-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Igen, olvastam, hogy szerinted az EBC jó fékbetétben! Szóval rendeltem egy
hátsót is (~2,7K), mert azt írják, hogy szétcseszheti az új tárcsát a használt
fékbetét: nem szeretném azzal kezdeni, hogy "összekoptatom" őket.
Már rossz értelemben. Pedig amúgy a hátsó, mint írtam még elég korrekt:
nem olyan nagyon rég lehetett cserélve + a régi tárcsa is elfutna valameddig,
de ha már "grátisz" kaptam vadiúj tárcsát a vadiúj felnimhez, akkor legyen új.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Fel is hívtak, hogy képzavaros a rendelésem: első tárcsa, és hátsó betét?
De aztán kifejtettem, hogy ez így jött ki. Amúgy fékhatás tekintetében azt
tanácsolta az emberünk (nagyon korrektnek tűnt!), hogy szinteres fékbetétet
válasszak. Legalábbis a jövőben, mert a mostani* első sem az, pedig kéne...*: mármint amit gyáriként rendeltem, és FERODO felirat van rajta. (Színéből
mondta, hogy az nem szinter, akkor bronzos jellege lenne, nem szürkés.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz wolfnet #43108 üzenetére
Ez a normál eljárás Új tárcsát is alaposan mosni kell, általában vastagon olajos rozsdavédelem miatt.
@DigitXT: én csak sima betéteket vettem mindig, ezzel is tudott blokkolni Szinter betét a kincses kalendárium szerint jobban eszi a tárcsát, ezért nem vettem sosenem (nomeg dupla ár). Ha egyszer rászánom az árát, rendelek egyet, kipróbálom, mert a gyári Nissin betétet mindig visszasírtam a Satelisen, az volt az etalon.
Ferodo betétem is volt, az se volt se jobb se rosszabb mint az EBC, ellenben EBC olcsóbb, és könnyebben beszerezhető. Viszont gyorsabban kopott a Ferodo.
szerk2: mi a fenét offtopicolunk állandóan amikor 1) ez az offtopic 2) a topik tekintetében teljesen on
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
[Egyetem megártott...]
A relációval csak óvatosan, mert nem asszociatív.új tárcsa = új betét;
if(tárcsa == 'nem túl kopott'){
____új betét != új tárcsa.}
else {
____új betét = új tárcsa}szerk.: így olvashatóbb a kód
szerk2: "fölösleges" spaceket kiszedi[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43098 üzenetére
Nálam a nagyon kipucolás annyi volt, hogy a langyos olajat amennyire tudtam leengedtem, de* konkrétan nem találtam leeresztő csavart. Se Tacton, se Dion. 0,09L Kell bele, olyan 0,07 jött ki egyedül, a betöltőnyíláson a motort magamra döntve... Amikor már nem is csöpögött, és szabályosan oldalára döntöttem, akkor úgy döntöttem biztos kifolyt, de csak 0,07L ment bele, így gondolom nem. Jövőre nem egyedül, (remélhetőleg már emelővel, meg sok szerszámmal ellátva cserélem, ~3-4000km után. Akkor már okosabb leszek.
*itt áldom a Honda mérnökeit, pedig alapból jó a tervezés.
(#43101) Papa18: Ha találok valamit, szólok.
Bocs a dupláért.Mégse duplaszerk.: (#43112) DigitXT: Itt is meló van, a poén része érthető, a többibe meg kössön bele, aki ráér
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43114 üzenetére
Tudom, csak nem tettem idézőjelbe.
A motort hajtottam már napi szinten, mire sikerült minden tudást megszereznem, hogy azt hogyan/milyen olajra és egyáltalán cserélni kell. Simsonom volt, robogóm nem.
Szóval lecseréltem, mondván a friss olaj még mindig jobb, mint az 1000 éves. Így ment egy szezont, ha meglesznek a szerszámok, akkor kicsit jobban szétszedem, és minden más kopó alkatrészt cserélek. Fékeket is kéne, hátsó betétem eléggé kopott. (Na nem annyira mint a te elsőd volt ) De már állítani nem lehet rajta. "patkolva" még nincs, és nem is lesz. Csak most a kocsira kell költeni, először az legyen rendben.
A féktisztító szerintem nem árt neki, de mindenképp az egyik folton próbáld ki. Esetleg egy kis benzinnel áttörölni? Nehogy a foncsor sorsára jusson...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43115 üzenetére
Nem kéne meló közben fórumozni, mert egyik sem halad rendesen...
(UNIX egyébként fakkja meg: regelni csak autóval együtt enged. Röhej.)Szóval nyilván nem árt a fémnek a féktisztító (az orrodat is "tisztíccsa"),
vagyis az olajos szennyeződést is faszán lekapja. Arra van. Kívülről már
át is pucoltam szétszedés előtt (ne én vigyek koszt a fogaskerekekhez).Kérdés, hogy belülről nem veszik-e össze a (majdani) friss olajjal?
(Mintha valami olyasmit írtak volna, hogy olajtaszító réteget képez...)Szerk: foncsoron amúgy a zsíroldó végzett (véletlenül!!!, mielőtt egyes
fórumtársak elkezdenének trollkodni!) irreverzibilis pusztítást. De majd
legőzöltetem (kb. 3K?), amikor ismét a gyári lámpát rakom össze...[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43116 üzenetére
Unixba regisztrálj Ferrarival, és menj be, hogy ja, az is van, de most a Trabantomhoz kéne valami.
Hát... Az olajtaszító réteg nem feltétlenül jó... Esetleg ha benzinnel tisztítod ki? Az elpárolog, nem hiszem, hogy ártana a későbbiekben.
(#43117) kcsa: A trollt is megtrollkodták... Az egyetem, és az XML beolvasás is pusztíccsa' ja zagysejteket...
Az ok, hogy a "tartó széléhez kevésbé ragad az olaj" De nem juthat olyan helyre is, ahova nem kéne? (Láma kérdés, nincs előttem az alkatrész)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Tehát ha a fogaskerekeket nem pucolom meg, akkor mindenki happy... Akkor ház.
Már csak az a rohadt paszta kéne, csak megrendelni sem tudom jelenleg.huszi.gyb: háde' Trabantom sincs. Hülyeség az egész. Motorom van. (2)
Láma kérdés, nincs előttem az alkatrész
Íme a motoron maradt része, ez meg a külső burkolata.#43120: viccelődünk, viccelődünk? 125-180 Madisonba 1:1 Majesty blokk van...
Szerk: persze attól még a fékük nem lesz ugyanaz, vö. hátsó integrált megoldás...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #43125 üzenetére
Akkor így már jó lesz? Lassan rakom össze, csak közben vacsorázom.
Motor oldal: Másik oldal:
Meg lehet, hogy túlságosan beütöttem a szimeringet: szorul a csapágy
egy kicsit. Ezt az összerakás előtt meg kell néznem (mert aztán fasza
lesz, hogy vadiúj a hajtóműolaj, nem is nyomja ki sehol, de nem megy).Minden sarokban retkes!
Jah, csak az megvan, hogy innen indultunk? Persze, az egyik felét lehet
"sikamikálni" rendesen*, mert az oda rakom, ahova akarom. A másikhoz
meg kb. be kell feküdni a motor alá / figyelni, hogy ne rántsam magamra.*: eltekintve attól, hogy a tűgörgőket nem kínálnám meg féktisztítóval.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #43128 üzenetére
homokfúvást neki, úgyis sokan látják.. vagyis...
-
üszök
őstag
Mennyibe kerül manapság egy 250-es motort átíratni?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
DigitXT
félisten
És az segít, ha csapkodja? De legalább ügyesen felborult vele.
-
hermanyi
őstag
válasz wolfnet #43141 üzenetére
Nekem NRG DD-m van amit lassan szervizbe kellene vinnem ,mert kuplung szaraxik benne szerintem Csak ugye munkábajárásos eszköz . Bajom nincs vele amúgy mióta megvan (kiv fogyasztás dehát nem injektoros a kicsike) eddig 1x hagyott cserben hál istennek lakástól kb 200 méterre szóval nem kellett sokat tolni. (eldugult a karbi)
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
üszök
őstag
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
Új hozzászólás Aktív témák
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- Dark Souls sorozat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- SkyShowtime
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen