Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #1650 üzenetére
Egy 6-os csoport küzdött végig az első helyért, folyamatosan változtak a pozíciók, Talma az egyenesekben általában visszaesett (olykor 3-4 helyet is), de a szűk kanyarokban ledolgozta a hátrányát.
Kallio és Talma 3 körrel a vége előtt az élre került, de nem tudtak elszakadni, sőt Talma visszaesett Luhti mögé a 6. helyre. Az utolsó körben azonban Talma és Luthi robbantottak, Luthi az 1. helyre jött fel! Kallio bekattant= bukott.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1648 üzenetére
125ccm?
..lehetetlen
sztem vagy nézd meg ismétlésben, vagy várj egy kicsit és felkerül ide: Bővebben: link
Nagyjából összefoglalva:
nagyon nagy zúzda volt, igazi piff-puff, Talma nagyon keményen védte a pozicióját, és közben bezony ügyelt Kallio-ra is, ha csak lehetett őt nem harcolta meg, egyszer élre állt, mert talán úgy érezte hogy Kallio nem lesz képes nyerni, és akkor megpróbálta ő, hogy nyerjen, meg hogy tutter ne vigyen Luthi sok pontot.
De aztán minden minden körben változott, az irgalmatlanra pedig Kallio nem volt egyben, és elpagelt, magától.
Nem nehéz azt jósolni egy motorversenyzőnek hogy elesik, mert hisz nagyon benne van, de mégis ez választja el az igazán jókat, hogy nem esnek el, ahogy Luthi sem esett el, pedig neki is bicsaklott a motorja.
Szal én nem azt mondom most hogy Kallio nem való bajnoknak, csak azt hogy ha bajnok akar lenne akkor többet kell tenni, és azt a többet ne más adja hozzá, és nem a Talma-ra kell mutogatni, Phillip Island-on nem vállalta be, itt pedig már futott az eredmény után, de túl nagyot lépett.
Ez van, lehet mondani ezt azt, de a pályán kell maradni, és csatázni azért hogy ebben az évben ő legyen a legjobb.
Most pl. Talma-nak köszönheti hogy egyáltalán matematikai esélye van még a VB-re..
Talma is sokat esett, de jövőre már nem hiszem hogy fog, ha jó motorja lesz, neki ez az éve volt az amikor megtudta mi kell egy futamgyőzelemhez, és milyen az éllel motorozni, valamint hogy igen is oda lehet kerülni valóban a VB közelébe.
A KTM-mel történtek fényében pedig nem vagyok biztos abban hogy Talma-nak ugyanannyit kellett kockáztatni egy jó eredményhez mint Kallio-nak... -
Motion_Blur
félisten
Néztem péteken a Sport1-en Stefano-val egy reptéri riportot, és abból azt vettem le, hogy valszeg nem marad a KTM-nél Gabi, valszeg a Hondához fog menni. De marad 125-ben, vagy megy 250-be?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #1653 üzenetére
hát tod, a történtek után szivesen beintene az ember a KTM-nek, de a technikai háttér mindenekelőtt ebben a sportban.
Ha a KTM alá akar írni, akkor szvsz Stefano csak akkor tárgyal más csapattal ha megfelelő mérnök, háttér, és pozició várja Talma-t...és az a csapat élcsapat legyen, és a pozició pedig első számú pilóta.
Ez lehet a 125ccm, vagy a 250ccm is, bár szvsz Talma-nak már a 250ccm-ben kellene csapatnia, sztem ott lehetne igazán jó, de ha maradni akar azt is értem, ..akkor valszeg nem kapott volna olyan motort, csapatot.
és elsűlyedni könnyű, nagyon meg kell fontolni hogy mit csinál. -
Motion_Blur
félisten
Sajnos 250-ről és MotoGP-ről megint lemaradtam, pedig a Rossi-verést szívesen megnéztem volna
Szegény Sete-t sajnálomStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
Mondták hogy Barros a Suzuki-hoz tart...
Sete lóg a levegőben, ahogy szvsz Max is.
Barros-t én nagyon el tudom képzelni az SBK-ban, sztem tutter élpilóta lenne, mert nagyon kemény csávó, de persze már olyan vén csont itt a MotoGp-ben hogy nagyon..eszement sok versenyen állt már rajthoz...sztem nem is merik elküldeni
bár persze nem is szabadna, mert sok jó kör van még benne, szvsz még akár futamgyőzelem is. -
-
#70869248
törölt tag
szivesen , viszont ha van sávszéletek rá, akkor itt fent van már a mai 125ccm futam.
Bővebben: link
2005_Istanbul_125.avi
358mb, még én sem láttam, most húzom, szal nem tudom milyen (Mtv1/Eurosport (Magyar/Angol))
Integra
Nem akartalak félrevezetni, ők a MotoGp-s Suzuki-t mondták Barros-nak, mármint hogy oda tart, én látnám szivesen az SBK-ban (inkább mint esetlegesen ellaposodni, szvsz az SBK-ban nagy sikerei lennének)
szal sry hogy félreérthető volt.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1662 üzenetére
pfűűű, ez m1-ről felvett cucc???
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1666 üzenetére
jön lefelé, de valszeg akkor csak scrollozni fogok, mert nem bírom meghallgatni őket
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #1668 üzenetére
arra már nincsen ma erőm, jövő héten meg nincsen rá időm
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Magyar Eurosport-os a felvétel.
-
Integra
titán
épp megy az euron a gp futam ismétlés.
ez a török pálya brutálisan jó lett, van ez a nyújtott jobbos kanyar dombnak felfelé, amikor hátulnézetből mutatják őket. na amit itt művelnek... hihetetlen
ito jump start, lol, szegény kicsit izgult...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Motion_Blur
félisten
Várhegyi miért hívta Di Meglio-t folyamatosan Gadea-nak?? LOL
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
simonzé
addikt
Szegény Talma egy dobogót dobott el a Finn miatt. Tutira ott lett volna, ha nem kell Kalliót kétszer is maga elé engednie. Rendesen bukásveszélyes volt mindkétszer amikor Kallio miatt lassított, de a többiek előtt be kellett zárnia a kaput. Nagyon sajnálom, hogy a kis köcsög finn miatt megint Gábor szív. Bár Assenben tőle kapta a győzelmet, szóval akkor most egál? Ja nem, mert Philip islanden meg elvette a győzelmet. Akkor a tökös magyar csávó vezet 1:0-ra...
Nagyon nagy verseny volt! Lüthin kívül más meg sem érdemelné a címet. De ha belegondoltok, még mindig van matematikai esély arra, hogy Kallio legyen a bajnok. 22 pont a hátránya, tehát ha nyer, és Lüthi nem lesz 13., vagy jobb, akkor Kallio a bajnok. Most még mindigg mondhatja a KTM, hogy ha Gábor akkor nem előz az utolsó métereken, akkor Kallio ''csak'' 17 ponttal lenne lemaradva, ami azért nem annyira reménytelen dolog... Most meg Lüthi röhögve bejön az első 10 hely valamelyikén... Akkor meg már mindegy, ha Talma megfingatja a finnt.
Nemtom mennyire lenne jó, ha Talma a 250-es KTM-en menne... A 250 jobb neki, de ott nem jó a KTM. Bár 125-ben is ilyesmi volt a tavalyi évük (talán kicsit jobb), mint az idei 250-es. Most mégis ott vannak a szeren. De nagyon! Talán egy 250-es Hondás állás lenne a legjobb neki (bárkinek. )I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Tóth Imiről vélemény? Kicsit érdekes, hogy a csapattársa két fuamon vett részt a Team Hungarynél, és mindkétszer az első 10-ben volt. Akkor most kirúgják, mert jobb volt, mint a csapattulaj fia? Ezek szerint mégsem a motor okozza a sikertelenséget?
I don't fit in. I fit out.
-
Integra
titán
nézem a futamot amit letöltöttem
melyik barom az aki di meGliózik?????...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
Hát azt mondhatja a KTM hogy ha megvan az az 5pont, akkor most csak 17 a hátrány...
na de ezt minden komolyabb újságíró kiröhögi.., na persze, az hogy Kallio elesett mert nem bírta az mellékes.
Ennyi erővel elmarasztalhatják Talma-t azért is ha vol olyan futam ahol nem előzte meg Luthi-t, sőt igazából elmarasztalható azért mert ahol Kallio nyert nem lett minden esetben 2., ahol pedig Kallio elesett ott pedig nem nyert minden esetben..
Sok hab duma, már az is zavart mikor Böröczki belekeverte a Talma becsületét ebbe a tegnapi csatába..., mi köze neki Talma becsületéhez? Mi tudunk mi, vagy ő, aminek hatására meg lehet itélni hogy mi a fair ebben a csapatutasítgatásban és mi nem...?
Talma-nak semmi baj a becsületével, tény hogy volt egy ködösítő lenyilatkozása az eset után, de ebbe a hülye helyzetbe nem saját magát hozta,...egy tiszta győzelmet soha nem kellene szégyelni..de már ezt is túl tárgyaltuk, nem mondom hogy nem volt bennem is egy kis megkönnyebbülés mikor Kallio elesett a saját hibájából, de ez is azért van mert már az ember elvei is védekezésre kényszerűlnek, és mert persze az ember Talma érdekeit nézi.
Ha ez velem történne (bárcsak ), akkor olyan keresztbenálló szemekkel néztem volna a KTM csapatra, és bokáig ráncolt szemöldökkel Kallio-ra amikor ott keseregtek hogy mégsem Kallio győzött, hogy az rettenet.
El kell fogadni hogy nyerni tud, nem csak ajándékból, meg mert megengedik, ..hát akkorákat motorozik, meg csatázik hogy csak nézek...
Ez a srác jó motoros, jól csinálja amit csinál.
Tóth Imi kényes téma...régebben volt nagy fogazás Talma tábor és a Tóth Imi tábor között, és Talma közeli arcok el is mondták hogy ennek vannak régebbi, és mélyebb okai..
szal most lehetne zúzni az Imi-t, de engem nem foglalkoztat a téma, csinálja amit tud, ha Rodrigez lemotorozza, azt sokáig úgysem lehet megmagyarázni...főleg hogy a kivételezés fel sem merülhet. -
Integra
titán
válasz #70869248 #1680 üzenetére
épp most fejeztem be a futamot
asszem bartolt behozta a sorsa, kellett neki genyózni, ennyit a ktm-ről
lüthinek meg van egy nem egyszerű reflexe az is biztos
azt a sok hülyeséget meg a mit összehordtak vérlázító...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
[lAyCsI]
addikt
Hatalmas volt a verseny,
remélem Talma Valenciában is hoz egy hasonló vagy jobb helyezést,
és akkor megvan a 3. hely!
Melandri is hatalmas volt, szvsz élete legjobbját adta Istambulban.
És még valami, 125-ben Rodrigez?
8?
Tóth Imi 24??
Asszem ez jelent valami... és nem hiszem hogy ő kapta volna a jobb motort-= No way back from Here =-
-
simonzé
addikt
válasz Integra #1679 üzenetére
Várhegyi-Várvölgyi...
Egyébként most először jobb volt az M1-es kommentár, mint az EUSP-s. Nem mintha ez nagyon jó lenne, hanem az EUSP volt übergyenge. Pepi elszunnyadt párszor szerintem, és a szokásos befejezetlen mondatait megint sütögette az év egyik legjobb versenyén, miközben kicsordult a nyála álmában. Azért az egyik Kallio előzésnél Várhegyi olyan hangot adott ki, hogy hűha. Vinnyogott meg nyüszített egyszerre.
Ehhez képest az M1-en még hangulatot is teremtettek, ami nekem qúúúúúúúúúúúúúrvára hiányzik... Ráadásul Mezey Dani végre ráébredt, hogy Koyama az nem ''Kodzsama''. Egy néző jelezte neki, hogy ezt rosszul ejti. Mondjam meg ki volt az a néző?
Pepi meg nyomatja az ''Álbertó Puics'' dumáját. A falra hányok tőle.I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
válasz #70869248 #1680 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy ezzel a csapatutasítással Talmát is nehéz helyzetbe hozták. Kalliót fedezve nem mehette azt a tempót, amit tud, a végén Pasini is megelőzte emiatt. Így a VB 3. helye komoly veszélyben forog...
Lüthi előtt meg le a kalappal Nincs csapattársa, mégis nagyon ott van az elején. Kell ezen valamit magyarázni?I don't fit in. I fit out.
-
Integra
titán
-
[lAyCsI]
addikt
Hja, az M1-en az arc legalább követte mi történik a képernyőn...
Pepi meg szokása szerint fosta a faszságokat Várhegyivel egyetemben,
ahogy Gibi húzta a szikraesőt: mert leér az egyik alkatrész persze...
És a 125 végén Pepi: Di Meglio, dő vinnör iz, kösz!
[Szerkesztve]-= No way back from Here =-
-
#70869248
törölt tag
válasz [lAyCsI] #1688 üzenetére
Várhegyi a Lowe's-i Nascar futamon:
A kerékcserét a csapatok nem csak futam előtt, és futam után gyakorolják, hanem közben is.
Megpattant egy ér a szememben a nyikkanástól...:
..a folyton kerékcserélő emberek....
..minden kereket mindig mindenhogyan kicserélő kerékcsere emberek...
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #1692 üzenetére
Nem tudom, én azt a tempót nem bírom.
egyszer beleírtam a Brno-i úttal kapcsolatosan, meg aztán mégegyszer vmiért...de nem nekem való, nagyon sok a nagyon nagy hülyeséget nagy magabiztosággal állító figura, meg nagyon pörögnek is a hozszólások, én meg szeretek elfilózni, megválaszolni, érvelni...szal nem az én világom.
Várhegyiék nem hiszem hogy felvennének bármit is, írtam régebben nekik mélt (aztán egy bocsánatkérőt is ), de úgy vettem le hogy felesleges.
Egyébként nem lepődtem meg, túlteng a piac alkalmatlan emberekből, akik megvannak arról győződve hogy a népnek az dolga hogy zúgolodjon,..a nagy emberek átka hogy kritizálják őket....pedig ennél jóval egyszerűbb a képlet, szvsz Várhegyi úr teljesen alkalmatlan közvetítőnek. -
Integra
titán
Vermeulen Replaces Roberts?
by dean adams
Saturday, October 22, 2005
Judging by the press release issued today at Istanbul, Suzuki's MotoGP team is not interested in an older rider to fill the spot of ex-Suzuki man Kenny Roberts Junior. The release announcing Roberts not being re-hired mentions Suzuki is planning for the 2007 season and wants a rider to groom with that in mind.
Roberts Junior is 32 years old.
So, who will Suzuki get to replace Roberts? Reportedly, Honda World Superbike star Chris Vermeulen--currently enjoying a two race run in MotoGP replacing the injured Troy Bayliss--is at the top of the list.
Earlier in the week it was reported that HRC had told Chris the V that he would have to race World Superbike for another season before moving to MotoGP in 2007. Vermeulen could not have been pleased to hear that, as he has been pushing for a MotoGP try-out and ride for the better part of eighteen months.
It sounds as if Suzuki is ready to give the V the ride he desires for 2006. Stay tuned.
ENDS...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Shinichi Itoh appears to be taking the same 'never-age' creme that Terry Vance and Mark Mederski are on....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
hrc office
[link]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
Marco Melandri, MoviStar Honda: 1st: ''It was an incredible day to cap a great weekend. I can't describe my happiness. I have not won since Valencia in 2002, and since then I've had a difficult couple of years due to injury and misfortune. This win in the MotoGP class feels different to winning in the 250s. I liked this track from the first moment I tried it and the team did a great job. After dominating the free sessions I knew I could have a good race, but it's not always that easy. I got away well and even though Sete got past me I was happy to wait as we were opening up a gap on the rest. Then Sete made a mistake and I found myself on my own at the front and I just concentrated on maintaining my rhythm. I want to enjoy this moment and thank Fausto for the confidence he has shown in me, Fabrizio Cecchini, my chief mechanic and everyone at Honda and Michelin.''
Nicky Hayden, Repsol Honda: 3rd: ''That's the first time in MotoGP I've had three consecutive podiums so that's definitely a step forward but to be honest I haven't really had the pace all weekend. In the race I came through much faster than we'd managed during the practice days and for that I'm happy. The team did a great job and they definitely made a difference. I'm disappointed for the points situation. With Marco having such a great ride - congratulations to him, he definitely deserves it - we now have a little gap to second place. I want to dedicate this podium to a very special friend of mine back home. We all recently found out he's been taken ill and wish him all our best. He's had a huge influence in my career I wouldn't be where I am today without him. Our thoughts are with him.''
Sete Gibernau, MoviStar Honda: 4th: ): ''Once again it has been demonstrated that this is not my year and it's a shame because the team did a great job this weekend and we had a great chance totake our first win. We have wasted another chance but race after race things have not gone my way. I went off after a mistake; I went into a corner to quickly and tried to brake but couldn't. It cost us dear again.''
Makoto Tamada, Konica Minolta Honda: 8th: ''Even if I started well, in the first few laps I lost too many positions. I didn't feel the right grip to push more, but after some laps the tires has reached the ideal temperature and this allowed me to recover a lot thanks to a good race rhythm. The eight position doesn't make me happy. I want to end the season with a good performance in Valencia and give some satisfaction to the Konica Minolta Honda Team.''
Alex Barros, Camel Honda: 9th: ''I don't have too much to say other than the fact that I'm disappointed with this race. I'm still in pain from the crash in Australia but not enough to not be able to do better than ninth. In any case, I will try to get a good result in the last race in Valencia.''
Chris Vermeulen, substitute rider for Troy Bayliss at Camel Honda: 11th: ''We can say that I managed to complete one of my objectives, which was to finish ahead of another Honda, but it's not enough though. I would have had to do much better to be satisfied. As I ride this bike more I realise how many things I still have to learn and that this is building up some great experience for me. Today I got away better than in Phillip Island and I battled with several riders for a few laps. I also committed a few mistakes and one of these allowed Tamada and Nakano to pass me. For a few laps I lost my rhythm a bit, and only in the last part of the race did I feel much better again. I closed in on Nakano but not enough to get past him. As I said, it's all experience which will help me improve, whether it's in setting up the bike or in racing, especially if I get the chance to ride again in Valencia.''
Max Baggi, Repsol Honda: 12th: ''I never felt comfortable on the bike around here at any point of the weekend. My team tried so many things but nothing seemed to work. I rode as hard as I could on the package we had today and in the end it was only good enough for 12th place. To be in this position hurts me so much. My spirit is gone here and I can only hope we have some small piece of sunlight in Valencia to end this season that I want to forget on some sort of a reasonable note.''
Valentino Rossi (2nd +1.513) ''On Friday and Saturday we struggled to find a good setting for the bike; yesterday morning I felt like I wanted to go home! It wasn't until qualifying practice yesterday afternoon that we began to understand what the problem was. We made some more steps forward in the warm-up this morning and went in a slightly different direction with the setting, which in the end wasn't so bad. Unfortunately I made a big mistake at the start and conceded a couple of seconds to the leader, which proved to be a big gap to make up. Melandri was very fast throughout the race and in certain points of the track I knew he was faster than me, so it would have been very hard to pass him. Anyway, I am satisfied with second place - it is a good result for us after all the troubles we've had this weekend and I'm really pleased with the way the team worked to overcome a difficult situation.''
Colin Edwards (7th +29.255) ''I struggled today. I've been trying a new riding style this weekend which has really helped me find some more pace from the bike, but my instinct took over at the start of the race and I just went back to my old superbike style, trying to squeeze everything out of the bike. Once I had calmed down and focused on the new style I managed to get it together and I actually set my fastest lap of the race on lap 20, which tells its own story. I hate to say that this Grand Prix has been like a test but we have to look to improving our performances next season and I firmly believe we have contributed to that here, even though the race result was not what we were after.''...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
simonzé
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Lopják az LG akkutitkait
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Facebook és Messenger
- Könyvajánló
- Kés topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...