osram-ot. Nézem a lument oldalán, ott van 2 fajta h7-es. Egyik 18,6k a másik 40,5k. Hasonlítom össze az adatlapjait de az olcsóbbik még erősebb is (18 vs 16 W), minden egyébben megegyeznek
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ncc1701 #108258 üzenetére
Tothgera30 javasolta itt. Ezen felbuzdulva rendeltem én is.A másik amit szintén ő ajánlott a MAXGTRS volt.
Nemsokára megjön kínából, remélhetőleg nem fog hibát dobni az Astraban. Nincs még más tapasztalatom a márkával.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
peet137
tag
Srácok, a CD30 MP3 feliratai közül melyik a szín? Az AC lenne az?
-
ncc1701
veterán
Na, a héten insigniában kicserélésre került pár tömítés, ne legyen már olajos a mocc. Olajdekni le, vissza volt a történet szerelő haverral, ez nekünk 4 órába került. Motorolaj le, szűrőt nem cseréltem ~1000km után, csak átmostam féktisztítóval. Lejön még a váltó olaj fele is, mert egy kicsit a féltengelyt ki kell húzni a művelethez. A bölcsőt lejjebb kell engedni annyira, amennyire a futómű engedi, illetve a rezonátor csöves kipuff részt ki kell kapni. Váltó olaj, amit leengedtünk már szép tiszta piros volt (ezt is 1000km-el ezelött cseréltem), de ha már itt voltunk, akkor kapott újat. Motorolaj dettó, nem töltöttem vissza az 1000km-t futott olajat, dízel autó lévén már fekete volt. Olajteknőt ennél a kocsinál tömítőpasztával kell visszatenni, amúgy teljesen tiszta volt az alja (semmi olajsár), látszik az ~5ekm-es olajcsere periódus, illetve az olajcserénél a mocc tisztító hatása.
Ami cserélve lett:
-turbó visszafolyó olajág műanyagját kivettük, ebben volt 2 tömítés, teljesen kukák voltak, cserélve lettek, plusz kapott tömítő pasztát.
-kapott egy új olajszint szenzort is (53eft), nem mertem betenni az ebayes tömítést, nem akarom mégegyszer lebontani, így nyugodtabban alszom.
-4L castrol motorolaj, 3L castrol atf olaj (kb 40eft)
-automata váltó olaj leeresztő csavarjai (20eft)
-gyári GM olajleeresztő csavar (4300ft csergőben, vicc)Anyag költség volt 120eFt, a 4 óráért a szerelő kért 80eFt-ot. Ezzel idén már átléptem megint a fél millát (330eft volt az első lámpatestek, ledek, fóliázás).
Jövő héten megy Novóth Tibihez vezérlés cserére. Novemberben megint olaj+szűrő cserék, akkor majd megelőzésképpen kap egy új önindítót is a vas.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én is újítottam valamit. Igen zavar, h nincs infóm az olajnyomásról, hőmérsékletről. Mostmár lesz:
Majd nézek valami apró digitális visszajelzőt, h ne tűnjön nagyon racsingnak a dolog
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz ncc1701 #108271 üzenetére
Hát a tied modern autó, sztem tuti tudja az ecu. Bár sokmindenből kispórolták már, pedig szerintem legalább olyan fontos adatok mint a vízhőfok.
Ali-n lehet jó áron találni olajszűrő adaptert (olajszűrő szendvics ):
Ehhez még nézni kell szenzorokat, meg visszajelzőt
pl. ez nem rossz mert pont a két fontos adatot méri:Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ncc1701
veterán
válasz body007 #108272 üzenetére
Én azt nem értettem soha, h ha már kb minden újabb kocsiban ott az egérmozi, akkor miért nincs olyan opció, amhol ki lehet listázni rá a mindenféle hőfok-nyomás adatot, amit ad a kocsi összes érzékelője, plusz a hibakódokat...
Mert mondjuk én nem szeretnék mindenféle extra műszereket beberhelni a verdába. -
orc88
őstag
Sziasztok.
Szervízben parkol kb. fél éve a 2006-os 1.9 CDTI Zafira B.
Alapjárat van, viszont terhelésre nem gyorsul. A porlasztó és a turbó rendben van, a felujított és a régi sem produkál eltérő működést. Részecskeszűrőt is kitakarították, de semmi változás.
Visszafelé füstöl, több szaki is ránézett de egyelőre nem találják a hiba forrását.Van esetleg valakinek tapasztalata ezzel a típussal, hasonló hibajelenséggel?
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
-
ricsi8800gt
addikt
Sziasztok
Szeretnék venni egy 2005ös évjárati 1.7 CDTI GTC-t,Miketlehet ezekről tudni ?mik a nyügjei ennek a Z17DTH motornak ?a kocsiban 360e km van ez egy dizelnek sok vagy ideális vagy átlagos ?Mennyire macerás ez a motor?tipus hibák érdekelnének.
KöszönömOpel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
ricsi8800gt
addikt
Illetve hogy ha netán inyektor felújítás esedékes akkor az mibe fáj,? Vagy kettős tömegű csere, turbó, ilyesmik ék a cserélye mennyi?
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
ncc1701
veterán
válasz ricsi8800gt #108276 üzenetére
250ekm után bármi letérdelhet, úgy számolj. Injektorok, turbó, magas nyomású, üzemanyag szivattyú, dpf(ha van). Bármi, és akármi.
Ja, nem csak opelnál, bárminél. Árat a kedvenc szerelőd fog adni úgyis. Alkatrész árat meg kovács autónál meg tudsz nézni plö.[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz orc88 #108282 üzenetére
Azt kiírja a műszerfalra jelzésként, illetve nekem az insignia ki is írta szöveggel, h fáradjak szerelőhöz. Mondjuk ezek újabb vasak ~6 évvel. Na, nekem A20DTH a motorkód, havernak a 130 pacis insigniája van, neki injektor felújítás oldotta meg. Nekem több volt a méter (meg a bevert fej+zseton), 4 injektor felújítás, ha már ott vagyunk, akkor magasnyomású szivattyú felújítás, plusz a tankban levő szivattyú is gyengélkedett, kapott egy új gyári bosch-t, természetesen üzemanyag szűrő. Azóta rendben van. Szóval ez így alsó hangon fél misi, anno injektor full felújítás volt darabja 60e, de akkor kb csak a ház maradt.
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
Sziasztok!
J Astra A16XER
Nem találtam a kezelési útmutatóban a szervó olajról semmilyen konkrétumot.
Feltöltési mennyiség és, hogy a min-max jelzés között mennyinek kellene lennie.
Jelenleg a min alatt van fél centivel kb.
És persze milyet kell bele önteni? Ha beírom a cromaxba vagy más oldalon akkor mindig váltó olajat hoz ATF -eket.
Egyedül a K2 hoz direkt szervóba való olajat. Ismeri valaki, bele merjen önteni?Illetve szeretnék jobban látható menetfényt a gyári izzó helyett ami elég halovány ill sárgásabb fényű.
Ez az izzó lenne az amire gondoltam. Esetleg valaki próbálta már?
Vagy alternatíva? Ledesben nem nagyon bízom még, meg hát az árukKöszönöm a segítséget!
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Findzs #108284 üzenetére
azért nincs benne, mert adaptív elektromos szervó van benne.
amire te gondolsz az a fékfolyadék tartálya (egy dot száma van a kupakon)
fékfolyadékot is érdemes cserélni, csak macerásabb mert a régit ki kell véreztetni majd feltölteni az újjal és légmentesre pumpálni a rendszerben.DRL: ugyan ilyen égőt vettem bele tavaly, valamelyest fehérebb és fényesebb de mostanra már kezd kiégni. sokat nem kell várni ezektől a filléres dolgoktól
nemsokára érkezik helyette a LED-es, majd kiderül az milyen.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Richard!
addikt
válasz Findzs #108284 üzenetére
Szia!
2 pár ilyen izzót rendeltem kb 5 éve aliexpress-ről párszáz forintért D Korzikába. Tökéletes még mindig az első pár, én ajánlom. De ennyiért vicc 🤣
Eladó inverteres, wifi-s hűtő/fűtő Fisher klímám: https://hardverapro.hu/apro/fisher_comfort_plus_inverteres_split_klima/hsz_1-200.html
-
Findzs
addikt
válasz MaddeNNNN #108285 üzenetére
Ennyire azért nem vagyok műszaki analfabéta
Lusta voltam a saját motorteremet lefotózni de rákerestem a neten és pirossal jelöltem a tartályt:
Ilyen a kupakja:
Kíváncsi leszek a ledesre hogy mit mutat
Milyet vettél?Richard!:
Köszi akkor érdemes tenni vele egy próbát.
Majd keresek olcsóbban.[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
Bocs kifutottam a szerkesztésből.
Vett már valaki j astrába Armster 3 as könyöklőt?
Jónak néz ki de bazi drága, 35 ezer és nekem kicsit magasnak tűnik.
A gyári is kb 35-40 körül van bontóba de ugye az komplett középső rész és a mechanikus kézifékes amilyen nekem kellene ritka. És az is lehet, hogy nem stimmelne a többi műanyag színével.
Na meg azt beszerelni 1 fél nap + 5 ezer őszhajszál"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Findzs #108287 üzenetére
hm ez érdekes, nálam ott nincs semmi.
ilyen Auxito-t rendeltem, jövő héten meg kellene jönnie
könyöklőre pedig:emag
a normál kézifékes középrészes gyári kartámasz csak az 5x105-ös mankókeréknél ritkább
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
peet137
tag
Ha én ki akarom cserélni a rádiót (CD30MP3) egy másik ugyanilyen re, akkor a régit le kell választani mindenképp, vagy elég a kijelzőt leválasztani és hozzálőni a másik rádiót? Az nincs leválasztva, de ez elvileg nem para, megvan a köd.
-
ricsi8800gt
addikt
Úgy meg ugrottak a Facebook Opel csoportokban az 1.7 CDTI eladások csak na? Mi lehet az oka? Gtc, kombi, ferdehátu. Mindenki el adja
Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Ford Focus 1.6.07.KTM EXC 250.07
-
Greentea
senior tag
válasz ricsi8800gt #108292 üzenetére
DTH az dpf nélküli, talán az? Bár itthon az talán előny, mintsem hátrány Úgyhogy passz. Nem egy rossz konstrukció, de nyilván 200-300+ezer km-el csodát nem szabad várni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ricsi8800gt #108292 üzenetére
Meglátták a háborúsinfláció hatására mennyi egy DPF csere vagy egy turbó gépmunkadíj.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ricsi8800gt #108295 üzenetére
Ezek 5-600 ezerről lettek visszatekerve német-olasz-osztrák import előtt. Jobbára még kint….
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Greentea
senior tag
válasz ricsi8800gt #108295 üzenetére
A kor viszont annál inkább. 20 évesek lesznek lassan, tömítések, műanyagok, csövek stb. minden eltud fáradni. + az előző tulajok. Ha jól látom azt nem írták a többiek, de a Z17DTH különösen szereti a generátort enni + mivel facelift előtti a toronycsapágyakra is jobban figyelni kell, bár már azok valszeg cserélve voltak az összesen.
szerk: Amúgy lehet nem hülyeség facelift utánit keresni és elengedni a DTH-t, ha kívülről nem is látszik, de azért a facelift utániakat megbizhatóbbnak tartják, ha jól emlékszem. (A váltót kivéve)ncc1701:
Jogos, az 1.7 -re es H Astrara gondoltam, amire a válasz ment.[ Szerkesztve ]
-
jobbacsabba
aktív tag
Sziasztok!
G astra, Z17DTL-be milyen olaj kell? Mindenféle SAE-t láttam ajánlani hozzá, de mást nem írnak. A gépkönyvemben meg ez a motorkód nincs benne.
Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Suzuki topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fotók, videók mobillal
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs