Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boha
aktív tag
Akkor kipróbálom, hátha alapból már független. Köszönöm a válaszokat.
OBORZIL
-
MODERÁTOR
-
Ice&Lime
veterán
válasz Viktor0610 #79103 üzenetére
Es azt hogyan telepitem fel a telora?
-
Rataxes
csendes tag
Sziasztok!
72 éves anyum ma bement a telenorhoz ügyet intézni, és az ügyintéző rásózott a 2 éves hibátlan állapotú Samsung A40 helyett egy új A12-est, ami egyértelműen visszalépés az előző telefonhoz képest (memória, háttértár, kijelző, stb.). Természetesen 2 év hűséggel. Értem én hogy mindenhol értékesítési kényszer van, de ilyen gátlástalanul kihasználni egy idős ember hozzá nem értését... Felháborító.
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondták csak hiba esetén van 3 napig csere lehetőség, elállni a személyes szerződéskötés miatt nem tud. Van esetleg valami tippetek/kiskapu, hogyan lehetne visszaadni a telefont, és elállni a szerződéstől? -
MODERÁTOR
-
félisten
válasz Rataxes #79107 üzenetére
Nem nepszeru komment, de hogyan beszelte ra? Ha itt rabeszeltek csak ugy barmire elgondolkoznek azon, hogy az ilyen ugyek intezeset elvenni tole (nem csak itt, mindenhol). Alapbol nem is ertem minek kell 72 evesen egyedul menni ilyen helyre, foleg a jelenlegi helyzetben mit nem tudtal volna Te megoldani vagy o telefonon vagy neten?
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz szabonagyur #79109 üzenetére
Nem véletlen, hogy jelentősen megszigorították a termékbemutatós áruvásárlási szerződések szabályzását, mert sok tízezrével verték át az ettől nem idősebb embereket a termékbemutatók során olyan termékekkel, amiknek a 90%-a a 10%-át nem érte az eladási árnak.
Természetesen mindenki nem beszélhető rá akármire, de egy jó kereskedő egy-két perc alatt képes egy ügyféligényt a saját érdekeinek megfelelően kiszolgálni.
Ennek megfelelően nem árt az idősebbeket felkészíteni/elkísérni olyan helyeken ügyintézni, ahol biztosan találkoznak olyan ügyintézővel, aki esetleg a saját érdekeit is nézi.
Anyám hasonló korú, megbeszéltem vele előre, hogy ha hasonló döntést hoz, felhív előtte. -
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #79109 üzenetére
Áldozathibáztatás level végtelen....
-
Rataxes
csendes tag
válasz szabonagyur #79109 üzenetére
Ez itt eléggé offtopic, de anyum egyébként teljesen képben van, csak picit szenilis, meg bratyizós, így egy kis jópofizással könnyen rá lehet tukmálni dolgokat. Egyébként nem egyedül ment, a nővérem is elkísérte, de sajna telefon témában ő sincs képben.
4Grider: pont a fentiek miatt eddig mindig én intéztem vele a telefon vásárlást, gondosan kiválasztva a megfelelő készüléket, mintha magamnak venném. Mivel most nem volt téma a telefonvásárlás, hanem behálózták, sajna nem volt mire felkészülnöm.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem, de ha nem cselekvokeptelen es nincs az egvilagon senkije akkor legalabb annyira hibas a csaladdal egyutt, mint aki rabeszel barmit is eroszakosan(?).
Arra pedig tovabbra sem erkezett valasz, hogy mi volt az a nagyon fontos ugyinteznivalo 72 eves a virus kozepedte es mas nem tudott megtenni helyette.
Ez meg akkor barhol elojohet ennyi erovel, hogy megvesz olyat amit nem akart csak mert megy egy Tv reklam stb. Ha nem volt tema az uj telefon akkor megis hogy??
[ Szerkesztve ]
-
Rataxes
csendes tag
válasz szabonagyur #79113 üzenetére
Kicsit úgy érzem most magam mintha valami büntetőjogi per vádlottja lennék. Anyum az előfizető, nővéremnek is az ő "fő előfizetésében van alszáma", és neki mentek új telefont venni, mert a régi meghibásodott. És ha már ott voltak Rá is rásóztak egyet. Gondolom hirtelen jött ötlet volt, jómagam nem tudtam róla, már csak arról értesültem hogy új telefont vett. Nyilván a szakmai felkészültségének hiánya és a túl hirtelen jött döntéshozatal valamilyen formában az Ő hibájaként is felróható, ettől függetlenül egyértelműen megtévesztő, és agresszív kereskedelmi gyakorlatnak vélem hogy egy rosszabb telefont rásóztak a meglévő helyett azt sokkal korszerűbbként feltüntetve.
-
félisten
válasz Rataxes #79114 üzenetére
Miért tudta szerinted az eladó, hogy milyen telefonja van?
Ha hibásokat keresünk legalább 50-50% a felelősség hiszen ha ketten voltak ott és egy telefont akartak venni mert a másikkal nincs gond akkor egyet kell venni.
Illetve továbbra is miért nem intézed Te? A telefont is meg tudtátok volna venni az ő előfizetésére neten keresztül stb.
[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz szabonagyur #79113 üzenetére
Nem kell hozzá cselekvőképtelennek lennie.
Azt a generációt úgy szocializálták, hogy nem lehet csak úgy nemet mondani. Lehet, hogy végig érti, hogy nem jó, ami történik, de a finom tiltakozásait "kifogáskezeli" a rámenős sales-es, és amúgy meg ha elé teszik a papírt, hogy itt kell aláírni, akkor aláírja. Nagyon sokan vannak így, és nem a koruk miatt, hanem a korszak miatt, amiben felnőttek.
-
félisten
-
prsq
aktív tag
válasz viktorhu #79117 üzenetére
Meg úgy szocializálódtak, hogy jóhiszeműek (mai szemmel naivak), mert az ő korukban még nem volt bevett szokás az átverés. Nekem is kellett már idős szüleimet (2-3 kellemetlen eset után) "kondicionálnom", mert muszáj volt. (Az egyes számú szabály: SOHA SEMMIT nem írunk alá - és nem mondunk igent sem - ott rögtön, helyszínen, gondolkodási idő nélkül.)
Ők nem ebben nőttek fel, az ő idejükben az adott szó még számított, volt tisztesség és becsület. Ezért könnyű célpontok a mai "üzletkötőknek" nevezett gazembereknek, akiknek csak a jutalék számít.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
viktorhu
veterán
Nagyon sokan vannak így, a nyolcvan körüli korosztály elég durva dolgokat mesélt, és itt nem is elsősorban a politikai környezetre kell gondolni, hanem az abszolút tekintélytisztelet kultúrájára, falun egyszerűen a kemény büntetések terhe mellett nem volt divat sem a szülőknek, sem a tekéntetes tanító asszonynak nemet mondani. Nagyon sok embert megtört az a nevelés, vagy így, vagy túlkompenzálva és túl karakán vagy bizalmatlan lett tőle stb. Elég durva, ahogy idős korukban is milyen nehezen mesélnek, még mindig bűntudatuk van bármilyen módon rossz fényben feltüntetni a szüleik viselkedését. A veréseken egyebeken kívül egy érdekes visszatérő elem az egyoldalú tegezés (a szülő tegezte a gyerekét, de ha a gyerek visszategezte, akkor "nem ittad meg a lábvizemet" stb.) Szóval ők megtanulták a "tiszteletet". Az ő szüleik meg a két háborút túlélt korosztály volt, el sem tudjuk képzelni, hogy ők milyen terhet vittek magukkal.
A nagymamám mondogatta mindig, hogy soha nem volt olyan jó élete, mint idősen a kis nyugdíjával.
-
válasz viktorhu #79121 üzenetére
Ez is, meg konfliktuskerülés is. Tegnap is de beszóltam volna a buszon a parasztjának, aki miután felvette a telefont, lehúzta a maszkot a buszon
Mint zenekedvelőt ilyen beszólásért már meg akartak ütni az Astóriánál (ezt a mondatomat sokan nem értik, mikor emlegetem, ezek szerint csak én hallgattam rongyosra a Czinege a Bokorban kazettát, az idézet az A oldalon a második jelenetben van)[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Halászbá
kezdő
válasz szabonagyur #79120 üzenetére
Azért ezt ne úgy képzeljük el hogy fenyegették a nénit.
Valószínűleg szép nyájassan el mondták neki hogy az övé márt nagyon elavult és ez sokkal jobb stb.
Nekem is elő adták hogy miért fizetek a helló data csomagért olyan sokat, vegyek inkább hiper m net-et az sokkal jobb és olcsóbb.
De nem az, mondtam a hölgynek, de az már elavult mondta Ő kedvesen.
A legszebb az egészben hogy nem is a fent említett csomag miatt voltam ott.
Mielőtt ítélkezel vedd figyelembe hogy nem mindenki van képben az élet minden területén, ezért még jobban megbízik a "hivatalos intézményekben" és az ott dolgozókban, akik sajnos néha aljas módon átverik.
-
viktorhu
veterán
válasz E.Kaufmann #79122 üzenetére
Szerettem fiatalabb koromban idősekkel beszélgetni, hihetetlen személyes belátást tudnak adni olyan korokba, ami azután nem pótolható a történelemkönyvekből, amikor ők távoznak.
Volt egy osztrák néni, aki iskola után az éhezés elől Magyarországra jött cselédnek a két háború között. Amikor a szerződése lejárt, indult volna haza, odament az uraság fia, és azt mondta, hogy ne menjél, gyere hozzám feleségül. Ő meg nem tudta azt mondani, hogy nem, az uraság kb. kézen fogta, és elvitte az anyakönyvvezetőhöz, és gyorsan meg is voltak a papírmunkával. Jó katolikusokként együtt is maradtak életük végéig. Jött a háború, szalmakazalban bújtatta a németek elől a zsidó szomszédasszonyt, aztán őt bújtatta a zsidó szomszédasszony, amikor az oroszok gyűjtötték a németeket. Elképesztő derűvel mesélt a múlt nehézségeiről, de kizárt, hogy ezek a dolgok ne hagyjanak mély nyomokat az ember lelkén.
-
lm83
őstag
válasz Rataxes #79107 üzenetére
Sajnos tényleg vannak ilyen ügyintézők.
Anyósom is lassan ennyi idős lesz már. Ő szokta magának az ilyet intézi, de az első ilyen eset után már nem hagyja magát egyből rábeszélni.
Szépen felíratja papírra milyen telefon mennyiért milyen előfizetéssel stb.
Aztán szépen felhív minket és megbeszéljük vele, hogy megéri-e, meg melyik készülék legyen. -
félisten
válasz Halászbá #79123 üzenetére
Továbbra is, mit keres vírus idején egy 72 éves, legveszélyeztettebb korosztályban levő személy a Telenorban? Főleg ha eddig sem ő maga intézte ezeket, telót lehet venni online/telefonon is és ahogy a posztból kiderül a fia ért ehhez is.
Bármi is történt, semmi keresnivalója nem lett volna, nem olyan ügyet intézett amihez be kellett menni. Ha nem ő megy már duplán is védve van, nem verik át és nem kap el semmit.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz szabonagyur #79126 üzenetére
Elnézést de tudomásom szerint a Telenor nem tiltja meg azt hogy egy 72 éves be menjen ügyet intézni.
Persze jobb lenne nyilván online, de attól hogy valaki 72 éves joga van ahhoz hogy a saját ügyeit ő intézze.
-
félisten
válasz aprokaroka87 #79127 üzenetére
Megteheti nem mondtam, hogy nem. De amikor a csapból is az folyik, hogy védd az időseket ő meg önként bemegy egy forgalmas üzletbe, akkor nem tudok mit mondani.
-
galaxys80
veterán
válasz szabonagyur #79126 üzenetére
Bármi is történt, semmi keresnivalója nem lett volna
Ezt ugye viccnek szántad?
Semmilyen magyarországi törvény vagy határozat nem tiltja, hogy ott legyen. Innentől se neked, se másnak semmi köze hozzá, hogy hová és mikor megy.ő meg önként bemegy egy forgalmas üzletbe, akkor nem tudok mit mondani.
Nem is kell. Nem a te dolgod.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz galaxys80 #79129 üzenetére
Nem viccnek, de felőlem mindenki azt csinál amit akar, csak bicska nyitogató, hogy a fiacskája hagyja csináljon amit akar úgy, hogy tudja befolyásolható, aztán meg jön ide sírni, hogy hogy kihasználták.
De persze ez egy standard viselkedés, hogy utólag egyszerűbb szidni a másikat mint megelőzni a dolgokat.
Na de tényleg hagyom a témát, semmi értelme bármit is írnom mivel egy nézet van és azt nem is akarjátok átgondolni sem.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz szabonagyur #79130 üzenetére
Azért elképesztően egyedi értékrended van, hogy nem abban látod a problémát, hogy egy suttyó showroomos rásóz valami szart egy idős emberre, hanem az a gondod, hogy minekmentoda. Jogában áll megtenni? Igen. Ha nem lenne vírushelyzet, akkor ugyanígy átkúrták volna? Igen. Van-e tehát bármi relevanciája annak, hogy vírushelyzet van? Nincs, De te csak ezen lovagolsz már isten tudja hány hsz. óta... Következő lépés az lesz, hogy linkeled hogyan kell gyámság alá venni a mamát?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
rásóz valami szart egy idős emberre
Ezt nem tudjátok Ti sem. Ez egy feltételezés, illetve volt mellette egy másik ember is aki nem idős volt, mégsem mondott semmit. Gondolom ő meg hipnózist kapott vagy nyalókával elterlték a figyelmét.
Jogában van itt mindenkinek mindenhez, bezzeg esze ahhoz senkinek, hogy van egy idős szülő aki - köztudottan - manipulálható akkor foglalkozok vele a baj megtörténte előtt.
-
aktív tag
válasz szabonagyur #79132 üzenetére
Itt a te stílusod a bicskanyitogató. Srác csak leírta mi van,segítséget kért. Persze okosságot nem tudtál mondani,csak okoskodtál. Béke
-
joey04
titán
válasz szabonagyur #79126 üzenetére
mit keres vírus idején egy 72 éves, legveszélyeztettebb korosztályban levő személy a Telenorban?
-
Landsmann
addikt
válasz szabonagyur #79126 üzenetére
Én azt mondom, hogy nem olyan forró az a kása mint amilyen forrónak láttatják.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
viktorhu
veterán
-
zsida.kornel
tag
válasz viktorhu #79136 üzenetére
Mondjuk a magentáknál próbáltak édesapámra pár éve rátukmálni egy samsung a5-öt, bár őt nem egyszerű csőbe húzni mert telefonra amúgy sem szeret költeni, és mindent szeret egyben kifizetni. Mondta a srác hogy kamatmentes részletre nagyon megéri, mert havi x forint csak. Gyorsan osztottam szoroztam, és kijött, hogy 20al drágább mint árukeresőn a legolcsóbb, de nevesebb boltban. Kérdeztem is az eladótól hogy ez miért is éri meg nekünk? Függő készülék, és még drágább is. Csak dadogott, hogy de hát ez kamatmentes részletre van, az havi x ezer forint, ja és az volt benne az igazán biznisz hogy vállaszthattál, hogy a havi díjjad legyen kedvezményes, vagy a készülék a hűség alatt, így nyilván mindkettő olcsóbb lett.
Aki nincs tisztában az árakkal, piaccal, erre egyből rákap, mert "hozzáértőnek" tűnik az eladó, és ő mint nem hozzáértő ugy gondolja hogy jó boltot csinál mert nagyon sok kedvezményt adnak, ez nagyon megéri, de az az idő sajnos elmúlt már.[ Szerkesztve ]
-
adika4444
addikt
válasz viktorhu #79136 üzenetére
Imádják hülyének nézni az embert. Idős rokonomat is akarták, csak ő kiröhögte őket, és közölte, hogy megkérdez egy olyat, aki nem jutalékért dolgozik. Utána meg arról akarták meggyőzni, hogy akit megkérdez (én) biztos el akarok neki adni valami mást, jutalékért.
De engem is akartak már hülyére venni, mondom a konkrét típust az egyik nagy áruházban, hogy mit kérek, erre rám akarja tukmálni a háromszor drágábbatt. Udvariasan jeleztem, hogy nem ezért jöttem.
Valamilyen szinten mindkét tábornak igaza van. Manapság tényleg nagyon rámenősek az eladók és tudni kell nemet mondani. Sajnálom ami a hölggyel történt, de az eladó is bérért és jutalékért dolgozik, és ha valaki megveszi az árut, nem okvetlen tud vagy akar mérlegelni, hogy miért nem lenne adott vevő számára előnyös a bolt.
[ Szerkesztve ]
üdv, adika4444
-
Landsmann
addikt
válasz adika4444 #79138 üzenetére
No igen, csak ha valakit egy helyen így csőbe húznak, azt sok embernek el fogja mondani és több vevőt veszíthet a bevétellel együtt, mint amennyire szert tesz az ilyen csőbe húzással. Nekem is van olyan Telenor üzlet, ahova többet be nem teszem a lábam és akit csak tudok, le is beszélek róla. Szerencsére van másik, ahol viszont tényleg udvariasak, segítőkészek. Többször voltunk már ott és alapból kedvesek, míg a másik helyen többször volt negatív és semleges tapasztalat. Így inkább mellőzzük azt az üzletet.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
viktorhu
veterán
válasz adika4444 #79138 üzenetére
Az nem az ő felelőssége, ha a vevő nem tud mérlegelni. Ha hazudik, az már igen. Pl. ha mobilszolgáltatótól azzal hívnak, hogy lejár a szerződés, és most már mindenféleképpen újat kell kötni. "Kötelező újat kötni?" - "Igen."
Szerződés-hosszabbítás, csomagváltással, telefonon, sok net, kevés beszéd:
"- nem járnék jobban, ha kiegészítő díjcsomaggal oldanám meg a netet egy alapcsomag mellé?
- az teljesen egyedi, és csak a szerződéskötés után látom, hogy milyen kiegészítő internetet ajánl fel mellé a rendszer Önnek. Jobban jár egy külön mobilnet előfizetéssel, kap mellé egy kis routert, simán elfér zsebbe is, wifis, és azt használhatja a mobiljával." (ügyfél simán átvált az új díjcsomagra, mellé bekapcsolja a kívánt adatcsomagot, és havi több ezer forintot megspórol)"- szeretnék x hitelkártyát
- szuper, ezt tessék kitölteni!
- ez nem x hitelkártya, ez az y (magas értékesítői jutalékos) hitelkártya megrendelője
- jaaaa elnéztem, tessék, itt van az x hitelkártya megrendelőjeÁtvételkor:
- Tessék itt van a pin kód...
- De én x hitelkártyát kértem...
- Jaaaaaj, ne haragudjon, eltévesztettem, véletlenül a magasjutalékos kártyát rendeltem meg Nagyon sajnálom, visszaküldjük? Először ezt akkor meg kell szüntetni, és az egy teljesen új hitelelbírálás lesz. De ez tényleg egy nagyon jó kártya, nem akarja kipróbálni, ha már úgyis?""Önnek egy nagyon elavult díjcsomagja van, már vannak nála sokkal korszerűbbek"
És hogy mitől korszerűbb egy díjcsomag?
- ha távközlési szolgáltatás, akkor pl. korszerűbb technológiával készült az új díjcsomag, sokkal stabilabb lesz tőle a kapcsolat
- ha pénzügyi, akkor sokkal kedvezőbbek a díjak, mert ez is jár hozzá meg az is (és akkor zárjuk be a régi bankszámlát, és nyissunk egy újat, hogy az új ügyintézőé legyen az ügyféljutalék).Ezek nem férnek bele szerintem. A portéka szépítése igen, a nagyobb jutalékkal járó termék előnyeinek kidomborítása igen, a hazugság nem. Nekem is volt jó régen olyan időszakom, amikor jobb híján értékesítettem, de szerintem sokkal jobban működött a kölcsönös előnyre való törekvés - nyilván próbáltam magasabb értékben eladni a vevőnek, de olyannak / olyat, amiből aztán neki is öröme lesz, akiről meg éreztem, hogy nem akar vásárolni, csak nem tudja azt mondani, hogy nem, azokat meg inkább elengedtem fél perc után, és megmaradt ugyanaz az energiám az előbbi kategóriára.
[ Szerkesztve ]
-
zsida.kornel
tag
válasz viktorhu #79140 üzenetére
Ilyennel viszont csőbehúzták fatert a magentáknál, kérdezte az ügyintéző hogy frissíti e a díjcsomagot, mert az újabb hasonló ár mellett 2szer annyi netet ad. Direkt megkérdezte hogy ugyan az e, mondták hogy persze, (régi csomag ugyanezen a néven futott, csak azt megszüntették), azt persze elfelejtették közölni hogy a hálózaton kívüli 150 perc helyett már csak 90 van ebben a csomagban, és persze a hűség miatt mire rájöttünk már nem lehetett reklamálni, meg kifutott csomagra vissza se tud tenni csak x napon belül.
Alig várom, hogy a kedves ügyintéző úr/hölgy felhívjon, és megpróbálja nekem elmagyarázni, hogy mennyivel jobban járok ha leváltom a HelloData Start csomimat, már az érvekre is kiváncsi lennék mit tud felhozni, bár lehet nem tudnának semmilyen jobb csomagot azért nem hívtak még. Az lenne az első, hogy érthetően mondanám a hívásrögzítőnek, hogy nem váltom le a csomagot, addig amíg az olyan szinten nem szűnik meg, hogy anélkül, hogy én engedélyezném lekerülök róla.
Egyébként megtörténhet, hogy kifutott díjcsomag esetén nélkülem is bontják a szerződést, vagy csak akkor ha pl nem fizetem a számlát vagy hasonlók? -
viktorhu
veterán
válasz zsida.kornel #79141 üzenetére
Engem hívtak hd start ügyben, hogy van sokkal korszerűbb díjcsomagjuk, szerencsére itt nem dobták be a modernebb technológiát, mert az ott végképp sok lett volna Csak azt mondta el, hogy ott is lenne 100 giga net, ami simán elég, meg több hívás, és milyen jó lesz. Mondtam neki, hogy a 100 giga elég is lenne, de nem akarok érte többet fizetni, és ezt simán megértette. Szóval ő normális volt.
-
asdf_
veterán
válasz viktorhu #79142 üzenetére
Nekem az volt a kedvencem, amikor felhív (a vodától, mint voda ügyfelet a céges előfizetéssel kapcsolatban), hogy lenne egy ajánlata és elkezdi mondani, ami közelében sincs az igényeinknek/szokásainknak. Tehát egy üzletkötö felhív ajánlattal úgy, hogy nem tudja a havi költést, nem tudja milyen csomagban vagyok, hogy hűségben vagyok, a SIM-ek számát talán tudta, de lehet, hogy azt sem. Gondolom ki volt adva, hogy hány ügyfelet kell megtéríteni, aztán nulla infóval hívogassa őket, mondanom sem kell, nagyon rövid beszélgetés volt.
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz zsida.kornel #79141 üzenetére
Nem tudom előfizunál hogy van, de kártyásnál változott a módi.
Anno PannonGSM-től hoztam a Privátot és csak kb 5 éve váltottam, már meg nem mondom az ép aktuális Telenorra, tehát nem molesztáltak az évek alatt, de most valami új szél van, mert még tavaly szóltak, hogy megszűnik a "régi" és amikor először feltöltöm zsével a kártyát átdobnak az újra csók és puszi.
-
Somatom
veterán
Fény utcai piac (Moszkva tér mellett). Euroquattro -s kártya nem megy 2G fölé. Tud vki helyi hibáról?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sacaboy
tag
Sziasztok!
Kaposvári telenor saját üzletben nincs valakinek ismerőse? Egy iphone 11 128gb -os fehér telefont szeretnék venni. Egyedül ebben az üzletben látott a központ 128gb-os 11-et, viszont a színt nem tudta megmondani, azt tanácsolta, hogy hívjam fel az üzletet. Reggel óta próbálom, kicseng, de nem veszi fel senki. Az üzlet 50km-re van tőlem, potyára nem szeretnék odaautózni.Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest