-
GAMEPOD.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
espi38
őstag
válasz Tikakukac #107453 üzenetére
Nem veszek másik autót, ennyi elegem van ezekből a pénztemetőkből és valóban újra nincs pénzem.
Ha nem csináltatom meg adott hibát, akkor jóval kevesebbet kapok érte hibásan mint megoldom a gondot és jó lesz az autó.
Egyébként a P0171 már a múlté
Azért nem írtam le a hibákat, mert úgy éreztem ez ironias kérdés volt mert a neten csak erről lehet olvasni, bár én is megvettem
Szívósor-szelepfedél-váltó-tankszellőztető szelep na ez nálam mind meg volt.
A váltó szinte mindegyik sebesség fokozatban bugott, ez megoldodott minden csapágy cserélve lett, viszont egy hiba maradt ami előtte nem volt, egyes fokozatban időnként nem minden esetben reccsen.
Na most már ez az új gazdi dolga lesz én nem szedetem le róla megint mert az kb +80 ezer ft hiába garanciás a váltó javítás.
Egyébként együtt lehet élni vele, mert ha nem rutinból rakja az ember akkor óvatosan be lehet tenni.
Egyébként, lehet állítani itt valamit mert tudtommal bowdenes a váltás, lehet csak ennyi baja van, hiszen az összes többi sebesség hibátlan visszafelé is. -
MaddeNNNN
őstag
válasz espi38 #107454 üzenetére
továbbra sem értem miért akarsz most megválni tőle hogy végre megcsináltad. gondolom okkal lett autó vásárolva, erre most eladod és visszakerülsz ugyan abba a helyzetbe amiben előtte voltál csak kevesebb pénzzel.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
Sanki
addikt
2005-ös ferdehátú G astra alá (z14xep) milyen márkát érdemes venni rugótányérből, lengéscsillapítóból és támcsapágyból?
-
espi38
őstag
válasz MaddeNNNN #107455 üzenetére
Egyenlőre nem veszek másik autót-jelenleg egy autóval is megtudjuk oldani a napi teendőiket csak a nejem nehezen fogadja ezt el.
Eladás oka tényleg anyagi-hirtelen egy nagyobb összeget kell megadnunk/régi tartozás és sajnos csak így megy a dolog-normál fizetésből élünk /
Nem vagyok a pénzem ellensége, de néha az életben ezt be kell vállalni,sajnos most nagy több százezres bukoval-de legalább valakinek jót teszek aki megveszi -
föccer
nagyúr
válasz föccer #105598 üzenetére
Az elmúlt 10 hónapban egy kezemen össze tudom számolni, hogy hányszor tudtuk használni.
Némi ügyvédi fenyegetőzés hatására az akkut problémák egy részét megcsinálta a kereskedő.
Igaz bontószökevény volt. Többet volt szerelőnél mint az udvaron, 2 vitte tréler, 1x jött házhoz a szerelő és vitte el vontatva, 2x húztuk haza.
Nem azt mondom, hogy többet költöttünk rá, mint amennyiért vettük, de azért érezhetően deficites. Már bekészítettem a benzines a kannát, hogy az erdő szélén felgyújtom a picsába
De most lassan elhiszem, hogy jó és menetbiztosan működik.
Legutóbb aksi csere, előtte egr szelep, előtte minttudom micsoda adagolónyomsávezérlő érzékelő bizbaszcsere, előtte izzítógyergya csere, előtte mototrömítések cseréje, előtte zárlat miatti elektromos javítás, előtte már nem is tudom mi.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
csoszogi
tag
Lenne egy kérdésem:
"Mégis van valami minden 2004 utáni Opelben, ami a tulajdonosoknak meglepő, és nem kevésbé mulatságos lehet. Nem valamiféle hibáról van szó, mint meglepetés, hanem apró kis szimbólumokról az utastérben. Eddig erről az Opel egyetlen szót sem ejtett, de 14 éve minden egyes legyártott Adamban, Corsában, Astrában, Insigniában, Crossland X-ben és Grandland X-ben ott figyel néhány cápa."
Kérdésem: Astra J, 2010, A16XER, tudja valaki hol van a cápa? Próbáltam guglizni, keresni és hát rohadtul nem találtam meg.....tudja valaki hol van a "cápa" ??
[ Szerkesztve ]
-
csoszogi
tag
válasz dellfanboy #107464 üzenetére
sajnos néztem ezeket.... minden látható helyet, de lehet elkerülte a figyelmem, azért is kérdeztem...hátha valaki tudja pontosan hol van..
-
Micsurin
nagyúr
H-ból egy 1.7 110le ~230k-val még bevállalható ha az állapota őszintének tűnik vagy már nagyon a kanóc végén lehet?
J Sport Tourerünk volt 1.7-essel de az valamivel erősebb volt azt hiszem 125le azt szerettük. Mennyire dinamikus a 110-es?
M32, kettőstömegű, esetlegesen DPF(mi árulja el, dob rá kódot?), ventilátor állító lapkák, mi van még amire érdemes figyelni? Mennyire rohadnak?Viszonyításnak 1.6CRDi 136le i30 (2017 már csík szemű) van csak ha segít.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #107467 üzenetére
Mivel ismered az előzmény tudod mire vagyok még érzékeny várhatóan...
Meglepi rohadásra mennyire és hol számítsak 3 ajtósnál? Csomiajtó, küszöb, még valahol? Merjek reménykedni, hogy a Civic-ektől erősebb anyagból nyomták ki günterék?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Micsurin #107466 üzenetére
Corsaban 194 ezernél HF felújításkor bemérettem mind a négy porlasztót, tökéletesek voltak. Pedig szerintem nem volt egy kifejezetten igényes előző tulaja.
Gondolnám 240k körül sem lehet sokkal jobb.Kettőstömegűt hallod meg érzed ha már bajos. M32-ben ledobjátok az olajat, feltöltitek rendesen és viszlát.
A 125 lovashoz állítólag hosszabb áttételezésű verziót szereltek, szerintem simán élhetőek a fokozatok városban is.szerk.: a J-ben sem rossz az a technika, meglepően jól viszi a bódét az a 280 nyúlmókus. És ne felejtsük el hogy a J-ből már nincs kispórolva a vízhőfokmérő.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Micsurin
nagyúr
Köszi De srácok ácsi én H-t néztem! J-t viszonyításnak írtam meg az i30-at is.
Az élhetőség kérdése inkább dinamikára menne, hogy mennyire zabszemes vele egy egy előzés B utakon? Pályán egy 150 mennyire tartható erőltetés nélkül?
Iigen a hőfokra akartam is kérdezni, hogy diagon van egyébként vagy nem, hogy visszajelző nincs de szenzor sem? Utólagos megoldást nem vetném meg rá feltétlenül.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Greentea
senior tag
válasz Micsurin #107466 üzenetére
Ha H-ra esik a választás akkor a toronycsapágyakat mindenképp nézd meg. (motorháztető fel, kupak le) Bár a 110 lovas már faceliftes, ott cserélték a műanyag kupakot gumisra. Generátor/töltés probléma is előjöhet, jó villanyos nem árt.
+ amit #107469MaddeNNNN írt, dízel lévén ezek a H-ban is előjöhetnek.Mindenazonáltal én a J-t venném. Hiába nehezebb, ergonómiailag ég és föld a kettő.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Greentea #107472 üzenetére
Szintén J-re egy szavazat. A plusz szigetelések miatt lényegesen halkabb autópálya tempónál, és masszívabb, merevebb érzést kelt. Ez után nekem a K kissé csalódás, és már kissé spórolósra sikeredett (pl.: kesztyűtartó világítás hiánya).
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Micsurin
nagyúr
Nem tudok most rádobni egy millát, hogy ne a J-k legaljából válogassak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Micsurin #107471 üzenetére
Viszonyításként - Corsa 1300kg, de olyat lehet vele előzni hogy néha én is csak pislogok. Nem egy Condorde, de nagyon meglepő tud lenni. Úgy emlékszem 130-nál forog 2000/perc, a 150 sem túl megerőltető.
Biztos van szenzor, mert a napi számláló pöckét nyomva tartva pár mp-ig, majd léptetve megint párat digitálisan megjeleníti az értéket. Láttam is rá valahol utólagos megoldást, ami a fordulatszám és a sebességmérő közé helyezett egy teljesen gyári hatású kis kijelzőt. Hőmérő ikon és a hőfok digitálisan.
Sajna nem találom a képet.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Micsurin
nagyúr
válasz Petyyyyy #107475 üzenetére
FB csoportot végig tekerve a BC-n van rá rejtett menü amit előcsalva írja. Tiszta sor így.
Vagy Opel OCM komfort modul, 26-ért nem is vész és CAN-en keresztül tudja műszerfalon kiírni.Ami gondot fog okozni az a meglévő MVH-S620BT amit nem vagyok hajlandó lecserélni... féléves sincs és szól mint állat. Na most a BC működésének megőrzése és ennek beszerelése izgalmas lesz ha végül Astra lesz és nem Bravo/GrandeP.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
addikt
válasz Micsurin #107476 üzenetére
Comfort modul tényleg jó, nekem is van. Ha érdekel róla bármi kérdezz
Latom egész jól megtaláltál róla mindent. Az a baj ha lecseréled a rádiót meg az órát sem lehet beállítani5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Micsurin
nagyúr
Azt értem de a legnagyobb gyári is szokolrádió az S620BT-hez képest + mélyláda?
Az meg nagyon gány ha hangszóróra van kötve...Multikormánynál + kormányadapterrel működnie kéne a BC-nek a titkos menün kívül nem?
Nehogy már a normális zenét ne lehessen megoldani BC vesztése nélkül... ha ez igaz az Astra meg marad a fejemben céges lerugósnak mint a J meg most a K 1.6-osunk. K hozta meg a kedvem eleve, egészen megtetszett és eszembe juttatta a J-t. Cserének kaptuk míg kuplungozák az i30-at.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Petyyyyy #107480 üzenetére
Multikormány van mindkettőn amit néztem jelenleg ha ez segít. De most már kezdek elveszni.
ESP és tempómat és társaihoz mérten ez sokkal nagyobb deal breaker lesz ha nem megoldható.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #107481 üzenetére
OpelSzaki most írt FB-n (a H csopi elektromos ügyeletes zsenije) ha veszek komfort modult akkor mehet be az S620BT és kormányról a BC-t is fogom tudni állítani.
Rádió nem lesz kormányról de BC lesz, nekem ez már elég.
Holnapra lebeszéltem az egyiket, meglátjuk.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ncc1701
veterán
Insignia A vezérlés csere, dióörleményes szívósor, egyebek tisztítása ~380k, 3 munkanap. Haver most cserélt szívósort, azt mondja, h 10 órát csavaroztak ketten, annyira meg kell bontani, minden is útban van. Lehet hagyom a fenébe.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Reggeli hűvösben milyen hamar fogom tudni holnap venti kapcsolásig felmelegíteni az 1.7-est?
Végül csak holnap jutunk el. Saccra ~1 órám lesz átnézni viszont most hazafele infóparból jövet azt néztem a céges 1.6-os dízel K Astra annyira nem akart bemelegedni, hogy szkeptikus vagyok elég időm lesz-e reggel a műveletre.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
cseppo
újonc
Üdv!
esetleg valaki tudna segíteni,vagy volt már ilyen problémája, lenne egy Opel H astra 2006 1.3cdti
a sebességmérő a műszerórán megállt,nem tudom mennyivel közlekedem,és a pillanatnyi fogyasztás is megállt,megtett km-számláló sem mér semmit.
előre is köszönöm. -
Petyyyyy
addikt
-
Micsurin
nagyúr
Köszi
Marad a 11 még ha másodszor is rakatom át a mikorra megyek témát a kereskedővel.
I30 nagyon hamar melegszik a CRDi-vel a K-hoz képest. Érdekes
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz cseppo #107485 üzenetére
Szia!
Valszeg újra kell forrasztani a műszeregység foglalatát, ahova bemegy a kábel, pont most voltam öcsémmel egy szakinál ugyanilyen hibával, csak C Vectra. Ez ilyen típusbetegség ebből az évjáratból (2000-es évek közepe-vége)Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
cseppo
újonc
válasz HoaryFox #107489 üzenetére
Szia!
Az óra csoportra vagyis a kilométerórára gondolsz? ha igen akkor még nem hallottam róla,kerékcsapágyat mondták a benne lévő abs jeladó összhangban van,de cseréltettem nem javult meg
Olvastam a c-modul hibákról is,de nem hinném hogy köze lenne ehez.[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz cseppo #107490 üzenetére
Óh, hogy neked csak a kilométeróra nem megy. Este van Vagyis perpill hajnal
Igen, akkor gyanús hogy nem jön sebességjel, azt kell kideríteni, honnan hova megy a jel, amíg a műszerhez ér.
Talán diag cuccal meg kellene nézni, hogy az ECU-ig eljut-e, ha igen, akkor attól tovább kell keresni a hibát, ha odáig se, akkor pedig előtte van gond.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
cseppo
újonc
válasz HoaryFox #107491 üzenetére
Igen.
nekem a kilométeróra,nem látom a sebességet mennyivel közlekedem,viszont ezzel együtt megállt a pillanatnyi fogyasztás mérőm is,csak egy F-betűt mutat indítás után, és 0-van a megtett kilométer,ahol szoktuk nullázni.
Hát ha más nincs nézek valakit mérje be,azért köszönöm a választ![ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz cseppo #107492 üzenetére
Élő adattal meg kéne nézni, hogy van-e sebességjel minden keréktől, főleg a bal elsőtől.
Ezeket az adatokat az ABS kockából lehet kiszedni. Apropó az ABS és ESP lámpa nem világít? Mert ha nem világítanak, akkor van sebességjel és tudják is tenni a dolgokat, akkor más gond lesz a műszer egység körül.
UEC (motortér bizti tábla) kontakt hiba szokott még érdekességeket produkálni, az is egyfajta can-bus központ, azt teljesen szét lehet szedni és a lábait letakarítani.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz cseppo #107492 üzenetére
nekem B Zafira külső hőmérsékletre van hogy indítás után pár másodpercig F-et mutat, majd kapcsol a ténylegesre
F Astra-nál a régi óracsoportban fel volt akadva picit az üzemanyagszintjelző a piros sáv fölött 2 hajszállal húztuk-húztuk a tankolást karácsony előtti nagybevásárláskor, mert "van még benne, majd a kör végén tankolunk" ...addig, míg indultunk volna egy lámpától, gáz, kocsi gurul 20 centit, megáll... indítok, alapjáraton ketyeg, gáz, kocsi megáll... kiszálltam, hogy eltoljuk 50 métert, mert ott van jobbra egy buszmegálló öböl... szerencsénkre egy járókelő is segített, következő zöld lámpára eltoltuk... na mondom: úttal szemben ott az omv kút, rakjunk bele pár litert, hátha csak ennyi a baj... vettünk egy kannát, megtankoltuk, kocsi pöccre indult ...eltelt kb 1 év és ugyanezen a környéken tankoltam, csak kicsit visszább egy mol kútnál és ekkor jelent meg a 4. leander album, amin az első szám címe: "a karma mit akar ma?" ...odagurultam ugyanahhoz a lámpához, előttem állt egy régi passat(?) ...ezen agyaltam, hogy milyen elcseszett címet adtak az 1. nótának... vált a lámpa zöldre, előttem levő kocsi nem indult... próbálkozik a gazdája, nem megy... pirosra visszavált a lámpa, ürge kiszáll, hogy akkor majd tolja... magamban: "na, ezt akarta a karma" ...elakadásjelzőt kiraktam, kiszálltam, kocsit lezártam és mentem neki segíteni eltolni ugyanabba az öbölbe ...köszönte, mondta hogy már nemtudommi döglődött a kocsiban és épp a szerelőhöz tartott, eddig bírta a gép... hívja ismerősét és majd elhúzza... 2 mondatban elmeséltem neki, hogy kb 1 éve mi ragadtunk ott a lámpánál, de nekünk szerencsére csak a benzin fogyott ki
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
addikt
válasz mephi666 #107494 üzenetére
Akkor az valami "bermuda háromszög lámpa". Merre is van? Arra tuti nem megyek mostanában
Nekem lassan benne az első 1000 km a motorban (jöhet az olajcsere), gyönyörűen teszi a dolgát, kopp-kopp Múlt héten mentünk vele egy 400-at pályán. Tempomat 3000-es fordulaton (az pont 100 km/h) és úgy végig No azért előzésnél hozzáértem néha a gázhoz - mondjárt 130-140. Mondom: hóóó a csínos, -majd ha bekoptál lehet száguldozni Érzésre jó erőben van a moci
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tamy
senior tag
G Astra kapaszkodót szereltek még esetleg más tipusba is, vagy kizárólag a hozzá való jó bele? Illetve van különbség méretre a 3-4-5 ajtós/kombihoz való között?
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.
-
gban
Közösségépítő
Apám 2004-es, 1.4-es G Astrájában néha világít az ABS visszajelző.
Első körben jeladó csere?
Az hol van? (azt se tudtam hogy van benne neki...)
Nekem is van a J-ben, de arról sem tudom hogy hol van...
Hány db van? Tárol hibakódot erről az autó normál esetben? (nemrég vízhőfok jeladó csere kellett, arról nem volt kód)Postázást nem vállalok.
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #107496 üzenetére
kecskemét, északi oldal, 5-ös főút és Március15 kereszteződése
...lekopogom, nekünk 1-2 filléres tömítést meg ablaktörlő lapátot leszámítva semmi gebasz nem volt az 1évvel ezelőtti műszaki óta ...pedig volt nyáron grado oda-vissza és akkor napi 650km-ek beleugrottak... az most a terv, hogy áprilisban éves nagyszerviz, átnézetem és remélhetőleg idén júliusban is bírni fogja az olasz utat már várom... pályán azt hittem, hogy kínlódás lesz a 105 lónak, amikor óra100nál forog 3ezer fölött, de itt-ott úgy belefutottam a 140-150es sávba, hogy fel sem tűnt
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...