-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
Öcsémnek nagyon kemény robogója vanamaha Aerox full mhr szinte minden.Megy kb 130-140-et.Félek ráülni
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Vangelis
nagyúr
-
golyani
addikt
válasz Vangelis #4202 üzenetére
úgyhogy a motorban minden ki van cserélve. henger, főtengő, légszűrő, karbi, vario, kuplung, kihajtás, kipufogó. a full MHR cucc nem kis pénz, sokat eszik és üzemórás... egyszóval versenycucc.
motorrevüben is volt cikk malossi team-es zip SP-ről 200m-en odaveri az R1-es yamahát
[Szerkesztve] -
Kris91
csendes tag
Szisztok! Boccs, hogy ide írok, de hátha itt más is olvasva. A Motoros topik #1644 sz. hsz.-ról van szó. [link]
Köszi!
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz Vangelis #4210 üzenetére
Én is inkább négykeréken száguldozok
Az ilyen tuningos motorok,amiben minden kivan cserélve,az szinte csak versenyre való.A szomszédok nem egyszer jelentettek már fel,hogy nagy a hangja a motornakFORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
fradi81
veterán
Hali
2006-os Aprilia sr 50-hez lehet kapni valami csomagtartót amivel pizzafutáros motorként lehetne használni?moto g72, Ninebot d28e
-
hornet88
csendes tag
Hali!
Aprilia Scarabeo vagy Piaggio FREE esetleg Piaggio Liberty.
Melyik a megbízhatóbb motor? Vagy inkább Japán robi? -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #4215 üzenetére
nem piaggio blokkal mennek? 2003. 7. hó után tudtomaml piaggioval mennek vagy ez csak az SR-re vonatkozik?
meg az új scarabeo az 4T akárcask a liberty. blokk is ugyanaz tudtommal. -
koob
senior tag
tudnátok mondani egy kisebb fajta robogóra hosszúság adatott mm-ben?
Vajon befér-e liftbe.. -
Den
veterán
ez egy kinai gép, köze nncsa a tm-hez
Ezel együtt lehet jó gép. a blokk am benne van, egy régebbi honda blokk másolata, ami a képen látszik belőle az aapján lehet hogy zongshen gyártmányú a blokk, akkor erős nagyon megbizható, de ha más nagy kinai motoryár terméke akkor sem lehet nagy baj vele.www.simson4t.hu
-
mdk01
addikt
Vhogy barkácsolsz rá olyan lábtámasz félét a hátsó kerék tájékára és akkor lábbal ellentartva sztem pofon egyszerű a dolog.
Persze ez csak elmélet -
mdk01
addikt
válasz Topiccsendőr #4226 üzenetére
Az se rossz csak ott a kerék egy helben marad az én verziómnál meg rögtön betolhatja a sarokba.
Ötlet már van majd eldönti melyiket választja az értintett.
ÜDv. -
Den
veterán
csak mikor hátrahúzod nézd meg nehogy földhözcsapd a hátsó lámpát vagy az idomot
www.simson4t.hu
-
mark75
senior tag
tavaly vettem egy ilyet,amerigo bolivar,fél évesen vettem,60000ft-ért.eddig mukodik még,igaz alig használom.tudom nincs sok koze a robogokhoz,de boltba-tékába meg pályára nagyon hasznos. -
koob
senior tag
12V, 48V között mi a különbség (pro - kontra)?
-
piqla
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kerdesem iranyotokban, amely bar nem egeszen robogos, talan megis tudtok segiteni... Szoval vettem egy rollert. De roller rollert, habar elektromos.
Szoval: van rajta egy 120 wattos motor, hatso kereket hajtja meg szijjal (ki hitte volna). Namarmost arra figyeltem fel hazafele uton, hogy elkezdett kattogni a hatso kerek iranyabol valami: kb. olyan a dolog, mintha egy bicikili kullojebe akadt volna egy kis gally, ugyanis mindig egy bizonyos pontnal, 360 fokonkent kattan egyet. Nem is kattan, tenyleg olyan ''gallyas'' zajt ad; csak az egyik iranybol latok ra a kerekre, masik iranybol takarja a kasztnija.
Tudtok otletet adni, hogy mi lehet oka? Ugy ertem, okozhat-e ilyen hangot valamilyen muszaki elvaltozas, vagy ilyesmi...
Elore is koszi.Szereted az állatokat?
-
NeoXon
csendes tag
Sziasztok!
Egy Yamaha Jog-om van (3KJ) es az a problemam, hogy az utobbi idoben nagyon gyengen huz, illetve full gaznal elkezd fulladozni.
Konkretan a jelenseg ugy indult, hogy kb. 4 honapja egyszer teljesen lefulladt, es utana nem birtam ujrainditani sem, pedig jo fel oraig probalkoztam, igy haza kellett tolnom.
Szedszedtem, kitisztitottam a karburatort, a fuvokakat, a benzintankot, a bejovo benzinagon a benzinszurot es a membrant, valamint a legszurot (majd eppenhogy atitattam motorolajjal), egyszoval mindent, ami oka lehetett egy esetleges dugulasnak.
A problema azota elharult, a motor elindul, es lehet vele menni. Am kozel sem huz ugy, mint 4 honappal ezelott, mikor eloszor elkezdodtek a gondok. Eppenhogy fel bir gyorsulni, talan 2/3-a, majdnem fele a teljesitmenye a korabbiakban tapasztalthoz kepest. Raadasul 40-45-re tud csak gyorsulni, korabban kihuzatva 55-ot is siman vitt. Az osszes alkatresz eredeti, gondolom meg a gyari fojtas is benne van, de nekem az 55 boven elegendo egyelore.
A problema tehat az, hogy most orulok, ha 45-ot elerek, azt is allati lassan. Raadasul figyelnem kell arra, hogy 10-20 masodpercnel tovabb ne huzzam tovig a gazt, mert akkor elkezd fulladni, visszalassul 30-ra, 25-re, sot ha folyamatosan huzva tartom a gazt, akkor teljesen leall es lefullad.
Amint elengedem a max. gazt, ujra kicsit eszhez kap, es elkezd gyorsulni, bar 35-nel feljebb igy sem gyorsul. Ha alapjaraton hagyom ilyenkor kb. fel percig, akkor utana megint bir 40-45-ot menni, persze csak full gaz alatt egy picivel.
Szoval mint latszik, ez igy elegge hasznalhatatlan. Probaltam mar allitani a karburatoron: szabalyozgattam a levego meg a benzin csavarjat is, ugy hogy szep hangja legyen, es valamelyest huzzon, de akkor is elojon ez a fulladas
Mitol lehet ez? Esetleg a motorblokk ment tonkre? A gyujtogyertya meg a karburator piszkalasa elott egyebkent szep rozsdabarna (vagy inkabb meg vilagosabb barna) szinu volt, es szerintem a szikra nagysaga is rendben van.
Amikor szedszedtem a karbit, akkor nem emlekeztem, hogy a benzin folyasat szabalyozo membrantol jovo gumicso hova volt bekotve. Ket lehetseges hely van ugyanis a karbin, amire ramegy. Az egyik kozvetlen a motor feloli beomlo nyilas felett van (ez a karburator teteje fele egy pocok), a masik pedig ahogy neztem a szivatobol vezet kifele, vizszintesen.
Ha a szivato felol jovo pocokre kotom ezt a gumicsovet, akkor abszolut el sem indul (pedig arra is gondoltam, hogy nem jol emlekeztem, es biztos ide kell kotni), igy a beomlo nyilas fele kotottem, ami logikusabb is, hiszen a lefele meno dugattyu altal keletkezett vakum igy meg tudja huzni a membrant, amely szabad utat enged a benzintankbol a benzinnek, hogy a karburatorba folyhasson.
Mit kellene meg megneznem? Lehet, hogy a gyujtas nincsen jol beallitva? Lehetoleg szeretnem itthon szerelni, mert jobb szeretem, ha magam csinalom a dolgokat, minthogy kifizessek sok penzt valamiert, raadasul igy tanulok is valamit. Idaig is mindent magam csinaltam: hajtomuolaj-csere, teleszkop csere, akksicsere, idomok csereje, gazbowden csere, karburatortisztitas, stb.
Aki ert hozza es latott mar hasonlo problemat, plz irjon! (egyebkent gondolom, hogy mas is tapasztalhatott hasonlo problemat, mert egy ismerosom Yamaha Mint-jenek most pontosan ugyanezek a tunetei. 1,5 eve vette, idaig semmi problemaja nem volt, es most ugyanigy fullad, mint az enyem)
Otlet?
[Szerkesztve] -
-
Topiccsendőr
addikt
Nos, ha jobb szereted magad csinálni a dolgokat, akkor relőször is meg kellene tanulni, addig meg inkább szervizre bízni az egészet. Elmondásod szerint ez karburátor beállítás probléma. Nem tudom, hogy mi a fülednek a szép hang, meg hogy hogy állítottad a levegő csavart, de ezek szerint nem jól. A vákuumos benzincsapot egy helyre dughatod, oda, ahol működik. A szívató nem csinál vákuumot, csak a dugattyú, ahogy mozog. Ez nyitja a vákuumcsapot. A gyújtásoddal valszeg semmi baj. Ha benne van az alátét a variódnál, akkor 45-nél többet nem megy. Tehát ki van véve. Még probléma lehet, hogy csúszik a szíjad, ezért nem gyorsul annyira illetve el van kopva és elvékonyodott, nem nyomja addig fel a variótárcsa, amíg lehetne új szíjjal. Ez és a karburátor rossz beállítása, illetve a szűrő túlolajozása, vagy valahol fals levegő eredményezheti a nagy teljesítménycsökkenést. Vagy legalábbis én ezek körül nézelődnék.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
phaze
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy új ( egyáltalán nem használt ), fekete, 50-es scarabeo ami keresi gazdáját. Nyereményként kaptuk a múlt héten, de sajnos nem motorozunk.
Az alábbi képen látható, hogyan is néz ki a kicsike:
[link]
Érdeklődni: 06703649523
e-mail: birma@chello.hu
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
NeoXon
csendes tag
válasz Topiccsendőr #4246 üzenetére
Koszi a tippeket! A szijat meg a kipufogot meg fogom nezni, de ha akkor sem akar javulni a helyzet, akkor nem marad mas, minthogy elviszem szervizbe. Sajnalnam, mert idaig azert mindent sikerult megoldani. Esetleg tudtok ajanlani egy megbizhato, nem draga helyet Pesten? Rakerestem a forumban, de nem talaltam erdemi valaszt (pl. nev, cim).
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Autós topik
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest