Aktív témák

  • prsq

    aktív tag

    Valamikor korábban írtam egyszer, hogy a Special Retention A csomagom számláján értesített a Vodafone, hogy a havidíjkedvezményem 500 Ft-ról 577-re emelkedik.
    A probléma ezzel az, hogy a jelenlegi havidíjkedvezményem 1925 Ft. (Ami megegyezik a havidíj összegével.)

    Írtam nekik, ezt a választ kaptam:

    Hivatkozva a 2024.01.05-én érkezett megkeresésedre, a következőkről tájékoztatunk.
    Nyilvántartásunk alapján szerződésed jelenleg 500 Ft mobilhang havidíjkezdeményt biztosít a +3670/xxxxxxx telefonszámmal kapcsolatosan, mely 2024.03.01-től 577 Ft-ra emelkedik.

    Újra írtam, csatolva a Vodafone rendszeréből letöltött számlát (!), képernyőképet a Vodafone fiókból (!), erre ez a válasz jött:

    Mindenekelőtt szeretnénk elnézését kérni a CIT-012024-xxxxxx-as hivatkozási számú válaszunkban foglaltak miatt!
    Nyilvántartásunk szerint a +3670xxxxxxx-os hívószámú előfizetését Special Retention A díjcsomaggal használja, mely egy egyedi kedvezményt biztosító díjcsomag, 100% havidíjkedvezménnyel. A fentiek alapján bruttó 1.925 forint havidíjkedvezményt biztosítunk előfizetésének havidíjához, ahogy a kiállított számlákban és My Vodafone fiókjában is megfelelően feltüntetjük, így nem terhelünk az előfizetéshez kapcsolódóan havidíjat. A 2023. december 19-én lezárt számlában tévesen tüntettünk fel havidíjkedvezmény változásról információt.

    Megnyugodtam, de aztán március elején a Vodafone fiókban az 577 Ft-os havidíjkedvezmény bukkant fel. Értetlenségemet levélbe öntöttem, a válasz:

    Hivatkozva a 2024. március 10-én érkezett elektronikus elektronikus megkeresésére, ezúton küldjük válaszunkat.
    Szeretnénk tájékoztatni, hogy nyilvántartásunk szerint a +3670xxxxxxx-os hívószámú előfizetését Special Retention A díjcsomaggal használja, mely egy egyedi kedvezményt biztosító díjcsomag, 100% havidíjkedvezménnyel.
    Az Ön által megküldött képernyőmentésen feltüntetett havidíj árazás tévesen csak a kiegészítő kedvezményt tünteti fel, ugyanakkor a speciális tarifacsomag fentebb részletezett konstrukciója nem változott. A felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
    Engedje meg, hogy ezúton biztosítsuk Önt arról, hogy cégünk számára ügyfeleink véleménye a legfontosabb, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy ügyfeleink maradéktalanul elégedettek legyenek mind ügyfélszolgálatunk működésével, mind szolgáltatásaink színvonalával!

    -----------------------------------------------------------------

    Minden rendben, ugye?! Hát ma megjött a számla.
    Tegye fel a kezét, akit meglepett, hogy a benne szereplő havidíjkedvezmény 577 Ft....

    Totál káosz van a Vodafone-nál.
    Az előfizetést felmondom. Ez már elvi kérdés. A számlám ellentmond két korábbi írásos panaszra kapott válasznak. Siralmas. Nem fogok havonta újabb köröket futni.

Aktív témák