Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomcat13
senior tag
Hajrá Talma!
'' Meghalni lehet, de elfáradni sohasem''
-
neduddki
nagyúr
HI!
Urak ert vki az sbk-hoz???
MI torpent Hagaval??? oek hogy kedvenc versenye, de a budos eletbe lehetne kedvenc a a motor szar vona???
csak nem kis know-how vonult at a Rossi technikabol es tapasztalatbol a r1-be??? /tueom tudom tejjesn mas vilag az egesz ezert abszurd, de az elmut 5 /de inkabb sok ev/ nem a yamaha josagarol szolt.../ amugy meg leeht hogy most megy a szeker a moto gp-ben igy lehet egy kis pzit tolni mashova is???
jaratosak mesejjetek:- ))) koszi
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Integra
titán
válasz neduddki #853 üzenetére
nagyon megtáltosodott az biztos, csak az összefoglalót láttam sajnos, mert ugye természetesen nem közvetítették élőben, helyette vol atlétika selejtező....
ez van, franciáké már az eurosport..
borzalmasan nagy futam lehetett mindkettő az összefoglaló alapján
ja, asszem haga csapata gyári támogatású mint a suzukié is
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz neduddki #853 üzenetére
hát Haga nagy kaliber, én kinézem belőle hogy a 'kedvenc' pályáján kimotorozza azt a plusszt...
éppen ráfért már egy kis siker, mert kezdett szürkülni/eltünni.
..egyébként elképzelhetőnek tartom hogy csoportosítottak át pénzeket, mivel az induló fejlesztést kivéve a MotoGp-ben Rossi sztem felülmúlta a várakozásokat, már a tavalyi évben is, idén pedig hát már zsebben van a VB cím.
Ettől még zajlanak fejlesztések a MotoGp-ben, csak talán kigondoltabban, és nem több szálon mint amikor futni kell a sikerek után...kb. ahogy most lehet a HRC-nél.
Elképzelhető, hogy a Yamaha erősödni kíván, és lovagolni a Rossi hullámot az eladásokban, és hát a MotoGp az nem szériajárgány.
Sok oka lehet, ha pumpál pénzt a Yamaha, azt szvsz jól teszi.
Még mindig jobb mint a Suzuki, aki miután megnyert egy VB-t, egyszerűen eltünt.
p. K. Schwantz, vagy pl. K. Roberts..
[Szerkesztve] -
neduddki
nagyúr
HI!
meg amotorsport weekend is arrolszolt elsosorban:- )))
en nagon elvesztem az osszefoglalot vot abban minden...
amgy mind kettotokkel egyet ertek ijjesmit okumlaltma ki en is, de aszttem vhol mar pezzegetik az inrokok hogy mi a hejjzet... met band hecs oke kedvenc, de emlkezzun brno-ra...
amugy ez az olasz csapat a byrd utoda vagy egy masik??? amugy ahogy nezem nagyon orulnek neki tehat az lehet... megtanatam az:- ))) Bővebben: link
Abe-n gondolkodom, mert ugye a franciak nagyon erosaek voltak mindig is yamahaban, meg aszt olvastam hogy evee elejen nem felgyari tamogatassal szerzodott a franciakhoz??? eszt bezzeg ne mtanalom...:- (((
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Black&White
addikt
Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz Black&White #858 üzenetére
hűha v3????
akkor nem véletlenül nyúzza már a honda is a sajátját
ja, és jó ronda!
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Black&White #858 üzenetére
HI!
Rosszi es csapatat a BMW-hez !!!!:- )))
Surgosen!!!
Lealabab ott is latnanka fejlodest:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Black&White
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #861 üzenetére
az öreg Roberts esküszik rá
mert őt azzal verték le régen, akkor tutter az a best.
Minden tiszteletem az övé, de a KR3-a nem igazán jött be.. -
Integra
titán
válasz Black&White #861 üzenetére
szerintem volt is nekik már v6, de úgy tűnik azt kukába dobták és ehelyett lett a v3
de ez az én feltételezésem, lehet hogy a v6 is fut még
minden esetre én pislogtam hogy v3-at tesztelnek.
amúgy az alacsony lökettérfogat miatt lehet benne potenciál, kisebb és rövidebb löketű lehet a motor, vagyis jobban fog pörögni nagyobb teljesítménnyel. meg nagyon parányi és kompakt lehet.
valami oka kell legyen hogy a honda ennyire leakarta csökkenteni a motortérfogatot
pedrosa meg vasággyal is csak 40kg, úgyhog kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
ha jol remmlik akkor ugy 170-220 ccm koz optimalis egy henger ijjen kategoriban versenyzesre ... /4 utem nagy fordszam benzin etc.../
udv
n3eduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
Hi!
Honda minidg is a forszamot hajkuraszta gondolj csak a 4 hengerres 50cc-re meg az ovaldugos 8 szelepesre ... az a 750-es endurance volt vagy a 1000-es??? ez mmost jo kerdes:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #866 üzenetére
HI!
az ovaldugos az 750-es volt...
de mintha a az az 50ccm-esbol lett volna v8-as???
Hondafanok elokerulni infokat sozlg'ltatni....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #864 üzenetére
ez igaz, bár állat volt mindegyik.
amin behaltunk a röhögéstöl az még Max 4ütemű Marlboro Yamaha-ja volt, mi gázelvételnél ilyen elnyújtott hörgő fingó hangot hallatott
lehaltunk, minden más motor tök szépen 'csendben' fordult el a célegyenes végi jobbosba, Max, meg Checa meg HáBBBrrrrrrrrrrrrr -
Black&White
addikt
Szerintem önmagában ezzel a V5-el nincs baj, rettentő erős, nyomatékos.
Manapság csak arról hallani, hogy a Honda új vázat, új hátsó felfüggesztést tervez.
Lehet, bizonyos átalakításokkal megtartják a 800-ban is.Nem tudom.
Szó volt itt az idális térfogatról is egy henger esetében.Mindennek van előnye és hátránya.
A Ducati sem véletlenül váltott a 4 hengerre, pedig mindenki valaki extrémebb megoldásra számított szerintem.
A 3 henger nagy előnye még a kifinomult járás/egyenletes teljesítmény leadás, ami biztos sokat segít a vázspecialistáknak is, de eddig még nem láttam olyan megvalósult verziót, ami nem szenvedett egy jó adag lóerőhiányban.
Vagy itt van nekünk csehek 6 hengeresre is, de szerintem de ez sem lesz több egy egzotikumnál.
Pedrosaról meg annyit, hogy szerintem csak egy elkeseredett puffogtatás a Honda részéről.Én szkeptikus vagyok az ő szereplésével kapcsolatban.Valahogy nem látom benne azt, amivel Rossihoz hasonlítják.Emellett a 40 kilója is aggaszt.Most csak idegesít...
Inkább hozzák oda Hopkinst.Nekem nagyon szimpatikus az, amit a Suzukinál csinál. -
Black&White
addikt
válasz neduddki #867 üzenetére
Az az ováldugós az tényleg egy kuriózum volt a maga idejében...
100000 DM volt az adatai alatt...
Akkor el se hittem, hogy van ennyiért motor!
Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen.Esküszöm, mint a mai MotoGP motorok! -
Integra
titán
válasz Black&White #869 üzenetére
jaja hopper jöhetne szerintem is
az a baaaaj, hogy hiába a legjobb a honda továbbra is, két keréken messze többet számít már a pilóta mint bárhol máshol és rossi egyenlőre verhetetlen. és bizony burdzsi bával jól megpiszkálták a yamahát, ez is tény. és így már ők a jobbak.
na de ki tudná megfogni rossit?
körülnézek és nem látok senkit...
nicky? nem elég konstans
mladin? ő viszont nem hagyná ott a suzukit meg a ama sbk-t..
pedrosa? esőben egyáltalán nem remekel sajnos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Black&White #871 üzenetére
legyünk realisták, a kawa sehol sincsen
ahogy a suzuki meg a duki sem...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #871 üzenetére
az vmi kipuff/motorfék fejlesztés volt, azért használták, mert nem volt kezelhető visszaváltásoknál, ezáltal persze nem volt elég hatékony.
Azóta fejre állt a világ.
Pedrosa-val kapcsolatban én is kételkedő vagyok, Rossi mindehol jó, Pedrosa esőben bőven verhető, én nem gondolom hogy meg tudja verni Rossi-t, sőt. -
motoGP
csendes tag
válasz neduddki #867 üzenetére
Áhoj !
Már majdem elfeljtettem, NS 750 azt híszem így hívták, - Áttya Úr Isten, az mekorra motor volt, emlékszem mindenkinek a ''földön koppant az álla'' amikor meglátták a hengerfejet meg a dugattyúkat. Úgy készült, hogy gyakorlatilag volt egy V8 4valve blokk, összenyitották (átvágták) a hengereket és lett belöle egy V4 8szelepes !!! lol Nem semmi volt, azt mutogatni kéne.
Tudnak ezek a kis rízsevők !
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Black&White
addikt
NR 750.
Idén is kiállították a L. Seca-ban.
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz Black&White #877 üzenetére
kár hogy előlről nincsen kép
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #877 üzenetére
Köszi, sirály link !
''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
motoGP
csendes tag
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Úff, erre nem emlékeztem, hát gondolom nem ezt emelték ki Nagy betűvel !
Valszeg ilyen apróságok miatt nem lett folytatás.
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Black&White
addikt
válasz Topiccsendőr #880 üzenetére
Nem az a lényeg!
Az egy tecnikai demonstráció volt a japánoltól, hogy ''ilyet is tudunk''!
Abban az időben nem sok mocinak volt 8 szelep hengerenként, nem voltak magnézium kerekei és nem lógtak rajtuk karbon alkatrészek.Ezenkívül a fordított teló sem volt elterjedt, a motor meg ugye önmagában elég érdekes konstrukció volt.
És a 120, az 130 LE volt, nem?
Szóljatok, ha hülyeségeket beszélek! -
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #882 üzenetére
Persze, elsősorban arra készült, hogy demonstrálják a technikai tudásukat erő fölényüket a kunkurenciának és a piacnak. Olyasmi mint az autóknál a
''Concept Car''
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Black&White
addikt
Itt egy videó, a sachsenring-i futam befutója után történtekől...
Bővebben: link
Akinek nem tűnne fel a dolog lényege, csak figyelje jól Sete-t, ahogy elhalad Rossiék mellett! -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #884 üzenetére
nincs ott semmi.
megnéztem videóo, elég nagy képernyőn.
Sete úgy tartja a kezét mikor magyarázol vkinek és a hüvelykujjad összeér a többi ujjaddal, mintha egy láthatatlan labdaszerűséget tartanál.
Itt vagy a nézőknek, vagy Rossi-nak magyarázott, de nem volt ebben sem mutogatás, sem ökölrázás.
mint amikor azt magyarázod magadnak:
-nézd bázze, már megint összejött neki..
Egyébként sem feltételezek bármilyen genyóságot Giber'-ről, szvsz ha másban nem akkor ebben feltétlen korrektebb/frankóbb Rossi-nál (szvsz Giber' méltó a Spanyol nemesi címéhez, ennek megfelelően motorozik is).
viszont szvsz a pályán Vale' Rossi nem 'maki' vagy 'pumukli'
Vale' Rossi nagyon is kemény, és kőkemény eszközökkel dolgozik az eredményein, és a népszerűségén.
Eleinte a srác csupa poén volt, és nagyon brahis előzései voltak a 125ccm-ben, 250 már kidolgozottabb volt, főleg a második év, és ott már Doohan mutatta az utat.
Az mellett még kijönnek a vagányságok, mint amikor Suzuka-ban a cél utáni jobbos bemeneténél befuckolt Max-nak az előző körös könyöklés miatt.
De alapvetően már elég fárasztó lehet neki, meg unalmas is, ezért gondolom, hogy ha a következő évben sem történik semmi az uradalmában, akkor elmegy az F1-be. -
Integra
titán
válasz Black&White #884 üzenetére
biztos hogy jó a link?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Black&White #882 üzenetére
Európai változatban (gondolom a német piacot értették ezen) 100LE/14 000.
Sima változat pedig 125LE/14 000, 70Nm/11 500.
Ráadásul az ugyanabban az évben kijött 900 RR 20 kilóval volt könnyebb nála(129LE). És mennyivel olcsóbb... Persze a technikai demonstráció az oké, de ez eredetileg 500 cm3-nek szánták a kétüteműek ellen 77'ben, ami már akkor sem jött be. Szóval ezen az elven egy gőzmozdonyt is megnitrózhattak volna, ha ennyi a pénzük.
Ettől függetlenül, nekem az NR 750 A MOTOR.
Innen számítom a kipufogót az ülés alá húzás kezdetét.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neduddki
nagyúr
HI!
Örömmel látom hogy sokan emlékeznek:- )))
Akkor már csak azt a v4 és v8-ast kellen megfejteni...:- )))
üdv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
@rglaaf
veterán
Na mivan már talma is rákapott a f1-re mostanában megy angliába körözni kicsit az RBR autóval
PSN:BiZzare_0 ️
-
Integra
titán
ezt most találtam:
''Állítólag a Honda hamarosan (gondolom Brúnóban a versenyen, de inkább a verseny utáni teszten, meer az szok ottan lenni) jelentkezik valami rossziverő eRCéVével. Kíváncsi vagyok.
Aszongyák, hogy Rosszi jövőre egyszemélyes csapat lesz a Jámákánál (mint a Nastro Azzurro Honda volt 2000-ben), és az Alice lesz a főszponzor. Ha ez így lesz, akkor ugrott egy fullgyári Jámáká a mezőnyből, gombolom én.
Amúgy mindkettő kábé egyhetes hír, vagy még töb''
gondolom ez a verőgép lenne a v3. meglássuk...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #870 üzenetére
Üdv B & W !
Idéznélek :
''Amit tudok, hogy V8-asa a Moto Guzzinak volt nagyon rég 500-ban.Megvan a hangja egy felvételen''.
LOL! Meghallgatnám szívesen, ha megoldható !
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Black&White
addikt
Parancsolj!
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz Black&White #895 üzenetére
csak lesz egy szép dizájnú yamaha akkor végre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
motoGP
csendes tag
válasz Black&White #896 üzenetére
wow !
Brutális, mint 1 V8-as verda !
thaks''Haragban a Világgal'' /Mobile-Barton 2500+/NF7-S v2.0/ThermalRight SP-97/Kingston 2*1Gb/X850XT/Chieftech 400W
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- ASUS ROG Ally
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...