Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
válasz Somatom #75887 üzenetére
Nem tudok minden csatornát megnézni.
Tegnap előtt nem is ment ez a csatorna, s mikor ránéztem jeleztem.
Úgy látszik megint szar, jelentem mindjárt.
De inkább holnap délelőtt, mert most jelentve nem javítják ki.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
veterán
válasz anglergab #75894 üzenetére
Persze. Valószínű az volt. Nem mondtam hogy ez normál eset. Belfoldi roaming 1999 táján egyedül vodánál volt aki (akkori) pannon halózaton roamingolt. Ha jól emlékszem.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
Somatom
veterán
válasz snooze #75890 üzenetére
Ott már jelentettem a múltkor. De, úgy tűnik, hogy a probléma orvoslására nem vettek fel senkit, aki kontrollálná a műsort. Ha én folyton jelentgetném, akkor a Telenor ingyen úszná meg ezt a feladatot. Ez nem a helyes út. Remélem, hogy ezt a fórumot a Telenornál is olvassák!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
snooze
veterán
válasz Somatom #75889 üzenetére
ja,és irtam itt is,vagyis kérdeztem,hogy a spiler1-en csuszik a hang honapok ota cc-n,irtam 3emailt a supportnak,azota is ba..tak válaszolni..pedig fizetös szolgáltatás..
és semmi változás..
szoval ennyire érdekli öket az ilyen..megy azt kész,de hogy hogyan,az más kérdés..[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
-
Somatom
veterán
Tényleg senki sem szokta a MyTV -nél időnként átpörgetni a TV műsort, hogy nem-e akadt meg valahol a tű? A Viasat History -n tegnap óta ugyanaz az öt perces jelenet megy.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Landsmann
addikt
Még mindig rossz a hálózat. Nem kapkodják el. Mondjuk nekem mindegy, mert tudok hívni. Csak a saját telefonomról intézem a munkahelyi ügyeket, meg az én telefonomról telefonált a főnökasszony is. Mondjuk belefér a havi előfizetési keretbe.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
bajaki
őstag
válasz szabonagyur #75864 üzenetére
Közben nálam a telefon. A függetlenítés része pipa, mert kezeli a Telekomos fizikai SIM-et is.
A beállításokban is ott van az eSIM hozzáadásának lehetősége. Egyelőre tesztelni nem tudom, mert még nincs meg az eSIM-em, de amint meglesz írok majd ide is, hogy rendben megy-e, de ezek alapján szerintem nem lesz gond.(#75865) Viktor0610: Igen, emiatt is gondolkoztam, hogy jó lesz-e. Attól tartottam, hogy ebben az esetben meg sem fog jelenni a hozzáadás lehetősége.
-
DrBubo77
veterán
A perccsomagok működése változott?
Ebben a hónapban kb 3x rendeltem a 5 Ft-os hálón belüli csomagot. Eddig 7 napig volt érvényes, most csak 5 napig. Viszont már azt írta, hogy újbóli megrendelés esetén hozzáadódik. Múlt héten még azt írta, hogy elveszik a fel nem használt perc.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
#04535040
törölt tag
válasz Apa+Fia #75878 üzenetére
Ugyanez volt nálam is. Elindítottam, futott a háttérben, de nem vont összeget. Mindent dokumentáltam.
Maradok az easy ridernél (voda), azzal soha nem volt gondom.
Hívd fel a 1220-at: kíváncsi vagyok neked mit mondanak.UI: az én esetem januári, azóta nem javították a hibát? gratulálok....
[ Szerkesztve ]
-
#04535040
törölt tag
válasz Apa+Fia #75876 üzenetére
Megpróbálhatod sms-ben leállítani.
Csak nehogy úgy járj mint én: futott az appban a parkolás, amikor leállítottam hibát írt ki, majd felhívtam a 1220-at, ahol meghazudtoltak, hogy nem indítottam parkolást (nem is vontak le az egyenlegből). Persze amikor azt mondtam hogy az elinditásról, a futó parkolásról, a leállításról van képernyőmentésem, máris dadogni kezdtek, majd közölték, hogy nem a telenor a felelős, hívjam a walletet a 0621-es számon. Mikor rákérdeztem, hogy ugyan mi közöm nekem a telenor "alvállalkozójához" ugyanis nekem semmilyen szerződésem nincs a wallettel, hanem kizárólag a telenorral, jött a válasz: az eddig elmondottakat tudjuk megerősíteni.
-
Apa+Fia
aktív tag
Telenor Wallet indított parkolás, leállításnál álltalános hibát ír. Mi a teendő?
Apa csak 1 van!
-
veterán
válasz 4Grider #75873 üzenetére
Az ország egyik felén a telekom adja a tornyokat telenornak másik felén fordítva. De csak B20 LTE. Egyébként én is találkoztam már vele hogy Telekom sim telenor halón roamingolt. Kint volt szépen R betű, és megkérdezte teló hogy roaming helyzetben vagyok, engedélyezem e az adatforgalmat. De ez nem tartott sokáig, max 10perc azt visszaállt minden.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Trebron09
őstag
válasz Trebron09 #75868 üzenetére
Vissza kaptam ugyanúgy a routert.. Állítólag szoftvert frissítettek rajta gyakorlatilag ugyanaz a verzió van rajta mint volt. Ugyanolyan instabil.. Ennyit a nagy szervízről szerintem simán csak a bolt fiókjában rohadt egy hétig..
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
adam1400
tag
kár hogy nem csináltam képet iq-s vagyok és Tata és győr között átváltott a telefon a másik t-re és azt írta ki hogy csak adat lehetséges. van belföldi roaming?
-
viktorhu
veterán
-
DrBubo77
veterán
Feltöltőkártyásként lehet egyszerre többféle perccsomagom? Pédául az 5 Ft hálózaton belül és a 9 Ft bármely hálózatba. És ilyen párosítás esetén intelligensen vonja a perceket?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
félisten
válasz Viktor0610 #75867 üzenetére
Igen igen, ezt írtam én is, hogy elviekben nem lehet vele gond.
-
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #75866 üzenetére
Mondjuk, abból a szempontból mindegy, hogy ha lekéri a Telenor a függetlenítést egy IMEI-re, akkor gondolom, mindegy, hogy a hozzá tartozó SIM-hely fizikai vagy eSIM.
Xiaomi 13T
-
félisten
válasz Viktor0610 #75865 üzenetére
De írta is fentebb, hogy Telenor fizika és Telekom eSIM, az biztos, hogy függő iphone-ban nem megy a Telekom eSIM....
-
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #75864 üzenetére
A Telenornál nincs eSIM, szóval nem tudom, hogy az eSIM-résszel mizu (függőség/függetlenítés területen).
Xiaomi 13T
-
félisten
-
4Grider
nagyúr
válasz Trebron09 #75859 üzenetére
A ca képes össze tud fogni több 4G frekvenciát is, ha a szolgáltató az adott cellán több frekin szolgálja ki a 4G-t. A nem ca képes tehát logikusan egyszerre csak egy frekvenciát tud használni. Utóbbi azzal jár, hogy csak az adott frekvencián szabad sebességet tudja az eszközeid felé közvetíteni, míg a ca-képes eszköz esetében ezek a szabad sávszélességek összeadódnak. Jellemzően egyébként a szolgáltatók elsősorban nagyvárosokban és üdülőkörzetekben használnak ca-t (ezt a telefonodon az LTE/4G vagy a 4 ikon mellett egy "+" jelzi), nagyon vidéken pedig jellemzően egyszerre csak egy 4G frekvenciát nyomnak...
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Egy használt iPhone XS vásárlását tervezem, amit két SIM-mel szeretnék majd használni. (fizikai Telenor + céges Telekom e-SIM).
A kinézett telefon egy eredetileg Telenor függő, de függetlenített készülék. Ebben az esetben működni fog a dual SIM a fenti módon, van esetleg valakinek hasonló tapasztalata?
(Azt tudom, hogy eredetileg Simlockos, de erre vonatkozóan nem találtam infót, hogy függetlenítés után megy-e így.) -
-
fkenny
senior tag
Sziasztok!
Én még Hello Data felhasználó vagyok (remélhetőleg még sokáig) láttam, hogy létezik adatmegosztó SIM a szolgáltatónál. Igénybe lehet venni még ehhez az előfizetéshez is?
Válaszotok előre is köszönöm!"Minden sikeres férfi mögött van egy nő aki jól járt. "
-
Trebron09
őstag
Leadtam a Huawei B525-ös routert szervízbe mert nem volt jó rajta a sebesség, sanszos hogy hozzá sem nyúltak holnap mehetek érte, azt mondták van lehetőségem az új routert ( ami gondolom a Huawei B535) elvinni (vagy adnak egy új sim kártyát de mivel mondtam hogy az másik routerben tökéletes így nem kértem), ha kérem a routert meghosszabbodik a 2 év hűség megint? Jobban járnék a B535-el?
- Kreatív módon kell áramvonalasítani a stagnáló koncepciót! -
-
fekete.puma
csendes tag
válasz Somatom #75846 üzenetére
Ez magyar mentalitás lenne, hogy ha tájékozottabb vagy és leleményes, akkor olcsóbban előnyösebb szolgáltatást kapsz?
Vagy csak szolgáltatói kartell megkerülés? Jaj mit is mondtam, olyan biztos nem lehet mert azt a törvény tiltaná...
3po
Ilyenek miatt biztos nem neheztelnék sokáig,vagy inkább egyáltalán nem, de abban igaza van, hogy nem volt feltüntetve, hogy kell hozzá meglévő aktív internet.[ Szerkesztve ]
-
Orgi
addikt
válasz fekete.puma #75839 üzenetére
A Telekom képtelen volt megbízhatóan szolgáltatni korábbi lakhelyemen, minden héten volt hibajegy órákig tartó kimaradás miatt. Elismerem, szerencsétlen terület (Esztergom külterület), de akkor is...ráadásul mindezt másfélszer annyiért, mint az új lakhelyemen a UPC. Továbbá igazán érdekesnek találom, hogy minden évben hűséget hosszabbítva drágábbra jön ki az új csomag, mint a korábbi évben fizetendő havidíj, változatlan technikai feltételek mellett (iptv családi csomag + 100/5-ös net). És imádom, hogy folyamatosan átállt a szlovák hálózatra a teló, persze ezt lehet orvosolni, de nem tudom honnét sugároz Esztergomban a Telekom, de nem lehet távolabb mint a Duna másik oldalán fekvő párkányi szlovák adó azért... Érdekes módon a Telenor stabilan tartja magát. A Vodafonenál pedig elfogadtam telefonba az ügyintéző által ajánlott ügyfélmegtartós egyedi díjakat, majd persze a szerződésbe már nem ezek kerültek be és nem ezen számláztak és 2 hónapig kellett leveleznem velük, mire elismerték, hogy tévedtek.
De ez nagyon offtopic szerintem, biztos mindenkinek vannak mindenféle sztorijai minden szolgáltatóról, nekem eddig egyedül a Pannon/Telenorral nem volt olyan problémám, hogy felhúztak volna vmivel. -
MODERÁTOR
válasz brumicica #75842 üzenetére
"minden évben bízom benne, hogy igen, idén talán nem vernek át"
El nem hiszem, hogy többször lett volna ehhez hasonló gondod.Ennyire tutira nem alakulhatnak rosszul a telenoros megrendeléseid, ügyeid, vagy extra balszerencsés vagy.
Azt sem értem, milyen magyar mentalitásról írsz. Semmivel sem "magyarabb" mentalitású a Telenor, mint a többi cég.
Ilyen ügyek mindenhol lehetnek, ennek semmi köze a mentalitáshoz.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
brumicica
tag
Köszi az infokat, a mymusic csomag árát visszakaptam. Sajnos kicsit nekem ez a Telenor olyan, mint a balatoni vendéglátás: minden évben bízom benne, hogy igen, idén talán nem vernek át, nem húznak le, jobb lesz, javult a szinvonal, aztán mindig jön a csalódás. Talán majs a Laa, de félek náluk sem lehet majd a mélyről a magyar mentalitást kiirtani.
-
BBke
tag
válasz Bferibörs #75840 üzenetére
Nekem semmi gondom nem volt a számhordozással, előfizetéses számot vittem át, a Telenortól mentem a Telekomhoz.
Nagyon sok a balf@sz ügyintéző.
Mikor szerződtem az otthonira, új vezetékes számmal csinálták, holott volt már vezetékes szám a nevemen. Visszamentem és egy másik ügyintéző megcsinálta, hogy a régi szàm maradjon, ehhez törölnie kellett az egèszet.
Párom Sim cserét kért az Árkádban, és más valakihez rendelt simet kapott. Csak másnap reggel vettük észre...
Szóval ügyintézője válogatja.[ Szerkesztve ]
-
Bferibörs
addikt
válasz fekete.puma #75839 üzenetére
Hát a Telekomtól menekültem anno az ügyintézés miatt,amit intéztem,nem kevés dolgot egy sem működött rendesen,max. 3-4x-i telefonálgatás után.
kb. 2 hete át akartam vinni egy Telenoros számom, 3x 1,5 óra alatt nem sikerült-boltban lehet csak intézni. Szóval lemondtam a Telekomról, ügyintézésileg semmit nem változott az utóbbi kb. 10 évben. bocs,de változott,romlott. Vodát 1x próbáltam, akkor is átvertek soha többet.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 Pro,Galaxy S23 ultra, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual
-
Orgi
addikt
válasz snooze #75822 üzenetére
Kb 20 éve van saját mobil előfizum, többször váltottam már szolgáltatót, mindháromnál voltam többször is. Nem mondom, hogy kolbászból van a kerítés, de eddig egyedül a Telenornál nem éreztem, hogy csúnyán átb*sztak és semmi komoly problémám nem volt velük, míg a másik kettővel igen. Csak jellemzően a topicba azok írnak be, akiknek vmi gondjuk van, pedig arányaiban azért szerintem többen olvassák csak, akiknek nincsen gondjuk, csak nem írják be 2 hetente, hogy náluk minden oké.
-
bopeti98
őstag
válasz snooze #75829 üzenetére
Nekem összességében véve pozitívak a tapasztalataim a Telenor ügyfélszolgálatával. Egyszer ért egy kis kellemetlenség garanciális ügyintézés miatt, de ott user error is benne volt. Amúgy mindig segítőkészek, és elsőre sikerült megoldani a dolgokat.
Ezzel szemben a másik T ügyfélszolgálatával azért vannak negatív tapasztalataim. Pl elbaltázott csomagmódosítások, "beragadt" rendelések, "elfelejtett" kedvezménybeállítások stb. Bár ezek sem nagy dolgok, de bosszantó tud lenni. Többször át kell gondolnom, ha módosítani akarok náluk valamit, mert általában sosem sikerül elsőre, és aztán jöhet a telefonálgatás.
[ Szerkesztve ]
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #75823 üzenetére
itt nem nagyon olvastam olyan nagyon sok pozitiv példákat,vagy csak elkerülte a figyelmem..😊
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
#04535040
törölt tag
válasz Viktor0610 #75821 üzenetére
Az eddigi 15 év telenoros ügyintézésem több mint fele volt negatív (a másik 3-nál ez a szám 10% alatti-mielőtt valaki azt állítaná, hogy az én hozzállásommal van a gond). Ezek után számomra meglepő, a telenor első helyezése. Erre írtam neked, hogy én befejeztem: akkor leszek telenoros, ha más szolgáltatónak nem lesz hálózati lefedettsége. És erre bíztatom ismerőseim is. Ha a telenornak nem gond a "kollégák egyéb dolgainak" dokumentált továbbadása harmadik fél felé, és ezáltal potenciális, új ügyfelek eltántorítása a szerződéskötéstől.... ...ám legyen!
Ezt kérdezted: "Túlléphetünk a kollégák pszichés és egyéb dolgain?" Igen túlléphetünk. Ha szerinted úgy fog megoldódni, hogy ilyen és hasonló esetek ne legyenek többet az ügyfélszolgálatokon (seperjük hát szőnyeg alá a problémát, ne bészéljünk róla).
Az utolsó csepp a pohárban a központi, egyedi igénykezelési csoporttól érkező meghazudtolás volt.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz snooze #75822 üzenetére
Én értem.
De az akkor is biztosan elmondható, hogy sok-sok pozitív ügyfélélmény van, és ahhoz képest elenyésző a negatív esetek száma.
Ezzel nem kicsinyítem a negatív ügyek jelentőségét, hanem arra utalok, hogy összességében a pozitív ügyfélélmény van túlsúlyban.
És ez így van rendjén.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #75821 üzenetére
csak sajnos nem egy ilyen ügy van,mert azért nem mindenki forumozik,és irja le mi történt vele..
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Túlléphetünk a kollégák pszichés és egyéb dolgain?
Köszi!Xiaomi 13T
-
#04535040
törölt tag
válasz #04535040 #75813 üzenetére
Ez kimaradt : 2020.05.11-én ezt kérdezem. A bolt szerint azonban 2020.05.30-án a személyes ügyintézés során én nem akartam kifizetni a 489 Ft-ot és úgy akartam hordozni. Hát persze....Na ki hazudik? A telenor a boltnak adott igazat.
-
clon
aktív tag
válasz bedibazsa #75815 üzenetére
A Telenor ügyintéző egérkattintós és mint a példák mutatják felkészületlen vagy szándékos átverős a bevétel vagy jutalék érdekében így nem sz@r duma. Az, hogy ez iszonyat pszihés munka szintén sz@r duma, mert nem kötelezően oda teremtett munkavállalóról beszélünk és ha valaki ennyit tud és nem tud továbblépni másik munkahelyre akkor ne sajnáljam már.
Látod a kérdésedből kiderül, hogy te sem tudsz másban gondolkodni és így fogadjuk el, hogy ott dolgozni sz@r és szégyeljük magunkat, hogy egyáltalán be merünk menni vagy felhívunk egy ügyfélszolgálatost mert nem azt kapjuk ami jár vagy amit a szolgáltató ígér... -
bedibazsa
senior tag
Azért ez eléggé sz@r duma, hogy ami nem fizikai munka, az már egérkattintgatós. 4 évig voltam telenoros értékesítő, most meg Angliában raktárban fizikai munkát végzek, de a telenoros sokkal nehezebb volt. Pszichésen iszonyat nehéz egy ilyen munka. Meddig voltál értékesítő személyes ügyfélszolgálaton?
-
clon
aktív tag
válasz 4Grider #75812 üzenetére
Addig amíg a Telenor is nagyobb bevételt produkál hazánkban ahol nagyobb adó és járulékköltsége van mint máshol és még így is "baksisért" kiszervezi a munkát és utána hivatkozási alapként a költségek növekedésével indokolni az áremelést kicsit pofátlan dolog.
Azért normális EU-s országban egy Telenor szintű hálózat esetén egy üzletvezetőnek az "így jártál" hozzáállása a vásárlóhoz közel sem hiszem, hogy működhetne.
A fizetéssel kapcsolatban jó lenne elfelejteni, hogy "ennyiért" csak ilyen hozzáállást kaphatsz, mert az asztal mögül a kollega aki csak gombokat meg egeret nyomkod mehetne lapátolni is és jelen esetben ha igaz keveset keres akkor a lapátolással többet hozna össze (nem is kevéssel) csak hát az fizikai munka amitől a "megalázó" minimálbér is jobb a légkondis helységben. -
#04535040
törölt tag
válasz bedibazsa #75810 üzenetére
bedibazsa:
Megbocsáts, de nem értek egyet az általad leírtakkal.
Nekem mint ügyfélnek nem hiszem, hogy a beosztott bérezésén kellene aggódnom: ő vállalta el, végezze tisztességesen a munkáját. Az pedig űbergáz, hogy amikor vissszautasítja a kérésed, és te ÁSZF-re hivatkozol, akkor sem hátrál meg. És ebben cinkos a boltvezető. Na erre írtam, hogy földműves: ott nincs ászf, amit illene ismerni.
Tegyek panaszt? De hiszen megtettem! A telenor pedig a boltnak adott igazat.
Remélem a privát üzenet általam írt részét nyilvánosságra hozhatom, az nem sért szabályt. [link]4Grider:
"Amíg egy partner..." Az Árkád Bp. hivatalos Telenor bolt, nem partner.Egy dícséretet hagynék a végére: az Árkádban addig volt renben az ügyfélkezelés, amíg Viktor ott dolgozott. Érdekes módon, Ő a telenort előrébb tudta/tudja helyezni az önös érdekeinél.
