Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
PitLee
őstag
válasz Somatom #86947 üzenetére
Mivel Yetteles a cucc, próbálj ott elkapni valakit aki részletesebb felvilágosítást tud adni.
A gyártó ilyenek ír
Communication Standard: 3GPP Release 11, LTE CAT7
Applicable Network: 4G
4G Transmission Rate: 300 Mbps / 100 Mbps (Theoretical value. The actual rate depends on the operator)
Network Frequency Band: LTE: B1 / B3 / B7 / B8 / B20 / B28 / B32 / B38, UMTS: B1 / B8
Antenna Type: LTE / UMTS main and diversity antennas
https://consumer.huawei.com/ie/routers/4g-router-3pro/specs/
Ilyen manuált találtam náluk
HUAWEI 4G Router 3 Pro Quick Start-(B535-235,01,en-gb,CEE&Nordic)Itt a használatiban nem írnak alverziót lehet azért tud csak 7 frekit, mert régebbi vagy csak elírták ?
https://hu.manuals.plus/Huawei/b535-otthoni-sz%C3%A9less%C3%A1v%C3%BA-modem-k%C3%A9zik%C3%B6nyve/amp#huawei_b535_home_broadband_modem
Frekvenciasávok és teljesítmény
Frekvenciasávok, amelyekben a rádióberendezés működik:
Előfordulhat, hogy egyes sávok nem érhetők el minden országban vagy területen.
Kérjük, további információért lépjen kapcsolatba a helyi szolgáltatóval.A rádiófrekvenciás teljesítmény azon frekvenciasávokban, amelyekben a rádióberendezés működik:
A maximális teljesítmény minden sávnál kisebb, mint a vonatkozó harmonizált szabványban meghatározott legmagasabb határérték.A rádióberendezésre vonatkozó frekvenciasávok és sugárzott és/vagy vezetett névleges sugárzási határértékek a következők:
WCDMA 900/2100: 25.7 dBm,
LTE sáv 1/3/7/8/20/28/38: 25.7 dBm ,
Wi-Fi 2.4G: 20dBm,
Wi-Fi 5G:5150-5350 MHz: 23 dBm, 5470-5725 MHz: 30 dBm.Itt egy német bolt, valahogy így kéne kinézni egy adatlapnak, itt megvan a 8 csatorna, mint a gyári honlapon.
https://www.reichelt.com/de/en/wlan-router-2-4-5-ghz-lte-1167-mbit-s-huawei-b535-333-p311442.htmlA többiben a totyik lakok tudnak segíteni, hogy mennyire használható ez a masina.
-
TODI1111
veterán
Az üzletben az ügyintéző hölgy többszőr is telefonált a háttércsoportnak, illetve főnökének. Ez egy hazug, szavahihetetlen szolgáltató. (Egy új kezdet). Tisztában vannak vele, hogy ebben az országban hogyan működnek a dolgok. Ha bejelentést teszek (fogyasztóvédelem, békéltető testület) akkor az minimum 1-2 hónap mire "tárgyalást" tűznek ki. Addig meg szívjon a vásárló ( Magyarország előre megy).
-
sfdrakex
nagyúr
válasz TODI1111 #87006 üzenetére
Minden cégnél előfordulhatnak hibák. Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az. Szerintem a te és a szolgáltató részéről is volt hiba. Szerintem meg fog oldódni a probléma, csak most sajnos több idő. Az időpont is szerencsétlen, pont az átálláskor történt az eset. Kellemetlen a helyzet, de hazugozni, ócsárolni azért nem kell senkit.
Nem tudom te mit dolgozol, de gondolom hibáztál már te is.Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
TODI1111
veterán
válasz sfdrakex #87007 üzenetére
Persze egyetértek. Aki dolgozik az hibázhat. Annyi a különbség, hogy ha én megigérek valamit (nem csak írásban hanem elég csak szóban) akkor azt betartom.
"Nálad is volt kavarodás az elállással, közben hibás is a készülék, majd kiderült mégsem az."
Mi a kavarodás abban ha beviszek egy készüléket és érvényesíteni szeretném az elállási jogom, emellett megemlítem, hogy nálam hibajelenség is fennáll? Elfogadtam, hogy be kell vizsgálni a készüléket, hogy nem-e én okoztam a hibát. Ez megtörtént és a márkaszervíz igazolta, hogy szerintük a készülék hibátlan. E-mailben biztosítottak arról, hogy ha az a tényállás miszerint nem én vagyok a hibás akkor biztosítják az elállást. A készülék a bevizsgálás szerint hibátlan, külsérelmi nyom nincs rajta, kifogástalan új állapotú. Az elállást mégis meggátolják. Teszik ezt úgy, hogy több mint 20 éve vagyok az ügyfelük, több előfizetéssel. Elég gyakran vásárolok készüléket is tőlük. Soha nem akartam még elállni a vásárlástól, ez lett volna az első. Ezt minek nevezed ha nem hazugságnak? Gondolom más lenne a véleményed ha neked állna benne több 100 ezer forintod.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
veterán
válasz sfdrakex #87009 üzenetére
Megértem a te álláspontodat is mint kivülálló. DE szerinted mi a kavarodás, hogy megígérnek valamit és azt nem teljesítik. Az igéretükről még bejegyzést is készítenek a saját rendszerükben mégsem tartják hozzá magukat hanem megváltoztatják és nem engedik érvényesíteni a jogot. Biztosan meg fog oldódni csak tudod nem mindegy, hogy mikor kapja vissza az ember a pénzét. 14 napon belül vagy csak hosszú hónapok múltán, és a munkahelyén még szabadságot is ki kell venni annak érdekében, hogy meg tudjon jelenni a békéltető tárgyaláson vagy a fogyasztóvédelmi eljáráson....
-
Pcm
tag
válasz Viktor0610 #86989 üzenetére
Csak nem hagy nyugodni ez a Yettel app anomália. Érdeklődtem az SE2020 topikban is, elvileg mennie kéne.
Tegnap este egy alapos mentés után csináltam egy factory reset-et, a teló gyári állapotban, Yettel app letöltve, kilép.
És akkor eszembe jutott valami.
Nem lehet az a probléma oka, hogy a számom céges flottás???
Lehet hogy hülyeség, de egész egyszerűen meghülyülök már ettől. -
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #87012 üzenetére
Mert a legelején leírta, hogy szar. Igaz ez a szervizbe nem derült ki, de attól még lehet így van.
-
TODI1111
veterán
válasz szabonagyur #87012 üzenetére
Azzal is alátámasztva azt, hogy a szolgáltató bármit megtehet a vásárlóval.......
-
4Grider
nagyúr
válasz TODI1111 #87014 üzenetére
De csak akkor, ha hagyod magad. Pl. ha lenne egy papírod/emailed, amiben élsz a felmondási jogoddal, nem lenne kérdés, hogy éltél a felmondási jogoddal. Egyszerre viszont nem lehet több jogot érvényesíteni, el kell tudni dönteni, hogy mit akarsz, és azt kell érvényesíteni...
-
Nagymelák
senior tag
Üdv. Online kötöttem új szerződést, befizettem amit be kell, viszont, még ugyanarra az ügyfélszámra szeretnék szeretnék két előfizetést vásárolni, viszont a rendszer szerint nincs előfizetésem így ügyfélszámom se. A kérdésem az lenne hogy ügyfélszám csak később lesz, vagy próbálkozzak személyesen vagy telefonon?
-
TODI1111
veterán
válasz 4Grider #87018 üzenetére
Van. Az elállási panaszomra jött a válasz. Idézek
"feltöltő kártyás előfizetéshez vásárolt Samsung Galaxy S22 ultra 12/256GB típusú készülék megvásárlásától 14 napon belüli elállásra az érintett készülék márkaszervizben történő vizsgálatát követően biztosíthatunk lehetőséget, "
"A szükséges vizsgálatot követően, amely vizsgálatot az érintett készülék gyártójának márkaszervize végez el, a vizsgálat eredményétől függően, lehetőséget biztosítunk a 14 napos elállásra, melyről nyilvántartási rendszereinkbe bejegyzést készítettünk."
Biztosan meg fog oldódni csak tudod nem mindegy, hogy mikor kapja vissza az ember a pénzét. 14 napon belül vagy csak hosszú hónapok múltán, és a munkahelyén még szabadságot is ki kell venni annak érdekében, hogy meg tudjon jelenni a békéltető tárgyaláson vagy a fogyasztóvédelmi eljáráson....
[ Szerkesztve ]
-
yanna
addikt
Amíg a Telenornak fizettem, mindig kaptam Barion értesítő e-mailt sikeres fizetésről. Tegnap a Yettelnek fizettem, de Barion e-mail nem jött. Ez így rendben, vagy névváltás miatti bibi?
-
Stevesuit
csendes tag
Ezt a választ kaptam esim fronton:"A Yettel eSIm megoldása nem teszi lehetővé a mobilkészülékben használt tarifa okosórával való együttes használatát, így amennyiben eSIM-képes okosórával szeretné használni, javasoljuk hogy kössön egy új előfizetést az Yettel Okosóra tarifacsomagunkkal 990 Ft-os havidíjjal, és a mobilkészülékre érkező hívásokat átírányítással továbbítsa az okosórára.
Tájékoztatjuk, hogy eSIM szolgáltatásunk Apple Wach okosórával nem használható"Nos ez engem elszomorít -
Stevesuit
csendes tag
válasz INGJOKE #86872 üzenetére
Ezt választ kaptam: A Yettel eSIm megoldása nem teszi lehetővé a mobilkészülékben használt tarifa okosórával való együttes használatát, így amennyiben eSIM-képes okosórával szeretné használni, javasoljuk hogy kössön egy új előfizetést az Yettel Okosóra tarifacsomagunkkal 990 Ft-os havidíjjal, és a mobilkészülékre érkező hívásokat átírányítással továbbítsa az okosórára.Tájékoztatjuk, hogy eSIM szolgáltatásunk Apple Wach okosórával nem használható
-
MODERÁTOR
-
bociusz
aktív tag
Úgy tűnik, Monoron is elindult az 5G, az M4-esen haladva pár pillanatra el lehet kapni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Sziasztok!
Yettel Wallet alkalmazással lehet kártyás egyenleg terhére autópálya matricát vásárolni sms és tranzakciós díj nélkül?
Köszönöm a segítséget .
-
#08176384
törölt tag
Telenor mytv Apple tv tegnap csak akadozott, ma már nem működik órák óta. Próbáltam ki-be jelentkezni, zéró eredmény. Kiegészítem, iPhone sem működik már.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Ezzel a 2G 3G készülékcserével kapcsolatban érdeklődnék.
Elvileg olyan készüléket számítanak be, amit a múlt év egy adott időszakában használt az ügyfél. Ezt csekkolják, vagy bemondás alapján történik? Mármint a használatot.
Van egy régi Sony telóm, még én vettem, de a számla már nem nagyon van meg.
Tulajdonjogot számlával kell igazolni?Illetve van mód arra, hogy ezt a 20eFt.-ot, illetve a fiókomban az egyik előfizetésnél feltűntetett "10eFt. készülékvásárlási kedvezményt" össze lehet vonni?
-
#08176384
törölt tag
Új fejlemény, hogy szerinte nincs előfizetésem. Ma vonta le az újabb havi díjat ráadásul. Felvettek pár embert a Vodafone-tól?
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
embe
nagyúr
válasz Viktor0610 #87042 üzenetére
Köszi!
Na akkor pihen tovább a fiókban.... -
prsq
aktív tag
"Ezt csekkolják, vagy bemondás alapján történik?"
IMEI-t nézik (te is megnézheted előre Ügyfélkapuval.)
"Tulajdonjogot számlával kell igazolni?"
Nem. Semmi nem kell, töltő/tartozék sem. (Én vittem dobozt is. A telefonnak bekapcsolhatónak kell lennie, abból nézik ki az IMEI-t.)[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Landsmann
addikt
2021 július 1 és december 31 között kellett használatban lennie a telefonnak. Enélkül az IMEI nem kerül az adatbázisba. Lehet csinálni előregisztrációt (ha van jogosult készülék). A készülék IMEI számát tartalmazza, illetve az ügyfél adatait. Van egy azonosító kód, ez az eladó munkáját segítené, mert ha azt beírja, akkor az adatok nagy része automatikusan kitöltődik nekik. Nálam meg sem nézte az eladó, ő maga írt be mindent. A kedvezményt szerintem össze lehet vonni a támogatással. Én kártyás csomaggal vettem egy telefont, ugyebár ez 20 rugóval már eleve kevesebb mint a listaár. Ebből a kártyás árból jött le a másik 20 rugó kedvezményt. Mondjuk én akárhogy számoltam, neme valahogy nem jött össze az az összeg amit kiszámoltak. Nem kaptam új SIMet, hanem egy meglévőre kellett 3000-at feltölteni. Ezzel a feltöltéssel együtt 1000 Ft-al fizettem többet, mintha új kártyával adták volna. Magyarán 2000 Ft-al kevesebbért adták a készüléket. De néztem, mióta Yettel lettek, a kártyás csomagban ugyanaz a készülék már 10 rugóval több. Szóval szerencsém volt, hogy nem vártam a névváltással, hanem még február utolsó napjaiban lezongoráztam a dolgot. Leginkább tartalék készüléknek vettem, de van kártyám amit bele tudtam tenni. Így tegnap sikerült tesztelni az 5G sebességet Debrecenben.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
RoyalAirForc
aktív tag
Viszont a Yettel app használhatatlanságáról nagyon kuss van mindenhol...
-
MODERÁTOR
válasz RoyalAirForc #87049 üzenetére
Hol nem megy?
Az átállás után egy ideig nem ment, de már rendben van a visszajelzések alapján. Kivéve Pcm-nél. (Asszem.)
Xiaomi 13T
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest