Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Holnap Rossi az F1-es mezőnnyel együtt tesztel Valenciában Szerintem kegyetlenül fogja húzni...khmm, akarom mondani...nyomni a gázt
Remélem megtetszik neki a dolog, és váltStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
superbikeplanetről.
''Egy kép felér 100 szóval, satöbbi.''...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
tényleg hihetetlen, hogy honnan hova zuhant pár hónap alatt.
mondjuk nem féltem, pénze is van bőven szerintem, szóval nem lesz holnap után földönfutó, de azért nem semmi...
ráadásul a wsbk még mindig nem biztos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Alstare: No Biaggi
by staff
Tuesday, January 31, 2006
This just in from Alstare Suzuki, a release that suggests that Max Biaggi will not be riding one of their Superbikes this season.
Team Alstare Suzuki Corona Extra News
Alleur, 31st January 2006
With reference to the many articles and stories in the media, Team Alstare Suzuki Corona Extra would like to confirm the names of their riders for 2006:
World SBK Championship:
Team Alstare Suzuki Corona Extra (with official GSX-R1000 Suzukis)
Troy CORSER (AUS) (2005 World Superbike Champion)
Yukio KAGAYAMA (J)
Team Alstare Suzuki Italia
Fabien FORET (F), (unofficial GSX-R1000 Suzuki prepared by Team Alstare)
Superstock 600 Championship
Xavier SIMEON (BEL)
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Kephamos
addikt
Talmácsival mi a helyzet?
-
Integra
titán
Barros a Superbike világbajnokságon
2006. február 7. 9:59
Alex Barros ismét Hondával versenyez. Azonban nem a MotoGP-ben, hanem a Superbike Világbajnokság mezőnyében egy Honda CBR1000RR nyergében a Klaffi Honda csapatnál. Az 1970. október 18-án született versenyző karrierje 1990-ben Suzukában kezdődött. Azóta 7 győzelmet, 31 egyéb dobogós helyezést ért el. 2005-ben egyike volt azon keveseknek, akik meg tudták verni Valentino Rossit rendes verseny körülmények közt a Portugál GP-n. Barros házas, 3 gyereke van és Barcelonában él.
Csatlakozását a Superbike Honda alakulathoz Carlo Fiorani, a Honda európai verseny igazgatója jelentette be a Honda Európai főhadiszállásán a sajtónak. Barros elmondta a riportereknek, hogy igazán elégedett az új szerződésével, az új kihívással, valamint hogy egy Hondán mehet ismételten. A megegyezés nagyon gyorsan létrejött, köszönhetően a Honda Europe, a Klaffi csapat, valamint a Flammini Group közreműködésének. Barros reméli, vezető szerepet játszhat a Superbike világbajnokságon már az idei szezonban....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
válasz Kephamos #1960 üzenetére
''A magyar motoros két napot töltött kint az olasz csapata pesarói műhelyében, ahol méretet vettek róla, hogy 2006-os versenygépét tökéletesen rá tudják állítani majd a szerelők. A komoly és precíz munkálat nagyon jó hangulatban zajlott és Talma frissen szerzett benyomásai is roppant kedvezőek voltak új istállójáról.
''Nagyon vártam, hogy végre találkozhassam a csapattal. Már a két nap eltelte után érzem, hogy velük 'otthon' vagyok. Nagyon családias a hangulat, mindenki figyel a másikra és kikérik a véleményemet. Február 23-24-én kerül majd sor az első privát tesztre Valenciában, amire már most indulnék'' mondta Talma''
motorinfo.hu -
Integra
titán
válasz Black&White #1963 üzenetére
új szbájkban olvastam a mamola interjút, és van igazság abban amit a talmáról mond, vagyis a lehetőségeiről..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
ohh mama Johnny bázze
- [link] -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1967 üzenetére
Hát John-nak szépek a fogai...
...
kb. ez az összes pozitívum amit a képről el lehet mondani
Az egyigazisten látja lelkem csípem ezt a 'gazfickót' , de ez a kép korhatáros
(bocs John )
szerk: teszem hozzá ebben a helyzetben én sem teljesítenék emberien
ahogy nézem éppen felfelé tartanak...és nem a laza lankás módon..
[Szerkesztve] -
Black&White
addikt
Ezen röhögtem még jókat a héten:[link], főleg Melandri, törökországi alakításánál...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #1971 üzenetére
Hogy eldobta a bringát!!!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1972 üzenetére
Az se rossz, ahogy Vale stikába meghúzza Macio gázkarját!
-
Motion_Blur
félisten
Nagy a csend Talma körül, mi lehet vele? Tesztel?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1974 üzenetére
11 hszolással feljebb.
Sok?
Esetleg NSO.hu, ott is volt vele egy interjú nemrég.
[link] -
Kephamos
addikt
válasz Black&White #1975 üzenetére
A képen Talmácsi látható?
-
Kephamos
addikt
válasz Black&White #1977 üzenetére
Gyanús is volt nekem. Mintha nem is 125ccm-es moci lenne, hanem valamivel nagyobb. Csak azért gondoltam, hogy ő az, mert Motion Talmás kérdésére válaszoltál abban a hsz-ben.
--------------------------------
Nekem nagyon tetszik a kép , mintha ellenkormányozna a kanyarban.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
Prediction: Hayden Will Replace Rossi At Yamaha In 2007
by dean adams
Tuesday, February 14, 2006
Call it a hunch, but I think that when Valentino Rossi leaves Yamaha MotoGP at the end of the 2006 season for a chance at immortality in the Ferrari F1 team, the man who will replace him will be American Nick Hayden.
It's not a popular opinion but I think that the required symmetry between the Repsol Honda team and Hayden has failed to gel and what remains is a very cool relationship between the two parties.
Why? Simply put, because Hayden is an American. Unless you've been in a bunker you can see from the daily news that Americans will not win any popularity contests in any corner of Europe these days. Expecting the teams in GP to be any different is unrealistic.
While I'll be the first to admit that my opinion is not based on any hard evidence and instead just on the vibe I've been getting for a while now, anyone who reads the HRC press releases might pick up on it as well.
Like today's release for instance. Presumably, the situation is that HRC has given Hayden the role of basically fine-tuning the RC211V for the entire RC211V army. He slashes through test programs and decides what works and what doesn't. He gets to go down test paths probably never seen by Melandri or Pedrosa--the downside is that some of those test paths don't yield fast lap times. It's the breaks of the game.
A snip of today's release makes note of Hayden this way (full release here): Hayden has rear wheel grip problems and admitted the feed-back he gave the team was not up to his usual standard. His best lap time reflected his day as he was almost one second off Pedrosa's fastest lap. Factual? Yes. Tells the whole story? No. Pokes a stick in the American guy's eye while we can? You decide.
It's not like this is something new. Who can forget the HRC press releases when Hayden joined the team--the ones where they mimicked Hayden's Southern US inflection, but Valentino Rossi and other European HRC riders spoke in wonderfully correct English. And the one from last season when they spelled Hayden's name wrong. (In their defense HRC doesn't write these press releases, they hire a European firm to do it for them.)
As stated, these are not monumental transgressions, but give the impression that Hayden is the red-headed step-child in the HRC family. Nick Hayden will probably vigorously defend HRC in this, saying I'm just being too sensitive. I wonder what he'll say when he's riding at Yamaha, though?
It's not like this viewpoint of an American rider is rare in MotoGP press releases. When John Hopkins does well in a race, the Suzuki press releases characterize him as an ''Anglo-American'' meaning he was born in England (the Suzuki MotoGP team is run by British citizens) but later became an American. Which, maybe I'm old-school, but I'm of the opinion that if you were born in America, then you're an American until you decide to give up your citizenship. My forefathers left England over two hundred years ago for ''the new world'' of America. I don't call myself an ''Anglo-American''. And nobody else better either.
And when Hopkins has a bad day, Suzuki's own press releases call him simply an ''American''. Coincidence? You decide.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #1980 üzenetére
viszont az elgondolkodtató, hogy mennyire egy emberre szabják a fejlesztéseket és ez azt jelenti, hogy a többieknek is azzal kell menniük...
és ahány pilóta, annyi vezetési stílus ugye... szóval durva
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1981 üzenetére
Volt erről szó a Formula one topic-ban is..pont az 1számú versenyző-2számú versenyző kapcsán.
Mert ezért nem mindegy.
Ezen a szinten már nagyon hegyezik a technikát...meg is lepődtem a Kawasaki jó teszteredményein...bár személy szerint Nakano-t nagyon jó motorosnak tartom,...rendesen fájt hogy nem lett 250ccm VB..pláne hogy úgy nem lett ahogy nem lett
kétségtelen hogy Jacque-nak fifikás befutója volt, de az egész évet tekintve Nakano volt nálam a bajnok (volt egy vétlen 0pontos bukása).
Szal sztem Hayden-re érdemes tenni... ráadásul rém szimpatikus a srác...pedig nem volt az -
Black&White
addikt
Akkor én kilógok a sorból...
Én nem szeretem Nickyt.
Nálam ő testesíti meg a ''jól eladható semmi'' fogalmát.
Marha jól tud feszengeni egy GAS reklámban, de ahoz képest, hogy mekkora támogatottságot kap, kurvára( ) nincsenek eredményei.
Persze, rohadt látványosan motorozik meg minden, de ennyi futam után már nem egy győzelemnek kellene lennie a neve mellett...
Szval, ha Honda, akkor már Marco.Ő legalább valamennyire eredeti, bár a futam utáni kötelező Bravo ivászatokat elfelejthetné... -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1984 üzenetére
Na de most öszintén, Rossi-n kivűl kinek van még sok futamgyőzelem a neve mellett a mezőnyben?
Nem ment igazán a HRC-nek mostanában, Hayden-Barros, és Hayden-Biaggi párosban sem, pedig jó páros, én sokra tartom Barros-t, Max-ot meg hát persze hogy.
ebben az évben csirketánc Nicky-t megkedveltem pedig lenyomta a fő kedvencemet...akitől inkább vártam volna az eredményt.. -
Integra
titán
válasz Black&White #1984 üzenetére
nem érzem nickyn hogy ne lenne legalább olyan eredeti mint melandri
pont azt érezni nickyn hogy őt még nem sikerült senkinek elrontania...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1985 üzenetére
Ez egyéni vélemény, meg minden, de én sokkal jobban elismerem pl. a Sete, Capirex, Marco duót(mondjuk idevehetném még Hoppert, vagy Edwardsot is), mint Nickyt.
Nem szeretem amikor valaki a semmiből(tudom AMA...), mint pl. Hayden, egyből egy HRC-re ül, és ott lóghat évekig, eredmény nélkül.
Nálam a Repsol-HRC jelent vmit, azt ki kell érdemelni.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1987 üzenetére
De erröl Nicky srác mit sem tehet...azt nem hiszem hogy feltételezed hogy befizette magát vagy ilyesmi..
Ez a Honda üzletpolitikája volt, kellett nekik Hayden...és nem sokan a mezőnyből mondták volna azt hogy:
- ja, csak azért mert jóképű ami srác vagyok, és céljaik vannak velem a Honda-nak...hát figyiszt! inkább maradok AMA-ban, vagy mint Vermeulen, ülök Suzuki-ra..
(Chris is szivesen ráülne a HRC-re)
Persze hogy kell neki a jó motor...kellett volna az mindenkinek.
De jól viseli...azt is vedd hozzá hogy az AMA-ból jött, és még az SBK-s pilóták sem tudnak nagy hirtelen jó eredményeket letenni..mind kűzd azzal hogy át kell szokni, ahogy Edwards is arról beszél hogy egy új stilust alkalmaz.
De tökösen motorozik, van benne spiritusz.
Nem helyezem Capirex, vagy Sete fölé...dehogy is, őket is nagyon kedvelem (meg még rajtuk kivűl is, de sztem jó motoros a srác, odateszi magát.
Egyébként nagyon kemény az AMA is, néztem párat, jól mennek ott is nagyon, csak más a technika....ez olyan hogy pl. Man Island TT-n is nagyon tökösen mennek, de teljesen más felfogásban.
Az AMA bajnokságban nagyon jó pályák vannak.
[Szerkesztve] -
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1988 üzenetére
Na, tegnap már elnyomott a sör...
Nem tudok semmi konkrétumot, de szerintem Nicky túl nagy lehetőséget kapott az élettől, vagy a Honda USA-től...
Őszinte leszek, nem sok ember ember zavar a MotoGP-ben, de Hayden talán köztük van.
Főleg, ha azt nézem kiket tettek ki télen a MotoGP-ből.Vagy már előtte...
Sokkal szívesebben néznék Barrost, Jacquet, McCoyt, Baylisst, Hagát, van der Goorberghet(visszavonult...), McWilliamst, mint őt.
Oké, persze nem utasíthatta vissza dolgot, de ennyi idő alatt, full HRC támogatottsággal már máshol kéne tartania.Ugye?
Szval tartom a véleményem: szívesen látnék mást a helyén!
[link]
Ez viszont cool...
2005, Sachsenring -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1990 üzenetére
Tényleg, most nézem J. Vd Goorbergh nincs nevezve SuperSport-ba
Haga-nak sztem jobb dolga van ott ahol most van ő egy ilyen brahis csávó, képességei megvannak a MotoGp-hez is, de a WSBK áll neki jól.
McCoy-t sajnálom én is, de azt is hozzá kell tennem hogy én többet vártam tőle egy kicsit a Superbike mezőnyben, lehet hogy leszálló ágban van...nem lenne baj, letette már a magáét, igaz inkább élményben amit a nézőknek adott, mint eredményben.
Abe-től is többet vártam, de ő a kezdő évében Yamaha-n ült, sejtettem-tudtam hogy olyan nagyon nem fogja megváltani a világot.
Barros-t viszont csöppet sem féltem, előtte sztem még akár karrier is állhat a WSBK-ban.
De ezeknek a remek pilótáknak a távozásához Hayden-nek semmi köze nincs...oké foglalja a helyet, lehet így is nézni, de ez rém igazságtalan lenne vele szemben, hisz ő vagy más mindegy...A Honda-nak nem kellett Barros, és más márkával sem tudott leszerződni, akkor ott nem Barros vagy Hayden a hibás....hanem sztem a vérfrissítés amit most erőltetnek a MotoGp-ben.
Engem nem győztél meg
0 tapasztalattal jött ebbe a versenysorozatba, 0 pályaismerettel, és valóban üzletpolitikai okok miatt főleg.
Nem is szégyelte bevallani hogy meg is illetődött a többi pilótától...aztán Rossi-Barros-Biaggi csapattársként nyomni sem gyenge, hisz mindhárom domináns pilóta, és persze gyors is...szal a legyőzöm a csapattársam minimum cél az nem volt könnyen teljesíthető.
Mondom egyébként én sem csíptem, olyan okok miatt amikkel szemben most érveket hozok...megváltozott a véleményem.
De a te véleményed uennyit ér, szal ha te nem csiped, az rendben van. -
Black&White
addikt
[link]
[Szerkesztve] -
Integra
titán
sepang, első nap
pedrosa második....
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1990 üzenetére
a fiataloké a jövő, ez az idő vasfoga
pedig szerintem nicky pont azon kevés személyek egyike, aki semmilyen negatív dolgot nem művelt egyáltalán, aki egyáltalán nem szolgálhatott rá nálad erre a véleményre.
bazz micsoda power slide kép....
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #1991 üzenetére
haga maradjon szerintem is sbk-ban ott kiélheti magát, gp-ben kevés sajnos.
mccoy elképesztő power slideokat tud, csak mindig elfekszik, sokba kerül
barros szerintem is okozhat meglepetést, bár nem hiszem, hogy nagyon beleszól majd az élmezőnybe, szokni kell a gépet....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
MotoGP: Further Trouble At The Ranch?
Altadis Say ''No Problem''
by toby hirst
Tuesday, February 21, 2006
Sources are reporting today that there may be further trouble at the Dorna ranch. Reports seem to suggest that Fortuna have been forced to cut the budget that feeds the Gresini Honda team. But, is this the case?
Allegedly, Altadis—parent company of the Fortuna branding—may have had to slash their race budget by as much as 25% following a reported 22% loss of business in Spain.
Some members of the European press are opining that this move could throw Gresini's season into jeopardy. With Gresini having to pay both Honda and Michelin for their products, the rumor has it that he won't be able to afford the salaries currently paid to Marco Melandri and Toni Elias. The worse-case scenario could see Gresini forced into releasing Toni Elias, and the team left to run just one bike.
Altadis reps told the Spanish press this:
''Everyone knows that Altadis is going through difficult times, but the plan drawn for MotoGP and 250 is being kept to completely. Another thing is that in difficult times attempts to save money are made, but there will be no changes in what has been agreed and no difficulties for anyone. I don't understand why this has been published and I understand even less a cut of 25% which does not exist.''
So, is that a typical corporate response, or the actual reality, therefore pouring water on the rumormill fire?
When will ''difficult times'' become too difficult with regards to huge sponsorship input for the likes of Altadis?
Whether we see further withdrawals due to cash-flow problems or not, the warning signs are already there.
With main title sponsors Gauloises and Telefonica having withdrawn from the series, and if these reports regarding Fortuna play out to any kind of fruition, it wouldn't look good.
And, it's not just the sponsors that are leaving (or rumored to be leaving). The WCM and Pons teams have withdrawn from the series and Blata and KTM have also been forced to take stock of their positions, and will be absent for 2006. Add to that the departure of several popular riders—most notably Max Biaggi, Alex Barros and Troy Bayliss -- and you have a problem brewing.
I have stated before that the bubble of success could be about to burst if the budget issues are not looked at, especially with the 800cc era about to send development costs soaring.
A spending ceiling has been touted before, but just how do you reasonably enforce a spending ceiling on a prototype racing series as the very nature of the game is to out-engineer your opponents?
MotoGP could be heading for a crisis, a crisis that Dorna seems to be ignoring—at least so far.
As always, we want to make it clear that the rumormill is a dangerous place to play. So, is it the press jumping too soon, or are Altadis playing their cards close to their chest—at present?
If there is any further movement in either direction, we will update you, the 'Soup faithful.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
válasz Integra #1996 üzenetére
Te is tudhatod, mindenkinél kialakul vmi szimptáia/ellenszenv bizonyos pilótákkal szemben.
Nekem nem gond, ha más csipázza a buráját, de tényleg.
Magam részéről megadtam neki az esélyt egy ideig, azt utána váltottam.
Szerencsére azért akad pár, jóval szimpatikusabb arc a mezőnyben!
Ha kell még kép:
2005 Valencia:[link]
2005 Sepang: [link]
2006 Sepang: [link]
Újak is lesznek... -
Overlocker
veterán
Már alig várom a 2006-os idényt, addig beszerzek ide fenntre egy tvkarit
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1998 üzenetére
vzz, honnan vannak neked ennyire nagy felbontásban a képeid???
kösz, remek mind.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen