Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
[link]
Ez alapján úgy tűnik a korlátlan netes csomagok változtak kicsit, a hang csomagok nem.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz enginev3.0 #141830 üzenetére
Eddig nem ezek voltak a net csomagok nevei. Akkor tényleg újítanak valamit a csomagokon.
Vajon ha múlt héten váltottam csomagot 2 év hűséggel, válthatok az új fajta csomagokra ha azok szimpatikusabbak?
-
senior tag
Webshopos rendelésnél élnék a 14 napos elállással.
Egy telefont rendeltem 2 év hűséggel.A visszaárú nyomtatványon itt melyik opciót kellene választanom?
Az Eladóval/Szolgáltatóval megkötött eszközvásárlásra vonatkozó adásvételi és szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződéstől a Szolgáltató által erre biztosított 14 napos határidőn belül elállok, illetve azt felmondom. (teljes elállás)
vagy
Az Eladóval/Szolgáltatóval megkötött eszközvásárlásra vonatkozó adásvételi szerződéstől a Szolgáltató által erre
biztosított 14 napos határidő belül elállok, illetve azt felmondom. (részleges elállás)Azt szeretném hogy az előfizetésem visszaálljon a rendelés előtti állapotra.
Nehogy megszüntessék az egész előfizetésemet vagy ilyesmi..Bocs ha hülye kérdés, sosem volt erősségem a szövegértés.
Illetve nagyjából mennyi idő amíg feldolgozzák a visszárut és újra tudok rendelni? Személyesen adom majd le a terméket egy budapesti T üzletben.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Ateszpapa #141533 üzenetére
Köszi, kb 15 éve.
Kipróbáltam közben a webshopon, úgy tűnik hogy ott is engedi, legalábbis beraktam egy random telefont és órát és most úgy van a kosárban hogy mindkettő részletre, 1 db módosított mobil előfizetéshez (tovább nem próbáltam menni, nem most akarom megvenni).
-
senior tag
Egy mobilelőfizetéshez lehet egyszerre két eszközt venni részletre pl egy telefon + egy okosóra?
-
senior tag
Van most ez az akció hogy ha veszel valamit 22 havi részletre, az első havi részletet elengedik - ez csak webshopos rendelésnél érvényes vagy üzletben is?
-
senior tag
Lehet hülye kérdés: vásároltam egy telefont 22 havi részletre Mobil M + 50GB net csomaggal. Utólag megbántam, hogy ezt a csomagot választottam, Mobil L + Korlátlan net jobb lett volna. Azt tudom hogy nagyobb csomagra bármikor lehet váltani, de az ahhoz járó extra készülékkedvezményt nem lehet valahogy utólag érvényesíteni (hogy a havi részlet összege csökkenjen)?
Nem online vásárlás volt, hanem személyes, tegnap. -
senior tag
Valaki tudja hogy idén mikor lesz a Telekom központi raktárban az éves “nagy leltár”, amikor néhány napig nincs készletfeltöltés, csúszik a kiszállítás, stb?
-
senior tag
Az egyik Telekom üzletben szerettem volna venni egy telefont az előfizumhoz (hűségidő nemrég lejárt). Egy darab volt belőle de nem adták oda, mert félre van rakva valakinek.. ez mennyire legit? A T weboldalán nem találtam erre vonatkozó infót hogy az üzlet raktárkészletéből lehet lefoglalni / félrerakatni.
-
senior tag
Valakinek van infója esetleg hogy iPhone 15 Pro / Pro Max mikor lesz újra elérhető a webshopban? Tegnap reggel elég gyorsan elfogytak.
-
senior tag
-
senior tag
Telekom webshopon érdekes anomáliába ütköztem:
szüleim szeretnének új telefont, mindketten Galaxy A52s-t, épp nemrég járt le a hűségük, gondoltam belépek az ő Telekom fiókjukkal és megrendelem nekik. Egy kitétel, hogy ne házhozszállítással rendeljem, hanem pickpackpontra vagy postára, így bármikor át tudják venni munka után.
1. előfizu: megrendeltem sikeresen pickpackpontra
2. előfizu: a szállítási módoknál nincs semmilyen választási lehetőség, csak annyit ír hogy futár szállítja a kiválasztott terméket..
wtf? -
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
Ezt a kedvezményt szerintetek miért kapom?
Múlt héten váltottam Mobil L + Gigaerős Net csomagra 2 év hűséggel, ami havi 14980 Ft. Ma beléptem a Telekom fiókba, hogy megnézzem az új szerződést a Dokumentumok menüpontban és ott ezt a kedvezményes havi díjat írja. (Csak ez az egy mobilelőfizetésem van.)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
VOLTE-t szeretném aktiválni.
1414 számra elküldöm SMS-ben hogy:
+4GHANG jelszo
de az az automatikus válasz jön vissza, nem megfelelő jelszót adok meg.
A telekom.hu-n beléptem, változtattam jelszót, de ha azt adom meg, azt sem fogadja el.
Itt valami más jelszót kell megadni? Nem azt ami a telekom.hu fiókhoz tartozik? -
senior tag
Lehet már tudni hogy októbertől milyen új mobil díjcsomagok lesznek?
-
senior tag
-
senior tag
Visszament a rendelt termék a központi raktárba. Így mostmár nincs aktív státuszú rendelésem, átkerült a lezárt rendelések közé.
Viszont most azt írja 2023. január 1-ig hűség van az előfizetésemre... Külön kérni kell hogy állitsák vissza a régi állapotra?
Mert ugyanerre az előfizetésre szeretnék rendelni egy másik készüléket... -
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
2 nappal ezelőtt leadtam egy rendelést (mobilkészülék 2 év hűséggel meglévő előfizetésre), közben meggondoltam magam hogy inkább egy másik készüléket szeretnék. Felhívtam a 1414-et és kértem a rendelés törlését. Elvileg törölte az ügyintéző, de a státusz még nem változott nálam.
Kell várni 1-2 napot? Vagy kb mikor fogok tudni új rendelést leadni erre az előfizetésre? -
senior tag
Telekom appban vagy webes felületen meg lehet nézni, hogy részletre vásárolt készüléknél még mennyit kell fizetni? Szeretném egy összegben befizetni.
-
senior tag
válasz btudos #112645 üzenetére
Régen eléggé ügyintéző függő volt ez az előleg dolog, nem tudom hogy azóta szigorítottak-e.
2018-ban egy iPhone XR-t vettem részletre. Az ALLEE-ban valami 180 ezer előleget mondtak. 1 órával később a MOM Park-ban elhoztam 0 Ft-ért...No mindegy, majd megérdeklődöm az üzletben vagy az online ügyfélszolgálaton.
-
senior tag
-
senior tag
2018 decemberben új előfizuval vettem részletre egy telefont.
Olyat lehet csinálni, hogy kifizetem a fennmaradó összeget -> felbontom az előfizetést -> kifizetem a kötbért -> új előfizetés & új telefon részletre 0 Ft előleggel, vagy ez nagyon felejtős? -
senior tag
Telekom alkalmazásban hol lehet időpontot foglalni? (iOS)
Sehol sem találom... -
senior tag
-
senior tag
Telekom fiókhoz hozzá szeretném adni az új előfizetésem, de ezt írja ki:
Ezzel a mobiltelefonszámmal biztonsági okok miatt nem tudsz belépniTapasztaltatok már ilyet?
-
senior tag
Mai Telekom sztorim:
Számhordozással új előfizetést szeretnék kötni és készüléket venni részletre. Mivel nincs jelenleg aktív előfizetésem ezért új ügyfélnek számítok, hiába voltam az elmúlt 10+ évben Telekomos az utolsó 2 hónapot leszámítva.T-Pont #1: 100valahány ezer Ft előleget kéne fizetnem. (Kisker ár 30%-a)
T-Pont #2: 250valahány ezer Ft előleg. (Kisker ár 60%-a wtf)
T-Pont #3: az ügyintéző megnézte a régi folyószámlámat visszamenőleg, látta hogy mindig rendesen befizettem a számlákat —> 0 Ft előleg.
-
senior tag
válasz viktorhu #103673 üzenetére
Ahh köszi, sikerült, mostmár továbbenged.
Amúgy az volt a baj, hogy nem írtam be a 3. nevem. Néha megfeledkezem a létezéséről...Más kérdés: szerintetek ha leadok egy rendelést (új előfizetés + készülék) utána megoldható a számhordozás? 2 hónappal ezelőtt mentem át a Telenorhoz és most visszajönnék. Arra gondoltam, hogy online megrendelem, mert van online kedvezmény, személyesen veszem át az egyik Telekom üzletben és akkor kérvényezem a számhordozást.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Szerettem volna leadni rendelést, de ezt írja ki miután megadom az adataimat:
"A személyes okmány adatai nem egyeznek. Kérjük, ellenőrizd, hogy pontosan - az igazolványban szereplő adatokkal megegyező módon - adtad-e meg az okmány adatait!"
pedig jól írtam be a szig. számomat..
-
senior tag
válasz Ron Swanson #103537 üzenetére
Ez szerintetek megoldható?
-
senior tag
Sziasztok!
Ha online rendelek egy készüléket új előfizetéssel, részletre, bolti átvétellel, utána valahogy megoldható a számhordozás?
10+ évig T-s előfizetésem volt, októberben átmentem a Telenorhoz, de most szeretnék visszajönni.
A készülék csak online érhető el, + van rá online kedvezmény, ezért mindenképp így lenne a legjobb.Szóval amit kapok tel.számot az új előfizetéshez azt le lehet cserélni a régi számomra (ami jelenleg a Telenornál van)?
-
senior tag
válasz Soulfly842 #102350 üzenetére
Nem nagy összeg, 7200 ft (24 hónap x 300 ft havidíjkedvezmény).
Megpróbálom majd elintézni. -
senior tag
válasz radio100jozs #102348 üzenetére
Hmm, kár.
A 30 napos cuccot tudom, még 2 napot kell várnom. -
senior tag
Sziasztok!
Október elején átmentem a Telenorhoz számhordozással, úgy hogy a T-s előfizumon volt hűség, ezért kötbért kellene fizetnem. (Még nem fizettem be, november 26-ig kell.)
Most úgy döntöttem, hogy inkább visszamennék a Telekomhoz, a régi csomagomnál drágább csomagba. (Mobil S + 1GB Net volt, most Mobil S + 6GB lenne.)
Szerintetek ilyen esetben megoldható hogy eltörlik a kötbért? -
senior tag
Átmentem számhordozással másik szolgáltatóhoz, de még be kéne fizetnem a szeptemberi számlámat + majd kövi hónapban az októberi törthavi számlát és kötbért, viszont ha belépek a Telekom alkalmazásba a telszámommal vagy az e-mail/jelszó kombóval akkor nem mutatja a számlákat.
Ötlet? -
senior tag
Sziasztok!
Mobil S + Adat XS + 2GB diák csomagom van jelenleg, 2019 júniusig van rá hűség.
Kérdésem: kb mennyit kéne fizetnem, ha meg szeretném szüntetni ezt az előfizetésemet?
Gondolkodom, hogy átmegyek a Telenorhoz az 5500Ft-os korlátlan netes csomagba. Vagy a T-nél tudnék váltani dolgozói diák csomagra, de az sem olyan hű de jó ajánlat, akkor már inkább a Telenor. -
senior tag
Xiaomi redmi note 5 global telefonom van.
Hogy érted, hogy "új üzenetküldő"?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Szerintetek mitől lehet az, hogy ha a VOLTE be van kapcsolva a telefonomon akkor nagyon lassan küldi el az SMS-eket? A küldés gomb megnyomása után kb 30-40 másodpercig küldi.
-
senior tag
Sziasztok!
Mennyibe kerül egy SIM-kártya csere ebben az esetben?
- van előfizetésem hűséggel
- a telefont nem a T-nél vettem
- azért cserélném mert problémáim vannak a térerővel, SMS küldéssel
- nano méretű, de látszik rajta, hogy én vágtam le -
senior tag
válasz Ron Swanson #94695 üzenetére
Ehh.. megjöttek emailben a kuponok és be tudom váltani a kiszemelt termékre.
-
senior tag
-
senior tag
Coop kuponokat (pl 10 ezer kedvezmény telefon tartozékokra) dec 31-ig lehetett igényelni?
-
senior tag
válasz dptrsk #91483 üzenetére
Próbáltam privát módban, másik böngészőben, másik gépen, telefonon, tableten, sehol sem jó.
Lehet, hogy az a baj, hogy eddig kaptam ilyen 'dolgozói teke kedvezményt', mert egy családtag dolgozott a T-nél (6 ezret levontak a számlámból), viszont most októberben megszűnt a munkaviszonya és lehet valami gáz van a rendszerben.
Na mindegy, majd holnap bemegyek befizetni meg rákérdezek.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz vizslakutya #91481 üzenetére
Akkor nálam van valami gond.. Tegnap délután óta legalább 20-szor próbáltam és nem jó. Belépéskor is kapok egy ilyen hibaüzenetet:
-
senior tag
Sikerült valakinek ma vagy tegnap számlát befizetnie bankkártyával? mindig hibát ír..
-
senior tag
válasz Ron Swanson #87174 üzenetére
Megoldódott, hibásan írja az oldal, nincs semmilyen tartozásom, sőt pár ezer ft túlfizetésem van
-
senior tag
Sziasztok!
Az előbb fizettem be telefonszámlát a T weboldalán és észrevettem, hogy miután kiválaszottam a számlát, alatta kiírta hogy 600 ft folyószámla tartozásom van. Viszont már nem is írja sehol máshol az oldalon, csak a múlt havi számla részleteinél írta. Nem tudom mitől lehet, mert mindig időben befizetem (most is pl. határidő előtt 10 nappal), és soha nem kaptam semmilyen értesítést vagy figyelmeztetést.Ti tapasztaltatok már ilyet?
Mindenesetre holnap rákérdezek, nem akarok belőle nagyobb problémát.
-
senior tag
Hali! Szerintem majdnem valami csalás áldozata lettem, és érdekelne, hogy veletek is történt-e már hasonló ?!
5 perccel ezelőtt hívott egy privát szám. Felvettem és azt mondta a férfi, hogy a Telekomtól hív.
Azzal kezdte a hívást, hogy kaptam-e tegnap SMS-t tőlük. Mondom nem, milyen SMS-t? Erre valami nyereményjátékról kezdett beszélni, amiben lehetett nyerni különböző pénzösszegeket meg autót.. mondta hogy valami 100 ezret nyertem. Erre elkezdett kérdezősködni, hogy hány előfizetésem van, van-e vonalas telefonom és domino csomagom. Miután mondtam, hogy nincs dominom, rámrakta a telefont.Wtf?
-
senior tag
-
senior tag
válasz lugosi #75380 üzenetére
De. Beléptem és ezt írja:
Díjcsomag: Mozaik S Hűségidő: nincs(Az előző posztjaimban rosszul írtam, nem Music csomagom van, hanem Mozaik de mindegy, ez is kifutott már rég)
Szóval elvileg semmi gáz. Akkor csak tényleg annyi, hogy vissza kell fizetnem a mobilnet árát, ha már nem akarok T-s ügyfél lenni.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
-
senior tag
válasz Ron Swanson #75369 üzenetére
Na gyorsan elszaladtam a legközelebbi T-pontba. Nem változott a díjcsomagom, ugyanabban a kifutott Music csomagban vagyok és nem hosszabbították meg.
Akkor most tényleg ingyen kapom a mobilnetet 2 évig? Még mindig gyanús, de hát az ügyintéző azt mondta, hogy ne aggódjak.
-
senior tag
-
senior tag
-
senior tag
Hali!
Múlthéten felhívott egy faszi a Telekomtól, hogy van egy 'szuper kedvező' ajánlatuk a számomra, mert már régóta ügyfelük vagyok blablabla. Valami gagyi telefont akartak rámsózni. Mondtam, hogy nem kell a telefon, mert jobb készülékem van, és erre azt mondta, hogy akkor kapok helyette 2 évig havi 500 MB mobilinternetet ingyen. Kérdésem: mi ebben a buktató / "apróbetűsrész"? Még aznap (pénteken) kaptam is SMS-t, hogy "hűségszerződéséhez tartozó 500MB promóciós adatkeretét aktiváltuk". Mondta azt is, hogy 14 napig le lehet mondani, ha meggondolom magam.
-
senior tag
Ti amúgy honnan tudtátok, hogy van a T-nél ilyen használt készülékes akció? Mert a weboldalukon nem nagyon írnak erről, csak egy ismerős küldte el a linket, aki a Telekomnál dolgozik, de akkor már minden értelmes telefon / tablet elfogyott. Szerintetek ősszel vagy télen is lesz ilyen?
-
senior tag
-
senior tag
Sziasztok! Szerintetek miért van az, hogy 2013. szeptemberében vásároltam 2 év hűséggel, 2 év részletfizetéssel egy telefont, de a T-mobile weboldalán azt írja, hogy már lejárt a hűségidő és jogosult vagyok kedvezményes készülékcserére?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hi!
Valaki megtudná mondani, hogy miért írta azt a T-Mobile weboldala, hogy 2132 Ft lejárt tartozásom van, miközben 6990-et kellett fizetnem?
Kép:Miután befizettem a 6990-et, utána már nem írta ki. szóval nem gáz szerintem, csak kiváncsi vagyok
-
senior tag
-
senior tag
Hali!
Valaki megtudná mondani, hogy hogyan tudom lemondani a Net&Roll limitbővítő opciót? Gondolom valami SMS-t kell írni, úgy mint az aktiválásnál, de mit?
Decemberben aktiváltam, azthittem, hogy csak 1 hónapig érvényes, de most láttam a számlán, hogy azóta minden hónapban "be volt kapcsolva".
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest