Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem nagyon.
és szvsz nem is fog jönni, Corser végre megtalálta a sikereket, vagy a siker találta meg őt, mindegy, nagyon kijárt már neki....annyi mezőnymotorozás után nem fog átmenni a MotoGp-be.
500ccm-ben, a régi királykategóriában volt neki teljes szezonja(1997), és elég bukó volt, bár akkoriban a Yamaha nagyon gyík volt.
A Ducati-s évek 2000-től lezárultak, azért volt még neki 2 viszonylag jó éve az Aprilia-nal, aztán ment a Foggy-féle motorra, kűzdeni.
Nem semmi amit össze szambázott a motormárkák között egyébként:
'92: Elkezdte a Auszi SBK-t egy Yamaha-val (4.hely)
'93: Auszi SBK bajnok egy Honda-val
'94: Első nem Amcsiként megnyeri az AMA SBK-t egy Ducati-val..
'95-től Ducati az SBK-ban.
'97: MotoGrandPrix 500ccm Yamaha
98-tól Duvati az SBK-ban
2000: Aprilia
2002: Foggy petronas
2005: Suzuki -
Integra
titán
esélytelen lenne gp-ben, jó neki most sbk, főleg hogy újra dobogón van!
nem is tudom kinél olvastam, talán a pitt-nél, hogy inkább olyan kategóriában motorozik ahol a győzelemért mehet, mint az, hogy a szutykos kawásszal szenvedjen, de elmondhassa hogy ő gp-ben van
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Az nem lehet gond ha rákérdezünk erre-arra..
Majd Integra válaszol, én csak leírom amit gondolok ezzel kapcsolatban:
Eleinte nem volt Magyar tolmácsolás mikor néztem('94-'95), és bár kevés kukkot értettem az eredeti Angol közvetítésből, én azt a hangulatot szoktam meg, és amit visszmenőleg megszereztem('90), azon is ez a hangulat van.
Mikor egyszer csak beköszöntött a Dávid Sándor-Böröczki úrék közvetítése, a Magyar stáb, csak lestem a döbbenettől...
Komolyan mondom, a hajnali futamokon elaludtam(!!!), ilyet soha előtte,. ..unalmasan közvetítettek nagyon, odáig nem is tudtam hogy ezt így lehet, és ennyire sokat számít.
Telefonszámot kunyeráltam, több mélt írtam, és nemrég mikor Stefano lépéseket tervezett ilyen ügyben, akkor neki is leírtam a véleményem.
Nekem is lejön hogy Böröczki, valahol írtam is, érti, és tudja a sportot, valamint a MotoGp-t egésszében nézi, és ezt egy szintén sportszerető ember csak becsülni tudja.
A mostani elérzékenyülése is rendben volt.
Vele a fő bajom, hogy bár ő lenne ott az aki érdemben megszólalhatna, mégis le lehet dumálni, Dávid S. is lekeverte, és Várhegyi úr is lekeveri.
Várhegyi úr közvetít fűt-fát bokrot, ne közvetítsen már még MotoGp-t is, van ez olyan nagyságrendű sport, hogy kapjon külön, csak ezzel foglalkozó stábot.
Ahogy Stefano-nak is írtam, szvsz oda kell kb. 3 ember, 2 állandó, lehetőleg egy volt versenyző, és egy hozzáértő jó arc, és lehet egy, aki főleg a futamokat járja, Ez lenne Böröczki úr, és ha nincs futamon, akkor 3.-ként tud belső infókról beszélni.
Várhegyi úr egyébként korrekt volt, Talma fórumon behírezte, hogy aki a legjobban kritizálja, az elmehet megnézni, hogy is csinálják ők ott.., spec. én el is mennék, és el is mondanám. Jó dolog a korrektség, de így vagy úgy, a jelenleginél közvetítésnél nekem jobb kell. Számomra már az is eredmény hogy Petró úr nincs ott, mert az ő elfogultságával nem tudtam mit kezdeni.
Az hogy Mamola mit csinált mikor még versenyző volt, az pl. nem minősíti a szememben a mostani munkáját kommentátorként, mint ahogy sok jó versenyző, nem jó, vagy nem sikeres, pl. csapatvezetőként.
Lehet akkor azt versenyzőként úgy gondolta jónak, most viszont kommentátorként már másképpen gondolja. -
Integra
titán
megmondom mi a gondom velük:
az hogy ott vannak és közvetítenek, elzavarnám őket a fenébe.
nem akarom túl szaporítani a szót, egyszerűen teljességgel alkalmatlanok egy színvonalas, igazi, örömteli és megszállott közvetítésre.
az még hogy szakmailag egy gyenge éppenhogy hármas alá az eredmény, de inkább kettes, már magában vérlázító, de ok, ez egy dolog.
az viszont teljességgel elfogadhatatlan, hogy olyan búskomor dögunalmas semmilyen előadásmódjuk van, hogy az már felháborító. mint akik szétszívták magukat és bámulnak bele a monitorba, ennyi.
gyanítom, hogy jó kemény fix szerződésük van, be vannak biztosítva, aztán kész ennyi. mert ha én lennék a főnök a magyar eurosportnál és én döntenék arról ki közvetíthet, már rég kibasztam volna őket. lehetnek jófej rendes emberek, én nem ezt vonom kétségbe és ez a része nem is érdekel, hanem az hogy szakmailag mennyire konyítanak hozzá, mennyire eladhatóak. véleményem szerint semennyire. ha ez a színvonal pedig az magyar eurosport vezetői szerint megfelelő, akkor azt gondolom továbbra is, hogy csókosaik vannak és jól bevannak betonozva szerződéssel, vagy a főnök egy nagy inkompetens hülye.
könyörgöm ott a szántó dávid, a kis lapátfülű, az a srác szívvel lélekkel közvetít mindent és még ha szakmailag nem is ért a motogp-hez, 90%-ra biztosra veszem, hogy csípőből emlékezetesebb és élvezhetőbb műsort adna elő...
rengeteg tehetség, rajongó van, én nem vagyok hajlandó elfogadni hogy ne lenne helyettük kompetnes hozzáértő személy aki csak ezzel foglalkozna.......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
jaj, még valami
engem nem érdekel, hogy randy vadállat motoros korában, hogy viselkedett, azt tudom, hogy amikor a beleszól a közvetítésbe, sebészi pontossággal analizál és azonnal mondja mi és hogy fog történni és a prognózisai a futamok alatt 95%-ra be is jönnek mindig....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Nna, tegnap megnéztük még1X a 125-öt...
Másodjára már nem azért annyira idegesítő Mr. Stefano...
ő legalább végigizgulta-parázta az egész versenyt, nem úgy
mint ez a fatökű Várhegyi... (haver beszélt utána vele, és mondta
hogy a Várhegyi csomóX rászólt hogy ne kiabáljon, csendesebben
meg ilyenek...)
A Paliknak meg az arca a baj, az arca a baaaaj-= No way back from Here =-
-
Black&White
addikt
NR 750.
Idén is kiállították a L. Seca-ban.
Bővebben: link -
Black&White
addikt
Parancsolj!
Bővebben: link -
Integra
titán
írtam egy mailt a julian-nak hogy megvan e neki archivumban hosszabban meg jobb minőségben.
meg a másik amit keresek, az a capirex mikor időmérőn két éve asszem célegyenesben majdnem letépi a gázt a motorról, úgy ráhúzza dühből, a duki meg múgy beleremeg, hogy majdnem szétesik.... hatalmas felvételek, ezek írják a történelmet...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
ezt én sem láttam, pedig biztos jó lehet.
végül is minden versenyét láttam, amióta megjelent, csak gondolom eleinte nem vágtam le rögtön hogy mennyire kell rá figyelni.
Ennél a toy-toy-os jelenetnél behaltam a röhögéstöl, bár csak poén volt, nem volt bent annyi ideig, hogy lehámozza a ruhát, viszont poénnak kiválló volt
Egyszer veszek egy digitkártyát és mehúzom digit formátumba a vhs kazettáimat, csak elég össze-vissza van sajnos, eleinte felíratoztam, de rengeteg van amit nem. -
#70869248
törölt tag
htá igen...Philip Island nagyon nagy volt mindig, de elginkább 2ütemben, sztem a legjobb versenyek akkor voltak ott.
Szinte mindent lehetne sorolni, még Doohan-ig visszanyúlva, Philip Island-on ért össze füstösen Rossi hátsókereke Barros elsőkerekével a célegyensben rengeteg sebességnél,...ott voltak Garry McCoy nagy pillanatai, Capirossi, és Haga, Laconi, és persze Biaggi nagy pillanatai, és Bayliss esős versenyén Rossi kivülről előzése, körbemotorozása (majd x kilométerrel későbbi esése), tömött éles versenyek, amikor bezuhanntak a lejtős nagyon kemény jobbosba.
Mostmár sokkal kevésbé látványos, van a célrafordító kigyorsításánál egy kis erőcsúsztatás, és kész.
De régebben Capirossi kedvenc előzési pontja volt pl. a célegyenes végi nagyon-nagyon gyors jobbosban kivűlről előzni, majd a következő balosban bent maradni szűken a megszerzett poziciót tartani...óriási bátorság kellett hozzá, hisz mindenki keményen vette azt a jobbost, de ő még rendszeresen rátett egy lapáttal.
Nagyon jó volt. -
#70869248
törölt tag
Nagy kedvenc ez a téma..
FIM szabályozás, verseny utáni mérés maradék üzanyaggal, olajjal, vizzel pl. az 5hengeres HRC nem lehet könyebb mint 148kg
FIA szabályozás, a verseny utáni mérés maradék üzanyaggal, olajjal, vizzel bármelyik autó +pilóta nem lehet kevesebb mint 600kg (és persze más magasság/szélesség paraméterek)
legközelebb Sato-val jártak hozzá akivel kijött a BAR-nak a 605 kg (a pilóta nélkül az autó súllya nem lehet kevesebb mint 550kg ( tehát Sato 55kg ))
A HRC bíri 240 bevallott lóerőt,
F1-es gépeknél 900< , konkrétabb adatot nem lehet olvasni, én olyan átlag 950-l számolok.
Egyenlőség miatt V5-ös HRC-re felültetve Max-ot a maga 66kilójával: motor+pilóta 214kg
V5 HRC lóerő/súly aránya így 1.15LE minden kilóra.
F1 sárkány: 1.57LE minden kilóra.
Ha leveszed a pilótát akkor brutális arány jön ki:
V5 HRC: 1.65Le/kg
F1 járga: 1:77Le/kg
..és ezt az arányt simán fel tudnák borítani, hisz ki tudnak hozni több lóerőt, csak ez motoron másképpen néz ki, ha emelik a lóerőt akkor emelni kell a vázstabilitást/vagy tengelytávot, és ezzel kanyarsebességet veszt a motor.
Egy cég van amelyik átbillent, a Ducati, ott több a lóerő mint a stabilitás, ergó féktávon motorféknél instabil, kigyorson meg egy állat, Az egyenesekben meg minden rekordot döntenek, szvsz nem véletlen hogy átmentek a Bridgestone-hoz, mivel ott több figyelem jut nekik, a speciális kéréseiknek.
A Michelin a nagy élcsapatoknak fejleszt, inkább oda koncentrál.
Ezért tartom fantasztikusnak amikor Burgess-ék nem az egyenesben akarták megverni a Honda-t, hanem kevesebb lóval, de jobb kanyarviselkedéssel hozták a tavalyi évet (pedig a Honda minden téren általánosan jó, kanyarban és egyenesben is)
A jelenlegi gyári Yamaha szvsz egyszerűen finomabb darab lett, főleg mérnöki elgondolásban. (de nem feltétlen jobb mint a HRC)
Viszont a MotoGp lóerő/súly arányra visszakanyarodva, mindenféle kipörgésgátló, rajtautomatika, félautomata váltó, ..anyám tyúkja nélkül, rángatják be a kanyarokba, és ülnek rá arra a pár centire kigyorson, valamint pengetnek vele nagyon szép, füstös, erőcsúsztatásokat -
neduddki
nagyúr
HI!
Tejjesen igazad van, NEm is ertetttem, hogy az 500-asok utan /pedig ma rott is a tul teljesitmeny minnel egyenletesebb atvitelevel kuzdottek*/ mi afrancnak huztak 1literre??? egyszerun nem rtettem nyiolvanvalo volt hogy a 250-300le/l konnyen hoszhato lesz, akkor emg a part szakad???
udv
neduddki
p.s. * igen bigbang, de hat az spec eset:- )))https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Tissot Prx Férfi Karóra eladó! Ingyen posta!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz