-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok
2014-es Scenicre milyen ablaktörlőlapát ajánlott? Esetleg a méretet ha tudná valaki. -
blasi20
tag
válasz rob210 #57623 üzenetére
Na szia rob!
Elkirándultam az autóval a szerelőkhöz, és szerinte a kipufogó miatt hallani ezt a csattogó hangot. Szerintük a motornak semmi baja nincs se a trafóknak sem pedig a vezérlésnek... Szted a kipufogó rendszer okozhat hasonló hibákat? Én személy szerint tartok a vezérlés átugrása miatt...
-
golyós
őstag
válasz rob210 #57469 üzenetére
Igértem, hogy visszajelzek :
Ma hívott a szerelő, hogy a hátsó híd kész lesz holnapra, jelenleg összerakás alatt áll.
82000-ért újították fel a torziós rugót szilentekkel.
26000 lesz a 2 gátló mert szétment valószinűleg a törés miatt, és 35000 lesz a munkadíj.
Holnap még nekiesnek az alajáratnak, fojtószelep takarítás, O gyürűk stb.
Remélem megtalálják a hibát végre és megszünik az alapjárat gondom.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
berbatov2
senior tag
Üdv újra mindenkinek!
2012/9 1.5 DCI Scenicemben jelenleg 153e Km van. 127e-nél vettem 2 éve, addig renault márkaszervízben FR országban volt szervízelve. Kb 145e- nél volt olajcsere és fékbetét cserék. Azt szeretném tudni mikor lesz a következő nagyszervíz, mert 160e Km rémlik, de nem találok semmi infót róla neten!
Köszönöm előre is.
-
rob210
Topikgazda
válasz blasi20 #57652 üzenetére
Meg kell nézni a kipuffogót, attól végülis tud erőtlen lenni a gép és a szelepeket is befolyásolja, ha nincs rajta folytás, de akkor az azt jelenti, hogy ki van lukadva és nem kicsit a flexi átvezető mondjuk, aminek istentelen hangja van olyankor.
Ez meg nekem nem kipuffogó hangnak tűnikRenault power
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #57659 üzenetére
Én 120-nál inkább cserélném már, főleg egy külföldi esetleg "álpapíros" autónál...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
FerNandor
őstag
válasz polonic #57662 üzenetére
Szép
Hol tankolsz?Én most azt vettem észre a legutóbbi tankoláskor, hogy az előző tankoláskor lenullázott értékekhez képest csak kb 1.5 literrel kevesebb elfogyasztott üzemanyagot jelzett, mint amennyit egy kattanásig tankoltam. Mondjuk más kútra mentem, de ugyanúgy lukoil drágábbik dízel. Eddig mindig 4-5 literrel kevesebbet írt ki elfogyasztottnak teljes tankra vetítve.
Csak ezentúl még a kutfejet is fényképezhetem, mert b@lfaszoskodott a pénztáros csaj..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
polonic
félisten
válasz FerNandor #57663 üzenetére
Mióta megvan a járgány, azóta két lukoil prémium tankolás volt. Két omw maxxmotion. Mentünk egy hosszabb útra, fél tanknál teletaknoltam shell v-power gázolajjal. Ez a vegyes omw és shellel sikerült. Most shell v-power lett tankolva.
A lukoilal is elégedett voltam. Az omw talán annyira nem jó. Erre a shellre kiváncsi vagyok, hogy most csak az van benne. De mintha már halkabb lenne a full tankos omw után. Persze lehet, hogy csak képzelődöm.
Még a mol premiumot is kipróbálom és azután teszem le a voksom.[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz polonic #57665 üzenetére
Az álmoskönyv szerint nem szerencsés ennyire kifogyasztani a gázolajat.
Nem tesz jót a rendszernek ha legalulról kell felszívni az üzemanyagot.
Tapasztalt dízelesek azt mondják, hogy 1/4 tanknál már célszerű teletankolni,
ha hosszú életet szeretnél az üzemanyagrendszernek.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
polonic
félisten
Igen. Tisztában vagyok vele. Most az egyszer próbáltam ki, hogy mennyit megy.
Max negyed minusz egy csíkig hagyom kifogyni.. A tankolás jelzés megjelenéséig meg még egyszer sem vártam, a mostanit kivéve.Itt kaptam a jótanácsokat, azokat egyébként betartom. Talán pont molnarpeter írta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #57669 üzenetére
Egyszer ki kell próbálni fogytam már ki korábban egy kocsival, 2 méterre a kút mellett konkrétan. Ki volt centizve amúgy is, és a parkolóház rámpáján pont meg kellett állnom, ott már csak párat pöfögött az autó, és leállt. A part, ami miatt nem tudtam továbbmenni, legalább segített hátragurulni, aztán kvázi egy sávval arrébb tankoltam Viszont a CR dízeleket nem érdemes ilyenkor kínozni, mert a légtelenítés már általában géppel zajlik, ha kifogy a nafta teljesen. Szerencsés eset volt
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
lsc
nagyúr
Üdv
Segítség kellene, 2001-es 1.6 16v clioról lenne szó, mire kell figyelni nála. Holnap néznénk meg, típushibák érdekelnének. Van egy elm 327-es "kütyüm", az használható hozzá? Keresőt néztem de nem sokat dobott fel.Az élet kegyetlen .
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #57337 üzenetére
A katalizátort valamilyen szinten megértem, mégha valóban bosszantó is hogy alig futott és már megadta magát. Előző tulaj többségében városban ment vele. Meg a bosch gyertyákhoz nem volt nullázva az adaptáció, így szerintem túldúsított és a benya a katiban kötött ki. Ami furcsa, hogy az augusztusi műszaki vizsgán a CO értékem, 0,00 volt most meg már 0,5. Ha már augusztusban is épphogy átcsusszan akkor ok, de ott még szinte tökéletes volt. A bosch gyertyák pedig már januártól benne.
Ami még érdekes, hogy a denso gyertyák után 1 héttel jött elő először a hiba.
Na mindegy, kár filózni ezen, most ez van, meg lesz javíttatva persze, mert még szeretném sokáig használni, mert mindezek ellenére nagyon szeretem.(#57601) rob210: kösz, akkor a fennmaradókból választunk.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz meroly #57675 üzenetére
Ami mindig motoszkál bennem, hogy nehogy valami ok-okozati összefüggés legyen a katalizátor meghibásodásában és valami más hiba okozza azt és feleslegesen cseréltetem és a másik hiba meg esetleg mást is okoz. Bár most nem veszek észre semmi rendellenest, fogyasztás is szépen beállt 7-re vegyesben, úgy hogy pörgettem azért.
Alapjáraton mintha hangyányit jobban rázkódna de majd megnézem más kúton tankolva, mert ez is volt már korábban és össze-vissza tankolok.
A katalizátor csere az mekkora meló? Csak levesz felrak vagy hegeszteni is kell? Állítani valamit vagy hogy megy ez?
Impossible is nothing
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz orosziem81 #57678 üzenetére
A ferdén kopottnál a féknyereg esetleg nem sérült, és/ vagy a dugattyú működik rendesen?
Egyébként nálam a textar leszerepelt, néhány hónapja írtam is róla. Nekem nyikorogtak, mint valami sivalkodós ribancok. Bár a nyikorgás meg pont az ellenkezője, szóval nem koptak.Lehet a tied meg valami puhább széria volt még. -
rob210
Topikgazda
válasz meroly #57677 üzenetére
Őszinte leszek te bevonzod magadnak a bajt.
Én egy ilyen újszerű autóval kapcsolatban soha nem hallottam még senkit ennyit "panaszkodni".
Nem bántásból mondom, de vagy nagyon belenyúltál valamibe, ha tényleg ennyi nyűgje van, vagy nem is értem, hogy jönnek elő nálad ezek.
Annak az autónak hibamentesen kéne a sok sok ezer kilométert megtennie.Renault power
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #57682 üzenetére
Szoval akkor elvileg nem sok melo. Nem en majd szerelo fogja megnezni de nyilvan majd mondom neki koszi.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #57683 üzenetére
Szambol vetted ki a szot. En is ezert vettem meg ebben is biztam hogy nagyon nem kell a kotelezokon kivul foglalkozni vele.
Ehhez kepest mondjuk jopar dolgot megertettem a mukodesbol ami persze nem baj.Szoval sracok a video tudom hogy torz meg nem valos de hallhato valami rosszasag vagy jo igy?
Impossible is nothing
-
rob210
Topikgazda
válasz orosziem81 #57679 üzenetére
AMikor szétszedted nem tűnt fel, hogy a csúszka pály iszonyat koszos?
Ez a hiba akkor szokott előfordulni, hogy ha a cserekor csak bedobják a betétet és nem takarítják el a féknyerget.
A felgyülemlő és ráégő fékpor az egyik fület megakasztja, így csak a másik oldalt tudja a dugatyú mozgatni, kész is a baj.
Ezért szokták, azt mondani, hogy a fék nem játék ahhoz érteni kell.A betéteid nem nem mehettek volna ennyire tönkre egy év alatt.
De a textar nem is fékbetét.
Ezért szoktam leírni az örök kombót? Zimmermann, ATE, TRW, ezek féket gyártanak.Ezt a spirálrugós dolgot meg nem is értem.
Mi lenne ott olajpárás,
A gátló nem ott van, a fékköröd nem enged ahogy nézem, innentől kezdve ott nem lehet olaj.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz meroly #57685 üzenetére
Járni az enyém is így jár.
Ez szerintem normális hang, igaz az enyém halkabb.
De a katalizátorod ha megdöglött az sok bajságot okozhat.
Mert akkor a lambda szondád is kap a pofájára.A csere nem olyan egyszerű, ahogy diablo írja.
A hátsó felén a bilincs kioldása oké azzal nincsen gond.
De az elején a 3 ágú felfogatás na azzal lesz meló.
Egy az, hogy a sok hőtágulás miatt, már most napi szinten elkezdheted wd40 el fújkálni.
(különben nem fog szétjönni)
A másik meg az, hogy a bölcsöt is le kell engedni hozzá, vagy a motort kiemelni, mert egyébként nem lehet kiforgatni.Én ezt a melót ezért nem is vállalom! (az enyyémen is vért izzadtam mire megcsináltam.) /ez spec, egy tervezési hiba a renaultnál, a tűzfal és a motor közé beépíteni a a csöfelfogatást /
Emlékeim szerint a tied alatt is ilyen van, ha tévedek akkor lehet, hogy könnyebben kijön.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz meroly #57685 üzenetére
Nekem dízelesnek tűnik a hangja, de lehet hogy torzítás, azt úgysem tudja visszaadni egy videó, mint amilyen élőben.
(#57687) rob210 : én személyesen nem láttam mikor tesóméknak bizniszeltem 1-et, csak a hirdetést megtaláltam, szóltam sógoromnak, hogy van egy, ő átment egy szerelő meg belerakta nekik. Én nem is láttam, arra emlékszem, hogy szondákkal a katalizátor talán 10e körül volt, szerintem baráti ár volt egy törött autóból. Azóta is jó a thaliájukban, bár az az autó egy szar, abban sincs 80e km sem, de 10 e km alatt másodjára cseréltettek velük vezérlést, mert először a vízpumpát nem cserélték, na 2 év alatt most télen a vízpumpa elkezdett sírni, a szerelőjük kicserélte a komplett vezérlést, a hosszúbordást és a görgőit, valami 120 ezerbe fájt a történet, mikor vették a kocsit, akkor a vízpumpa nélkül minden ugyanígy cserés volt, az is valami 130e körül volt olaj és szűrőcserékkel. És múltkor mikor tőlünk indultak, beindítja a vasat, mondom neki, hogy ugye tudod, hogy 3 henger jár a kocsiban(persze közben le is fulladt), erre azt mondta, hogy 5-10mp és elmúlik.....
Tehát van egy thaliájuk, amit egy vagyonért vettek anno, 2x cseréltek nekik vezérlést kb 250 ezer forint értékben, 3 hengerezik a verda, de nem gond, városban 10 literből nagyon ki sem jön(télen).... Szóval főnyeremény az is![ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57688 üzenetére
Nem a kocsival van a baj ott se, hanem a "szerelőkkel"
Egy thalian a vezérlés csere egyébként nem kerül ennyibeRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #57691 üzenetére
Ezt értem, de ki az aki vezérlést cserél vízpumpa csere nélkül?
Ki az aki 130ezret kér egy thalia vezérlésért?
Ezek nem szerelők, szerény vélaményem szerint.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
2010 Grand Scenic 1.9 dCi F9Q
Leállítás után (de még 'éber' állapotban) a következő hangot adja a motortér felől. Mi ez, rendellenes-e, hogyan tovább? [link] -
orosziem81
tag
válasz rob210 #57686 üzenetére
De, felűnt. Viszont a csúszkapálya szabadon lévő része, a külvilággal érintkezik, így óhatatlan, hogy atom koszt kapjon amit a kerék ráver.
A cserét szervíz végezte, és 2 méterre az orrom előtt. Minden mozzanatot láttam. Szétszedte, féktisztítózott, zsírozott,cserélt és összerakott. Én ebben kivetni valót nem találtam.A tegnapi kommentem után levadásztam a BH kereket is, és az ottani betét állapotot is felmértem. Ugyan úgy szinte nullára van kopva (ferdeséget itt nem néztem)
Az lehetséges, hogy a fékek hátul mind2 oldalon új koruk óra folyamatosan fogtak?
Csere már előjegyezve, ezzel kapcsolatban szeretném megtudni, hogy tisztításhoz elég csak a féktisztító? Milyen zsírt kell a csúszkára kenni? És a dugattyút visszanyomni házi eszközökkel hogy lehet? Nincs célszerszámom rá.
A spirál rugó aljában a poros rész egy sávban sötétebb árnyalatú. Arra mondták.
[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
válasz orosziem81 #57696 üzenetére
A csúszkákon kellene lennie porvédőknek, pont ezért, hogy ne menyjen tele retekkel. A dugattyút úgy tudom forgatva lehet visszanyomni a helyére és zsírzáshoz, valamilyen hőálló zsírt vegyél, különben majd "be fog égni"...
A fék egyébként folyamatosan "fog". Ugye folyamatos kontaktba van a tárcsával, de ahogy más is említette, lehet puhább volt a kelleténél és a folyamatos surlódás megette.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
orosziem81
tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz orosziem81 #57699 üzenetére
Ilyesmit kellene szerezni: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motoros topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- MIUI / HyperOS topik
- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000