Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
pedrosát se felejtsük el, elég impressive a rekordja!
Bővebben: link
gratula neki is!!!!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1601 üzenetére
A futam viszonylag jól indult, Checa nagyon képben volt, és Hayden, Rossi, Marco is..
ahogy sejtettem is Max, bár a rajtja jó volt, nem tépte annyira a gázt az első kanyarokban,
de feljött rá Elias (!), és majdnem körbemotorozta a kanyarban, vele volt egy kis huzakodás, aztán jött a pálya negyedik kanyarja, egy éles jobbos,
hmm..úgy hívják hogy Honda corner...
nahát ha már Honda kanyar akkor Max jól meg is bicskázta a motort féktávon,...ennyi a történés, földre birkózta a járgányt, és ott lett vége a versenynek számára.. ( )
A többiek nagyon vívtak...nem a nagy előzésekről szólt ez a futam,..inkább egy nagyon, egy elképesztő módon eleresztett csapatásról.
Széttépték ezt a pályát annyira rátekerték a gázt, mert rátekerték ahol csak lehetett, és aztán nagy fékek voltak...kb. mikor Capirex és Max mentek a Motegi twin ring-en...de talán még jobban.
Checa és Melandri is feljött, mert vmi rejtélyes oknál fogva egy körben Rossi és Hayden is 2mp-vel rosszabbat mentek mint előtte (és mint utána), akkor hirtelen rájuk ugrottak Marco és Checa, aztán fel is vették a tempót, sőt Marco berakta a motort Hayden elé, ..alapvetően ennek köszönhetően amikor Rossi elkezdte a kiméletlent, azaz az utolsó 2-3 kört megnyomni, akkor Hayden és közé talán már be lehetett mérni az 1mp-t.
Hayden megpróbált feljönni...kepesztett mint gép, de persze Rossi is,..odatették a maximumot, és bár jobbakat ment Hayden, de ezek 1tizedek voltak.
Melandri és Checa megint hátrébb maradtak, és az utcsó körben egymás közt vívták le a 3. helyet, amit aztán Checa megszerzett az első kanyarban, elvesztett az egyik éles jobbosban, és végül újra megszerzett a célegyenesben, kis szélárnyék és már meg is volt a befutóra Marco.
Egyébként megdöntötte Capirex sebességrekordját
Hayden nagyon nagy figura volt ezen a versenyen, a tökös pályán, Laguna Seca-ban nyújtott teljesítménye sem volt semmi, de ezzel a versennyel kiegészítve, az egyik kiskedvenc pilótámmá léptette elő
Szal nagykedvenc pilótám viszont elvesztette az összetett 2. helyét (egyenlőre)
és ha nem szerzi vissza, akkor talán még sok minden mást is....sztem.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
de Puniet Signs With Kawasaki For 2006
by staff
Sunday, October 16, 2005
This just in from Kawasaki:
MOTOGP WORLD CHAMPIONSHIP 2005
KAWASAKI RACING TEAM PRESS OFFICE
16 OCTOBER 2005 - FOR IMMEDIATE RELEASE
DE PUNIET TO RACE FOR KAWASAKI IN 2006
Randy de Puniet will step up to the MotoGP World Championship in 2006 with the Kawasaki Racing Team, after agreeing terms with the Japanese factory squad at Phillip Island this weekend.
De Puniet will race an all-new model of the 990cc Ninja ZX-RR, which is currently under development by Kawasaki engineers in Japan.
24-year-old de Puniet is one of the emerging young stars of the 250cc category, and his elevation to the MotoGP ranks strengthens the Kawasaki Racing Team as they enter their fourth full season of MotoGP competition.
De Puniet will make his debut on the Ninja ZX-RR at the official test session following the season-ending Valencia Grand Prix in November.
De Puniet, from Andresy in France, is a five-time 250cc GP winner with his most recent success coming with a superb victory in the rain-soaked British Grand Prix at Donington in July.
Since joining the 250cc championship at the Japanese Grand Prix in 2001, de Puniet has scored nine pole positions and 22 podiums to back-up his five race wins.
As a 17-year-old, de Puniet made his 125cc debut in 1998 as a wild card at his home race, the French Grand Prix.
Randy de Puniet ''Moving up to MotoGP with Kawasaki is a fantastic opportunity for me; it's like a dream come true. I know it's not going to be easy next year, a MotoGP machine is very different to the 250cc two-stroke bikes that I'm used to, but I'm very much looking forward to the challenge ahead. I know I'm facing a steep learning curve next year, but I think that working with such an experienced team will help a lot during my debut MotoGP season. It's difficult to say what I can expect in terms of results, as I have not ridden the bike yet, I will have a better understanding of my potential after the Valencia test. I hope that during my debut year I will be able to get closer and closer to the front runners as the year progresses.''
Harald Eckl: Team Manager ''With Randy we have a young, up and coming rider who has already proved his potential with race wins and podiums in the 250cc World Championship, which is always ultra-competitive. He faces a steep learning curve next season, but I know that he will work hard to make the most of this opportunity with Kawasaki. It will be a challenge for the team to get Randy up to speed quickly on the Ninja ZX-RR, but I have every confidence, both in him as a rider, and also in the team he will be working with.''
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
Érdekes és izgalmas volt a hétvégi futam.
Nekem kicsit úgy tűnt, mintha Talma visszafogta magát, valahogy nem akart úgy menni ahogy kellett volna. Ami az utolsó körökben történt fantasztikus volt, olyan előzések voltak Luthi mögött hogy 10 másodpercenként változtak a helyezések. Volt hogy Talma Kallio elé keveredett, aztán két kör és Kallio vérszemet kapva vissza kacsázott. Nagyon látványos volt, és végülis Talma legalább tartja helyét a ranglista harmadikaként. -
simonzé
addikt
Sajnálom Talma hétvégi eredményét. Pedig egy éve sokmindent odaadtunk volna ezért... Sebaj, a végső dobogó azért még elérhető közelségben van, csak nem szabad elesni az utolsó versenyen.
Asszem Lüthi eldönti a KTM-Talma vitát. Ő a legjobb az idén... ''A szimpatikus svejci fiatalember.'' Bájdövéj: Mi a tüdőnek mondja Mezei Dani az M1-en Koyamát folyton ''kodzsamának''? Mondjatok egyetlen nyelvet a világon, ahol az ipszilont dzsének ejtik! A bicska kinyilt a zsebemben soxor, míg hallgattam. Előtte egyszer már az EUSP-n is megnéztem, hát ott meg együtt aludtam Pepivel.
A 250-es, meg az 500-as verseny videón vár, ma este meglesem őket, és tutira élvezni fogom.
Szerk: Dzsamahát Mezeidaninak! Gudzsír gumikkal!
[Szerkesztve]I don't fit in. I fit out.
-
Motion_Blur
félisten
Valaki nem tudná linkelni a 250-et?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
[lAyCsI]
addikt
Azért kíváncsi lennek arra a felvetésre amit Pepi mondott, miszerint megkeresték Talmát a Hondától...
Lehet csak pletyka, de sztem azért jobban járna 250-ben mint a KTM-el, tudván hogy ebben a géposztályban nem szerepel túl fényesen a narancsos brigád
De persze szerződése van jövőre a KTM-el...-= No way back from Here =-
-
-
[lAyCsI]
addikt
-
simonzé
addikt
válasz [lAyCsI] #1612 üzenetére
A Honda is tudja, hogy Technikailag Talma nagyon ott van a topon. Ha megfigyeltétek most is az egyenesekben elmentek mellettük (Kallio végsebessége is alacsonyabb volt, mint az élmezőny többi tagjáé), de a kanyargós részen mindig vissza tudott kapaszkodni. A Honda erejével megdobva kész a nyerő kombináció. Nagyon megnézném, mire mennek együtt. Szerintem 2006-ban KTM-es éve lesz, hacsak év közben át nem megy valakihez. Láttunk már ilyet másokkal.
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz Motion_Blur #1611 üzenetére
VHS-en megvaN... Nagyon nagy volt a befutó, de tulajdonképpen az egész futam. Szegény DeAngelist nagyon sajnáltam, teljesen legázolta Stoner motorját, még repült is, de talpon maradt! Most először nyerhetett volna. Az egyik legszimpatikusabb versenyző a MotoGP-ben.
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Gibernau nagyon gyenge idén... El sem hiszem, hogy tavaly majdnem végig (majdnem) pariban volt Rossival, idén meg egy nagy nulla, sőt KÉT nagy nulla. Jövőre átmegy a Ducatihoz - na erre nem fogadtam volna. Bár ahogy mostanában mennek a Ducatik, annyira nem is meglepő. Csúcssebességben Rossi 319-et ment, Checa meg 329-et!!!
Azért ez már valami!I don't fit in. I fit out.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz simonzé #1617 üzenetére
Na erről még én sem hallottam!
Viszont én meg arra leszek kíváncsi hogy
ez a Danigyerek mit fog domborítani Hayden oldalán
a Repsolnál... mindenestere nagyon ígéretes a kissrác,
és ha olyan ütemben fejlődik mint idén Hayden(ha emléxünk
még tavaly ritkaság volt ha beért egyáltalán) akkor azért a Rossi
utáni élbolyban nagy csaták lesznek!(de rühellem ezt a szmájlit)-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
ITO REPLACES CAPIROSSI
Bridgestone test rider Shinichi Ito joins the Ducati Marlboro Team as replacement for Loris Capirossi, who crashed during practice for the Australian GP, suffering chest injuries which have ruled him out of taking part in the Turkish GP.
''It is a great honour to take my place in the Ducati Marlboro Team for the Turkish GP,'' says Ito. ''I know it won't be an easy weekend but I'm looking forward to racing alongside all the full-time MotoGP riders and I will do my best. I have good experience of the Desmosedici, having done many tests with the bike.''
Ito, a former 500 GP racer, now has two roles in his riding career -Japanese Superbike racer and Bridgestone tyre tester. This year he has completed numerous tyre tests with the Bridgestone MotoGP Test Team on a Desmosedici GP5 and last weekend he secured the Japanese Superbike title, riding a Bridgestone-equipped Honda. Ito also won the 1998 Japanese Superbike crown and the 1990 Japanese 500 championship. From 1993 to 1996 he was a full-time 500 GP rider, securing six podium finishes (including second-place finishes at the 1994 Czech GP and 1995 European GP). His best championship result was fifth overall in 1995. He also finished fourth in the first-ever MotoGP race at Suzuka in 2002....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Hayden And Melandri To Develop 2006 RC211V
Pedrosa Waits His Turn
by toby hirst
Wednesday, October 19, 2005
The first indication - in a semi-official capacity anyway - as to which ''factory riders'' will develop the 2006 version of the Honda RC211V motorcycle was given this week by General Manager of HRC, Tsutomu Ishii.
Speaking after the Australian Grand Prix at Phillip Island, the Japanese controller of all things Honda Racing stated that although new wonder kid Dani Pedrosa will ride for the full works Repsol team for 2006, it will be Nick Hayden and Marco Melandri that will develop the evolution V5 machine.
Hayden, of course, will be Pedrosa's team-mate in Repsol colors next year and as such will ride a factory machine, and Melandri it would seem has been granted Sete Gibernau's full factory slot, run under the Gresini team set-up.
Pedrosa gets the third factory bike but will be enduring a learning season in the MotoGP class, getting to grips with the heavier, faster and more technically advanced 990cc machine following his support class titles in 125cc and 250cc racing.
Ishii stated that the plan was to bed Pedrosa in to the premier class and then turn development of the new 800cc bike over to Pedrosa in 2007.
''The moment has arrived for betting on the young pilots. One has demonstrated that the veterans are not able to beat Rossi and they (the young guns) have to be the leaders'', said Ishii.
He continued, ''In 2007, with a new regulation, a new era in MotoGP will begin. Thus Hayden and Melandri will be the ones in charge to develop the machine of 2006 and Pedrosa will work in the one of 2007''.
Hayden and Melandri currently sit in joint second place in the riders standing's this season with two races remaining.
So, gone are the days of Gibernau, Biaggi and Barros - the elder statesmen - getting the ''good oil'' at HRC, and in come the brat pack, ready to take the Honda charge to Rossi.
Hard work then for Hayden and Melandri starting with post-season testing, and will we see the pair (or Hayden at least) on the evo-bike - road tested in Japan and briefly at Brno - at the Valencia Grand Prix?
A winter test has, apparently, been pencilled in for the week following that final Grand Prix at Valencia; Hayden and Melandri on the evo-bike with Pedrosa on a 2005 season ending V5.
Stay tuned as HRC try and solve the Rossi conundrum and stick one over the Italian and Yamaha with young talent.
Can the sun really rise again over HRC headquarters in 2006?
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Lanzi's Father Dies Will Off-Roading
by dean adams
Monday, October 17, 2005
New Ducati Corse World Superbike rider Lorenzo Lanzi suffered a huge personal loss over the weekend when his father, Carlo Lanzi, died of a heart attack Saturday afternoon while they were trail-riding near Cesena, Italy.
The elder Lanzi was only 48 and a huge supporter of his son's racing career.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nagyon jó írás, érdemes elolvasni!!
From One V To Another: Chris The V On RC211 The V
by stephen scharf
Monday, October 17, 2005
Editor's note: Soup's Stephen Scharf hung around Chris Vermulen for a day at Phillip Island to get an idea as to how Chris the V's first day on a MotoGP bike went. He filed this story.
Chris Vermeulen is riding this weekend at the Polini Australian Grand Prix at Philip Island for the Camel Honda team, standing in for an inured Troy Bayliss.
Vermeulen describes what it was like coming to grips with a MotoGP bike for the first time. The following is a transcript of an interview with Vermeulen conducted by a number of the MotoGP press after his first practice sessions.
Chris Vermeulen, after the first morning practice:
''That felt strange, I'll tell you that much!''
''It wasn't the handling characteristics of the Camel Honda so much, but just the power delivery that took a bit of getting used to. But the main thing was that I felt comfortable on the bike, which was the major aim of the session. Besides changing the gear lever around, I didn't really play around with this bike too much. And the carbon brakes felt good, too. I am enjoying this MotoGP caper already, and I can't wait for Sunday to come around.''
After the afternoon session, Chris had more expound on the bike:
''I'll be happy as long as we can improve every session. I'm just learning a lot and having a lot of fun. You can do a lot more with this bike (than the Superbike). It's an easy bike to ride, but I have a feeling it may be hard to go fast on.''
Vermeulen commented on the differences compared to his Ten Kate Honda CBR1000RR World Superbike:
''The delivery on the RC211V is very different, and I found on the straight it just keeps going. The superbike is probably a lot more aggressive in the lower gears. We have the same horsepower all the way; there's no engine management system. But these things have more power and put it out a better way. The power comes in earlier, and you've got another 3,000 rpm to deal with. The RC211V is a lot more rigid, but it's also a lot more nervous when the wind get a hold of it down the front straight. You carry a lot more corner speed on the MotoGP machine.''
Chris also described what it was like to ride with carbon brakes for the first time:
''They are strange! The first time I went into Honda (turn four) there was nothing, and I thought I wa going to go straight ahead. But gradually they got better.''
Vermeulen described that riding the MotoGP bike wasn't all that easy: ''I'm trying quite hard out there, but I'm trying to be smooth as well and take a lot in. We improved one second from the morning session, so if that keeps up, we'll soon be the quickest; I don't expect that to happen, though. I hope I can improve all the time. Vermeuelen elaborated on where he needs the improvement, ''Mainly in braking and corner entry points. That's probably where I was losing out the most.''
Regarding his qualifying position, Vermeulen was positive and upbeat:
''It's never where I want to be because I'm a racer and want to do better. But I think we did reasonably well for a first day. We've been learning a lot about the bike and making it better for tomorrow. I used pretty base settings on the Honda and standard tires from Michelin. It's been good, but the main difference has been with the front—it's very rigid and hard to get feeling out of. The back tire is much easier to get feel and control—we are a making progress with them.
Vermeulen improved his lap times considerably on Saturday. ''It's fantastic to ride with this team and this bike. We made improvements in every session starting out at 1:34 and ending up at 1:31. I think it is a good margin in four hours and I'm delighted with it. We're working well together and I am also getting on with the Michelin engineers. The qualifying tires offer incredible grip and even though I didn't make the most of them I still enjoyed myself using them. So tomorrow I hope to be able to improve my times even further and lap at a constant rhythm. My aim is to finish in the points and as close to another Honda rider as possible.'' Vermeulen qualified 14th, the same classification as Friday's practice sessions, but he was able to lap at almost two seconds faster. His final qualifying time was a 1:31.654.
For this special event, Chris had his family here with him, including his parents. They are renting a house in Cowes, the biggest town on the island, and the whole family is here except for a couple of sisters. Philip Island is a favorite circuit with all regular MotoGP riders and Vermeulen is no exception in his fondness for the track. Vermeulen said his favorite corners are the ultrafast Turn one and the quasi-Corkscrew -like Lukey Heights.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
simonzé
addikt
Idézet a KTM törökországi sajtóanyagból:
''...Kallio was joined on the provisional front row of the grid by Red Bull KTM
teammate Gabor Talmacsi with the fourth fastest time. Talmacsi improved his
time from the morning free practice, when he was 15th, by more than three
seconds...''
3mp-t javult a reggeli szabadedzéshez képest. Ez azért nem piskóta! Új pálya, meg kell tanulni. Így megy ez...
És itt a véleménye
''I'm really happy because this morning I was as only 15th and it was not
easy to learn this new track. The main problem is the downhill corners,
normally I don't like this type of corner but now I have a better feeling.
We still have many things to try with the bike, gearbox and suspension
settings, to find the perfect set-up. But for riding this is a very
enjoyable track, the triple apex left-hander (turn 8) is a real challenge,
very fast in fourth gear. It's a fun track but not easy to do a fast time.''I don't fit in. I fit out.
-
-
Integra
titán
cseka nem lesz jövőre a dukinál
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
The Empire Strikes Back: Honda Looks To 2006
2006 possibly HRC's last chance to beat Rossi. So who's going to develop the bike?
by dean adams
Friday, October 21, 2005
Even now, months away from the new year, it's becoming quite clear that 2006 will be a pivotal year in MotoGP racing. Especially for Honda.
While it is far from certain as to whether Yamaha's Valentino Rossi will abandon motorcycle racing for some four-wheeled pursuit in 2007, if he does leave bikes for cars after next year, that leaves just one last opportunity to beat their former favored son in MotoGP. If they don't, and Rossi never races bikes again, the fact that HRC was unable to defeat Rossi for the championship will be etched in racing stone forever.
Thus, 2006 is very important for Honda.
Which brings the subject of Honda's development for the 2006 MotoGP season. HRC will use an updated version of the former Grand Prix dominator, the RC211V, in 2006 but which riders will get to do late 2005 season and pre-season 2006 development on the machine are matters of speculation and conjecture. Outwardly there would seem to be a fork in the road in terms of HRC riders who could possibly lead the charge. The camps would seemingly be split between the young and the old: twenty-somethings Nick Hayden and Marco Melandri on one side of the pre-season testing garage, and Max Biaggi and other veteran HRC riders on the other (Sete Gibernau is heavily rumored to be joining Ducati's MotoGP team in '05, leaving Honda behind). Previously, veteran riders did the brunt of the development on Honda's MotoGP machines, but the inability of HRC to beat Rossi and Yamaha speaks louder than any words, and when coupled with the late season charges of the spry Hayden and Melandri, makes the racing fan wonder if it isn't time for HRC to let the old guard stay at home when the testing of the '06 RC211V by MotoGP teams begins in earnest.
Does any of this have any real impact? Yes, no, maybe. Only a fool would suggest that Nick Hayden is completely comfortable—or has ever been completely comfortable—on the Honda MotoGP bike; you can see at times from his race posture that he's not crazy about the front end of that motorcycle. Hence, getting a crack at developing the new bike to his tastes would be most welcome. Meanwhile, Marco Melandri has had little if any development time on the Honda, yet he's gone straight to the front on it. At the Laguna Seca USGP last July, former World Superbike champion and current Camel Honda MotoGP rider Troy Bayliss said he found the Honda GP bike quite confounding, that the set-up area where he seemed comfortable on the machine was razor thin, and indicated that the moment the rider tried to over-ride the bike to go fast, you'd actually go slower.
While it is difficult to discern whether this indicates a trend, HRC-sources today denied the recent news that Nicky Hayden and Marco Melandri would lead the charge in development of the '06 RC211V. This doesn't necessarily mean that HRC intends to stick with the status quo for their development plan, just that they deny that a youth movement is on. (In fact, Tsutomu Ishii—General Manager of HRC—denies he made any statements regarding who will test the '06 RC211V).
Certainly one issue that even HRC would not deny is that the stakes—for Honda—in 2006 MotoGP racing are almost biblical; the results will be referenced for a half-century. Was mighty Honda able to beat the boy-genius of MotoGP racing, or will it go down in history that after Rossi left for their arch-rival Yamaha they were unable to win a single MotoGP championship?
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
a_tesz
Korrektor
hát, Lüthi úgynézki világbajnok lesz idén, a mai időmérőn mutatott (meg az egész éves) teljesítménye alapján legalábbis van rá esély. Talmának viszont nem ment, csak a 8. lett. kíváncsi leszek a holnapi futamra
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na mindjárt kezdődik, akit érdekel az figyeljen oda! (én meg nem fogom látni, csak a 125öst... b-type, megtennéd majd, hogy a múltkorihoz hasonló beszámolóval előrukkolsz?már persze ha lesz annyi időd)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Overlocker
veterán
Kezdődik!!! Majdnem túlaludtam
-
#70869248
törölt tag
mekkora volt!!!!!
huhuuu..nagyon szép volt a 125ccm.
és itt van tessék...Kallio nem stabil ember, és hiába erőltetik ezt a bajnokcsinálást, nem tudja azt amit egy bajnoknak tudnia kell. -
#70869248
törölt tag
válasz Overlocker #1641 üzenetére
bezony: Bővebben: link
maga a botránynál: Bővebben: link
Mert egy Vb.-t meg kell nyerni, nem a másikra támaszkodni, és mutogatni...
meg kell nyerni.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
hmm...szeretnék jókat írni a 250ccm-ről, de nem nagyon tudok
A 125 ccm árnyékába került szvsz, ott bődületes nagy verseny volt,a jó verseny minden kellékével, fantasztikus volt ahogy bezuhantak abba a szűk balos féktávjára 5-6an.
Ehez képest a 250ccm Stoner és Pedrosa kűzdelméről szólt, legalábbis az a része ami a képernyőre került, van egy olyan érzésem hogy Lorenzo-ék jóval izgalmasabb versenynek érezték mint mi..
Dani' Pedrosa felkúszott Stoner-re, de berakni már nem tudta a motort, tisztán lehetett látni hogy a pálya végén a sikán előtti nagy féktávra akarta az előzést, de nem maradt szélárnyékban, és így 'egy az egyben nem tudta megverni Stoner-t.
Angelis elesett a célrafordulóban, így Lorenzo Aoyama mögött befutott a 4. helyre.
remélem a Motogp fogcsikorgatósabb lesz. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #1643 üzenetére
MotoGp:
Gibernau volt a középpontban az elején, hányta a szikrákat mint nagyfesz, teljesen fullban motorozott, olyannyira hogy egy dobós balosban egy századdal tovább hagyta rajta a gázt, és már nem maradt olyan ív a pályán ahol aszfalton maradhatott volna.
A hibája következtében a következő csapathoz esett vissza, Edwards-Barros-Elias(!)-Checa..innen felkapaszkodott még, és elhagyva őket belemotorozott egy magányos pozicióba, ahonnan zárkózni már nem igen lehetett, viszont őt sem kergették.
Mindeközben elöl Melandri osztotta a pályát, mögötte Rossi, majd Hayden,...de igazán Melandri volt a leggyorsabb, még a verseny utolsó harmadában is tudott leggyorsabb kört futni.
Rossi néha hozott, de általánoságban inkább bukott Melandri-hoz képest, Hayden meg semmit nem tudott csinálni csak poziciót tartani Rossi mögött, előzésre semmi esélye, inkább csak tartotta magát.
Nagyjából ez is volt a helyzet végig, szvsz ez sem hozta a 125ccm versenyszínvonalát, de azért jó volt nézni persze, avége felé Elias még kűzdött egy nagyot, és legyürte Barros-t, és Edwards-ot, szép volt Elias, szép volt Marco
Max sehol nem volt, annyira sehol, hogy elképzelni sem tudom mivel kűzdött a verseny helyett. -
@rglaaf
veterán
válasz #70869248 #1640 üzenetére
Hát teljesen igazad van kallio nem érett meg még a vb cimre,ha belegondolunk talma avval a motorral simán vitte volna a bajnoki cimet de hát ez van,annak viszont örültem amikor felhivták talmát a futam után hogy mi lessz valenciában ,jókedvüen azt mondta hogy mostmár nem fogom vissza magam, gondolom mindenki tudja miről van szó
Gibi meg teljesen leirta magát evvel a rontással ez jellemezte az ez évi teljesitményét, elias is meglepetés volt jól ment,de nagy grat melandrinak végre össze jött neki és ugy hogy rossi is ott volt a pályán van ott a hondában azért még kraftPSN:BiZzare_0 ️
-
Motion_Blur
félisten
válasz Overlocker #1638 üzenetére
Én is ebből az okból kifolyólag nem láttam a rajtot
Egyébként meg nagy gratula Tamlának, hogy ezzel a ''fossal'' (ez a KTM végsebességére értendő) csak + 0.27s-t kapott az első helyezettőlStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
hi, most értem haza munkából, sikerült megint lemaradnom a futamokról....
a motogp.com-on a táblázatokat elnézve, melandri hatalmasat vívhatott rossival
b-type úr összefoglalná?
kallio miért kapott egy kört? béna volt, kicsúszott és folytatta?
luthi vb lesz, semmi kétség...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1649 üzenetére
az coki, láttam hogy 1lap a statban, de legalább nem kenhetik talmára ezek után a ktm buktát!
hányadik helyről bukott?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Telekom mobilszolgáltatások
- SSD kibeszélő
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Politika
- Vallás
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Battlefield 2042
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Napelem
- További aktív témák...