Új hozzászólás Aktív témák
-
motoGP
csendes tag
válasz [lAyCsI] #498 üzenetére
Hi !
Nem tudom miért zavar Stefano ? Igaz, hogy nem beszél jól magyarul de annál jobban otthon van motoGP témában mindenkit személyesen ismer, olyan hasznos infókhoz juthatunk hozzá általa amikhez egyébként nem tudnánk. Egyébként meg nagyon érdekes dolog meghallgatni 1 külföldi szemszögéből a dolgokat.
Sokkal nagyobb baj SZERINTEM a PALIK.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #556 üzenetére
szvsz teljesen téves elgondolás.
ahogy még a Yamaha-s években felmerült, és lereagálta, amig lehetősége van, motorozni fog.
Ebben a sorozatban.
Kinek lenne az jó ha elmenne, és nem motorozna?
De kérdezhetem azt is hogy miért menne el...
Kevesebbet tett le mint Barros tavaly?
Önmagához képest tett le kevesebbet, ahogy mindenki a mezőnyben, Nakano-n, Rossi-n, és Melandri-n kivűl. -
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #560 üzenetére
Ja van valami..valami..de mi a pecsem azt nem tom...
De nem adja fel...vagy hát legalábbis ezt mondta/írta, bár Rossi olyan neki mint valmi rákság,..rágja belülről...de így van ezzel szvsz mindenki a mezőnyben akinek ott van a lehetőség/motor alatta...
Ha ráül Rossi Duc-ra, és VB lesz, akkor mindenki elmegy kapálni.
Ezzel sokat kezdeni...ahogy látom nem lehet, csak statisztálni hozzá.
De akkor sem megy el, ezt mondta mikor elment Harada, ezt mondta/írta a búcsúztató után. -
-
neduddki
nagyúr
válasz [lAyCsI] #636 üzenetére
HI!
AJ nem is szot ra .... /mejjik volt ott Varhegyi???/
Szegeny Rayne nekm maig a nagy kedvencem:- ))) /habr Rossi miota hangvilln nyomja se kutja:- )))/
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #711 üzenetére
én talmára fogadtam hogy bukni fog esőben...
reméljük most tanult a faszságából és legközelebb talán észnél tud maradni...
nem értem miért nem volt jó neki 2 sec előny, miért kellett volna 12 seccel nyerni....
bazz ha belegondolok hogy 25 pontot vert volna szinte minden riválisra.......
nemtom hogy gp-ben hogy hullottak el az emberek, nem láttam, remélem valahol fent lesznek a futamok
várhegyiék: LOL
vajon hány qrvanyázós levelet kapnak????
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #1087 üzenetére
Szvsz nem volt itt 'pszihózás', problémák voltak/lesznek, hibák voltak/lesznek.
Egyszerűen Rossi ennyire jó motoros.
Gibernau-t én nagyon becsülöm, nagyon sajnáltam hogy kiesett, mert azt egy motoros sem érdemli, aki mást gondol az vastagon rosszul gondolja ezt a sportot.
Kiesni lehet azért mert túl gyorsan akar menni, ez is becsülhető nyugodtan, kiesni lehet azért is mert besz@rt a technika, ez nagyon sajnálatos, és lehet azért mert kilökik, ehez nincs is mit hozzátenni.
Abból nem kell érvet faragni hogy nem tudott vigyázni a technikára Giber' mert az régen rossz, ha egy motor 22kör után nem tud ezen a pályán 2perc közelében menni baj nélkül.
Nem hibázott Giber' szal nem volt 'ki' idegileg, az ég világon semmi baja nem volt, tépte a gázt ahogy tudta.
Szvsz kár ebbe belemagyarázni mindenfélét, Biaggi-t azt tudta kiidegelni Rossi, mert Max olyan, (ahogy a nagybátyja is ) Giber' nem fog összeverekedni Rossi-val, az nem az ő stilusa.
Sete piszok jó pilóta, egyszerűen mélyrepül amióta lecseszte Rossi az ívről...mindenféle értelemben.
Én mindenkinek nyomtam a dudát, csak volt akinek minden körben.
Megnéztem most felvételről, jó verseny volt. -
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #1462 üzenetére
tudod mi bánt engem a legjobban ebben az egészben?
az, hogy én is meghúztam volna a gázt, ezzel egyet is értek.
de! nem hazudok akkorát a végén és olyan átlátszót mint amit csinált
ez itt a nagy bajom vele.
a pályán tökös gyerek volt, de a pályán kívül, amikor még tökösebbnek kellett volna lennie, már nem volt az.
lehet hogy ezt a legtöbben leszarják, mert ennyi az ingerküszöbük, de nekem legalább annyira fontos egy pilóta személyisége, kvalitása, nívója, mint amit a motoron művel. és nálam ebből csúnyán megbukott, ez van.
meglehetett volna ezt másképp is csinálni úgy hogy győz és megszegi a parancsot. csak akkor kikellett volna állnia a kamerák elé az interjúban és azt mondani, hogy fiúk, itt szopok tesztelek ezerrel alkatrészeket a kalliónak, kiakadtam, frusztrál hogy ennyit érdemlek a munkámért, versenyző vagyok basszátok meg, az vesse rám az első követ aki nem ezt tette volna a helyemben.
na én ezt tettem volna, ezt mondtam volna.
lehet hogy kibasznak utána, de az is biztos hogy a többi scapat aki megkeres, már tudni fogja hogy nem szarozok és hogy mit gondolok.
na így kellett volna csinálnia.
mondom, a hazugságot és a gyenge emberi jellemet sajnos én nagyon nem szeretem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #1504 üzenetére
egy percig sem vitatom hogy milyen teherrel a vállán kőröz a pályán.
igyekszem ráfogni ezt bepánikolását, mert így hívod annak, hogy egy egyszerű gyerek.
egyet remélek, hogy azért utólag valamikor kimer állni és annyit mond, hogy bocsánat fiúk az utólagos magyarázkodásért, hirtelen nem tudtam mit és hogy mondjak, ez van. sajnálom. ha ezt megtenné, nyugodtabb lennék.
meg remélem tanul az esetből...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz [lAyCsI] #1553 üzenetére
jaja
ő is mondta, hogy hihetetlen a különbség az utcai 1 lityós meg a prototype 1 lityósok között, pedig a srác már a legjobb széria motoron ül
de benne látom a lehetőséget, az esélyt, hogy feltudna mutatni gp-ben is eredményt és viszonylag rövid időn belül!
ahogy a corsert elpicsázta száradó pályán intermediate első gumival, az nem volt semmi......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #1558 üzenetére
Hát tudod...ekkora cirkusz után...még a rosszabbik golyómat (bár természetesen két brilliáns van) sem tenném fel rá.
Sőt ha ezt észre is veszem, és könnyű lesz mert ezek után persze direkt benne lesz a fejemben, hogy gyengébb a motorja, akkor én egy motormárkát nem fogok venni ebben a büdös életben soha, KTM-t.
Persze sok köze nincs a dolgokhoz, pláne nem rengeti meg alapjaiban a gyárat, de azért én csak így teszek. -
-
simonzé
addikt
válasz [lAyCsI] #1612 üzenetére
A Honda is tudja, hogy Technikailag Talma nagyon ott van a topon. Ha megfigyeltétek most is az egyenesekben elmentek mellettük (Kallio végsebessége is alacsonyabb volt, mint az élmezőny többi tagjáé), de a kanyargós részen mindig vissza tudott kapaszkodni. A Honda erejével megdobva kész a nyerő kombináció. Nagyon megnézném, mire mennek együtt. Szerintem 2006-ban KTM-es éve lesz, hacsak év közben át nem megy valakihez. Láttunk már ilyet másokkal.
I don't fit in. I fit out.
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #1688 üzenetére
Várhegyi a Lowe's-i Nascar futamon:
A kerékcserét a csapatok nem csak futam előtt, és futam után gyakorolják, hanem közben is.
Megpattant egy ér a szememben a nyikkanástól...:
..a folyton kerékcserélő emberek....
..minden kereket mindig mindenhogyan kicserélő kerékcsere emberek...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...