Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
Roach
csendes tag
Itt egyes embereket fizetnek vajon, h lehúzzák a telenort a fórumon? Mert naphosszat itt úgy látszik nincs más dolga némelyeknek tényleg.
[ Szerkesztve ]
"Wake me up when its all over, When I'm wiser and I'm older."
-
Vangelis
félisten
Sajnos pont ellenkezőleg. Még minket húznak vagy húznának le.
De ha visszaolvasol azért láthatod, hogy a telenyomor mindig elismerte, hogy hibáztak tehát nem vaktában beszél itt szerintem senki.
Elmondjuk mi a probléma és megosszuk másokkal is, hogy tanulnak belőle.
Ez a fórumozás egyik lényege.[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
csab2
veterán
Meg akarom rendelni a Deezert. Elküldtem a "zene" szót a 1750-re, majd a válasz után az "ok" üzenetet is. Erre is megjött a válasz, hogy rögzítették a megrendelésemet, és az aktiválásról SMS-ben fognak tájékoztatni. Kérdésem, hogy most már mehetek a zene.telenor.hu-ra regisztrálni, vagy még ezt a 3. SMS-t is meg kell várnom?
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
darvinya
titán
Az oldalon ez áll:
„Ha megkaptad a megrendelésről szóló visszaigazoló SMS-t, akkor itt erősítheted meg a számodat, amelyre a szolgáltatást megrendelted. Csak ezután fogod tudni folytatni a regisztrációt a Deezer oldalán.”Szerintem egyértelmű.
Már csak regisztrálni kell.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
csab2
veterán
válasz darvinya #15006 üzenetére
Azért nem teljesen egyértelmű, mert a megrendelésről megjött a visszaigazoló SMS, de abban az üzenetben még egy aktiváló SMS-t említenek, azt meg még nem kaptam meg. Mindegy, megpróbálok regisztrálni a zene.telenor.hu-n.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
axioma
veterán
Forumok altalanos tulajdonsaga, hogy a nem torzstagok akkor kerulnek ide, amikor valami bajuk miatt a neten keresgetve megtalaljak az adott topikot - ok nyilvan panaszkodnak. A torzstagok meg alt. jobban kihasznalna'k a specialitasokat - amit meg nem mindig sikerul a szolgaltatonak a reklamnak megfeleloen teljesiteni -, es igy ezekrol az atlagos minosegnel nagyobb %-ban szamolnak be mint hibarol.
Az soha nem hir, es senki nem is irja be igy sehova, hogy van egy alapszolgaltatasa, ami az osszes szempontbol a vallaltaknak megfeleloen mukodik (legfeljebb ha szemelyesen megkerdezik, akkor beszamol errol.)
Masreszt tegyuk hozza, hogy minden cegnel a valtozas okozza a legnagyobb kavarodast, es az most van dogivel. -
club1
veterán
válasz csernak75 #15007 üzenetére
Azért ezzel sem dicsérted túl őket, mert a 3 pozitív dologból kettő hálózattervezési hiba következménye. OK hogy neked előfizetőnek ez jó, de egy szolgáltató esetében ez nem kicsit gáz. Aztán meg ez nem fog örökké tartani, előbb-utóbb már csak ki fogják rúgni azt az egy-két embert aki ezzel küzd már bő egy éve...
-
darvinya
titán
Csak ismételni tudom magam.
„Ha megkaptad a megrendelésről szóló visszaigazoló SMS-t…”
Megkaptad„…akkor itt erősítheted meg a számodat, amelyre a szolgáltatást megrendelted. …”
Ez a következő lépés„…Csak ezután fogod tudni folytatni a regisztrációt a Deezer oldalán.”
Akkor:
„üzenetben még egy aktiváló SMS-t említenek”Így már érthető.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Szokenesz
senior tag
-
Szokenesz
senior tag
válasz csernak75 #15017 üzenetére
Tényleg? Hát akkor ez se működik megfelelően, tegnap délelőtt egy 580Mb-s fájl végig 650kb/s körül jött, az meg ~5Mbit... meg tegnapi mérés:
(4/1-es hálózatnál, telefon is 7.2/384es modemmel rendelkezik.)Csak késő délután, estére ragad be ilyen 0,5-1Mbit környékére..
[ Szerkesztve ]
-
Prien
addikt
válasz csernak75 #15007 üzenetére
Tehát a pozitív dolgok a hibák, amiket bármikor javíthatnak, megszüntethetnek, stb.
Nézzük a negatívokat: nincs normális számlás csomagjuk, megszabott, hogy melyik hálózatba mennyit beszélhetünk.
Az ügyfélszolgálat telefonon nehezen elérhető, sokat kell várni, kevesen vannak vagy sok a panaszos?
Az előfizetéses csomagjaik hűséggel vállalhatatlanok, általában havonta van Ászf módosítás és minden egyes változás csak rosszabb az ügyfeleknek.
A régi ügyfelek nincsenek megbecsülve, a bónuszaikat kb.sms-re használhatják fel...
Csak ki ne essek a szerkedztési időből, talán a többiek még mondanak pár dolgot.A kevés is több a semminél.
-
Vangelis
félisten
válasz Landsmann #15022 üzenetére
Sajnos már nem ügyfélközpontúak.
Én most a t-mobilnál vagyok komplett csomagban. Paletta (net+tv+vezetékes telefon+mobil+mobil net)Összesen 300ft ot emelnek.
Ez is idegesít... de talán még ez viselhető.
telenyomor meg szétbarmolta a céges tarifámat. + havidíj és megszűnt első percben a másodperc alapú számlázás.
(a TELENYOMOR szót már nem javítja a helyesírás ellenőrző)
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tomp
félisten
Nem fizetnek. Sőt! Nekem kell plusz összeget fizetni!
Ilyen nehéz elviselni, hogy a telenornál sz@rnak az ügyfelekre? Illetve, hogy ha megoldódik valami panasz, akkor előjön egy másik dolog amiért újra panaszt lehet írni?
Tavaly nyár óta folyamatosan gond van velük. A mostani a 4. panaszom. 2009 decemberétől használom a telenort. 2009 decemberétől 2011nyaráig 0 azaz NULLA panaszom volt. Most meg kevesebb mint másfél év alatt 4.
2011 nyarán történt valami a telenorral!! -
asdf_
veterán
válasz Vangelis #15023 üzenetére
En azt neztem, hogy van ez az uj uzleti csomag (uzlettars), es siman nagyon nyeronek nez ki. Lehet, hogy tul sok elofizut mondtak le, mert nagyon szimpi arakkal jottek elo . 2 simre havi brutto 12.2 ezerert (10.1e lebeszelheto ebbol) brutto 20 ft-os percdij, egymaskozti ingyendumaval.
-
lugosi
MODERÁTOR
Dehogy jók azok a csomagok. Ami előtte volt nekünk, az az osztható már nincs?
Mert itt pár dolog is gyík az előzőhöz képest, plusz pénzt kérnek azért, hogy osztható legyen, illetve 50%-ban hálózaton belül beszélhető le és csak 50%-ban hálózaton kívülre (mekkora kicsinyes pitiáner dolog már - főleg hogy úgyis stabilan kifizeted minden hónapban, biztosan), illetve ha előfizeted a cégen belüli 0 ft-ot plusz pénzért, akkor számonként 1000 perc van ingyen... Lehet hogy azt mondod, hogy az is elég, de miért van bekorlátozva, amikor eddig nem volt? Az tizenpár óra, megkockáztatom hogy nálunk simán volt olyan cégen belül amikor ezt átléptük, simán voltak másfél órás beszélgetések per darab.
Szóval ezekkel az új hiper-szuper csomagokkal csak erősödik bennem az, hogy a telenor egy süllyedő hajó, egy folyamatosan romló, vergődő szolgáltató, aki még azt se érdemli meg hogy második szolgáltató legyen. Örülök, hogy hamarosan megszabadulunk tőlük.
tomp: valami hasonló a véleményem, szerintem nekünk egy fél évvel korábban kezdődtek a problémáink a telenorral mint neked, de én is érzékelek egy éles határt, amikor valami elromlott. Szerencsére még pár hónap, és nem kell gondolkoznom azon hogy ki mit, miért, mikor rontott el, és hogy még mennyire van nekik lejjebb.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz lugosi #15032 üzenetére
Az uzleti keret van meg, de azt elcsesztek, ha megnezed, annal van kiegeszito havidij, magasabb az egymas kozt 0 Ft havidija, a percdija meg jelentosen magasabb. Ugyanugy 50/50-ben lehet lebeszelni mar azt is. Az egymas kozti meg azert van 1000 percre korlatozva, mert az egymas kozti ingyenduma alapjan is telekomadot kell nekik fizetniuk. Ergo ha havi 3000 percet beszelsz ingyen, az nekik 6e ft ado (aminek befizetesehez 7620 bruttot kell beszedniuk, hogy ki tudjak fizetni)
-
asdf_
veterán
válasz lugosi #15035 üzenetére
Es kifelejtettem: ott is percalapu lett az elso perc. Szoval en mar szarrakutattam a kisbetuk miatt, de barhogy is nezem, az uzlettars az az uzleti keret joarasitott verzioja. Nagy kerdes, hogy akkor a keretet minek kellett elb***ni, ha egy honapra ra behoznak egy jobbat (tovabbra is tippem, hogy "paran" felmondtak, es "magas" volt az ugyfelelegedettseg a bevezetett valtozasok kapcsan)
-
LEGIOX
tag
Nem értem hogy akinek nincs hűsége, az minek kínlódik ezekkel a szánalmas előfizetésekkel, percdíjakkal, mikor elérhetőek olyan másodperc alapú ingyenes flották, ahol lényegesen jobbak a percdíjak, előfizetések Pl: DPi (Telenor), vagy a kalandlövészes ahol nettó 14 Ft a percdíj (Vodafone)
[ Szerkesztve ]
-
-
nightshadow
veterán
A régi előfizetőket, akiknek már lejárt a hűsége, azokra is rákényszerítik ezeket az új díjcsomagokat? Vagy ezek csak az új ügyfelekre vonatkoznak?
-
Melack
veterán
válasz nightshadow #15043 üzenetére
Csak az újakra. Apunak még 2-vel ezelőtti tarifája ketyeg, és nem szóltak neki, hogy váltani kell.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
LEGIOX
tag
válasz Vangelis #15040 üzenetére
Én ezt a két előfizetést használom (dpi, kalandlövész ), mindkettőnél én vagyok a szerződő/számlafizető, a nevemre/címemre jön a számla. A kalandlövészesnek sokkal jobb a percdíja, csak a dpi-ben benne vagyok a családdal, barátokkal 6 éve. Dpi-t a lakhelyeden a Fidesz irodában lehet igényelni, a kalandlövészesnél pedig küldeni kell egy borítékot, és küldik a nevedre az igazolást. Itt van a honlapjuk: www.kalandloveszet.hu
-
club1
veterán
válasz nightshadow #15043 üzenetére
A régieknek csak úgy módosítgatják (kapcsolási díj, lebeszélhetőség, havidíj, percdíj, egyéb feltételek, kedvezmények), hogy ne érje meg egy idő után azokban maradni...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest