- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- EAFC 24
- GTA VI
- Alkoholista nevelde
- Nintendo Switch
- PlayStation 5
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
-
Styfler
csendes tag
Na Rossi lenyomja Gibernaut?
Le ám!! -
Styfler
csendes tag
Igen!!!
Rossi megintcsak nyert!Ahogy lenni szokott! -
prmcsk
addikt
Ezt a taktikát, Rossi, szerintem direkt csinálja. Agyilag tönkretenni és demoralizálni, Gibernau-t, ez a cél.
'' Tudatosítja '' vele, hogy néha lehet gyorsabb nála, de csak akkor, ha ő is akarja.
Leghátulról indítanám, így legalább látványosabb lenne, a verseny."Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
RIV
tag
1. Luthi 144
2. Kallio 136
3. Talmácsi 120
4. Simoncelli 117
5. Pasini 100
6. Lai 98
7. Simon 97A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
-
Motion_Blur
félisten
Pasini most vesztette el a vb-t, Szeritnem Luthi a legnagyobb esélyes, nagyon tud az a gyerek. Kallio elég egyenletes teljesítményt nyújt, még bajnok lehet.
Talma sajnos kezd távolodni az vb címtőlStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
MotoGP:
Gibernau-t sajnálom nagyon, Rossi teljesen demoralizálja az ellenfeleket, bár nem tudom Biaggival tudott-e volna mit kezdeni, ha mondjuk a 2. sorból indul.
Nekem Biaggi teljesítménye tetszett a legjobban RESPECTStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
@rglaaf
veterán
válasz Motion_Blur #1051 üzenetére
má megint mi van ez nem hiszem el érdekes kallio motorjával soha sincs semmi,motor hiba miatt soha nem volt rossz versenye csak ha ő hibázott, menjen is a 250-be jobb lessz ott neki még ha nem is lessz az elején ütőképes mocija
rossi meg sztem már csak szivat mindenkit az meg menjen a blatához bár még lehet avval is nyerne pár futam utánPSN:BiZzare_0 ️
-
Tomcat13
senior tag
azért Talmának ez nem lehetett könnyű, pont itt ahol igen sokan buzdították....pech
'' Meghalni lehet, de elfáradni sohasem''
-
-
Integra
titán
na, eltelt a nap, kiőrjöngtem magam talmán meg bajadzsin.....
hihetetlen hogy neki szinte mindig szar valami a motorján...
érdekes, de kalliónak valmaiért mindig a legjobb 3 között van a gépe
első kör végén tudtam, hogy elbaszódott a motor 24 pont, bazz, luthinak buknia kellene egyet meg kalliónak is kb..
pedrosa mint atom ment megint, jövőre repsol hondán lesz nicky mellett!
gp
rossit egyszerűen senki nem tudja elverni, hihetetlen
seteért a szívem megszakadt, ennyire pengeélen táncolni a benyával.....
aki miatt a hajam téptem, az max.
hogy a pékben lehet az hogy átszenvedi az egész hétvégét, majd a futam felétől mint akinek atomot dugtak a seggébe úgy megindul....
miért nem lehet ezt az első kanyartól fogva így csinálni??????
látszott hogy örült mint majom a farkának, hát én még hogy örültem volna, ha rossival püfölték volna egymást az első helyért...
randy a futam után elkapta egy kérdésre maxot: ''hey max, got a question: where have you been the whole weekend?''
hihetetlen ez a faszi, és második rossi mögött a vébén......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Petya25
addikt
Talma megint a rosszabb motort kapta, ez már nem lehet véletlen.
Rossi megint leoktatta a mezőnyt, Sete suta (azt a kétdeci benyát betölthették volna még), Max megint a régi formályát hozta.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1064 üzenetére
rengeteg Magyar volt kint...és nem csak a jó fejek
azért az egy évben sem fordult elő, hogy beleessenek a sátrunkba...olyan ordenáré részeg-bunkó banda....ezt inkább nem is folytatom.
Talma-t nagyon sajnáltuk, ő nyerni jött ide, de Brno soha nem akar neki összejönni, tavaly is elesett pedig pole lett volna vérem rá.
Sete-t piszkosul sajnáltuk/tam, ott robbant le a motorja/bármilye elöttünk....egyszerűen nincs mit mondani.
Rossi jó volt, nem hiszem hogy fullos jó lett volna a gépe, mert akkor el tudtak volna szakadni Barros-Capirossi-Hayden-től, Max meg bázzzzzeeee....
Én csak nyomtam a dudát...úgy jött fel mint atom, egyszerűen megette a távolságot ami az élmezőny és közte kialakult az első két körben, Checa-t ahogy megelőzte...
Egy jó darabig nem tudtam hogy minek örül ennyire, mert csak azt láttuk, hogy egy körben elment Hayden-nek és Barros-nak, és aztán Barros a domb végi féktávban visszajött, csak mikor bemondták akkor esett le, hogy akkor megvolt Barros is, és Giber kieséséel ( ) dobogós lett..
(full megérdemelten, bárki bármit mondhat, úgy ment mint a szél,....viszont az új fejlesztések, ha egyáltalán ténylegesen bevetették, nem voltak túl meggyőzőek..) -
Integra
titán
-
busman
addikt
A hétvégén egyébként Biaggi volt a legjobb formában,le a kalappal...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1073 üzenetére
szarul ment időmérőn mint mindig.
szenvedett ezen a hétvégén is folyamatosan, semmi sem működik rendesen
azt reméli, hogy az új motor meghozza a várt változásokat
két hét múlva kiderül...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
az a baj hogy a hrc-vel nem egyszerű zöld ágra vergődni
én nem is értem néha a dolgaikat, valahol megértem rossit is hogy váltott
igaz neki a kihívás is benne volt, na meg hogy 10 milkót kap, a hrc meg nem akart ennyit fizetni neki.
mi lesz a következő? a honda visszacsábítja 20 millával? vagy 30 millával? szerinted ez normális? szerintem nem. valahol megkéne szabni a határt.
egyébként én nem bánom hogy elment rossi
most aztán újra dolgozhatnak gőzerővel a fejlesztők és mérnökök, rossi nem tett jót a fejlődésnek biztonyos szempontból. ha most is hondán lenne, valszeg 10-15 másodpercekkel nyerne mindent, viszont ennek a negatív velejárója, hogy nincsen fejlődés, mert így is simán nyernek.
nekem a honda az első, most majd összekaphatják magukat és megmutathatják, hogy ha ember nem, akkor majd a gép legyőzi
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Kronen Zeitung: Talmácsi szupersztár
2005.08.28. 12:47
A Kronen Zeitung szerint Talmácsi Gábor igazi szupersztár. Az osztrák napilap komoly tudósításban számolt be a gyorsaságimotoros-világbajnokság 11., csehországi futamáról, s ebben részletesen foglalkozott a magyar versenyzővel.
''Talmácsi igazi superman, óriási tehetség, nem véletlen, hogy miatta 15-20 ezer magyar drukker utazott el a brnói versenyre.'' A cikkhez fotót is mellékelt az újság, s azon a 125-esek között induló magyar KTM-es pilóta látható. A lapnak igaza volt: valóban nagyon sokan jöttek el Magyarországról az Automotordromo Brno pályára. Piros-fehér-zöld zászlók, ''Talma'' feliratok szinte mindenütt. És - ''Győzünk!'' - mondta mindenki....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Valentino Rossi has won the Gauloises G.P Ceske Republiky after a thrilling final six laps at Brno, beating Ducati's Loris Capirossi by 1.837 seconds.
Rossi and Gibernau battled for the lead for the entire race distance, Sete having Rossi up his exhaust inside the final two laps after the Spaniard had managed to pull a ten bike length advantage over the Italian on lap 19.
However, Gibernau cruelly ran out of fuel (or so it appears as of now) on the final lap while trying to catch Rossi and pass the factory Yamaha rider for the win; no luck this season for the Catalan.
Max Biaggi woke up with eleven laps remaining after a poor run in practice, and the Roman carved through the field for a rostrum, Max just 3.444 seconds back of Rossi at the finish.
Biaggi is now in second place in the riders world championship, almost unbelievable after a season of struggle for ''The Emperor'' on the works V5 Honda.
Nick Hayden faded with seven laps remaining, Melandri couldn't keep the pace and Barros -- although charging from nine laps out -- couldn't make any inroads into the leaders on the Camel sponsored machine.
Loris Capirossi turned some stunning lap times inside the final six circulations and finished second to the ''Doctor'' after despatching Barros and Hayden en-route (and with Sete retiring).
Rossi has now surpassed Mike Hailwood in terms of Grand Prix race victories -- Valentino now having 77 victories to Hailwood's 76 -- and Rossi is on course to wrap up the title in three weeks time at Motegi.
After today's victory, Rossi has now notched nine race wins from eleven starts this season and further modern day records could fall if the racing legend keeps on the winning mark.
Mick Doohan's record of 12 race victories in a single season (1997) could be history should Rossi continue in his current rich vein of form. There are still six race meetings left on the 2005 MotoGP calendar.
The Japanese Grand Prix takes place on September 18th at Motegi, and that follows a two day multi-team test at Brno, starting tomorrow (Monday).
Max Biaggi and Sete Gibernau will test the new 2006 Honda V5 specifications this week and both Yamaha and Ducati have upgraded machine parts to put through their paces before the series moves to yet another continent for round 12.
Can Bridgestone take a home victory in Japan?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1065 üzenetére
most olvasom, azért fogyott ki a benya, mert valami gebasz volt az üzemanyag befecskendező környéknén...
hihetetlen, még egyetlen ilyen hiba sem volt az rcv-vel soha...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1083 üzenetére
jaja, ez pedig azt jelenti, hogy ugyan egyikőjük sem lesz repsolos jövőre, de ők is megkapják a full hrc gépet
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1083 üzenetére
egyébként rossi még nem lenne baj hogy elment, burgess az aki nagyon hiányzik...
ha ő átmenne a dukihoz, rossi maradna, valszeg rossi akár nem lenne vb...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #1051 üzenetére
Kuplung csak elindulásnál kell, meg visszaváltásnál, de nem tudom, hogy kétütemben használják-e a motorféket, mert csak megragad tőle. Úgyhogy nem hinném, hogy kamu.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #1064 üzenetére
Szvsz Bajadzs kicsit fellazult...
Ara már rég rájött hogy kis UFÓtól
az isten sem veszi el a VB címet, de ahogy
a példa mutatja egy fumgyőzelmet sem
Ha így folytatja simán megcsiheti a dobogót...
Kis Rossi megint mekkora volt, cimborám mondta
meg a tutit: megint kipszihózta Gibbert... aki a végén
csúnyán is járt, de én valahogy nem tudtam igazán sajnálni
Azért azt remélem hogy jövőri a kis Dani hoz egy kis vérfrissítést
a GP1-be, és láthatunk majd szép kis csatákat-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
Sete Gibernau's frustrating 2005 season continued at the circuit of Brno on Sunday. In a campaign blighted by bad luck and falls, it was a mechanical problem that did for the Spaniard in the Czech Republic, just metres from the chequered flag.
Despite experiencing several problems with his bike throughout the race, the Movistar Honda rider put in an excellent display at the Gauloises Czech Republic GP. Starting from pole, his third of the season, he was able to approach the race with the confidence he needed given as many believed the race would have to act as a turning point in his season.
After getting away well he staged an intense and extensive battle with Rossi, with the pair fighting for first place until the final lap. Then the Italian made a break and got away from his arch-rival. It appeared that Gibernau would come home to claim a well-deserved second place, but just three corners from the end a fault with the bike's electronic fuel control system forced him to retire.
It means Sete will now have to wait until Japan for the opportunity to clinch his first win of the season, but the Spaniard was understandably annoyed that another good performance had gone unrewarded and wanted answers to the problems he has been experiencing.
''It was another negative day after a weekend in which we have done a great job during qualifying,'' he stated.This morning we had a good rhythm in the warm up with some low 1'58s, a pace I knew would allow me to fight for the win''.
''In the race I wasn't able to set the same pace and that was the main problem. In the first three laps I first noticed the problem that eventually prevented me from finishing the race, which topped it off''.
''I'm really disappointed because once again I gave it everything I had and it's a shame to end the race in this way. Hardly ever have I been as frustrated as this before. We did exactly the job we had to and so I would like someone to come and explain to me why we couldn't find the rhythm we wanted, I would like to know why.''
''I don't know what is going on this year. It's clear I'm lapping better than ever, mentally I'm strong and I need to know what is going wrong. These problems have happened on various occasions now but they just don't make sense.''...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
busman
addikt
Szerintem ''a kis ufó''ból megint csak ennyi fognak látni:
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #1087 üzenetére
Szvsz nem volt itt 'pszihózás', problémák voltak/lesznek, hibák voltak/lesznek.
Egyszerűen Rossi ennyire jó motoros.
Gibernau-t én nagyon becsülöm, nagyon sajnáltam hogy kiesett, mert azt egy motoros sem érdemli, aki mást gondol az vastagon rosszul gondolja ezt a sportot.
Kiesni lehet azért mert túl gyorsan akar menni, ez is becsülhető nyugodtan, kiesni lehet azért is mert besz@rt a technika, ez nagyon sajnálatos, és lehet azért mert kilökik, ehez nincs is mit hozzátenni.
Abból nem kell érvet faragni hogy nem tudott vigyázni a technikára Giber' mert az régen rossz, ha egy motor 22kör után nem tud ezen a pályán 2perc közelében menni baj nélkül.
Nem hibázott Giber' szal nem volt 'ki' idegileg, az ég világon semmi baja nem volt, tépte a gázt ahogy tudta.
Szvsz kár ebbe belemagyarázni mindenfélét, Biaggi-t azt tudta kiidegelni Rossi, mert Max olyan, (ahogy a nagybátyja is ) Giber' nem fog összeverekedni Rossi-val, az nem az ő stilusa.
Sete piszok jó pilóta, egyszerűen mélyrepül amióta lecseszte Rossi az ívről...mindenféle értelemben.
Én mindenkinek nyomtam a dudát, csak volt akinek minden körben.
Megnéztem most felvételről, jó verseny volt. -
Black&White
addikt
Eszméletlen hétvége volt....
-
@rglaaf
veterán
Most már csak azt nem értem hogy a szerelők hogy tudták ugy beállitani talma motorját hogy mint mondotta a talma a végén már szinte csak a vászon maradt a gumikból +kuplung tönkre ment, mind1 mostmár innettől nem szabad ekkorát hibázni mert igy nem lesz vb cím mert aluthiék elhuznak teljesen még az a ''szerencse'' hogy pasini folyamatosan hibázik mert még talma 3.sem lenne
PSN:BiZzare_0 ️
-
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1067 üzenetére
Melyik kempingbe voltatok?
Mi az autópálya mellett jobbra.
Egyébként szombat éjjel fellőttek egy jelzőrakétát a fritzek és kb 25-30 méterre tőlünk csapódott be a sátrak közé...
Na az se hiányzott volna.
No de mindegy, nekem évről-évre jobban tetszik ez a dolog, idén is nagyon komoly dolgokat láttunk, főleg éjjelente.Szerencsére egyik haverom ilyenkor hivatásnak érzi a forgatást, úgyhogy ezek meg is vannak kamerán...
Talma esete nagyon lehangolt, az időmérő alapján nagy dolgokra számítottunk, de hamar ki kellett hogy józanodjunk.Elmondhatom nem nagyon sikerült.
Én a 250 nagy részét átaludtam(csak az eleje-vége volt meg), egyszerűen túl sok bódító hatású szer dolgozott bennem a hétvégén...(Krusovice,Gambrinus rulz).
A MotoGP-re természetesen már toppon voltam, nagyon jó kis meccs volt az elején, de a 2 Kawa,2 Suzuki+Tamada,Bayliss 6-os is nagyon nagyot mutatott hátrébb!
Biaggi tényleg feljött, mint a talajvíz , de én Rossit figyeltem inkább és Capirexet, aki a márka-kedvencemen ült.Nagyon örültem a helyezésüknek.Csak úgy megjegyzésként elmondom, hogy a G-ben mindig hatalmas Biaggi tábor van és ezt Max is nagyon jól tudja.Minden évben megáll itt füstölni, majd kerekezni!
Igaz ez a dolog tavaly kicsit balul sült el, ugyanis a hozzá berohanó tifosikat a cseh lovasrendőrök gumibottal!!! szétkergették...
A másik nagy fleó a Kawa-k hangja volt, valami iszonyat kemény hangja van a Big-Bang blokknak!Egyedül a Pramac Duco tudott vele versenyezni...
De messze van 2006 aug.... -
#70869248
törölt tag
válasz Black&White #1094 üzenetére
Zebetyin felett, igazából Zebtyin és a pálya között, kb. 10-15perc laza erdei sétára a D szektoros belyárattól.
A legjobb hely lenne, mert 10 perc és lent vagy a faluban a boltba.
Csak a sok tahó az nem hiányzott, nem is akarom leírni újra, linkelem a hsz-t:
Bővebben: link
és most ne hidd azt hogy sznobkodtam, igaz a rendesen gyalázós korszakomnak már vége, de szívtam/fújtam/ittam/vertem/vertek, nem vagyok finnyás, bírok tolerálni is, de még most is felmegy bennem a pumpa ha ezekre az arcokra gondolok, őssötét, aki mindenhez ért, és mindent sokkal jobban tud, igazából a fene érti mitől nem lett belőlle 'minden' (motorversenyző/boxoló/politikus..stb)
Az egész ott kezdődött hogy már szerdán ki volt építve a kemping...ilyen még nem volt, igaz nem kellett még fizetni, de ilenkor még kaszálni szoktak, és csütörtökön van a nemfizetős éjszaka, péntektől szokott ketyegni a kemping igazán.
most minden előrébb jött egy nappal, a jegyek is, csütörtökön már a T2 Brno Elit-re nem volt hely,...ált. oda szotunk venni hétvégést, azzal bejárható a 'C' kivételével az összes füves lelátó.
Most csak T2 Brno volt, ehh mindegy felmegyünk megnézzük (teszem hozzá tavalyelőtt még oda ültünk ahová akartunk, tavaly már helyszám szerint kellett), na szal leesett az állunk, mert a középső kivetítőt elvitták az újjonnan felépített T5 miatt, a T2-es Brno-ról alig lehetett látni.
Akkor elkezdtünk csavarogni körbe, időmérőt itt-ott néztük, a versenyt a 'G' szektorban a sikánnál.
Jövőre talán még megnézzük a pálya melletti kempinget, ahol gondolom ti voltatok, vagy esetleg elmegyünk a tó mellé, igazából már most is oda terveztük, csak nagyon közel van a Zebetyin-es kemping és elcsábított újra.
Maga a verseny frankón jó volt, ami nekem nagyon hiányzott az egy kivetítő, szeretem tudni hol mi történik, ilyenkor kivetítő nélkül, alig informálódsz a versenyről.
Jövőre a 'C'-be veszünk jegyet, allítom hogy az a legjobb.
Max-ot legszivesebben megráztam volna, de majd mindjárt meg is írom neki
Ducati-s cuccokat mi is kerestünk, a cimborám nagy Capirossi drukker (meg én is csípem, a Duc.-ot meg főleg), de semmi.
Tavaly még volt Ducati-s sapka poló, ing, igaz nem voltak versenyzők által nevesítve, viszont idén semmi sem volt
Viszont a Rossi drdukkereket lehet irigyelni, rengeteg cucc kapható, mindenféle. -
Black&White
addikt
válasz #70869248 #1095 üzenetére
Értem, akkor ti feljebb voltatok valamivel.
Mi minden évben ebbe a nagy kampingbe megyünk, mert itt aztán megy az ''élet'' egész nap.A bolt nem para, mert a kis úton, ami az erdőbe megy a pályához, tíz perc és egy jobbos kanyar után ott is van az InterSpar.
Ez egy erősen másnapos söfőr részére nagyon előnyös lehet!
A szomszédokkkal nem volt probléma, alattunk magyarok, mellettünk csehek, olaszok.
Igazából, ha nem magunkba voltunk, akkor utóbbi kettővel söröztünk-buliztunk.
Feljebb, az éjszaka folyamán már találkoztunk több magyarral is, de ők sem voltak rossz fejek, nem lógtak ki semmilyen értelemben a többiektől.Inkább ők, mint a beképzelt sramlizenész/talajrészeg németek.
Ami kiborít minden évben, az a tudatosan körbefosott Toi-Toi WC-k.Nálunk a közelben(30-40m) nem volt más lehetőség, így elég feldúlt voltam a tudatosan körberajzolt WC-k láttán...
A tavat azt láttuk, elég szép rész, lehet megérne egy próbát.
A külön hsz-t elolvastam, hát ez elég gáz, de ugye a nagy számok törvénye alapján ide is eljutott egy-két nagyon vidéki típus...
Velünk egy esetet kivéve nem próbálkozott senki.Az az egy még csüt. éjjel, mikor épp belaktuk a helyünket, egy kifestett német Jürgen volt.
Miután megpróbált a piánk közlébe kerülni, nagyon gyorsan meg lett neki mutatva az irány, másnap pedig már felénk se mert nézni...(kis hülye )
Ducati cuccok nem nagyon voltak, bár pár sapkát azért láttam a G szektornál, de ezeket itthon is meg lehet venni a Duco szalonokban(jó drágán sajna, akár a Repsol-GAS cuccok).Rossi-s cuccból meg hiába van kismillió, ha annak a 80% nagyon ''piacos'' kinézetű.
Mi Iidén csináltattunk pár pólót a futamra, elég jók lettek.
Sötét alapra hátul Talmacsi 14, oldalt/elől szponzorok,KTM.
~5 rugót megérte szerintem.... -
busman
addikt
Egy cimborám is kinn volt ő a''magyar''szektorban volt,de nem mesélt ilyen incidensekről.
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
busman
addikt
Na azért remélem még ilyenben is lesz részünk!
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
#70869248
törölt tag
bezony
a küzdelem a lényeg, persze a kedvenc is, de a küzdelem az igazi lényeg.
Szvsz mind a versenyért drukkolunk, ezért csinálják ezek az élversenyzők, és ezért szórakoztat minket.
ha nem szórakoztatna már, én bizony nem nézném, de szórakoztat már tizenpár éve, és remélem így is marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...