Új hozzászólás Aktív témák
-
motoGP
csendes tag
válasz Motion_Blur #119 üzenetére
Üdv mindenkinek !
Rövid bemutatkozás : autó és motorsport rajongó vagyok, és mindkettőt űzöm a gyakorlatban is hobby szinten. Nagyon örülök a jó kis topiknak remélem jókat fogunk dumcsizni.
Na szóval, Motion_Blur 119# üzenetéhez kapcsolódik a mondandóm, Rossi előtt Doohen küzdött nagyokat 1 másik Spanyollal, név szerint Alex Crivillé-vel és míg az Ausztrál nyert 4 vb-t addig Crivillé aszem 3-szor lett második mire végre övé lett a vb cím. De javítsatok ki ha......''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Hali !
Itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy szót ejtsek még 1 nagytudású motorosról. Troy Corser-nek hívják SBK bajnok. Félelmetes, hogy pár év kihagyás után felül 1 Suzukira (korábban Ducati) és az első 6 futamból ötöt megnyer, gyakorlatilag megszorítani sem bírják, igaz most nem olyan erős a mezőny mint ez előző években.
Nemtom ti, hogy vagytok vele de én szívesen látnám a motoGP-ben.
Látom olvassátok a külföldi sajtót is, nem írnak valamit Corser esetleges motoGP szerepléséről?''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #147 üzenetére
Kösz az infót, meggyőző volt.
Az az igazság, hogy már 32 éves olyan nagyon már nem ugrálhat, most, hogy nyerő csapatba van annyit kell nyerni amennyit csak tud és akkor szépen beírják a nevét a sporttörténelem könyvekbe (Almanach). Bár nekem már így is nagy harcos.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Üdv mindenkinek !
Köszönjük Talma !!!
Csatlakozom b-typehoz, lehet, hogy szerencse is kellett de mégis, azzal, hogy nem elégedett meg a 4. hellyel és a végén egy elképesztő kemény előzéssel megszerezte a 3. helyet ezzel kivívta magának a GYŐZELMET !!!''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Hi !
#199 reagálás.
Ne haragudj kedves Integra, hogy zaklatlak de nem bírom ki szó nélkül. Természetesen tiszteletben tartom a véleményedet de nem értem miért kell lenézni ha valaki épp nem a szakma egyik királya netán Magyar vagy bármilyen más nemzetiségű és nem a tökéletes nyugat-európai ember. Elhiszem, hogy a Randy és Julian jobban ért a motorsporthoz de ettöl még semmivel sem jobb vagy több ember mint a Magyar kollégái. Én például imádom Randy-t és elismerem a tudását is, de ettől függetlenül egy ''műveletlen tahó paraszt'' emlékszem amikor még versenyzett, az egyik bukás után letolta a közönség elött a gatyáját és elkezdet hugyozni a bunkója, ennyit az ''illik normálisan....ról''. Hidd el azért Börözckytől is lehet hallani jó dolgokat ha nem is szakmait de emberit mindenképp az sem lebecsülendő dolog azért több mint harminc év alatt ragadt rá valami ''odakintről''.
De szerintem te értelmes ember mindig elolvasom a hozzászólásaid, nem kell neked ilyesmiket magyarázni, egy kis tiszteletet mindenki megérdemel.
Na, eleget pofáztam bocsi a zaklatásért, többet nem fordul elő.
Inkább dumcsizunk 1000-rel arról amiről egyetértünk a motortsportról.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Helló srácok !
Értem már mi a problámátok és igazatok van, csak már sajna rég néztem eredeti hangal közvetitést és elfelejtettem milyen feeling-je van. Megszoktam ezt a lagymatag stilust de remélem 1-szer megváltozik.
Köszi a korekt válaszokat !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Üdv gézu !
1 csapatban soha nincs két egyforma motor/autó. Ez többek között azért van mert
a legújabb fejlesztéseket csak az egyik gép kaphatja meg (idő és pénz korlátok miatt) és ez nyilván az esélyesebb vagy 1-es számú pilóta lesz.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz [lAyCsI] #498 üzenetére
Hi !
Nem tudom miért zavar Stefano ? Igaz, hogy nem beszél jól magyarul de annál jobban otthon van motoGP témában mindenkit személyesen ismer, olyan hasznos infókhoz juthatunk hozzá általa amikhez egyébként nem tudnánk. Egyébként meg nagyon érdekes dolog meghallgatni 1 külföldi szemszögéből a dolgokat.
Sokkal nagyobb baj SZERINTEM a PALIK.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Gyerekek, már 4szer végig néztem a futamot !
1szerüen nem tudok betelni vele, az a fantasztikus érzés a szívebben amikor a kommentátor üvölti a nevét és látom ahogy brutálisan oda teszi magát és tudom, hogy ezt most az egész világ látja..., húúú ez nagyon sirály feeling!!!''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Igen, állítólag egy hatalmas magyar zászlót is visznek a szervezők amit ha jól hallottam 1000 főnek kell tartani.
Azt már azért nem lehet nem észre venni. Tényleg ott lenni a helyünk.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Ábszolúte 1-et értek, talán annyi haszna van, hogy felfigyelhet rá valami szponzor féle aki észre veszi a lehetőségeket, hogy momentán 1 világbajnokság magyar éllovasa nem rossz reklámhordozó.
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #520 üzenetére
Hát igen, türelmesnek kell lenni. Remélem szép lassan...,akarom mondani ''szép gyorsan'' ezen a téren is lesz változás jó irányban. addig is megbróbálom minnél több emberrel megéreztetni a motorozás és a motorsport örömeit.
Egyébként most, hogy mondtad én kint voltam akkor a ringen, 2 évben rendeztek nálunk futamot lehet, hogy most beégek mert nem néztem utána melyik évben volt de Eddie Lawson, Wayne Raine ill. Gardner és Schwanz is mentek akkor, aszem úgy hivták a sorozatot ''Special Grand Prix''. Én még MZ-vel nyomultam akkor és csak álmodtam valami komoly mociról, de sok külföldi jött el és a havarommal 1 fénykép erejéig felültünk egy FZR 1000 Exup-ra nagy dolog volt. A kép azóta is kint van a szobám falán.
Ha nem ciki megmutatom :
Bővebben: link
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Na, talán most sikerül, íme :
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Ezt inkább nem eröltetem !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Üdv !
2006 Rallye World Champion :
Állítólag az F1 túl kevés neki !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Pontos infókat nem tudok, de jövőre megszünnek a WRC típusú autók és egy új szabály szerint épülnek majd az autók, állítólag költségek csökkentése céljából. Úgy, hogy a Citroen/Peugeot dobhatja kukába C4 WRC-t, bosszúból kiszállnak a rallye-ból. Szóval ralliban is megy a szar kavarás (FIA vs. Autógyárak)
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz neduddki #867 üzenetére
Áhoj !
Már majdem elfeljtettem, NS 750 azt híszem így hívták, - Áttya Úr Isten, az mekorra motor volt, emlékszem mindenkinek a ''földön koppant az álla'' amikor meglátták a hengerfejet meg a dugattyúkat. Úgy készült, hogy gyakorlatilag volt egy V8 4valve blokk, összenyitották (átvágták) a hengereket és lett belöle egy V4 8szelepes !!! lol Nem semmi volt, azt mutogatni kéne.
Tudnak ezek a kis rízsevők !
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #877 üzenetére
Köszi, sirály link !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Úff, erre nem emlékeztem, hát gondolom nem ezt emelték ki Nagy betűvel !
Valszeg ilyen apróságok miatt nem lett folytatás.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #882 üzenetére
Persze, elsősorban arra készült, hogy demonstrálják a technikai tudásukat erő fölényüket a kunkurenciának és a piacnak. Olyasmi mint az autóknál a
''Concept Car''
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #870 üzenetére
Üdv B & W !
Idéznélek :
''Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen''.
LOL! Meghallgatnám szívesen, ha megoldható !
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #896 üzenetére
wow !
Brutális, mint 1 V8-as verda !
thaks''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
1 ritka befutó !
Das Podium !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Motion_Blur #913 üzenetére
Hi !
Sőt, néha úgy érzem szándékosan kicsit ''elrontja'' a rajtot, hogy ne egyedül körözzön fél órát mert az dög unalom. Amúgy sem egyszerű neki motivációt találni, mert valljuk be öszintén - részéről - ennek már nincs túl sok értelme !
Vagy tévedek ?
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Az tuti, hogy szarul rajtol de szerintem símán beválalja azt a kockázatot - igazából nem is kockáztat - hogy maga elé enged pár motort.
Mert akit már megcsapott a versengés szele, és sikerei is voltak, tök mindegy milyen területen annak 1 küzdelem nélküli gyözelem semmi örömet nem okoz és előbb vagy utóbb új kíhívást keres magának.
Persze kivételek mindig vannak !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Emlékszem, no de nem egészen !
Haláli jelenet volt szét röhögtem magam anno, de kommentátor is.
Ezt csipáztam Rossi46-ban mindig, hogy laza csávó nem játsza meg a kemény gyereket mindig tud valamit mutatni. Ettöl (is) egyéniség !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Az örökranglista első helyén Giacomo Agostini áll : 122 győzelem
Angel Nieto : 90 ''
Rolf Biland : 81 ''
Mike Hailwood és Rossi 76 '' a második helyig simán feljön.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Biztos kegyetlen jó jelenet kiváncsi vagyok rá, nekem az egyik kedvenc kisfilmem jó zenével összevágva az a Rossi életút 2000-ig összeállítás a 3 vb címről. Eszméletlen jelenetekkel a három kategóriából. Biztos láttad már.
Abban van egy rész amikor a kanyar külső ivén Biaggi leszorítja a pályáról és a fűvön megy végig de 1 pillanatra sem veszi el a gázt pedig a motor oolyat szitál mint állat de ő csak fekszik a gépen és húzza húzza....''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #938 üzenetére
Én is így vagyok vele, sajnos az első 125cc korszakot még nem vettem fel, és a 250cc-től is csak vhs-re rögzitettem, mondván ''majd egyszer neki állok és digitalizálom őket''. Lassan elkéne kezdenem mert csak gyűlik, gyűlik !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Kedvenc futamom (valszeg, nem csak nekem) :
2001 Phillip Island, itt szerezte meg Rossi, első ''Sirálykategóriás'' VB címét - 500cc -. Emlékszel biztos, olyat se elötte se utána nem láttam még a ''sirályoknál'' az első tíz, 1sec belül, plusz minden kanyarban előzés, mindezt majdnem a befutóig 1 in 1 mint a 125-ösök. Felejthetetlen futam, 1 hónapban 1szer tuti, hogy megnézem és mindig felfedezek benne 1 olyan manővert amit eddig nem láttam. Annyira élvezem, hogy már 1 csomó rokonra haverra ráeröltettem, hogy ezt láttni kell, nem szabad kihagyni, én örjöngök meg folyamatosan kommentálom az eseményeket, rajtuk meg láttom, hogy nem igazán érzik azt amit én. Olyankor szép csöndben lekapcsolom a videót és csalódottan lógó orral másról kezdek beszélni ! Huuu...... na, most már levegőt kéne venni.''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz #70869248 #941 üzenetére
Hát, igen érdekes megfigyelés, már én is észrevettem, hogy a legemlékezetesebb futamok mind 500cc-ben voltak, Igazából a 4ütemben olyan nagyon ''zoral'' futamra nem is emlékszem, hiányoznak a brutális test-test elleni küzdelmek a fizika törvényeit meghazuttoló fékezések és kanyarvételek.
Elöször arra gondoltam annyira precízek a mai gépek, hogy még forszírozott temponál sem lehet hibára kényszeríteni vagy kizökkenteni a stabilitásukból mintha, - közhelyesen mondva - zsinóron húznák öket.
No, de osztán rájöttem, hogy más oka van a ''110%-osan teljesítek'' - ''minden körben ráteszek még 1 lapáttal'', és a ''széthajtom a gépet'' tipusú küzdelmek hiányának. Gondolj csak a gépek teljesítményére, aszem 250-280LE/180kg. Arányaiban az F1-el közel azonos teljesítményt kell kordában tartani és írányítani csak éppen 4 úthenger gumi helyett, 2db kb.: 4cm tapadási felületü gumin.
Konklúzió : ezt a teljesítményt igazából Rossi46-on kívül senki nem képes stabilan irányítani ezért 1 kicsit visszafogottabban mennek. Szerintem a túlzottan nagy teljesítmény - ''konstukcióhoz képest'' - hátránnyá változik és akár lassab is lehet a gép. Bizonyos pályákon 250cc pol idő a 12-14. helyre jó lenne a motoGP-ben.szinte alig gyorsabbak. Egyébként a két SBK bajnok nyiltkozta, hogy meglepte öket a gépek ereje nem számítottak erre. Nem véletlen, hogy 800cc-re csökkentenek.
Elnézést, ha egy kicsit szűkszavún fejtettem ki a véleményem !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Motion_Blur #948 üzenetére
Hi !
Csak VHS-en van meg, sajna !''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #959 üzenetére
Igazad van, sok esetben a 125cc bajnokságot nyert versenyzőböl lesz később nagyobb kategóriás v.bajnok, de ugyanennyi 250 v. 500 v.bajnok is van aki nem nyert kisebb kategótiában bajnokságot. Tapsztalat és rutin szerzéshez nem feltétlenül kell bajnokságot nyerni, 4 év a 125-ös mezőnyben és a futam gyözelmek már bizonyíték arra, hogy itt mindent tudást megszerzett, idelye tovább lépni. Szerintem !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #962 üzenetére
Ez így van, de azt már éreztem, hogy ugyanarra képes mint bármelyik másik versenyző. 1 biztos, a korából adódóan a 125-ben soha nem fog annyit kockáztatni mint a 16-18 évesek, de ezt így kell. Amig nem volt az élbolyban addig a hátsó traktusban ugyanolyan kemény csatákat vívott mint most, hogy akkor nem jutott előre azt nem tudás hiánya hanem a gyengébb technika okozta. Összegzés képpen az a véleményem, hogy ha 4év nem volt elég arra, hogy itt minden megtanuljon akkor 8év se lenne elég, akinek van érzéke vagy tehetsége annak ennyi ídő bőven elég, ha nem akkor arégen rossz. Szerintem.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
Ésszerű lépés, kicsit túlvállalta magát a KTM, be kellett látniuk nem szerencsés dolog egyszerre 3 fronton (de legalább kettőn) a nulláról-full fejleszteni. Mindenkinél végesek a lehetőségek, így az ilyen esetekben muszály megosztani a forrásokat, ezért senki nem kapja meg maximális támogatotságot, emiatt jobb esetben az egyik motor biztos nem hozza vártakat, rosszabb esetben mindkettő döglődik. Ráadásul az ebből keletkező belső viták is elvonják a figyelmet a Project-ről. Így legalább teljes erővel a 250-re (Talma motorjára) tud koncentrálni.
UFF, én beszéltem (lobogó haj) !!!
Tipp.: a másik 250cc motorbicikli pilóta szerintem Gabor Talmákszi was?
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W