Új hozzászólás Aktív témák
-
Black&White
addikt
betandwin.com British Grand Prix
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #795 üzenetére
Az utolsó kör első kanyarjában hibázott.De szerintem Rossi így is úgy is megfogta volna...
Már az előző körben is volt egy elég horror kisérlete, amit még Sete visszavert...
A hiba után pedig mondhatni simán nyert, Hayden veszélyesebb volt Gibre, mint utóbbi Rossira. -
Black&White
addikt
Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Black&White
addikt
-
Black&White
addikt
Szerintem önmagában ezzel a V5-el nincs baj, rettentő erős, nyomatékos.
Manapság csak arról hallani, hogy a Honda új vázat, új hátsó felfüggesztést tervez.
Lehet, bizonyos átalakításokkal megtartják a 800-ban is.Nem tudom.
Szó volt itt az idális térfogatról is egy henger esetében.Mindennek van előnye és hátránya.
A Ducati sem véletlenül váltott a 4 hengerre, pedig mindenki valaki extrémebb megoldásra számított szerintem.
A 3 henger nagy előnye még a kifinomult járás/egyenletes teljesítmény leadás, ami biztos sokat segít a vázspecialistáknak is, de eddig még nem láttam olyan megvalósult verziót, ami nem szenvedett egy jó adag lóerőhiányban.
Vagy itt van nekünk csehek 6 hengeresre is, de szerintem de ez sem lesz több egy egzotikumnál.
Pedrosaról meg annyit, hogy szerintem csak egy elkeseredett puffogtatás a Honda részéről.Én szkeptikus vagyok az ő szereplésével kapcsolatban.Valahogy nem látom benne azt, amivel Rossihoz hasonlítják.Emellett a 40 kilója is aggaszt.Most csak idegesít...
Inkább hozzák oda Hopkinst.Nekem nagyon szimpatikus az, amit a Suzukinál csinál. -
Black&White
addikt
válasz neduddki #867 üzenetére
Az az ováldugós az tényleg egy kuriózum volt a maga idejében...
100000 DM volt az adatai alatt...
Akkor el se hittem, hogy van ennyiért motor!
Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen.Esküszöm, mint a mai MotoGP motorok! -
Black&White
addikt
NR 750.
Idén is kiállították a L. Seca-ban.
Bővebben: link -
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Nem az a lényeg!
Az egy tecnikai demonstráció volt a japánoltól, hogy ''ilyet is tudunk''!
Abban az időben nem sok mocinak volt 8 szelep hengerenként, nem voltak magnézium kerekei és nem lógtak rajtuk karbon alkatrészek.Ezenkívül a fordított teló sem volt elterjedt, a motor meg ugye önmagában elég érdekes konstrukció volt.
És a 120, az 130 LE volt, nem?
Szóljatok, ha hülyeségeket beszélek! -
Black&White
addikt
Itt egy videó, a sachsenring-i futam befutója után történtekől...
Bővebben: link
Akinek nem tűnne fel a dolog lényege, csak figyelje jól Sete-t, ahogy elhalad Rossiék mellett! -
Black&White
addikt
Parancsolj!
Bővebben: link -
Black&White
addikt
Jó kis postok születtek.
Sok mindent nem is lehet hozzátenni, de annyit azért igen, hogy hiába a 260+ lóerő, ha nincs senkinek gumija hozzá!B-type jól mondta a ducatis esetnél is:lehet volt a Duconak egy verhetetlen blokkja, ha egyszerűen nincs, amivel a teljesítményt ráviszik az aszfaltra.Más kérdés, hogy ez most, a Bridgestone-al is így van..
Rossi valóban Mugelloban szitált be 300 körül(már a gyenge balosnál, az egyenes végében történt asszem), de az nem a hűdesoklóerő miatt történt, hanem a futómű ''hibájából''.Sztem...
Bővebben: link
MJ esete a Desmosedicivel és Valeval... -
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #951 üzenetére
Tavaly Mugello volt és a célegyenes vége felé történt több egymást követő körben is.Nem erőből volt.
Egyébként a 240/6. sebesség is hibádzik.Szép lenne, ha 6.-ban majd 100 káemperhát gyorsulna a moci...
Általában az a megszokott, hogy 3. sebességig még el-el emelik, de utána már nem.Ez viszont teljesen normális. -
Black&White
addikt
Holnap este...
De várom már! -
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #974 üzenetére
Nem a motor lesz nemzeti színű, hanem a bőrruci!
A sisakon pedig a szent korona fog valahogy szerepelni. -
Black&White
addikt
Hát igen, ez tényleg nyomós érv.
Egyébként tényleg rengeteg magyar lesz, külön lesz egy tribün is nekik.
Mindegy, mi a jól bejáratott G szektorban leszünk sztem.
Valaki kérdezte a jegyeket, neki annyit, hogy Brno-ban nincsen limitálva a nézőszám, tehát csak a nyomdán és az érdeklődésen múlik, mennyien lesznek. -
Black&White
addikt
Eszméletlen hétvége volt....
-
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1067 üzenetére
Melyik kempingbe voltatok?
Mi az autópálya mellett jobbra.
Egyébként szombat éjjel fellőttek egy jelzőrakétát a fritzek és kb 25-30 méterre tőlünk csapódott be a sátrak közé...
Na az se hiányzott volna.
No de mindegy, nekem évről-évre jobban tetszik ez a dolog, idén is nagyon komoly dolgokat láttunk, főleg éjjelente.Szerencsére egyik haverom ilyenkor hivatásnak érzi a forgatást, úgyhogy ezek meg is vannak kamerán...
Talma esete nagyon lehangolt, az időmérő alapján nagy dolgokra számítottunk, de hamar ki kellett hogy józanodjunk.Elmondhatom nem nagyon sikerült.
Én a 250 nagy részét átaludtam(csak az eleje-vége volt meg), egyszerűen túl sok bódító hatású szer dolgozott bennem a hétvégén...(Krusovice,Gambrinus rulz).
A MotoGP-re természetesen már toppon voltam, nagyon jó kis meccs volt az elején, de a 2 Kawa,2 Suzuki+Tamada,Bayliss 6-os is nagyon nagyot mutatott hátrébb!
Biaggi tényleg feljött, mint a talajvíz , de én Rossit figyeltem inkább és Capirexet, aki a márka-kedvencemen ült.Nagyon örültem a helyezésüknek.Csak úgy megjegyzésként elmondom, hogy a G-ben mindig hatalmas Biaggi tábor van és ezt Max is nagyon jól tudja.Minden évben megáll itt füstölni, majd kerekezni!
Igaz ez a dolog tavaly kicsit balul sült el, ugyanis a hozzá berohanó tifosikat a cseh lovasrendőrök gumibottal!!! szétkergették...
A másik nagy fleó a Kawa-k hangja volt, valami iszonyat kemény hangja van a Big-Bang blokknak!Egyedül a Pramac Duco tudott vele versenyezni...
De messze van 2006 aug.... -
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1095 üzenetére
Értem, akkor ti feljebb voltatok valamivel.
Mi minden évben ebbe a nagy kampingbe megyünk, mert itt aztán megy az ''élet'' egész nap.A bolt nem para, mert a kis úton, ami az erdőbe megy a pályához, tíz perc és egy jobbos kanyar után ott is van az InterSpar.
Ez egy erősen másnapos söfőr részére nagyon előnyös lehet!
A szomszédokkkal nem volt probléma, alattunk magyarok, mellettünk csehek, olaszok.
Igazából, ha nem magunkba voltunk, akkor utóbbi kettővel söröztünk-buliztunk.
Feljebb, az éjszaka folyamán már találkoztunk több magyarral is, de ők sem voltak rossz fejek, nem lógtak ki semmilyen értelemben a többiektől.Inkább ők, mint a beképzelt sramlizenész/talajrészeg németek.
Ami kiborít minden évben, az a tudatosan körbefosott Toi-Toi WC-k.Nálunk a közelben(30-40m) nem volt más lehetőség, így elég feldúlt voltam a tudatosan körberajzolt WC-k láttán...
A tavat azt láttuk, elég szép rész, lehet megérne egy próbát.
A külön hsz-t elolvastam, hát ez elég gáz, de ugye a nagy számok törvénye alapján ide is eljutott egy-két nagyon vidéki típus...
Velünk egy esetet kivéve nem próbálkozott senki.Az az egy még csüt. éjjel, mikor épp belaktuk a helyünket, egy kifestett német Jürgen volt.
Miután megpróbált a piánk közlébe kerülni, nagyon gyorsan meg lett neki mutatva az irány, másnap pedig már felénk se mert nézni...(kis hülye )
Ducati cuccok nem nagyon voltak, bár pár sapkát azért láttam a G szektornál, de ezeket itthon is meg lehet venni a Duco szalonokban(jó drágán sajna, akár a Repsol-GAS cuccok).Rossi-s cuccból meg hiába van kismillió, ha annak a 80% nagyon ''piacos'' kinézetű.
Mi Iidén csináltattunk pár pólót a futamra, elég jók lettek.
Sötét alapra hátul Talmacsi 14, oldalt/elől szponzorok,KTM.
~5 rugót megérte szerintem.... -
Black&White
addikt
Hopkins 2 évre aláírt a Suzukihoz(superbikeplanet.com), Rossi újabb tesztlehetőséget kap a Ferrarinál és egyes olasz lapok, mint a római repubblica, biztos forrásra hivatkozva( ) kész tényként közlik, hogy 07-ben Raikonnen társa lesz a vörösöknél...
-
Black&White
addikt
B@szki, nem lesz 2006 után Cseh GP?
Ezt nem hiszem el...
Számomra mindig is a top10 pálya közé tartozott, és most már nagyon sok emlékkel kötődök hozzá...
Ez durva!
Most nem azért, de egy Hungaroring sosem fog labdába rúgni motorverseny terén egy Brnoval.Egyszerűen sz@r a vonalvezetése hozzá, poros, stb.
Nekem annyira nem hiányzik, bár ha létrejönne a megállapodás, azért kimennék!
Nagy duzzogva! -
Black&White
addikt
Meg egy másik:
Bővebben: link
Grat Gabesznak az első pole-hoz!! -
Black&White
addikt
Majd, ha a következő nagydíjon is ott lesz a Duco(aminek nagyon örülnék), akkor el kezdek reménykedni a Bridgestoneba.Addig ezt csak Motegi parádénak nevezem...
Rossi pajtit sajnálom, jó lett volna pont itt VB lenni.
Legalább visszaadták volna a Hondának a LS-i fricskát!
Egyébként jó volt látni, ahogy restelli magát ott a boxban, tényleg emberi volt...
Na de most inkább: grande Capirex, grande Duco!!!
Talma miatt ideges voltam, de az idióta piros zászlós szabályra talán méginkább!
Ekkora f@..ságot.. -
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1189 üzenetére
Értem amit mondasz.
De a HRC-nek az a legrosszabb, ha nekiállnak kapkodni.
Pl. ahogy mostanában teszik..
Bizonytalanságban hagyják a legjobb versenyzőiket, miközben bérelt helye van egy elkényeztetett szépfiúnak.
Kellene egy kis folyamatosság is, nem?És valjuk be a fejlesztések sem válnak be igazán.
Idén már többször is átdolgozták az RCV211-et, de jóformán nincs is látszata.A különbségek megmaradtak.
Hondás fejjel bele sem mernék gondolni: mi van akkor, ha a Duco tényleg magára talál?
Az a baj, hogy 2 éve nagyon pökhendiek voltak a srácok.
Elengedték Rossit és brigádját, hogy majd úgyis megoldjuk.De ez hatalmas blama volt...
Most pedig már úgy látom, erőlködnek.
Nem lett volna egyszerűbb a sok vezércsere/villámproject helyett egy kicsit zsebbe nyúlni?
Jövőre meg mit akarnak?
Külön Pedrosa méreteire csinálnak egy mocit.
Meredek...
Ki tudja mire képes az a srác egy ilyen dögön?A két magnéziumkerék nehezebbnála.
Lehet , hogy hülyén látom, de én leigazoltam volna Hopkinst Biaggi mellé és Barrosnak meg Marconak biztosítanék full támogatást, azt csá. -
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1192 üzenetére
Minőségre nem a legjobb, de...
Bővebben: link
Bővebben: link -
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1194 üzenetére
Lüthi, ha esik, akkor nagyot esik...
-
Black&White
addikt
Bővebben: link
Grat a srácoknak, nagyot csapattak!
Ez a Duco, már nem az a Duco...
El kell ismerni: ott vannak az olaszok!
Most jön Qatar, ahol az év eleji teszteken nagyon meggyöző volt a moci!
Jujjj!
Talmat sajnálom, kár, hogy nem úgy sikerül az év vége, ahogy várta/vártuk... -
Black&White
addikt
válasz Integra #1235 üzenetére
Szerinted van valami a háttérben?Én bízom benne, hogy nincs, bár egyre több helyről hallani dolgokat(pl. a mostnai Superbike magazinban is van erről egy cikk...).
Igazad van, nagyon meleg lesz így az év vége.
Sőt, reálisan nézve így is nagy szerencsénk van, hogy mind Pasini, mind Simoncelli is rendszeresen hibázik, gyengén szerepel.
Pedrosa eldobta->sóderágy... -
Black&White
addikt
válasz Integra #1237 üzenetére
Több haverom is ezen az állásponton van, én még ellenállok!
Egyszerűen nem látom az okot, miért ''szabotálnák'' szándékosan Gabesz MotoGP szereplését...
Annó még a Jenkner-es időkben világos volt, hogy marketing/pénzügyi okok is voltak a gyengébb szereplés mögött, de most lövésem sincs! -
Black&White
addikt
Remek képek Vale idei és elmúlt éveiről:
Bővebben: link
A klasszikusok mind ott vannak! -
Black&White
addikt
Talma a 10. helyen kezdett.
A nagyoknál Elias-t (!!! ) megelőzve, Rossi lett az első... -
Black&White
addikt
Capirex azért nem gyenge...
Mit csináltak azzal a Ducoval?!!!
A másik, Edwards a 4.
Most, hogy meglett Vele vb-címe, felettébb érdekes...
Vagy csak a véletlen? -
Black&White
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Yettel topik
- GTA VI
- Autós topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...