-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz eTrade #57748 üzenetére
Én errre csak annyit tudok írni, hogy a megmaradt vt-t az öcsém beleöntötte a tizenvalahány éves citroen c3, ami már szinte szét akart esni olyan rondán járt a motor. Erre totál meglepődve tapasztaltuk, hogy olyan csönbe lett 20km megtétele után, hogy csak lestünk. Azóta meg még jobb lett az elmondása szerint, hogy ment vele 1000km-t.
Hozzáteszem, kb ugyanennyire, ha nem jobban voltam előtte szkeptikus. A PM-et meg láttad
Majd kiderül mit tud a luxury drive, a netet olvasva ódákat zengenek róla.---------
Forceberg cimbi!
Az a tesztet nagyon várom!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #32577792 #57749 üzenetére
Adalék: ez megint érdekes kérdés. Az a gyártó, amelyik nem készít adalékot, az tuti azt mondja, hogy attól pocsék lesz minden. De ha azt veszem, hogy több minőségi szintű olajat gyártanak, mivel is érik el, hogy az egyik mezei, a másik prémium lesz? Adalékkal?
Azt hiszem mindent leírtál. Ha egy olaj, vagy adaléktól, ami nem elf szebben, simábban, csendesebben jár a motor és előbb "felkínálja" a nyomatékot, meg úgy minden jobb, akkor a gyártó az ajánlását bekaphatja.
Konkrétan, akkor azt szereti jobban, és nem azt amit a rönyó fejleszt.
Pl a Shell premium olajától azt hittem kidöglik a gép, egy német-oda vissza út után már cseréltem is le, az üzemanyagukat meg imádja. -
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #57750 üzenetére
Szerintem én is azt feszegettem, hogy nem "csak" olaj van az olajban
Azért mert valami sanyo, nem biztos, hogy jobb, mint egy Huawei. (pedig előbbi milyen régi, van még egyáltalán?)
1991. óta űködik a xado. Nem mai alapítású.
Most már azért is ilyet fogok tenni bele.
ukrán az akku, ukrán az olaj -
eTrade
tag
válasz #32577792 #57753 üzenetére
Igen, minden olaj tartalmaz adalékot, de nem mindegy hogy eredetileg mibôl mennyit raknak bele és utólag mibôl mennyit adalékol bele az ember... én erre gondoltam.
Lehetséges, hogy egy relatíve új cég kiemelkedô minôséget gyárt, nem mondtam azt hogy kizárt dolog.
Amúgy inkább vennék Xado olajat, mint bármely xy olajba önteni az olaj adalékot. Peace!
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #57754 üzenetére
Akkor mond hangosan, hogy melyik? Mert nekem azt írja a gépkönyv. Enyémben nincs gyárilag az az el....ott részecskepénzlehúzosizé..
szerk:
Aszongya, hogy 744 az enyém...
Engine M9R 740,742,744,746,748,754,802,806,808,845,849
Capacity : FilterCap 0,4 liter
: LubeCap 6,6 literUse : Normal
Intervals : Change 30000 km/ 12 months
Products : Evolution 900 SXR 5W-40Use : Severe
Intervals : Change 15000 km/ 6 months
Products : Evolution 900 SXR 5W-40[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #57759 üzenetére
Ön nyert, szintező motort kiszedve külön rádugtam, újra megszólalt, lehetett érezni is, hogy próbálkozik. Intézem a cserét, köszönöm a segítséget (és hogy a pár másodperces videóról felismerted)
Tegnap este szivargyújtó biztit cseréltem, ahhoz elég volt a google Jobb szélén a legalsó kicsi 10A-s volt az, hátha hasznos lesz valakinek.
Kereső kedvéért: grand scenic 2010 szivargyújtó biztosíték tábla
-
diablo1984
veterán
Clio 3 1,2-es benzines motorral mennyire vállalható, mennyire megbízható konstrukció városi gyerektranszportra? Vagy egy yaris után gyűlölném magam, hogy ha ekkora nyűgöt vennék a nyakamba?
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #57759 üzenetére
Csak mi itt nem a 900 SXR-ről, hanem a Full Tech FE-ről és annak alternatíváiról beszélgetünk.
De szerintem, ha valaki az 5W40 900SXR helyett beletöltene Full Tech FE 5W30-at, szerintem menne tovább az autó ugyanúgy, max. egy kicsit csipegetné, mert vékonyabb, de ugye Eagle is használt 5W30-as Limo 4400-at és tetszett azért neki.
EAGLE: a Full Tech FE-t is próbáltad?[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57765 üzenetére
Ha a szívó 75le akkor isteni kis városi gép a yaris után maga a kényelem megtestesítője.
Ha a tce azt messzire felejtsd el.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Más:
Egy fórumtárs, ma nálam járt.
A fékcsere során 34 perc alatt vettem ki a két nyeregtartó konzol csavarját.
Nem nem vagyok béna és szedtem már ki ilyen csavarokat máskor is.
De amikor kijött azon meglepődtem, hogy miért szorult ennyire.
Hiszen "szakszervizben" szerelték az autót, menetrögzítővel.
A csavar ugyan nem volt lehúzva nyomatékra, csak ugy mint az agy csavar sem.
De menetrögzítőre tellett, annyit kentek rá, hogy a nereg és a konzol között még ki is folyt és jól odasült.
Sajnos képet nem csináltam, mert a káromkodások közben elfelejtettem.
Pedig megérte volna.
Srácok hordja mindenki szervízbe a kocsiját.
Vagy én vagyok ilyen szerencsés, vagy tényleg pékek vannak mostanra minden szervízben.Renault power
-
madmike
őstag
válasz rob210 #57727 üzenetére
Közben utánanéztem, hatalmas meló cserélni. A komplett utastér kábelkorbács egyben van. Szóval ezt inkább kihagyom.
Próbáltam ma megoldani. Az erek 80%át tudtam azonosítani. A maradékot pedig próbálgatások útján. Azt hittem sikerült. Minden működött. Ezután mindent véglegesre forrasztottam, szigeteltem, majd jött a nyakamba a szar.Nem nyit a csomi ajtó. És amikor megnyomom a nyitógombot felvillan a rendszámtábla világítás.
A nyitómotor mintha fordított polaritással kapná az áramot. Amit nem értek miért, mert mint írtam működött.
A rendszámtábla világítás mindkét erét szétforrasztottam ott ahol korábban össze és az az egyelőre érthetetlen dolog fogadott, hogy mindkettő ér rövidzárat mutat az ajtó nyitó motor 4 eréből az egyikkel.Most adtam fel, már azon voltam hogy felgyújtom. De holnap higgadtan ismét megpróbálom.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
gooool
őstag
válasz rob210 #57769 üzenetére
En sem mertem fotozni, mert meg meglincselsz a kulccsal, amennyit kellett kinlodnod...
Es akkor a feltengelycsuklo allapotat, illetve a leszedhetetlen kormanyosszekotot meg csak nem is emlitetted.
Maradjunk annyiban (ez szol mindenkinek), hogy ha a markaszerviz csak fele annyira tette volna oda magat, mint ma Rob, akkor nem kinlodunk (vagyis O) egy egesz napot mondhatni aprosagokkal...Üdv, Balázs
-
madmike
őstag
Esztergom környékén nem tudtok valami korrekt villamosságit?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
rob210
Topikgazda
válasz madmike #57771 üzenetére
Mi van egyben?
Ez a javítószett hozzá.
Megane II Kombi, hátsóajtó átvezető kábel szetthez.
Ez nincs egyben, az utastér kábelekkel, csak nem lett volna szabad szétvágni jelölés nélkül.
Ha előbb kérdezel nagyon szívesen segítettem volna.
Ezt így kb. 1 napos meló. mindent egyesével ki kell mérni.
Kell hozzá, egy szakadás vizsgáló multiméter, majd egyesével el kell kezdeni kapcsolgatni a funkciókat és felcimkézni, mi micsoda.
Aztán ezt a javítószettet beforrasztani és lezsugorozni.
Amúgy 1 órás meló.Renault power
-
madmike
őstag
válasz rob210 #57774 üzenetére
Ez nem az ami nekem kell. Az enyém 21 eres.
Ehhez a javítószetthez is vágni kell, nincs csatlakozó ahol bontani lehetne.Azt csináltam amit írtál, multiméterrel méregettem a kábeleket és cimkéztem.
A probléma a fekete kábelekkel volt. Kb a felén gyújtás nélkül volt 0,7V, a másik felén 0. Nagyjából ki lehetett következtetni melyik funkciónak lehet szüksége nyugalmi helyzetben is valami jelre. Na igen ám, de két 0,7V-os tök ugyan olyan kábel között is volt különbség, pl a csomagtér ajtó nyitottságát jelző kábelpár látszólag teljesen ugyan olyan mint a szabadkézi kártyát érzékel antenna kábelpárja. Na ezekbe tört bele a bicskám."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #57767 üzenetére
Termèszetesen a "szívó" benyás motor, turbó benzinest magamnak sem vennèk. Elektromos zűrt már kinőttèk ekkorra a renaultosok, nem? Gyújtótrafó gondolom itt is a règi technika, az kophat, nem?
A kis japó maga a megbízhatóság mintakèpe, de 2 gyerkőccel nehezmènyezi az asszony, hogy a babakocsi kerekek nèlkül fèr be a csomagtartóba ès kellene egy nagyobb csomagtartós neki! A nőket nehèz megèrteni, az első gyereknèl használt babakocsi közepes kerekű volt, az be is fèrt, második gyereknèl cserèljük a babakocsit nagykerekűre, mert azzal könnyebb a döccenőkön/küszöbön átmenni, most meg nagy a kerèk, kènyelmetlen berakni a kocsiba ès cserèljünk kocsit..... A fasz kivan a nőkkel, az előtt a lagunát azèrt adtuk el a yaris helyett, mert nagy volt neki, most meg kicsi a yaris....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #57777 üzenetére
Már azt sem tudom, mi lenne jó, a yaris 2 drága a kis motorja 3 hengeres, a corolla veszett drága ès városban zabál, hyundai gets-et nèztem, az olcsó, de alig van választèk ès az is kinti, honda jazz is kèpbe jött, de elèggè kompromisszumos a külseje nekem, golf 5 luxus lenne minden tèren, így jött a kèpbe most a clio3 1,2-es benzines motorral, alapfelszereltsège is teljesen vállalható, csomagtartója jónak tűnik, ára, hát talán kategória, csak legyen megbízható ès takarèkos, valamint tágas....
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57778 üzenetére
Szerintem jó döntés
A Hyundait felejtsd el, azok még rohadnak, bár nem tudom melyik évjáratos lenne a getz.
A honda nem rossz bár én soha nem ülnék bele, nekem nem autó.
Szűk minden irányból.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #57780 üzenetére
A gets az utolsó szèriás lenne, azt hiszem 2008-9-ben gyártották az utolsót, utána valami mást toltak helyette, talán az i20-at. A korabeli accentek rohadtak, ezeken annyira nem látszik.
A jazz-t pedig a bő helykínálatáèrt dícsèrik, viszont a motortèr zsúfolt, tűzfal alatt van a motor, nőgyógyászok szerelik össze, semmihez sem lehet hozzáfèrni.A clio3 olyan èlhető konstrukciónak tűnik, nem csúnya, bár a belsejèben a kapcsolók, tekerők, rádió, kormány az tipikus renault öröksèg, amúgy a dacia sandero is erre èpül? Mert az is elèg rokonmèretű.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57782 üzenetére
A sandero fapad a cliohoz képest.
De én is nézegettem, csak nagyon puritán
Az egyes classic megane után is visszalépés lenne
Kényelemben helykínálatban pedig szakadék.Renault power
-
Yoshida
aktív tag
válasz diablo1984 #57782 üzenetére
3 évig volt jazzünk, lehet hogy zsúfolt a motortér, de nem is kell hozzányúlni
Belül nem szűkebb mint a mostani mégane2ph2, 187centimmel mögöttem van/volt a gyerekülés, és nem éri el a gyerek lába a támlát. Illetve a mégane-nál épp eléri Pedig a kombi ugye a hosszított. lehajtott ülésekkel annyi a különbség, hogy a bringa befér a mégane-ba, jazzbe viszont ki kell venni az első kereket (és persze ez a különbség felhajtott ülésekkel is megvan)
Viszont a jazz rövid, kis kerekű (fabia kerékméret), pályán iszonyat zajos, és ott már eszik is rendesen. Csak városba, rövidebb országútra jó (50-100 km) szerintem. Nekünk most a fék is százszor jobb mint a jazzen volt-kösz rob -.
Ja és 2000 alatt döglött a jazz motorja, ráz, majdnem rángat. Néztem is, hogy már 1200-1400-tól használható a mégane, igaz ez 1.6, a jazz 1.4 volt. (110 vs 83le, bár a jazz nincs 1000 kiló sem)Jazzbe 8 gyertya kell, nincs hidrotőke, szóval 40 ezrenként szelephézagot kell állítani, és 80 ezrenként érdemes EGR csatornát is pucolni/tatni. (az is igaz, hogy a miénket 160 ezerrel vettük, és még nem volt bontva a szelepfedél, sosem állítottak rajta szelephézagot -nézett is a szerelő-, és nem volt gond belőle)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Yoshida #57786 üzenetére
8 gyertya???
Ma felhívtam egy kereskedése egy clio3-al kapcsolatban, a mobilokat nem vették fel, egy vezetékes számon elértem az illetékest, kérdeztem, hogy a mai napon dolgoznak-e, kérdezte, hogy mit értek ez alatt, mondtam, hogy egy használt autó iránt érdeklődnék, mondta, hogy megvan, annyit kell tudni hogy gittes a bal hátulja és a sárvédő(hogy mennyire illetve egyéb infó nyista). Kérdezem, hogy ma meddig lehetne megtekinteni, mondta hogy 10-11ig(10 perce hívtam, kissé lehetetlen feladat, meg amúgyis elég lerázós volt az ürge, lenne még mit tanulni a kereskedelemről, főleg hogy 8-13ig vannak szombaton....)
Így most ezt nem kell megnézni, a gittességének mélységeire sem derül hirtelen fény.... De imádom az ilyen lerázós dumákat....
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hát, inkább kihagynám a sok tesztelgetést.
Most a xado, ha az nem lesz jobb, mint a motul, akkor maradok motul-on.
-----------
Még szerencse, hogy itthon alig kell vezetnem a városban, tudtam, hogy a ma főleg gáz lesz és talán jó lenne ha autóba ülés előtt meginnék 1 liter thorazine-t, de erre nem számítottam.
Kb 2 óra alatt majdnem a diliházba kerültem ennyi sügér, vezetni nem tudó, azt sem tudom, hogy mit csináljak a körfogalomhoz érve és a zöld hullámban nem tudok haladni, mert mind a két sávban 40 körül cammognak idiótáktól etc..., emiatt a harmadiknál már pirosat kapok. Hogy a csába tudták megtanítani a szocialista rendszerben nálunk, akkor még (60km/h volt a városi max, vagy pl az osztrák és német vezetőknek, hogy B+ azt tartsad, vagy ha nem megy, megy, akkor feltétlen menj a külsőbe, mert akkor elkerülhető lesz a dugó kialakulása? Áhh komolyan, de hát tudjátok ti is...[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #57787 üzenetére
Hengerenként 2 darab kell bele, 4 henger, így jön ki a 8 gyertya. Volt kollégám is ilyet vett nemrég és én is pislogtam mint hal a szatyorban.
Amúgy gondolom a csóka aki felvette a telefont, az órabérbe dolgozhat ott... ha ennyire lesz@rja a dolgot.ΞΔGLΞ : Csütörtök este én is majdnem agyvérzést kaptam M7-esen haladva. Okés hogy sötét volt és esett az esô (kicsit), de miért kell egyeseknek 60km/h-val vonszolnijuk magukat? Persze amikor kimegyek belsô sávba rögtön a faromban van egy paraszt és villog meg tol lefelé pedig csak a csigát akarom lehagyni féktávolságot betartva a belsôben. Pffff
[ Szerkesztve ]
-
#32577792
törölt tag
válasz eTrade #57789 üzenetére
Én is szoktam így járni pályán. Olyan is volt, hogy beállt az összes, mind a 2 sáv. Tök mindegy, hogy melyikben nem haladsz. Aztán ugye jönnek az újak és nekiállnak villogni, felmásznak a sövényre, átmennek a külső sávban, ott is villog, mint Pistike az oviban az új papír zsebkendőjével. Menjen már előle, de hova? Ja nem tud. A hülye barma tudna, de nem akar a leállósávba menekülnie előle, erre fogja az idegbeteg és megy ő oda. Aztán anyázik, mikor nem engedik vissza.
Ne láttam volna, akkor is elhiszem, de láttam. Ilyenkor sajnálom, hogy nincs egy páncéltörő amivel egyszerűbb kiszedni az ilyet a sorból. -
pollak
újonc
Sziasztok!
Van egy renault megane 2.0 2008as kombim.
Hangszórókat szeretnék benne cserélni, a jobb első már eléggé recseg.
De ha már cserélem akkor valami jobb fajtákat raknék bele, de ha lehet nem túl nagy költséggel.
Az első kettőt érdemes cserélni vagy akkor már a hátsókat is?
Otthon meglehet oldani beszerelést ?
Hangszóró típusból sem tudom mik jók, de olcsó árkategóriába gondolkozok 20 ezer körül.
Mérettel is problémában vagyok, mert az okés hogy 13 cm-es kéne, de a mágnes mélységét is nézném, mert nem szeretném a szigetelést szétfurkálni, hanem ha lehet olyat raknék bele ami tényleg odafér
Köszi előre is a segítséget!
-
bobooo
addikt
Sziasztok,
Jövőhéten hozok el egy 4 éves Megane III-at. 86 ezer kilométer van benne. Rögtön egy olajcserés szűrőcserés szervizt megejtenék neki.
Ezeket a szűrőket néztem ki K9K 636 1,5dci motorhoz:
Olajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
ÜzemanyagszűrőEzek márkában, minőségben, típusban megfelelőek? Eddig egy VW-t hajtottam és ott a MANN-ban nem csalódtam. Nem tudom, hogy egy renaultban mit alkotnak ezek.
Illetve olaj témában is lenne kérdésem. Motul vagy Elfet nézek, csak nemtudom milyen vizkozitással lenne jó Segítségeteket előre is köszönöm
-
eTrade
tag
válasz #32577792 #57790 üzenetére
Igaz, jó is lenne... az összes ilyen b@romtól 5 évre elvenném a jogsit és utána jól megnézném, hogy tud e normális emberként közlekedni, többieket nem veszélyeztetve.
Amúgy velem történt olyan is, hogy belsô sávban elkeztem elôzni egy tötymörgô furgont, erre a mögöttem haladó Mondeo-s gyökér jobbra külsôbe és utána elém vágott... ha nem lassítok le/fékezek, akkor 3 kocsis baleset. -
dethroner
veterán
Fiúk, erre valami javaslat?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
glx
csendes tag
Üdvözletem topic társak!
Rég voltam itt, megy a Röncsa, nem volt hibám. (2003.04 1,6-16V benzines Magan Scenic 187652 km). Tegnap ismét unoka fuvar nagyszülőkhöz. Útközben, lakás előtt kb 30 km-rel jelentkezett a következő hiba:
fékezésnél jobb első kerék felől totál olyan hangot hallok mintha leszakadt volna a fékbetét tartólemezről a súrlódó réteg vagy totál lekopott volna. DE EZ A HANG NEM MINDEN FÉKEZÉSNÉL HALLATSZIK!!! Bocs azért írtam nagybetűvel, mert még ilyennel nem találkoztam. Egyébként a fék működik, nem húz oldalra ha van hang - ha nincs hang! Begurultam benzinkútra, kerék le. A két betét (tárcsa két oldalán) úgy néz ki rendben, mindkettőn kb. 4 ~ 4,5 mm körüli betétréteget néztem. Tárcsa egyik oldalán sem látható bemarás nyom, egyenletes a felület (fényes is). Betét ül a helyén. kézzel elforgatható a kerék. Esteledett, csiga lassan hazaértünk. Ennél a tempónál egy - két fékezésnél alig hallhatóan, de jelentkezett az előző erőteljes súrlódó hang.
Kedden, kellene visszaútra a kocsi. Holnap újból nekilátok.
Minden javaslatot szívesen fogadok, köszönök.[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #57797 üzenetére
"A rendszer neve az intelligent Dual and Sequential Ignition, magyarul az intelligens dupla, soros gyújtás rövidítése. Az egyik gyertya a terhelés függvényében késleltetetten gyújt. Alapjáraton egyszerre adja a szikrát a két gyertya, közepes fordulaton az első gyertyánál indul be az égés, míg magas fordulaton, nagy terhelés mellett újra egyszerre adnak szikrát a gyertyák, növelve az égés sebességét és teljesítményt. A kétgyertyás gyújtással tökéletesebbé válik az égés, csökken a fogyasztás és nő a teljesítmény." forrás
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Adrian Mole: Friss konfig, Win 11, gyere rám
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Adobe Photoshop
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!