- Dark Souls sorozat
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- War Thunder - MMO Combat Game
- Battlefield 2042
- Xbox Series X|S
- Megjelenési dátumot kapott végre a Men of War II (PC)
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Le Mans Ultimate
- Escape from Tarkov
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
125 kcm, rajtsorrend:
1. Talmácsi Gábor (KTM) 1:58.653 perc
2. Kodzsama (japán, Honda) 1:58.920
3. Pasini (olasz, Aprilia) 1:58.970
4. Simoncelli (olasz, Aprilia) 1:59.038
5. Hector Faubel (spanyol, Aprilia) 1:59.143
6. Kallio (finn, KTM) 1:59.166
7. Lüthi (svájci, Honda) 1:59.363
8. Poggiali (San Marinó-i, Gilera) 1:59.460
...25. Tóth Imre (Aprilia) 2:01.030
És nagyon az elsőStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Motion_Blur #1152 üzenetére
Ez a Kodzsama gyerek honnan jött?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A többi géposztály:
250 kcm, rajtsorrend:
1. H. Aojama (japán, Honda) 1:51.843
2. Lorenzo (spanyol, Honda) 1:51.859
3. S. Aojama (japán, Honda) 1:52.374
4. de Angelis (San Marinó-i, Aprilia) 1:52.408
5. Dovizioso (olasz, Honda) 1:52.603
6. Takahasi (japán, Honda) 1:52.634
MotoGP, rajtsorrend:
1. Capirossi (olasz, Ducati) 1:46.363 p
2. Hopkins (amerikai, Suzuki) 1:46.861
3. Melandri (olasz, Honda) 1:46.867
4. Tamada (japán, Honda) 1:47.043
5. Biaggi (olasz, Honda) 1:47.089
6. Hayden (amerikai, Honda) 1:47.166
...11. Rossi (olasz, Yamaha) 1:47.563
Pedrosa hova tűnt?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1153 üzenetére
asszem wild card-os
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egy kis talma háttér
Bővebben: link...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
Meg egy másik:
Bővebben: link
Grat Gabesznak az első pole-hoz!! -
#70869248
törölt tag
hááát, kár érte. -
#70869248
törölt tag
Lorenzo
hát ez nem volt gyenge...
Egyfelől Alex kicsit kapkodva próbálta lezárni az ívet, mert érezte hogy helyet hagyott,
másfelől Pedrosa sejtette ezt és hagyni akarta a kanyarbemenetet lassabra, hogy majd a kigyorsa jó legyen,
Na de Lorenzo ezt teljesen másképpen gondolta
sity-suty..bam.
Egyébként szintén szvsz, Lorenzo berakta a motort, de íven nem tudta volna tartani.
kb. uaz volt mint Rossi-Gibernau esetében... -
RIV
tag
válasz Flashcash #1163 üzenetére
Bukott egy szép nagyot, de jol van.
Luthi is bukott és belehajtottak a motorjába. Leintették a versenyt és így az előző kört feigyelembe véve a második lett. Kallio pedig nyerte a futamot.A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
-
#70869248
törölt tag
Ez nagyon jó verseny volt pl. nekem.
Imádom a Duc.-ot, imádom Loris stilusát, és azt sem bánom hogy Max 2. lett, mert nagyon szép motorozással verték meg.
Nagyon sokan voltak akik kiestek hátrébb.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #1162 üzenetére
szegény loernzonak elborult az agya
pedrosa meg a fene tudja, hogy miért, talán lorenzo első akciója miatt, de valahogy megérezte, hogy még nem fejezte be az akcióját, meg is lett a vége...
érdemes volt pedrosa arcát megnézni, hogy kiült rá a fájdalom, nem semmi lehetett neki az utolsó 6 kör, de biztosan tele volt adrenalinnal és nem érzett semmit...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ez nem volt pech, hülye volt, megint többet akart és nem ésszel motorozott, nem tudok mást mondani erre a buktára
ha kallio nem hibázik, akkor ő a vb, luthi lehet hogy idén már nem is ül gépre ha nem tudják összerakni a kezét, a válla is kiugrott, szóval a következő héten én nem hinném, hogy indulni fog.
bayliss idén már nem ül motorra, ausztráliában szétroncsolta egy dirtbike menet alatt a kezét egy buktánál...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1169 üzenetére
Nehéz ügy Talma-t kritizálni, mert amit elért is ő motorozta ki, de...
A VB-t meg kell nyerni, főleg ilyen piszok szoros mezőnyben ami az idén van, Talma jókora előnnyel vezethetne is akár..ha...
és a 'ha' keveseket tesz bajnokká..
Nagyon remélem hogy így is sikerül neki, nagyon szorítok, és nagyon szép volt ahogy jött fel újra, és amíg ment..
De elbaltázta, és sok olyan pilótát ismerünk aki elbaltázta, vagy volt a mezőnyben egy gyorsabb, megbízhatóbban motorozó pilóta, hogy csak az egyik ilyen kedvencemet Ralf Waldmann-t mondjam.
Rossi-nak tulajdonítják, és talán igaz is, de mindenképpen alapigazság:
aki VB akar lenni, annak minden futamon célba kell érni, és a lehető legjobb helyen.
Talma-nak megvana tapasztalata, a tudása hogy VB legyen, ha nem lesz, azt magának köszönheti sajnos.. -
#70869248
törölt tag
válasz #70869248 #1170 üzenetére
Na dehogy ne csak keseregjünk, azért Loris Capirossi...pffff óriási volt
Oké hogy Bridgestone pálya,...de Honda pálya is a Motegi TwinRing.
Max gyönyörűen motorozott, benne is és a a motorban is ott volt a futamgyőzelem.
Rossi-nál sosem lehet tudni, és sajnos elesett, így már nem derül ki hogy tudott volna-e az elsőségért meccselni, de ahogy Loris kirakta a pályára az összes mindent amit csak a motor, és ő tud (márpedig ő sok mindent tud), az valami király volt.
Sajnáltam hogy nem jött végre össze a futamgyőzelem, de Capirex egyszerűen megérdemelte a győzelmet.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #1166 üzenetére
loris rulz
nagy hazardírozó a duki főnöke, de úgy tűnik bejött a húzása hogy brigdstone-ra váltott!
bridgestone verhetetlen motegiben, ha így haladnak a fejlesztéssel, akkor nagy parádék lesznek és végre megtörik a micselin uralma, jó lenne.
max a gumák miatt nem nyert, de nagyon örülök a második helyének, mintha újra kezdene úgy vigyorogni mint a régi időkben. ha hozza az eredményeket továbbra is, kíváncsi leszek, hol lesz jövőre...
rossi meg megmutatta, hogy ő is csak ember, nem isten
mondjuk arra kíváncsi lettem volna milyen reakciója lett volna, ha maxot rakta volna ki melandri helyett, vajon odament e volna hozzá is
kawasaki meg hű marad a motorja nevéhez, big bang
még hozzátenném, hogy big smoke
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #70869248 #1171 üzenetére
ha max hondáján bridgestone van, lorisnak esélye sincsen, ezt azért lássuk be.
tavaly tamada porig alázott mindenkit egy fapados v5-tel, ez megmutatja mennyire jó itt a bridgestone.
amikor majdnem bukott beszúrásnál loris, gyönyörűen látszott hogy mennyire brutálisan jó az az első gumi, ha max csinálta volna ilyet, valszeg perec lett volna a gumi miatt.
még az utolsó körökben is borzalmasan stabil volt loris első kereke, nem véletlenül mutatták sokszor a végén az első kerekét. randy közben live elemezte a tapadást és a tulajdonságait, miért alázza a micselint, profi volt nagyon!
én remélem hogy jövőre pár hondán is lesz bridgestone, kell a változatosság, meg egyre jobbak lesznek
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1173 üzenetére
Valami nagyon érdekes lehet a Bridgestone-nál, mert már az előző versenyen is néztem, hogy Loris rendre hard első gumival megy, most is, érdemes megnézni a Bővebben: link
táblát, hogy Loris, és Max is mennyire jó időket mentek végig, Max egy körben volt '49 'felett' ( 1:49.0), Loris 2×, viszont nagyon tempót ment az utolsó körökben.
Nagyon jó tempót mentek, a kettejüknél össz-vissz 3 '49-e körben a 2 jól látható hiba volt, és hogy Loris a befutó körében már leengedte a végét...
egyébként hiba nélkül nagy tempóban teljesítették a futamot.
..imádom az ilyen futamokat..lehetett volna nagyobb csata is a végén, de azért volt így is..Loris mikor bepróbálkozott a sikánnál...hüh..
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz #70869248 #1175 üzenetére
jaja, és ez még nem minden!
nekem se tűnt fel, de a futam közben mikor a randy befejezte a hard első bridgestone elemzését, a julian aszonta, hogy első edzéseken loris 11x (!!!!!!!!!!!) ment körrekord alatti időket ugyanazzal a gumival....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
Majd, ha a következő nagydíjon is ott lesz a Duco(aminek nagyon örülnék), akkor el kezdek reménykedni a Bridgestoneba.Addig ezt csak Motegi parádénak nevezem...
Rossi pajtit sajnálom, jó lett volna pont itt VB lenni.
Legalább visszaadták volna a Hondának a LS-i fricskát!
Egyébként jó volt látni, ahogy restelli magát ott a boxban, tényleg emberi volt...
Na de most inkább: grande Capirex, grande Duco!!!
Talma miatt ideges voltam, de az idióta piros zászlós szabályra talán méginkább!
Ekkora f@..ságot.. -
@rglaaf
veterán
Ez nem igaz ami mostanában talmával történik,ugy látszik most benne van egy hullám völgyben ,nagyon időszerű volna ha már ki keveredne belőle mert lassan kezd elúszni a vb cím,ha el nem ment már.És az a furcsa hogy mindig a kedvencnek mondott pályáin történik valami nah mind1 előre kell tekinteni és mostmár a lehető legjobb helyeken zárni a hátralévő futamokat, hogy megmaradjon a remény.
PSN:BiZzare_0 ️
-
Motion_Blur
félisten
Sajnos csak a 125-öt láttam. Talma hibázott, kész, ez benne van a pakliban.
Kallio és Luthi nagyon elhúzott az összetettben
MotoGP kemény lehetett Rossi tényleg g.ci volt?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1179 üzenetére
dehogy is, ezt azért annak nem hívják, elfékezte magát...előfordul.
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1182 üzenetére
hát mindenképpen olyan helyen mivel bukás lett belölle..
Szvsz elfékezte magát, és ott már sokat nem tudott tenni, csak próbált tapadáson maradni, abból is látszott, hogy szó sem volt keresztbetett motorról, nem, vagy elnézett vmit, vagy nem tudom, mert tipik olyan fékezés volt amit csak egy hajszál választ el az elcsúszó elsőkeréktől..ment ahogy tudott, és 'kiforgatta' Marco-t.
Van ez így, a probléma az hogy jövő héten futam, és Marco-nak sok minden múlhat azon hogy itt a Honda pályán nem tudott lerakni semmit.
[Szerkesztve] -
Petya25
addikt
válasz Motion_Blur #1179 üzenetére
Nem volt szerencsés ez a hétvége, Talma és Rossi is bukott.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1188 üzenetére
Ezt értem, Max is elég gyengusz.
oké hogy senki sem erős pillanatnyilag Rossi mellett, de
1: a HRC-t ez nem érdekli, ők riválist akarnak Rossi-nak, nem 100<pontos különbséget, és Honda gyártók versenyén a 2. helyet.
2: Max még nem nyert idén, ez nagyon régen nem fordult elő.
3. Nem szeretik igazán.
Én élek-halok Max-ért, és megértem hogy egy motor fejlesztése nem fél év, márpedig ő a sérülése miatt kimaradt a téli tesztelés-fejlesztés alatt.
Tudom azt is hogy Rossi-t az egyre jobb Yamaha-val nem lehet jelenleg megszorítani, ahol sikerült az 2 esőverseny volt, és egy Laguna Seca, mármint ahol célbaért.
Kívánom hogy Max-nak legyen még egy HRC-s éve, Kanemoto-val, ha akkor sem sikerül, azzal elmondható hogy megpróbálta teljes erővel.
Mert most azért, ahogy ismerem, nyomasztja az hogy egész királykategóriás pályafutása alatt erre a pozicióra fájt a foga igazán.
De ez a HRC-t valszeg nem érdekli, Barros-t odahozták Hayden mellé, mert Barros képes volt megszorítani Rossi-t, Barros nem vált be, Barros megy, hozták Biaggi-t akit bár nem szeretnek, de letettek mellé mindent, Doohan ment..
Max nem vált be, Max-nak menni kellene, oké hogy jobban bevált mint anno Barros, de ez kevés, ha a Telefonica kivonul, akkor vagy Marco, vagy Pedrosa, esetleg Giber' jön sztem.
Az hogy Hayden valszeg marad, még súlyosbítja a helyzetet.
MAx nem megy a Duc.-hoz, Honda-n akar maradni, és ez lehetséges is neki, szvsz akármelyik Honda csapat fogadná. -
Integra
titán
válasz #70869248 #1189 üzenetére
az a legnagyobb baj, hogy egyikőjük sem konstans, mindenkinek van egy fellángolása.
talán pont max az aki képes még valamennyire konstans menni, csak az egész féléves szívása miatt ezt nem tudom biztosra mondani.
ha továbbra is így teljesít, akkor igazam lesz vele kapcsolatban...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1189 üzenetére
Értem amit mondasz.
De a HRC-nek az a legrosszabb, ha nekiállnak kapkodni.
Pl. ahogy mostanában teszik..
Bizonytalanságban hagyják a legjobb versenyzőiket, miközben bérelt helye van egy elkényeztetett szépfiúnak.
Kellene egy kis folyamatosság is, nem?És valjuk be a fejlesztések sem válnak be igazán.
Idén már többször is átdolgozták az RCV211-et, de jóformán nincs is látszata.A különbségek megmaradtak.
Hondás fejjel bele sem mernék gondolni: mi van akkor, ha a Duco tényleg magára talál?
Az a baj, hogy 2 éve nagyon pökhendiek voltak a srácok.
Elengedték Rossit és brigádját, hogy majd úgyis megoldjuk.De ez hatalmas blama volt...
Most pedig már úgy látom, erőlködnek.
Nem lett volna egyszerűbb a sok vezércsere/villámproject helyett egy kicsit zsebbe nyúlni?
Jövőre meg mit akarnak?
Külön Pedrosa méreteire csinálnak egy mocit.
Meredek...
Ki tudja mire képes az a srác egy ilyen dögön?A két magnéziumkerék nehezebbnála.
Lehet , hogy hülyén látom, de én leigazoltam volna Hopkinst Biaggi mellé és Barrosnak meg Marconak biztosítanék full támogatást, azt csá. -
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1192 üzenetére
Minőségre nem a legjobb, de...
Bővebben: link
Bővebben: link -
Motion_Blur
félisten
válasz Black&White #1193 üzenetére
Úristen Azért thx.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Black&White
addikt
válasz Motion_Blur #1194 üzenetére
Lüthi, ha esik, akkor nagyot esik...
-
Integra
titán
válasz Black&White #1195 üzenetére
ráadásul pedrosa felépítésű gyerek, vagyis ha nagyot esik, akkor ott nagy reccs is lehet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
@rglaaf
veterán
válasz Black&White #1193 üzenetére
Akárhányszor megnézve ez nagyon brutális jelenet,ha nem esik el talma hamarabb,még lehet hogy ő is kapott volna ebből
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
na erre kíváncsi leszek!
MotoGP Notes: Chris Vermeulen Gets The Call?
by julian ryder
Tuesday, September 20, 2005
Honda rider Marco Melandri is definitely out of Malaysia with 30 stitches in his heel. The good news is that he should be back for Qatar.
Troy Bayliss' arm injury sounds unusually bad with a total of twenty screws used to repair it. Will Troy ride again this year?
Usually reliable sources say that Chris Vermeulen will ride
Bayliss's Camel Honda for the last three rounds of the MotoGP season (the World Superbike seaosn will have ended then).
The young Aussie would therefore start at his home track in Phillip Island, go to Turkey where no-one has raced before and finish at Valencia—where he has raced on Superbikes.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
shane bryne ül majd béjlisz bringáján
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Team Roberts To Run Honda Engines In 06'?
HRC and Proton in the mix?
by toby hirst
Monday, September 19, 2005
It seems to have gone unnoticed amongst the flood of incidents and other main news from the Japanese Grand Prix, but, there could be a ninth HRC V5 engine on the grid for 2006.
During an interview yesterday, broadcast on the live Eurosport feed in the UK, Grand Prix legend, Kenny Roberts, stated that he is talking to Honda about an engine supply contract for 2006.
''King Kenny'' did not go into any great detail regarding the Japan/UK link-up, but the comments were made nonetheless.
Honda currently run seven machines, and supply Team Moriwaki with engines for their ''Dreamfighter'' project.
Team Roberts/Proton split with Austrian engine supplier KTM several weeks ago, acrimoniously so, leaving rider Shane Byrne without a ride, and the team look likely to miss the Grand Prix events in Malaysia, Qatar, Australia and Turkey.
At present, the team are expected to return for the final race of the year, round 17 of the 2005 MotoGP season, at Valencia.
Shane Byrne has been confirmed as a replacement for Troy Bayliss on the second Camel Honda machine for the races at Sepang and Doha.
First practice for the Marlboro Malaysian Motorcycle Grand Prix gets underway this Friday.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...