-
4Grider
nagyúr
válasz #04535040 #75809 üzenetére
Amíg egy partner a jutalékmentes/alap ügyfélszolgálati tevékenységeiért a szolgáltatótól kapott ellentételezésből nem tudja kifizetni az alkalmazottak (nagyon) alapbérét a bérleti és egyéb üzemeltetési költségek mellett, addig a boltvezetők/alvállalkozók így fognak hozzáállni a kérdéshez. A saját zsebe ellen ui. senki nem szeret dolgozni. Ha pedig a szolgáltató annyi pénzt tolna bele a személyes ügyfélszolgálati tevékenységbe, hogy azt értékesítés nélkül megérje csinálni, akkor megcsinálná önmaga, nem lenne szüksége partnerekre, csak még drágább díjcsomagokra és percdíjakra. De amíg van valami verseny a szolgáltatók között, addig a költségcsökkentés marad...
-
bedibazsa
senior tag
válasz #04535040 #75809 üzenetére
Amíg a vezetőség b@szogatja az értékesítőket, hogy egy adott hónapban termeljen x pontot, y mennyiségű, értékű eladott szolgáltatásból, addig soha nem is lesz tökéletes az ügyfélélmény és mindig lesznek ilyen problémák sajnos. Különben meg alapbért keres csóri salesman, ami Budapesten az albérletet nem fedezi. Ettől függetlenül igazad van, gáz ez, de több sebből vérzik minden.
-
#04535040
törölt tag
válasz #72445440 #75807 üzenetére
"...Tévedni emberi dolog..."
Nem erről van szó. Hanem tömeny rosszindulatról, szándékosságról. Ugyanis mielőtt a boltba mentem megkérdeztem privátban Viktortól (2020.05.11), hogy ugye nem kell tölteni? (nagyon szívesen nyilvánosságra hozom az összes előzményt, ha valaki megkérdőjelezi annak valóságát, és Viktor hozzájárul). A vásárlók könyvi bejegyzés pedig 19 nappal későbbi, 2020.05.30 keltezésű.
A boltban pedig amikor nem akarta a szakkállas földműves megcsinálni töltés nélkül a hordozást, meg akartam mutatni neki Viktor privát üzenetét. Azt mondta emberünk, nem érdekli mit írt Viktor, különben sem dolgozik már velük. Utána mondtam, hogy akkor kérdezze meg a 1220-at. Arra sem volt hajlandó.
A legmeglepőbb pedig, hogy amikor vásárlók könyvét kértem, a boltvezető semmi érdeklődést nem mutatott arra, hogy megoldja a beosztottja tévedését annak érdekében, hogy elkerüljék a beírást. Sőt: aláírta ahelyett, hogy ászf szerint jártak volna el. Valószínűleg már akkor tudták, hogy meghazudtolnak, és probléma letudva.
Nos így járatják le kedves Vikor a volt kollégáid az Árkádban a Telenort. -
félisten
-
snooze
veterán
válasz szabonagyur #75804 üzenetére
azért jobb ha sürübben ránézel,mert anno nekem ette az adatot,de olyan szépen leakartak rázni..aztán kb fél évre rá bevallották,hogy igen,nálam ette az adatot..
GO Gunners!!!
-
félisten
-
darvinya
titán
válasz szabonagyur #75801 üzenetére
Nem fogyaszt, de kell legyen adatkeret, hogy működjön.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
fekete.puma
csendes tag
válasz 4Grider #75799 üzenetére
ügyfélszolgálatokon elég nagy a fluktuáció, mert egyre több az idióta ügyfél mindenütt
Főleg ha nem teljeskörű, korrekt a tájékoztatás az ügykezelés.
A többség probléma tuti nem az ilyenek miatt van....
[link] Inkább az ilyenek miatt. [link] . Az ügyfélszolgálaton csattanó, a cégvezetőknek a szemét húzásait, ne nézzük?[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sima mytv, tehát az ingyen 7 csatornás az fogyaszt mobil netet? Erre nem nagyon találta infót.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nintendo Switch OLED 19.0.1 Dual-Boot Cfw + 128GB MicroSD + Atmosphere 1.8.0, 3 hó garival!
- XBOX ONE S 1TB, dobozában, gyári tarozékaival és 6 hó garanciával, Bp-i üzletből!
- XBOX ONE X 1TB, makulátlan szép állapotban, 6 hó teljeskörű és 1 év SW garanciával Bp-i üzletből!!
- XBOX Series X, dobozában, gyári tartozékaival, 2025.06.28.-ig gyári garancia!! Bp-i üzletből eladó!
- GIGABYTE Nvidia Geforce GTX 1080 TI Aorus
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest