-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
hali
cimborának ígértem hogy szerzek ócóért új akksit a robogójába, leméregettem a mostani akksiját és a helyet is ahol ücsörög ez az akksi, a hely nagyobb mint az akksi, valami kivehető beépítőkerettel van lötyögésmentesítve ez a mostani. szeretném a legnagyobb kapacitású akksit beszerezni neki, de nem találok semmi épkézláb webshop-ot ahol tudnék nézelődni ezügyben. a kétkerekő valami kívéj kingjong (direkt írtam így mert fogalmam sincs hogy hogy kell leírni... )
előre is köszönöm a tippeket/elérhetőségeket
(bp és közvetlen környéke)All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
Topiccsendőr
addikt
Eladósorba került a Jog Sport Edition-om, téli áron. Kb 2000 km óta volt nagygenerál, főtengely, főtengelycsapágyak, hajtóműcsapágyak - szigorúan SKF mind, szimmeringek, dugó, gyűrű, hengerfúrás. Normálisan bejáratva. Külseje természetesen kopottas. privbe jöhet az esetleges érdeklődés. A robesz Budapesten van.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4453 üzenetére
csak nem találtál egy jó kis zoomert valamelyik német oldalon...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #4455 üzenetére
csaaaaaaaaak neeeeeem eeeeeeegy piaggio empéháááááááármaaaaaaaat...?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
Abból lehet probléma, ha nagyobb amperórás aksit veszek?
A mostani 12V4A, alig drágább a 12V7A (Yuasa)."önmagam hite vagyok magamban"
-
mdk01
addikt
hali!
Nem szabad nagyobbat belerakni mint amit írnak hozzá mert nem tudja visszatölteni a generátor.
Általában 4Ah-ak vannak a robikba, de láttam már olyat aki bepróbálkozott az 5Ah-al mint én is.
Area 51be raktam 12V 5Ah Banner félig zseléset 5k-ért.
Eredetileg egy 12V 4Ah-ás Yuasa volt benne.A döntés rajtad áll.
ui.:Egyébként egy jól működő 4Ah elég.
Nálam még a hely játszott fontos szerepet mert nem fért el benne szinte semmi, yuasa-t meg nem tudom hol lehet kapni.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Nekem motorom van, a generátor 155 kW-t tölt.
Yuassa aksi van pl. a motoroázisban, tudok szerezni.
Azért gondoltam a nagyobb aksit, mert szeretnék markolatfűtést, aztán ki tudja, mi lesz.
A motorom elvileg 90 kW-t használ maxon, tehét túl van méretezve az elektronikája, gondolom a nagytestvérével megegyezik. (Honda cg 125)"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #4462 üzenetére
Hóban és jégben nem, de nulla fok már motoros idő nekem :-)
Van muff a kormányon, windstopper aláöltözet (maszk, alsó, felső, zokni, kesztyű) + full kordura. Úgy nézek ki, mint egy Michelin baba.
Ha valaki követne, akkor a Motoroázisban található termékeket tudom ajánlani (Biker téli ruházat), nekem bevált. Elvileg a Rukka is gyárt windstopper ruhát, de itthon csak az alsó és felső beszerezhető.
Ízületekre vigyázzatok, főleg a kézre és a térdre!!!"önmagam hite vagyok magamban"
-
Mr-Pamacs
senior tag
Ha esetleg valakit érdekelne egyedi motor vagy sisak festés nyugodtan keressen fel.
[ Szerkesztve ]
-
busman
addikt
Csatlakoznék a klubbhoz.Tulajdonosa lettem egy Honda Dio ZX AF28-nak.
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
ett
aktív tag
Itt megnézheted, illetve ha használt kell, akkor itt a forumnál az adok-veszek résznél. Ha 50-es henger van rajta, akkor azt mondják, hogy a laser x pro jo kis kipu, bár nem túl olcso.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
busman
addikt
Honda Dio Zx Af 35 -be milyen olajat javasoltok? Lehetőleg valami jó illatút...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Runner_fxr
Ármester
Szevasztok robogósok! Én is nagy rajongója vagyok a robogózásnak! Büszke tulajdonosa vagyok egy Gilera runner 180ccm-es kétütemű gépezetnek! Alapból 22 lovas, (most az enyém kb 28-30 le) és akasztja a 160-as órát! Van rajta malossi mhr variátor, 25-ös karbi, Jolly moto kipuffogó, paioli gázos teló, túlméretes féktárcsa elöl. Őrült egy gép, nagyon megy, a robogók királya ez nem vitás. Viszont tanácsra lenne szükségem. Szertnék bele építeni audio cuccot. De ehhez egyáltalán nem értek. Van itt valaki aki már épített hifit a robiba? Megoszthatná velem a tapasztalatait. Ülés alá a sisaktartóba gondoltam egy 3 utas hangszórót, de felmerültek kérdések. Elbírja e a robogó akksija vagy kell bele pót akksi? illetve a beszerelés is érdekelne, mert nem akarom szétfurkálni a motort. Meg az érdekel milyen erősítőt párosítsak milyen hangszóróhoz, mit érdemes? illetve inkább fejegység amiben van erősítő vagy fejegység nélkül erősítővel és jack kivezetéssel? És akkor rádugok egy mp3 lejátszót és kész. Szóval ez érdekelne engem. Tulajdonképpen nyárra akarom megvalósítani, de már időben neki akarok kezdeni. Tényleg igyényes cuccot akarok, szépen szóljon. Nyaranként nagyobb összeröffenések vannak, sok haver, csapatosan megyünk robizni meg miegymás jól jönne a zene. Előre is köszi. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #4479 üzenetére
Még az is eszembe jutott, hogy érdemesebb e egy külön akksiról, fügetlenül a robogó elektrónikájától bekötni? Viszont akkor nincs töltés.
-
busman
addikt
Ricinust kever valaki az olajhoz?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4479 üzenetére
Ez a 30 lóerő hogy jött ki? Hasrapacsi? 36% teljesítménynövekedés? Naneeeemáá. Nitrót raksz bele? Necces.
Azért vagyok egy kicsit szkeptikus, mert elég nagy szaktudás kell ahhoz, hogy ne kúrj el egy kétütemű motort otthon fűrészeléssel. Ha leméred mennyit visz hátsó keréken,vagy főtengelyen, nyugodtan írj adatokat, de addig sztm ne erőltessükNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4482 üzenetére
Ez pontosan nem lett lemérve, lehet csak 28 nem 30, de szakszervízben készült. Nem otthoni fűrészeléssel. Van rajta egy közel 100 ezer forint értékű jolly moto kipuffogó (amúgy egy kétütemű mocinak a kipuffogó a lelke), 25-ös karbi, malossi mhr variátor. Még egy malossi hengerfej is rá fog kerülni kis átalakításokkal, ezt is szervízben csináltatom meg.
Saccolt teljesítmény a szervizes mondta ,hogy most kb ennyi le. Úgy kaptam meg a mocit a szervízből ,hogy a szervizes csóka figyelmeztetett nagyon vigyázzak mert borzalmasan megy a gép. 160-as órát kiakasztja, és sokkal erősebben gyorsul mint előtte. Amúgy te tisztában vagy vele mit tud egy ilyen gép? Mentél már 180-as kétütemű runner-el?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az meg a másik fele, hogy a runnerekben hatalmas erőtartalékok vannak a nagy köbcenti miatt. Amiket tuningal elő lehet hozni. Egy 70-es szúnyogból lehet csinálni 23le-s gépet. Milyen nitro? Nem kell nitro. Egyik ismerősömnek padon mért ténylegesen 40 le a runnerje. Igaz minden létező tuning cucc benne van, felsorolni is nehéz lenne. Fogyaszt kb 9-10liter benyát az is igaz, de úgy megy mint egy kétütemű cross motor.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4484 üzenetére
Egy gyári 180-ast lenyomtam egy 17 lóerős, 250-es ETZ-vel gyorsulásban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4485 üzenetére
Szépek a számok, külön dícséretes, hogy szervizben csináltattad meg. Sajnos sokan mondják ezeket az elképesztő számokat, lóerőket, ezért ugrottam rá egyből a dologra. Szóval én addig annyira nem mondanék lóerőket, amíg le nem mérettem, mert kiderül, hogy a 22 lóerőből a hátsó keréken marad vagy 19 lóerő...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4487 üzenetére
Én sem a hasamra ütöttem és úgy vágtam rá a lóerőt, a szervizes mondta hogy kb ennyi. Annyi motor után amit már csinált van némi rálástása mit tud egy gép amit ő csinált.
Hát az a 180-as runner amit te legyorsultál egy 250-es etz vel azt nem gondolod, hogy talán már szét volt hajtva? Egy gyári állapotú 180-as lealáz egy mz-t. Én még gyári állapotában a runner 180-al lenyomtam gyorsulásban 0-100 ig a cagiva mito-t! Gondolom azt a mocit nem kell bemutatnom neked. Az egy 125-ös kétütem power szelepes 33le-s gép. A runner az automata váltó miatt jobban húz 100-ig, nyilván a mito amúgy végre megy 180-190-et tehát ott már esélye sincs a runnernek, de 100 ig viszlát van. Nemhogy tuning al. Nos ebben azért a súlykülönbség is belejátszik, mivel egy runner 100kg a mito pedig biztos több. Az mz súlya mennyi is? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4488 üzenetére
Nem volt széthajtva a Runner. Az én ETZ-m volt derekasan megcsinálva, ennyi. Engem nem alázott meg. A Mito egész jól gyorsul, bár gyárilag soha nem visz 180-190-et, inkább 150-160-at. A km óra biztos többet mutat, de azt nem érdemes nézni. Tuning nélkül egy 7 sebességes Mitot nem tud lenyomni egy gyári Runner 180-as. Márcsak a fokozatai miaat sem. Ebben biztos vagyok. Én is vért pisáltam, mire lenyomtam a Runnert, de sikerült. Az MZ kb 140 -150 kg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4489 üzenetére
Nos nem volt alkalmam több mitoval is versenyezni, egy haveromnak az van, többször is gyorsultunk és nagyon csúnyán lemaradt! Lehet szarul váltott, bár már elég régóta motorozik, illetve a mito is egyben volt, van dellája a legkisebb zörgésnél is szervíz. Szóval ezek a tapasztalataim, tények És nem kitaláltam elhiheted.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Azt hozzá teszem én sem gondoltam volna hogy egy mitot lenyom egy runner 180, de ezt tapasztaltam.
-
Runner_fxr
Ármester
Tulajdonképpen nem a gyorsulások miatt írtam be ide, én tökéleteen meg vagyok elégedve a motorm teljesítményével, egy igazi vadállat, akárhány lóérő, hatalmas élmény vele menni. A hifis kérdésem most jobban érdekelne. Inkább abban kéne nekem tanács!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4490 üzenetére
Na de nem azt mondtad, hogy a tiéd szét van tuningolva?
Illetve mit nevezhetünk tuningnak. Szigorú értelemben véve egy szimpla röpsúlycsere a variónál már tuning, mert akkor a Mitonak lánckereket kellene cserélni az lenne fair. Vagy kontrasztrugócsere, vagy bármi, amihez hozzányúlsz és nem gyári a Runneren. Szóval egy gyárit meg lehet ütni tézével, és az én tézémet egy Aprilia RS beütötte gyorsulásban, nem tudom elhinni, hogy egy gyári Runner megaláz egy Mito-t.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4493 üzenetére
Amikor gyorsultunk még teljesen gyári volt. És most sincs széttuningolva, cak kipuff csere, varió csere, karbi csere. Illetve még a membrán van csrélve malossi ra. Ez kimarad.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4492 üzenetére
Én bele nem raknék semmi hifit. Arra ott van a Goldwing. A motorozás számomra nem erről szól, arra ott van az autó.. Persze mindenkinek más motorozás. Amúgy nem tudom milyen generátorod van, de nem hinném, hogy erre van tervezve, hogy erősítőket tápláljon. Ha meg akarod csinálni, meg pimpelgetni akarod, akkor nagyon sok pénzt kell rákölteni, hogy ízléses legyen, és ne holmiféle gányolás.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4494 üzenetére
Ha 10 000-nél dobta volna ki a kuplungot akkor a hátát nézhetted volna
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Topiccsendőr #4496 üzenetére
Nos lehet igazad van! Lehet a haverom váltott rosszul és annak köszönhettem a győzelmemet nem tudom.
Minden esetre a runner 7-8 ezret forog max gyárilag. Akkor már egy tuning elektronika kéne bele, hogy tisztességesen forogjon, illetve verseny főtengely ami bírja a nagy fordulatot, nem hiszem hogy így bármi esélye volna akármelyik mitonak. Végülis a mitó gyárilag ki van hegyezve egy runnerhez képest. Mégis csak 125 köbcentiből 33le van kihozva.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #4497 üzenetére
Itt van példának haverom runnerje, az talán még 18 ezret is pörög, 40lovas. Azzal 400-as mocikat alázgat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Runner_fxr #4497 üzenetére
Ha ki van nyitva a Mito. Mert a nagyon régiek 33 lóerősek, az újabbak, mint az EVO-k már le vannak fojtva rendesen. 180 köbcentit meg lehet csinálni simán, hogy ne legyen esélye a Mito-nak. Lehet, hogy elég egy röpsúlycsere, nem kell egyből átszabni az egészet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
válasz Runner_fxr #4479 üzenetére
Vááá, jó kis gép. Kép róla? Egün fenn vagy? Nekem mondjuk sok lenne a 9 lityi benya, annyiból eljárok autóval is, igaz nem akkora élmény. Akkor már inkább egy 600-as gép és az simán megvan 6-8 lityiből, az élmény mondjuk más a kettőn az igaz, de a 600-as is piszokul gyorsul a 60 paci társaságában. Képet a mociról!
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest