Új hozzászólás Aktív témák
-
Black&White
addikt
Hopkins 2 évre aláírt a Suzukihoz(superbikeplanet.com), Rossi újabb tesztlehetőséget kap a Ferrarinál és egyes olasz lapok, mint a római repubblica, biztos forrásra hivatkozva( ) kész tényként közlik, hogy 07-ben Raikonnen társa lesz a vörösöknél...
-
Styfler
csendes tag
válasz Motion_Blur #1057 üzenetére
Kérdés + válasz! Hiszen fórum nem?
Rossi -
senior tag
Berakom ide is, legyünk ott minél többen!!!
Bővebben: link -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1103 üzenetére
ez jó.
annak ellenére hogy tonnákat nyomott a csákó, teljesen bűnbánó volt mikor nekiestünk.
Volt egy remek kis medve viszont az egyik Magyar sátorban, történet:
[Szlovákok, Magyarok dajdajoznak lazába, minket ez nem zavart, viszont]:
- Haj-daj, HEEEEJJJ- hujujuúúúúúúÓÓÓ (Szlovák/Magyar dajdajhang)
medvecsákó:
- POFA BE! (így nyitott,..egyszerűen )
SzloMagyarék:
- hmmm...huj-hujjj-dajjjdajj, ihunye patymaty...ez mit morog bazmeg...MIT MOROGSZ MI?
medvecsákó:
- B@ZD MEG A KURV@ @NYÁD! (jaj, még most is röhögök annyira sütött..)
SzloMagyarék:
- hmmmm...hmmmm patymaty? hmmm...
medvecsákó:
- KUSS!
Hát ezen geccem nagyot röhögünk még most is, és sztem legenda lesz belőlle
Annyira kőegyszerű volt a medvecsákó hogy az már klasszis -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1106 üzenetére
kis Brno-i cucc, a végén van egy 'kis' (42mb) fényképezőgépes videó a leintés utáni körröl (Max elforgatja a maradék gumit)
Bővebben: link -
gézu
őstag
Talmácsi jövőre a 250-esek között ''riogatja'' a versenyzőket
Bővebben: linkIf you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
-
Motion_Blur
félisten
A gyorsasági motoros világbajnokság 125 köbcentiméteres kategóriájában versenyző Talma személygépkocsiját a kora délutáni órákban törték fel és a személyes tárgyakon kívül a bukósisakját is eltulajdonította a tolvaj.
A koronás bukósisakban Talmácsi Gábor Brnoban versenyzett és csupán ez az egy darab készült belőle. A tolvaj a Heim Pál gyermekkórháznak is ártott tettével, hiszen a kiváló magyar motoros felajánlotta ezt a bukósisakot egy jótékonysági árverésre, melynek bevétele a kórház számláját gyarapította volna.
Szép. Magyarország.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
Max Biaggi és Sete Gibernau már a Honda RC211V legújabb változatát tesztelhették a hétvégi brnói Cseh Nagydíj után. Biaggi 20 kört ment a legfrissebb V5-ös, 990 köbcentis MotoGP prototípussal, és legjobb ideje 1p 59.399mp volt, ami azért elmaradt még a hétvégi legjobb köridejétől. Ennek ellenére Biaggi elégedett az új géppel, és sok tartalékot rejt szerinte. Kicsit jobbnak érezte 2005-ös motorjánál jó pár területen. Ilyen például a fékezés és a kanyarba bekormányzás alatti viselkedése. Gibernau csak rövid ideig tesztelt, mivel inkább idei motorja felkészítésével foglalkozott a Motegi futamra. Gibernau sajnálta, hogy alig 4 kört tudott megtenni a prototípussal, így nem igazán tudta értékelni a HRC által végrehajtott fejlesztéseket.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
RIV
tag
Magyarországra jöhet a motorsport elitje
A motorsport-szövetség tervbe vette egy magyarországi gyorsasági vb-futam megrendezését – nem elsősorban Talmácsi Gábor sikerei és népszerűsége miatt. A Hungaroring alkalmassá tételével 2007, 2008 körül lehet az ötletből valóság.
Még a kilencvenes évek elején, az akkor még újnak számító Hungaroringen volt utoljára gyorsasági motoros világbajnoki futam Magyarországon. Azóta semmi. Pedig volna rá igény. Ehhez elég egyetlen adat: az idei versenysorozat 125 köbcentiméteres kategóriájában remekül teljesítő, a vb-pontversenyben a harmadik helyen álló Talmácsi Gábort a kelet-közép-európai régió egyetlen futamán, a múlt hét végi, brnói nagydíjon több mint tízezer, zászlókkal kereplőkkel, dudákkal felszerelkezett honfitárs biztatta.
Nem csak eme elképesztő számú drukkerhad miatt gondolkodott el a Magyar Motorsport-szövetség (MAMS), hogy érdemes volna a gyorsasági szakág legjobbjait ismét ide csábítania.
– Előrébb vagyunk az ügyben, mint azt bárki gondolná – kezdte Hermann Henrik, a MAMS elnöke, a futamrendezési terv „ügyvivője”. – Az egyre több hazai versenyző, a sportág felpezsdülése és nem utolsósorban Gábor egyre jobb eredménysora és egyre növekvő népszerűsége okán már régóta téma ez a szövetségben. Tavaly, amikor Gábor még kevésbé volt ennyire előtérben, már beszélgettem Brnóban az esetleges magyar futamról Carmelo Espelatával, a MotoGP „Ecclestone-jával”. És múlt vasárnap Csehországban ismét el tudtam venni az idejéből húsz percet ezzel kapcsolatban.
A világbajnokságot szervező és annak mindenféle jogával rendelkező Dorna cég főnöke nem zárkózott el mereven az ötlettől, és ez Hermann szerint már elég jó kiindulási alapot jelent. De amondó, a magyar szándékra és akaratra még csak úgy nem adja oda Espelata az egyik versenyt.
– Először is kell egy minden szempontból megfelelő helyszín, enélkül hiábavaló reménykedni érdemi tárgyalásban – folytatta az elnök. – A hazai pályák közül leginkább a Hungaroring jöhet szóba, bár ott is komoly átalakításokat kellene végezni. Hogy mást ne mondjak, csak a magas rázókövek, a lebetonozott bukóterek miatt jelenleg alkalmatlan világbajnoki versenyre. Az átépítés több százmillió forintba kerülne, de ez már túllépi a MAMS hatáskörét. Ennek előteremtése a politikára, a kormányra, illetve a sportvezetésre tartozik, mint ahogy az is, hogy biztosítson garanciát a rendezésre. Ha a Forma–1 miatt lehetett a pályára áldozni, akkor talán ezt a problémát is meg lehet oldani.
A szövetségi vezető optimizmusát arra alapozza, hogy egyrészt Talmácsi miatt amúgy is nagyobb az érdeklődés a motorsport, mint a száguldó cirkusz iránt, másrészt Gyurcsány Ferenc jelenlegi és Orbán Viktor egykori miniszterelnöktől is érkezett a MAMS-ba közvetlen, baráti hangú gratuláló levél Talmácsi Gábor idei futamgyőzelmei után.
Így Hermann Henrik szerint a kormánytámogatással a jövőben nem lehet gond. Azért biztos, ami biztos alapon a közeljövőben megkeresi a két vezetőt, hogy valóban elkötelezettek-e egy honi világbajnoki futam iránt.
– Ezután lehet továbblépni. Tisztázni lehet, hogy a Dorna részéről melyek a rendezés minimális feltételei, utána jöhet a cég képviselője, hogy egy helyszínbejárás során méterről méterre felmérje a Hungaroringet. Majd össze lehet toborozni a hazai szervezőcsapatot, aztán a kormánygarancia birtokában kell keresni egy megfelelő időpontot a hazai és a nemzetközi versenynaptárban. Ha ezek megvannak, beadhatjuk a jelentkezést a Dornához. Az a beérkező pályázók közül válogat. Konkurencia pedig van bőven.
Igen ám, de az összes lépés megvalósulása után mikorra lehet az ötletből valóság? Mivel Brno 2006-ban utoljára ad otthont versenynek, Hermann szerint jó volna, ha ez a régió továbbra is benne maradna a sportág nemzetközi vérkeringésében.
– A 2006-os szezonra már semmiképpen sem lehet kandidálni, a legközelebbi időpont 2007 vagy 2008. Szerintem nagyon is lehetséges, hogy több mint egy évtized után nálunk motorozzanak a sportág nagyjai...
Raffai FerencA titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
-
#70869248
törölt tag
én nagyon fázom ettől a dologtól.
Az sosem baj ha építenek egy világszinvonalú motorversenypályát, és azon lehetne futtatni arra alkalmas autóversenyeket, de az F1 biztonsági szabályai és a MotoGp biztonsági szabályai egyszerűen ütik egymást.
Az F1-ben aszfaltozott bukóteret írnak elő bizonyos tipusú kanyarokra, míg a MotoGp-ben sóderágy kell. -
Vigneau
félisten
válasz Motion_Blur #1112 üzenetére
No comment...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vertic
aktív tag
ja, valószínűtlennek tartom, hogy miután pont az f1 miatt leaszfaltozták a bukótereket, most meg majd visszaalakítják sóderágyra... a két sorozat nem fér meg egy pályán sajnos.
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Black&White
addikt
B@szki, nem lesz 2006 után Cseh GP?
Ezt nem hiszem el...
Számomra mindig is a top10 pálya közé tartozott, és most már nagyon sok emlékkel kötődök hozzá...
Ez durva!
Most nem azért, de egy Hungaroring sosem fog labdába rúgni motorverseny terén egy Brnoval.Egyszerűen sz@r a vonalvezetése hozzá, poros, stb.
Nekem annyira nem hiányzik, bár ha létrejönne a megállapodás, azért kimennék!
Nagy duzzogva! -
Integra
titán
BABUMMMMMM
kemény dolgok jönnek...
Ex-rocker and top hairstylist Sete Gibbers looks set to retain his run of ill luck by being Ducati bound for 2006 after his main sponsor Telefonica have stated that they're leaving MotoGP and raising the tariff on Sete's WAP facility.
The Spanish communication giants have decided to take their money out of GP racing and over to the perpetually boring Formula One after an epic beef with Honda regarding the sponsorship of the microscopic 250 rider Daniel Pedrosa. Telefonica have financially backed Pedrosa since he was a tiny child all the way through his tiny-teenage years believing that he would become MotoGP world champion in a style not associated with Gibernau. Telefonica felt sure that 2006 would be a great year for them sponsorship wise with the Spanish 250 champ signing a contract with Honda to ride the V5 MotoGP machine.
However, thanks to some gentle persuasion from HRC using a wheelbarrow full of filthy cash (and a backup plan involving a big stick with a nail in the end), Pedrosa decided to switch sponsors to the highly dated Repsol livery for 2006 and thus get a full factory V5.
''We were livid when we discovered the little bastard's decision'' texted a Telefonica insider ''I clearly remember waking up after my four hour siesta and finding this out. We decided there and then to leave MotoGP and to put an instant ban on Sete 20 free SMS's per day that he uses to abuse David Beckham with.''
With Telefonica leaving MotoGP in 2006 Gibbers suddenly finds himself being kicked off the MotoGP Easyboat Express and into unfamiliarity territory - like the time Rossi successfully tricked him into attending a vegan barbeque. With Telefonica providing the bucks to keep their fellow Gringoman Gibbers on top machinery the two-times Mamola rider will be forced to actually fend for himself in 2006 and can expect his salary to drop faster than his pet donkeys.
''I've been keeping my comedy ear to the ground and found out that Sete has two options'' said our secret undercover mole Stevie P ''Either he stays with Honda on a bog standard bike or moves on to another cushdy number in the style of Carlos Checa. My comedy instinct tells me that Sete will move to Ducati before being humiliated in to receiving a downgraded RCV.''
Rumours suggest that Gibbers has been approached by the Comedy Channel regarding sponsorship providing Sete can continue his run of highly comical last lap efforts.
''I am a serious rider'' insisted Sete ''And am not here to make people laugh''.
Despite this statement it's believed that Gibbers will retain the same haircut for 2006.
In other Sete news it's becoming increasingly more likely that a spilt hair product, possibly 'wet look' gel, was the Spaniard's last lap problem at the Czech GP. Mechanics have confirmed that a 'substantial amount' of gel was lost on the starting grid whilst Gibbers was priming his wig and the mechanics fuelling his machine.
''That would explain a lot'' said a HRC insider.
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
@rglaaf
veterán
Ma a Szegedi autó kiállitáson itt lesz talma hoz magával 2 ktm-et jó lenne elcsipni vele egy fotót
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
gibi így is megüli a motort
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Egy érdekesen szerencsés történés a Honda-nak a Honda pályán, lehetőség Motegi-ben, egy mondhatni ősHonda versenyzőnek, a Suzukai 8h-s versenyt Kiyonari-val megnyerő Ukawa-nak.
Az őshonda versenyző cím magyarázata:
1993-94: 250ccm Honda Japan Gp.series
1994: 250ccm Honda (1verseny)
1995: 250ccm Honda (1verseny)
1996: 250ccm Honda (teljes év)
1997: 250ccm Honda (teljes év), Suzuka8h-s Honda (1hely)
1998: 250ccm Honda (teljes év), Suzuka8h-s Honda (1hely)
1999: 250ccm Honda (teljes év)
2000: 250ccm Honda (teljes év), Suzuka8h-s Honda (1hely)
2001: 500ccm Honda (teljes év)
2002: MotoGp Honda (teljes év)
2003: MotoGp Honda (teljes év)
2004: MotoGp Honda (1verseny), Suzuka8h-s Honda (1hely)
Két dolog látszik, Bayliss-nek balesete kellet hogy legyen , és Ukawa bármikor indul a Suzukai 8 óráson, mindig nyer.
cikk: Bővebben: link
Valamint 'ez az ne is add fel Max': Bővebben: link
[Szerkesztve] -
@rglaaf
veterán
Nah mostmár talma megnyugothat, már csak alá kell irnia a jövő évi szerződést ami a 250-es gép re szól,innetől kezdve már csak a 125-ös vb cimre kell koncentrálnia(de jó lenne)
PSN:BiZzare_0 ️
-
#70869248
törölt tag
gondolom senki nem felejtette el hogy Japan futam van, tehát reggel van minden, pl. most megy a 250ccm időmérő.
-
senior tag
Bizony-bizony, Talma a 250ccm-ben folytatja pályafutását! Hurrá, hurrá!
Bővebben: link -
Integra
titán
Ryder Notes: True Lies
by julian ryder, on the ground in japan
Thursday, September 15, 2005
Loris Capirossi's decision to re-sign for Ducati means the second seat at Suzuki is still open—assuming Kenny doesn't get another wet weather race to remind us of his talents of course.
Contrary to popular rumors (Dean!) The only Englishman who is in the frame for the ride is James Ellison. Current bookies' favorite is Alex Hoffmann; John Hopkins would like Alex with him as he reckons the German has bike set up skills and good technical knowledge.
Troy Bayliss is out of this GP and probably Malaysia and Qatar as well after breaking his left wrist in a dirt bike accident at home. Tohru Ukawa dusts off his old Camel leathers (2003 vintage) to take the ride at his home track.
Yamaha have revealed that the 2005 M1 is a fly-by-wire machine. ICS (Idle Control System) operates throttle butterflies in left and right pairs independently to alter engine-braking characteristics.
Valentino Rossi had a few hard words for the rumors about his future—or lack of it—in F1. He was reacting to a much publicized interview with Ferrari's Ross Brawn who talked about Rossi testing every month next year. The word 'bullshit' was used, and Valentino suggested that Ferrari might like to talk to him before making any statements. Valentino mocked the idea that he had a plan for what he would do in two years' time, saying he rarely planned more than two months in advance.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
A Moment with Mat: Life Is Short Enough. Let's Not Make It Any Shorter
mat mladin ír
Bővebben: link
nem másolom be mert hosszabb, de érdemes elolvasni!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
Kalio eldobta a gépet az uccsó körben, így csak második sor.
Viszont Tama az első lett!!!Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
Rossi későn ment ki a pályára, így lekésett az utolsó körről. Mintha most nem lenne olyan összeszedett a csapat, érezni lehetett a feszültséget.
Remélem azért a 11. rajthely nem befolyásolja a végeredményt.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#70869248
törölt tag
-
Integra
titán
ááááááááááááááááááá
micsoda reggeli hír!!!!!!!!!
szép volt gabi!!!!
jó, hogy eszembe jut hogy japánban van a futam és kelni kell.. mindjárt beállítom a telefonom is!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
adja a jó ég hogy tamada idén is nyerjen!!!!!!!!!!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...