-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz polonic #57299 üzenetére
A laguna 3 2.0dci-nek, és ezt nem először hallom már mástól is, de az omw premium konkrétan gyilok. Régóta nem tankoltam már direkt azért, mert szinte már-már csörömpöl tőle a motor, de a napokban úgy alakult, hogy muszáj volt beállnom (talán változott valami alapon), hát nem ...nem egész 1 órán belül már éreztem is, hogy hangos, morgós, nem is úgy megy. Valamiért nagyon háklis a motorom erre a fostalicska üzemanyagra. Mint írtam, több laguna 3 tulaj panaszkodott már erre. Szerencsére, pont emiatt "csak" 5 ezerért nyomtam bele, utána alig vártam, hogy tele lökhessem a shell vpower-rel.
El is múlt és 200km múlva már szinte benzines csöndességű lett. Az én autóm nagyon megérzi, számomra az omw (magyarországi) prémiuma egy ócska gané, de azt a legdrágábban adják. Ha viszont érzésre nálad semmit nem változik, akkor azt tankolsz, amit csak akarsz.
Nálam végleg kiestek és nem tudom, hogy mit kevernek, ha egyáltalán kevernek valamit az üzemanyagukba, amitől premium lesz, de ettől inkább hányingere lesz a motornak, meg nekem is.[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Sziasztok.
Kis segítséget szeretnék kérni. Elkezdtem hallani az autóban egy folyamatosan sziszegő hangot, mintha eresztene valami. Aztán rájöttem, hogy a fékpedál benyomásakor a sziszegés megszűnik. Egy ejszaka állás után, azonban a fék teljesen felkeményedik, majd a motort beindítva, ismét puha / normális lesz.A motortér felől nem hallok sziszegést. Belül a hang egyelőre halk.
Kaptam egy olyan tippet, hogy a pedálnál van valami tömítés vagy szimering, ami kimozdulhatott és ezért van ez a jelenség.
Van valakinek ötlete? Mit, hol nézzek pontosan meg?
Megane II 1.5dCi 106LE
Mindjárt átnézem az összefoglalót, hogy kinrk milyen autója lett az utóbbi időben
Mycso, jó a Laguna?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz molnarpeter #57304 üzenetére
Köszi. És ez pontosan mit jelent? Az micsoda? Hogy lehet orvosolni? Stb.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz Yoshida #57307 üzenetére
Az is a kötegben van, mármjnt a test, csak meg van törve valahol ès azèrt csinálja ezt! Azt a köteget kell vègigjárnod, akár úgy is, hogy valaki nyomja a fèket ès index, ahol meg van törve ès mozgatod, be fog állni az index a normálra! Ha ez megvan cserèld azt a rèszt!
-
FerNandor
őstag
válasz molnarpeter #57306 üzenetére
Köszi. A pedálnál ettől függetlenül nem mozdulhatott ki valami tömítés, ahogy másnak? Ozz van valami csúszó henger alkatrész.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Yoshida
aktív tag
válasz Yoshida #57307 üzenetére
Nah, a testelést megtaláltam, megcsiszoltam (szerk.: 10 centire sincs a lámpatesttől), de nem ez a gond, mivel nem javult meg ettől
Ráraktam egy kalapácsot a fékre, indexeltem, és hátrasétáltam így mozgatva a vezetéket, testelést nem változott semmi, de a lámpatestre menő csatlakozást amikor piszkáltam, egyszer csak jó lett, megjött az index, féklámpa, minden
Majd holnap napfényben megcsinálom jóra, veszek valami kontakt tisztítót, és még egyszer megpiszkálom az érintkezőket, bár egyszer már feszegettem őket, hogy szorosabb legyen a kapcsolat...
Kösz a segítséget (diablo1984, rob210)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #57315 üzenetére
Köszönöm. Épp ezért szeretném egyelőre "maszekban" megoldani. Mert lehet, hogy tényleg csak pár száz forintos baja van, de elviszem szerelőhöz, az meg vagy lehúz, vagy utánajárás nélkül új alkatrészt tesz bele, vagy utánajár és pár száz Ft lesz, de a munkadíj meg 20 ezer. így vagy úgy, de biztos több 10 ezer Ft lenne.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Geri89
aktív tag
válasz forceberg #57288 üzenetére
Ha már DPF regenerálás.. Nekem Megane 2 ph2 van, 1.5 103LE verzió, Ausztriából hoztam magamnak, és dpf-es. Az autó egyre gyakrabban regenerál, egy tanknál 2-3x is, és így a fogyasztást szerintem ez nagyon megdobja.. 5,7-6l közt alakul vegyes használattal (város-országút). Valaki vetetett már ki dpf-et? Van ezzel tapasztalat? Műszakin átmehet így az autó normál esetben? (Megane 2-nél úgy tudom, hogy egyik magyarországiba sincs dpf..).
-
polonic
félisten
válasz Geri89 #57319 üzenetére
Nem véletlenül van az a DFP benne. Csak úgy teljesítik az egyre szigorodó EURO normákat a motorok. Már a benzineseken is lesznek, egyre többön, ahogy jön az EURO 6d.
Műszakin bizony bukta lesz, ha rámérnek a kibocsátási értékekre.
Egyébként hányas a besorolása?
Tudom, hogy a DPF hibaforrás, meg a faxom kivan tőle nekem is. De nekem eszembe nem jutna kiiktatni. Azért ,hogy is mondjam, értem a létjogosultságát, hogy ha nyomok egy nagyobb gázt, nem kormol az autóm. Környezetkímélés szempontjából gondolkodom. Rosszul vagyok a kormot okádó dízelektől. És ezt lélegzi be az ember.
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
válasz polonic #57320 üzenetére
Persze, nyilván nem véletlenül van benne. Az autó 2007-es, 1.5 dci-ből a 103LE változat. Ugyan ezzel a motorral szerelték a Magyar piacra szánt autókat is, csak mivel itt nem került bele gyárilag a DPF, itt 106 LE-t tudnak.
A DPF-es autóm besorolása EURO IV-es, ugyan ezzel a motorral szerelt magyarországi autó besorolása szintén EURO IV-es, tehát nincs különbség, papíron nem teljesít szigorúbb előírást.
Értem én a DPF-et, meg tökjó, de ha az autó 100km-en 1 literrel kevesebb gázolajat égetne el, nem hiszem, hogy sokkal jobban szennyezném a környezetet vele.. illetve mondom, a hazai piacra szánt autók közül egyikben sincs DPF..
-
forceberg
veterán
-
meroly
veterán
Felhívtam a Nemzeti Közlekedési Hatóságot, a tavaly augusztusi műszaki vizsgakor 0,00 volt a CO kibocsátásom, most meg ugye 0,5, a határ pedig 0,3. Ez azért érthetetlen számomra, hogy ennyi idő alatt totál elromlik a katalizátor....
Impossible is nothing
-
pubos
tag
üdv.
Olajcsere előtti dilemma nálam is.Tudom rendszeresen visszatérő téma ez de hát ez van
1.5 dci DPF nélküli.
5w40 vagy 5w30 ti melyikkel használjátok?ELF olaj vagy más amit ajánlatok?
Átlagos használat mellet.
Köszi -
gergo5991
őstag
sziasztok, mint irtam is, a kuplung kinyomocsapagy vacakol, de tegnap inditaskor teljesen uj dolgot tapasztaltam. inditaskor es utana is 10 masodpercig olyan hangot adott ki a kocsi mint egy traktor. zakatolt de rendesen. 10 masodperc utan abbahahgyta, utana semmi baja mar nem volt. Bevallaltam vele egy 90km es utat, biztos nem volt jo otlet. Ki mit tudna mondani? kesobb delutan megyek beinditom a kocsit kameraval, megnezzuk lessz-e valami zorej. Mostmar tuti szervizbe fog csak menni a kocsi addig sehova.
megane 3, 1.6 benzin[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Geri89 #57321 üzenetére
Mondjuk ez érdekes.Két oldalról is lehet nézni.
- Ha az euro4-et csak dpf-fel tudta teljesíteni, akkor tiszta sor, miért van rajta.
A két piacon miért nem ugyanolyan. Mert osztrákoknál és magyaroknál is ugyanaz az euro4 van. A magyaron, hogy hogy nincs rajta.- Ha meg dpf nélkül is tudja az euro4-et, az is tiszta sor, hogy miért nem kellett rá. Viszont akkor az osztrákra meg miért került rá, ugyanaz az euro4 ott is, mint itt is.
-
Geri89
aktív tag
válasz polonic #57326 üzenetére
Az Euro IV-et DPF nélkül is teljesíti az autó. Az Euro IV szabványt 2005 januárban vezették be, az Euro V-öt 2009 szeptemberében. Tehát a 2007-es Megane II ph2 más nem is lehetne, mint Euro IV-es, DPF-től függetlenül. Simán lehet, hogy a dpf-es verzió teljesíti az Euro V követelményeit, de mivel a típusbizonyítvány Euro IV-re szól (hiszen akkor csak az létezett), így a forgalmiban nem lehet más, mint Euro IV.
A fentiek tükrében úgy gondolom, hogy nem lenne törvénysértő a dpf kiiktatása, hiszen az Euro IV-et anélkül is teljesíti az autó. Az, hogy ausztriában miért került bele gyárilag az jó kérdés..
-
rob210
Topikgazda
-
PeterPH
senior tag
válasz Geri89 #57329 üzenetére
Az autó alvázszáma és a típusengedély alapján ellenőrizhető, hogy egy adott példány milyen műszaki tartalmmal készült. Ezen változtatni csak engedéllyel lehet. Természetesen az NKH nem folg olyasmire engedélyt adni, ami visszalépés a gyári állapothoz képest.
Tehát lehet hogy átcsúszik a műszakin, de semmiképpen sem legális a DPF kiiktatása. -
gergo5991
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz Geri89 #57321 üzenetére
Egy adott euro besoroláson belül több kategória is létezhet, de ha a tied dpf-es és úgy lett itthon honosítva, akkor annak benne kell lennie, vissza minősíteni nem lehet!Ha kiherélteted, akkor műszakit vásárolhatsz rá és ki tudja, hogy az agyában nem marad hibaforrásként a dpf hiánya....
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #57323 üzenetére
Egyszer gondol egyet és összetörik a bele, ez nem egy folyamat, de egyszer széthullik és kész! Tesómék sz@rjába is mikor vették rumbatök hangja volt, szét volt esve benne nyolcvanx e km-nél, bontóból bizniszeltem nekik egy másikat, csere és azóta jó!
Nem hiszem el, hogy ezzel a keveset futott clio-val ennyi gond van, egyszerűen hihetetlen, hogy ennyi kínja legyen, mégha 300e km lenne benne, de akkor is idegesítő lenne, de ennél pláne! -
Sziasztok erről az oldalról vélemény???
Szabad tőlük rendelni, rendelt már valaki?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
polonic
félisten
Elkezdtem nézegetni a fentebb linkelt oldalt. Ott találtam meguin olajat. Soha nem hallottam még róla. Az a szlogenje, hogy oils of Germany. Van rn0720-as olaja is.
Ti ismeritek ezt a márkát?[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Hátsó törlôlapátot ti honnan szoktatok venni?
Az utóbbi hideg idôjárástól lejött a törlôlapát felsô rétege, ráfagyott az üvegre egy csíkban.
Találtam ilyet, de nekem csak a lapát kéne: [link][ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Rendeltem már én is innen. Minden rendben volt.
Bár régebben írtam, hogy szinte majdnem mindig az AUTODOC-tól rendeltem mindent. Mindig, minden frankón megjött, profi csomagolás, számla, etc...ahogy kell.
Viszont, a legutóbbi rendeléskor az egyik alkatrész valószínűleg selejt volt, mert 1 hónap után bemondta az unalmast.
Na, akkor derült ki, hogy bár fentiek alapján tényleg frankó minden, kivéve egyet. Az Isten mentsen meg bárkit az elcseszett és a végletekig xarrá bonyolított garanciás ügyintézéstől. Nyilván, azért van ez így kitalálva, hogy beleunj, vagy én nem is tudom. Nálam is ez történt, benyeltem (szerencsére csak) egy 10 ezres alkatrészt és lecseréltem egy jóra, amit itthon 13 ezer volt.Levelezgetés ide-oda, az autó legapróbb porcikájának megnevezése (ki szerelte, minek szerelte, mikor szerelte, hol, kw, lóerő, tömeg a tkm tudja milyen értelmetlen dolgok még) nem ám egy sima alvázkód, ami alapján szinte mindent megtudhatnának azonnal, nem... küldenek egy nyomtatványt, ami kb egyenlő, ha nem rosszabb, mint egy koccanásos biztosító papír kitöltése, de ott üközésről van szó bammeg, itt meg egy (sima) cseréről.
A végén megírtam neki, hogy a garanciás ügyintézésükről mit gondolok, utána felhívott egy markentinges csaj Pesti telszámról, angolul beszélt, nekem szinte a második anyanyelvem, mert a feleségem Kanadai, de én magyar vagyok, akkor próbálják meg úgy intézni, hogy ebben az országban nem sokan beszélnek más nyelven.
Szóval, azt nem tette zsebre és megmondtam neki, amerre csak járok, pont emiatt nem fogom senkinek sem ajánlani ez a "céget". Magyarországon legalább ez jól működik. A legtöbb alkatrészt áruló cég nem kérdez, mint ez sem, amiről kérdeztél. Ha valami nem stimmel, küldi a futárt és csere, vagy pénz vissza.
Egyébként autodoc, akatrész24, meg alkatrészonline24 meg ezek mind mind egy cég, csak sok weblappal...
Bár az én legfőbb kedvencem itthon a Kauffer és talán még a Kovács, Parajdi és a Zsu is...[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Apropó rossz termék
Bárdi pénzt ad vissza ha nem jó a cucc? Sajna szerintük 45mm a kipufogó cső szemben a kocsi alatt lévő 60assalNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Xantomas
őstag
válasz eTrade #57342 üzenetére
Én többnyire maradok a bevált sémánál. Eddig bármi kellett családon belül (Citroenek, és Renaultok) az East West Line mindig beszerzett mindent amit kellett. Új alkartrészeknél, általában a Unix-os szereloi kedvezményes árak körűl, vagy alatt van. Anno a Szuglo utcában volt a bolt, ha valakinek úgy ismerős.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Köszi urak.
Akkor rendelek én is tőlük.
Gyári keréknyomás szenzort szeretnék és náluk találtam.
Általában mindenhol csak utángyártott van a gyári árának 2-3szorosáért.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ati007
őstag
Sziasztok , adott egy 2017 áprilisi Megane4 GC Intense sajnos se az androidauto se az apple carplay nem megy rajta. Nem kéne tudnia?
-
Geri19831208
csendes tag
Sziasztok
Kérnék egy kis segítséget.
A biztonsági övem nem úgy megy vissza ahogy kellene, csináltam egy videót amin lehet látni hogy a öv magasság állító miatt nem csúszik.
Lehet vele valamit kezdeni?https://youtu.be/NxGh1Ggk1cY
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Óra topik
- További aktív témák...