Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz Black&White #707 üzenetére
HI!
jeeeee ez\ meg az elozo kor:- ))))
na ez fel se tunt!!! koszi:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
@rglaaf
veterán
válasz Black&White #747 üzenetére
Ja hát az egy más kérdés de sztem ők is össze kapnák magukat
PSN:BiZzare_0 ️
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Black&White #803 üzenetére
Csak 1 kis pontosítás: a leintés előtti kör sorrendje lesz a befutó...
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Black&White #819 üzenetére
Teljesen igazad van, nemtom mit olvastam...
-= No way back from Here =-
-
Styfler
csendes tag
válasz Black&White #736 üzenetére
Te! Szerintem szar a linked! Sőt biztos
-
Integra
titán
válasz Black&White #858 üzenetére
hűha v3????
akkor nem véletlenül nyúzza már a honda is a sajátját
ja, és jó ronda!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Black&White #858 üzenetére
HI!
Rosszi es csapatat a BMW-hez !!!!:- )))
Surgosen!!!
Lealabab ott is latnanka fejlodest:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #861 üzenetére
az öreg Roberts esküszik rá
mert őt azzal verték le régen, akkor tutter az a best.
Minden tiszteletem az övé, de a KR3-a nem igazán jött be.. -
Integra
titán
válasz Black&White #861 üzenetére
szerintem volt is nekik már v6, de úgy tűnik azt kukába dobták és ehelyett lett a v3
de ez az én feltételezésem, lehet hogy a v6 is fut még
minden esetre én pislogtam hogy v3-at tesztelnek.
amúgy az alacsony lökettérfogat miatt lehet benne potenciál, kisebb és rövidebb löketű lehet a motor, vagyis jobban fog pörögni nagyobb teljesítménnyel. meg nagyon parányi és kompakt lehet.
valami oka kell legyen hogy a honda ennyire leakarta csökkenteni a motortérfogatot
pedrosa meg vasággyal is csak 40kg, úgyhog kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #864 üzenetére
ez igaz, bár állat volt mindegyik.
amin behaltunk a röhögéstöl az még Max 4ütemű Marlboro Yamaha-ja volt, mi gázelvételnél ilyen elnyújtott hörgő fingó hangot hallatott
lehaltunk, minden más motor tök szépen 'csendben' fordult el a célegyenes végi jobbosba, Max, meg Checa meg HáBBBrrrrrrrrrrrrr -
Integra
titán
válasz Black&White #869 üzenetére
jaja hopper jöhetne szerintem is
az a baaaaj, hogy hiába a legjobb a honda továbbra is, két keréken messze többet számít már a pilóta mint bárhol máshol és rossi egyenlőre verhetetlen. és bizony burdzsi bával jól megpiszkálták a yamahát, ez is tény. és így már ők a jobbak.
na de ki tudná megfogni rossit?
körülnézek és nem látok senkit...
nicky? nem elég konstans
mladin? ő viszont nem hagyná ott a suzukit meg a ama sbk-t..
pedrosa? esőben egyáltalán nem remekel sajnos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #871 üzenetére
legyünk realisták, a kawa sehol sincsen
ahogy a suzuki meg a duki sem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #871 üzenetére
az vmi kipuff/motorfék fejlesztés volt, azért használták, mert nem volt kezelhető visszaváltásoknál, ezáltal persze nem volt elég hatékony.
Azóta fejre állt a világ.
Pedrosa-val kapcsolatban én is kételkedő vagyok, Rossi mindehol jó, Pedrosa esőben bőven verhető, én nem gondolom hogy meg tudja verni Rossi-t, sőt. -
Integra
titán
válasz Black&White #877 üzenetére
kár hogy előlről nincsen kép
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #877 üzenetére
Köszi, sirály link !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #882 üzenetére
Persze, elsősorban arra készült, hogy demonstrálják a technikai tudásukat erő fölényüket a kunkurenciának és a piacnak. Olyasmi mint az autóknál a
''Concept Car''
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #884 üzenetére
nincs ott semmi.
megnéztem videóo, elég nagy képernyőn.
Sete úgy tartja a kezét mikor magyarázol vkinek és a hüvelykujjad összeér a többi ujjaddal, mintha egy láthatatlan labdaszerűséget tartanál.
Itt vagy a nézőknek, vagy Rossi-nak magyarázott, de nem volt ebben sem mutogatás, sem ökölrázás.
mint amikor azt magyarázod magadnak:
-nézd bázze, már megint összejött neki..
Egyébként sem feltételezek bármilyen genyóságot Giber'-ről, szvsz ha másban nem akkor ebben feltétlen korrektebb/frankóbb Rossi-nál (szvsz Giber' méltó a Spanyol nemesi címéhez, ennek megfelelően motorozik is).
viszont szvsz a pályán Vale' Rossi nem 'maki' vagy 'pumukli'
Vale' Rossi nagyon is kemény, és kőkemény eszközökkel dolgozik az eredményein, és a népszerűségén.
Eleinte a srác csupa poén volt, és nagyon brahis előzései voltak a 125ccm-ben, 250 már kidolgozottabb volt, főleg a második év, és ott már Doohan mutatta az utat.
Az mellett még kijönnek a vagányságok, mint amikor Suzuka-ban a cél utáni jobbos bemeneténél befuckolt Max-nak az előző körös könyöklés miatt.
De alapvetően már elég fárasztó lehet neki, meg unalmas is, ezért gondolom, hogy ha a következő évben sem történik semmi az uradalmában, akkor elmegy az F1-be. -
Integra
titán
válasz Black&White #884 üzenetére
biztos hogy jó a link?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #882 üzenetére
Európai változatban (gondolom a német piacot értették ezen) 100LE/14 000.
Sima változat pedig 125LE/14 000, 70Nm/11 500.
Ráadásul az ugyanabban az évben kijött 900 RR 20 kilóval volt könnyebb nála(129LE). És mennyivel olcsóbb... Persze a technikai demonstráció az oké, de ez eredetileg 500 cm3-nek szánták a kétüteműek ellen 77'ben, ami már akkor sem jött be. Szóval ezen az elven egy gőzmozdonyt is megnitrózhattak volna, ha ennyi a pénzük.
Ettől függetlenül, nekem az NR 750 A MOTOR.
Innen számítom a kipufogót az ülés alá húzás kezdetét.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #870 üzenetére
Üdv B & W !
Idéznélek :
''Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen''.
LOL! Meghallgatnám szívesen, ha megoldható !
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
válasz Black&White #895 üzenetére
csak lesz egy szép dizájnú yamaha akkor végre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #896 üzenetére
wow !
Brutális, mint 1 V8-as verda !
thaks''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #945 üzenetére
Mondjuk én a célegyenesre gondoltam, ahol erőből emelte az elejét a Yamaha, de mindegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #945 üzenetére
Rossi jól megdriftelte a bömöst Szerintem túraautóban is jó lenne
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #952 üzenetére
Amit láttam, hogy a célegyenesben Tamada mögött mégcsak nem is szélárnyékban emelte az elejét -akkor nem 240-nél, hanem 300-nál - ismétlem, a célegyenes közepén. Amit érzékeltetni szerettem volna, hogy nagyon erősek, azt hiszem ebben te is egyetértesz velem. -
Motion Blur ha már így összejöttünk LOL
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Black&White #988 üzenetére
majd tolmácsolom a julianék miket fognak mondani
már most látom:
lúk et dö hángérien kráud, ebszoluuuutle eméééjzing pípől...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #992 üzenetére
úgy volt hogy megyek én is, de valahol a sofőrnél elakadt a dolog. mintha nem tudott volna már jegyet szerezni normális áron, csak üzérektől vagy mi a szösz
na mindegy, majd vasárnap drukk ezerrel a tv előtt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1094 üzenetére
Zebetyin felett, igazából Zebtyin és a pálya között, kb. 10-15perc laza erdei sétára a D szektoros belyárattól.
A legjobb hely lenne, mert 10 perc és lent vagy a faluban a boltba.
Csak a sok tahó az nem hiányzott, nem is akarom leírni újra, linkelem a hsz-t:
Bővebben: link
és most ne hidd azt hogy sznobkodtam, igaz a rendesen gyalázós korszakomnak már vége, de szívtam/fújtam/ittam/vertem/vertek, nem vagyok finnyás, bírok tolerálni is, de még most is felmegy bennem a pumpa ha ezekre az arcokra gondolok, őssötét, aki mindenhez ért, és mindent sokkal jobban tud, igazából a fene érti mitől nem lett belőlle 'minden' (motorversenyző/boxoló/politikus..stb)
Az egész ott kezdődött hogy már szerdán ki volt építve a kemping...ilyen még nem volt, igaz nem kellett még fizetni, de ilenkor még kaszálni szoktak, és csütörtökön van a nemfizetős éjszaka, péntektől szokott ketyegni a kemping igazán.
most minden előrébb jött egy nappal, a jegyek is, csütörtökön már a T2 Brno Elit-re nem volt hely,...ált. oda szotunk venni hétvégést, azzal bejárható a 'C' kivételével az összes füves lelátó.
Most csak T2 Brno volt, ehh mindegy felmegyünk megnézzük (teszem hozzá tavalyelőtt még oda ültünk ahová akartunk, tavaly már helyszám szerint kellett), na szal leesett az állunk, mert a középső kivetítőt elvitták az újjonnan felépített T5 miatt, a T2-es Brno-ról alig lehetett látni.
Akkor elkezdtünk csavarogni körbe, időmérőt itt-ott néztük, a versenyt a 'G' szektorban a sikánnál.
Jövőre talán még megnézzük a pálya melletti kempinget, ahol gondolom ti voltatok, vagy esetleg elmegyünk a tó mellé, igazából már most is oda terveztük, csak nagyon közel van a Zebetyin-es kemping és elcsábított újra.
Maga a verseny frankón jó volt, ami nekem nagyon hiányzott az egy kivetítő, szeretem tudni hol mi történik, ilyenkor kivetítő nélkül, alig informálódsz a versenyről.
Jövőre a 'C'-be veszünk jegyet, allítom hogy az a legjobb.
Max-ot legszivesebben megráztam volna, de majd mindjárt meg is írom neki
Ducati-s cuccokat mi is kerestünk, a cimborám nagy Capirossi drukker (meg én is csípem, a Duc.-ot meg főleg), de semmi.
Tavaly még volt Ducati-s sapka poló, ing, igaz nem voltak versenyzők által nevesítve, viszont idén semmi sem volt
Viszont a Rossi drdukkereket lehet irigyelni, rengeteg cucc kapható, mindenféle. -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1188 üzenetére
Ezt értem, Max is elég gyengusz.
oké hogy senki sem erős pillanatnyilag Rossi mellett, de
1: a HRC-t ez nem érdekli, ők riválist akarnak Rossi-nak, nem 100<pontos különbséget, és Honda gyártók versenyén a 2. helyet.
2: Max még nem nyert idén, ez nagyon régen nem fordult elő.
3. Nem szeretik igazán.
Én élek-halok Max-ért, és megértem hogy egy motor fejlesztése nem fél év, márpedig ő a sérülése miatt kimaradt a téli tesztelés-fejlesztés alatt.
Tudom azt is hogy Rossi-t az egyre jobb Yamaha-val nem lehet jelenleg megszorítani, ahol sikerült az 2 esőverseny volt, és egy Laguna Seca, mármint ahol célbaért.
Kívánom hogy Max-nak legyen még egy HRC-s éve, Kanemoto-val, ha akkor sem sikerül, azzal elmondható hogy megpróbálta teljes erővel.
Mert most azért, ahogy ismerem, nyomasztja az hogy egész királykategóriás pályafutása alatt erre a pozicióra fájt a foga igazán.
De ez a HRC-t valszeg nem érdekli, Barros-t odahozták Hayden mellé, mert Barros képes volt megszorítani Rossi-t, Barros nem vált be, Barros megy, hozták Biaggi-t akit bár nem szeretnek, de letettek mellé mindent, Doohan ment..
Max nem vált be, Max-nak menni kellene, oké hogy jobban bevált mint anno Barros, de ez kevés, ha a Telefonica kivonul, akkor vagy Marco, vagy Pedrosa, esetleg Giber' jön sztem.
Az hogy Hayden valszeg marad, még súlyosbítja a helyzetet.
MAx nem megy a Duc.-hoz, Honda-n akar maradni, és ez lehetséges is neki, szvsz akármelyik Honda csapat fogadná. -
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #1193 üzenetére
Úristen Azért thx.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Black&White #1195 üzenetére
ráadásul pedrosa felépítésű gyerek, vagyis ha nagyot esik, akkor ott nagy reccs is lehet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
@rglaaf
veterán
válasz Black&White #1193 üzenetére
Akárhányszor megnézve ez nagyon brutális jelenet,ha nem esik el talma hamarabb,még lehet hogy ő is kapott volna ebből
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
válasz Black&White #1236 üzenetére
nagyon örülnék neki ha csak az lenne az igazság hogy kallio emberei sokkal jobban tudják beállítani az ő gépét és talmának még nincsen annyi tapasztalata és ezért vannak ezek a különbségek, de én ebben már elég szkeptikus vagyok sajna
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1255 üzenetére
nálam ez a csúcs a mai napig
hakapeszi in the air, fantasztikus fotó!!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1255 üzenetére
tényleg remek képek,..azért a mostani-n, amin rajta van Loris is, hihetetlen hogy hová ledönti Capirossi a gépet...
Van még sok kép ami sztem klassziker, akárcsak a 'supermanozására' gondolok a 125ccm-ben, de persze hogy kimarad pár, mivel rengeteget nyert, és majdnem mindegyiknél lökött vmi poént. -
Integra
titán
válasz Black&White #1260 üzenetére
ez volt ugye akkor, mikor sárgánál előzött és kapott 10 sec büntetést és onnan nyert
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1274 üzenetére
ahogy elnézem van mit még állítgatni a kátéemeken
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1278 üzenetére
most már működik a cbr, utsó 4 futamból hármat nyert, vermeulen meg nagyon tud, remélem megfogja corsert, mindent eldöntő utolsó 2 futamot szeretnék majd látni
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1280 üzenetére
vááááá, azzal nem lehetett betelni!!!!
ne tudd meg mennyi rekesz sört nyertem akkor...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gézu
őstag
válasz Black&White #1290 üzenetére
Jó,hogy szóltál,mert a futam holnap lesz,le ne maradj róla.
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
Integra
titán
válasz Black&White #1289 üzenetére
nem
akkor fogadtunk amikor béjlisz már rég elhúzott és edvárdz a második helyen csak kullogott mögötte.
a hitetlen kutyák nem hittek a hondában, hát megkapták
nagyon remélem hogy most is ez lesz, végre beértek a fejlesztések és leveri a full gyári suzukit. eddig kísértetiesen hasonlít a két év egymásra, félgyári kis holland csapat a nagy fullos gépek ellen, innen szép alázni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1292 üzenetére
jók lettek bridgestone gumik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1726 üzenetére
muha
ez nagyon nagy...nem tudom honnan vette le a Motorinfo, de nagyon tetszik, és hát Max-ot ismerve full elképzelhetőnek tartom.
Uez volt '98-ban is,..szinte kisértetiesen uez csak ott a Marlboro-t vitte magával
nem gyenge..hát,.. csak cirkusz van már megint..
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1728 üzenetére
Hát a HRC főnök elmehet a sunyiba ... de egyébként tényleg.
Lehet hogy Rossi-nál hozzászokott ahoz hogy Rossi több és jobb visszajelzést ad, nem tudom,..valószinüleg.
De mint HRC főnöknek, inkább azzal kellene foglalkoznia hogy 2 éve mélyrepül a Honda.
A múlt évben nagyon, most meg csak Hayden miatt állnak jobban, de mint gyárra nagyon rávert a Yamaha, és ezt azért elképzelhetetlennek tartottam hisz több jó képeségű pilótájuk is van.
Nem ad elég visszajelzést? Biaggi Kanemoto-val dolgozik, akivel igen megértették egymást '97-ben, és '98-ban is, annak ellenére hogy '98-ban már fogaztak a Honda-val a kittes alkatrészek miatt..
Max-nak meg most nincsenek jó lapjai mert Hayden jobb nála ebben az évben, szal én értem ha pampog, de nincs lapja, amit ne lehetne lecsapni azzal hogy haver, nézd meg Hayden-t. -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1730 üzenetére
hát elég kinéz.
Kiváncsi leszek jövőre mi lesz, nagyon kiváncsi.. -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1935 üzenetére
Az hogy Pons így járt, az pocsék dolog, egy nagyon jól igazgatott csapat az övé..ami nyerni tudott már évek óta.
Sza vesztett mindenki.
Igazából nem látunk bele, de itt a tárgyalásoknál lehetett vmi, ami miatt a Camel úgy gondolta hogy nem ad további támogatást a Honda-s Pons csapatnak, és itt a hangsúly a Honda-n van.
Pons és a Camel között nem hiszem hogy probléma lenne, hisz évek óta megvan már az együttmüködés, ha pedig ment volna vita az árrol, vagy másról, akkor biztos vagyok benne hogy Pons úr felkészült volna egy esetleges második főszponzorral.
Pont azon lehet látni, hogy egy ilyen helyzetbe kényszerült...azaz ki kell hagynia egy idényt, hogy ez nem rajta, illetve rajta és a Camel-on múlott.
vmin berágott a Camel a Honda-ra.
Az én elgondolásom ez, és itt csak ott a zavar az erőben, hogy a Yamaha hogyhogy ilyen pikk-pakk leszerződött a Camel-lal...dohánycéget-dohánycégre cseréltek, és nem igazán értem miért, pláne hogy a Gauloises-tól még egy per is kinéz nekik ezért. -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1938 üzenetére
Persze, azon múlt, de az még magában nem negatív dolog ha vki megsértődik...én is többször tettem és sztem okkal
Azt lenne jó tudni hogy min sértődött meg, ...az hogy Max Biaggi nem kaphat Honda-t, és ezért ő milyen nehéz helyzetbe került, talán indulni sem tud,...az sztem a Camel-t olyan mértékig nem érinti hogy korlátok közé szorítsa magát egy tárgyaláson...tehát hogy felvállalja azt hogy nem támogat Honda-s csapatot...hisz azért a Honda sokhelyen jelen van, SBK, de akár a sportkocsik piacán is...a dohánycég pedig reklámozni akar, tehát Biaggi miatt nem hiszem hogy ilyen döntéseket hozna...nem jellemző a profi cégekre,..elég hihetetlen is volt amikor ilyen hírek jöttek.
Az lehet hogy titokban tárgyaltak a Yamaha-val hogy Világbajnokot támogathassanak, és sz@rban hagyták Pons-t, de persze ez egyáltalán nem biztos, csak egy feltevés.
De a Yamaha miért váltott Camel-ra....Szal az hogy sárga... az elég komolytalan...ha ilyen mélységig figyelembe vennék Rossi-t, akkor valóban nem lehetne dohánycég a főszponzor.
Atököm tudja miért váltottak...
Pénz megint egy olyan dolog hogy ez egy világbajnok csapat....nem lehet gond pénzt szerezni..mindenki Rossi-val akar reklámozni aki a Motorsportban mint támogató szerepel..
Nem tom. -
Integra
titán
válasz Black&White #1963 üzenetére
új szbájkban olvastam a mamola interjút, és van igazság abban amit a talmáról mond, vagyis a lehetőségeiről..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1967 üzenetére
Hát John-nak szépek a fogai...
...
kb. ez az összes pozitívum amit a képről el lehet mondani
Az egyigazisten látja lelkem csípem ezt a 'gazfickót' , de ez a kép korhatáros
(bocs John )
szerk: teszem hozzá ebben a helyzetben én sem teljesítenék emberien
ahogy nézem éppen felfelé tartanak...és nem a laza lankás módon..
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #1971 üzenetére
Hogy eldobta a bringát!!!
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Le Mans Ultimate
- Autós topik
- Hálózati / IP kamera
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...