Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    Üdv!

    Az alábbi problémám megoldásában kérnék segítséget.
    Nemrégiben elromlott két redőnyünk (műanyag reddőnyök): leszakadtak (1-1 lamella szakadt el). Hívtam egy szerelőt, aki - bár rákérdeztem, nem lehet-e javítani - új redőny felszerelését tartotta szükségesnek. Egy 150*150 cm-es ablak és egy erkélyajtó érintett (utóbbin szúnyogháló is található). Mivel az erkélyajtó redőnytokja egyben van a mellette található, szinté 150*150 cm-es ablak tokjával, azt mondta hogy csak úgy tudja megcsinálni, ha azt is lecseréli, így tehát 3 redőny és egy szúnyogháló lenne újonnan felszerelve. Egy Megállapodás nevű nyomtatványt íratott alá velem, ami tartalmazza a megrendelést (65.300,- Ft értékben, a szúnyogháló később fizetendő), illetve egy olyan kitételt, hogy "A fenti megrendelés szerződés jellegű, lemondás esetén a megrendelőt anyagi felelősség terheli. Foglaló vissza nem jár."
    Mivel a redőnyök egyszerű lamellacserével kb. fillérekből, akár házilag is javíthatók, álláspontom szerint a szerződés megtámadható, mivel rám nézve súlyosan hátrányos (főleg az erkélyajtó tekintetében, ahol egy javítható redőny javítása helyett, egy tökéletesen működő másik redőnyt és a szúnyoghálót is kidobatnák velem, és hoznának helyette újat). Ennélfogva arra készülök, hogy lemondjam a rendelést (a foglaló 5K volt, azt természetesen buktam, de nem is tartanám korrektnek visszakérni). Sajnos már több nap eltelt a megrendelés óta, valszeg elkezdték legyártani a cuccot.
    Mi a véleményetek? Hogyan érdemes eljárnom?
    Előre is köszönöm a segítséget.

    [ Szerkesztve ]

    "Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés