-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz salieri. #3350 üzenetére
Kétütemű ötvenes 3-3,5 eszik. Mindegyik. Persze ha jól vannak beállítva.
Robogóknál a végsebesség 70-75 km/h. Sokan mondják, hogy az övéké megy százat. Max a saját órájuk szerint, de az meg csal rendesen. Az se mérvadó.
Mérvadó a pakolhatóság, doboz konzol, esetleg plexi. Legfontosabb a kerékméret!
Szerintem szánj rá 200-at, 150-el könnyen rá lehet faragni. Az pont az az ár, hogy vagy zsír a gép vagy szívás."önmagam hite vagyok magamban"
-
salieri.
őstag
az aprilia scarabeo attol hogy olyan csumpin nez ki nem megy rosszabbul mint a tobbi robogo? gondolok itt azokra amit a fenti hozzaszolasomba linkeltem...hogy van ezeknel a szerviz?es a garancia?miskolcon van szakszervize?jahh es szerinted most vegyek vagy tavasszal eleg ? arra gondolok ezzel hogy nem verik fel az arat mikor szezonja van?
[Szerkesztve] -
etnies
senior tag
válasz salieri. #3352 üzenetére
Ugyanannyit megy, mint bármelyik levegős robogó.
Kinézete kicsit nagypapás, de vezettem már forgalomban, kényelmesebb sokkal. Ezt kis úton nem értekeli az ember, de mindennapi használatnál fontos.
Elvileg nem egy nagy durranás szerelni, karbis, levegős piaggio blokk. Elől tárcsa, hátul dob. Bármelyik robogószervízes tudja szerelgetni
Miskolcon van szervíz: [link]"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz salieri. #3357 üzenetére
Mivel magyarországi, elkéred a szervízkönyvet és látszik, volt-e már ezres szervízen. Amúgy a színéből gondolva lehet ez pont egy autó mellé kapott ajándék robogó. És nem tetszik neki.
Úgy érdemes vásárolni, hogy tavaszig. AHogy jön a jó idő, elkezdenek emelkedni az árak. Szerintem január a legjobb időszak, ha nem kell kétkeréken hazahozni a robogót"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz salieri. #3359 üzenetére
márkafüggő h ho la szervíz neke maz aeroxnál elvileg 1000, de kiveszik 800 küröl is.
amit még ajánlok h nézz az az aerox. jó tudom h drága, de akkor is egy igen jó robesz.
nekem 2,5-2,7-et eszik és 80-at megy. mérve sajáűt órája szerint az vhol 90 lenne cask nincs addig skálázva csak 80-ig
viszont a scarabeo az egy tuti viszonylag olcsó, minőségi robesz tuti nem jársz vele rosszul.
folytásos szervíz meg bolt függő.
miskolci yamahánál ezres szervíz + fojtáskivétel vmi 16 ezer lett volna de az egri yamahában 7200-ér megcisnálták olajjal eggyütt. -
-
ett
aktív tag
válasz golyani #3362 üzenetére
Nekem 3 liter alá nem nagyon megy a fogyasztás. Nem tudom hogy csinálod, én városban járkálok vele, itt azért 3-3.4 között eszik vérmérséklettől függően. De a régi yamaha mintünk is ugyanannyit kajál.
salieri.:a folytást több megoldással érhetik el a motornál, pl. a kipufogóra van hegesztve oda nem illő csövecske, vagy az elektronikát korlátozzák, hogy bizonyos fordulatszám fölé ne menjen a motor, vagy a blokkban bűvészkednek. Illetve ezeket kombinálják.
Az aerox nekem is bejött, de az lenne a legjobb, ha kipróbálnád a kymcot is, esetleg a 4T-t is belőle, ha fontos a fogyasztás, az aprilia scarabeot, derbit, meg minél többet.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
etnies
senior tag
Folytással azt érik el, hogy ne tud túllépni a Kresz-ben megengedett 40 km/h-s sebességet. Folytásal ezek a gépek kb 45 km/h-t mennek. Folytás három helyen szokott lenni, ezek durva beavatkozás nélkül kivehetőek. Egyedül a kipuffogón található kis vaknyúlványt kell levágni és beheggeszteni. Folytások eltávolítását bízd szervízre! De nem egy nagy durranás, ne ijedj meg.
Én a 4T nem ajánlom, mert egyelőre forgalomban nem alkalmas közlekedésre, alig viszi a hatvanat. És mire oda ''felgyorsul''... Ha nem használod forgalomban, akkor viszont vehetsz, mert csendesebb, 2l körül fogyaszt..."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #3367 üzenetére
Sr-ből van karbis és ditech is, ahogy Scaraból is
Euro 3 szabvánnyal nem tudom mi lesz, a jelenlegi blokkok nem teljesítik."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
Alapjáraton csörgő-kopogó hangot ad? Egy kicsit húzd meg a gázt, de csak annyira, hogy középsztenderen épphogy elinduljon a hátsó kerék, talán még akkora sem kell neki. Azért kell felpörgetni, hogy a variótárcsa elmozduljon, és ne üsse a csap a másik felét a hézagolás hiánya miatt. Ha ezek után nem hallod a csörgést, akkor a varió. Ha hallod, akkor meg bármi lehet, a csapágyaktól a gyűrűkig. Ki tudja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
Nem ijedek meg, csak nem tudom miért nekem írtad. 4T robogon még nem ultem, jo nekem a 2T is. Ahogy írtátok salierinek a scarabeot, gondoltam megmutatom barátnomnek, tetszett neki nagyon. Ki hitte volna?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
addikt
lövésem nincs én is nagyokat néztem.
fogyim így alakult utóbbi 1,25 évben:
elhoztuk: 3,4
300km-fojtáskivételig: 3-3,2
fojtás nélkül(benne maradt a varioba 1 fojtás):3,2-3,4
kivették a varioból is+kevsebb levegőt adtam neki: 2,5-2,8
nekem félgázon megy olyan 55-60-at. padló meg 80.
nem tom hogy van, de nekem teccik . -
-
sharpapa
aktív tag
Hali! Emlékeztek még a szeptemberi balesetemre ugye :[link]
Most jött meg a rendősrégi végzés. Engem csak figyelmeztettek mivel zebra előtt kezdtem előzésbe, az autóst megbüntették 40ezerre, és kapott 3 pontot. Elég meglepő volt mivel én ugy gonodltam pont forditva lesz... Ja nem válaszoltam azóta se Etnies-nek a Leonardot illetően. Ez 125-ös, alapból a fojtás 90-ig engedi, hosszabb egyenesben elmegy 100-110ig. Előző tulaj mondta hogy egyszer kivetették belőle a fojtást, két felnőttel 140-et téptek vele az autópályán (svájcban, ott még rendszámmal futott...). Nagyon jó gép"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
Nem egészen. Előztem, és a velem azonos irányban haladó autó a kereszteződésnél lefordult balra, azaz keresztezte utamat, és röppályára inditott.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
stargazer
senior tag
nekem meg most a kocsim elejét kócolták össze ugyhogy még jó hogy eddig nem sikerült eladni a runneremet, tudok azzal járni bár ilyen időben elég harcos azért: 5 fok, két kesztyű 3 réteg nadrág miegymás...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
bagesz
csendes tag
Van egy 4-ütemü piaggio zip-em.Hidegen nagyon nehezen indul.Kivettem az elektromos szivatót,12-Volt-ot adtam neki,attol össze kéne húzódnia ha jól tudom.De ez nem csinált semmit.Sajnos nemvagyok tisztába a müködési elvével.Állitólag 20000-ft is lehet az ára egy új szivatónak,ami gyári.Ha valaki tud segitteni ebbe a témában azt megköszönném.
-
stargazer
senior tag
bakker de megszivatott a gépem most. biztos a hideg miatt. egyszer csak látom hogy folyamatosan jelez az olajszintjelző, de csak akkor amikor gyorsítok. hú bakker mondom magamban már nagyon kevés lehet benne az a fránya olajszintjelző lehetne kicsit pontosabb, erre boltba be, olaj megvesz, nagy bátran elkezdem beletölteni, erre még mielőtt belemenne az egész, megtelik és visszaöklendezi! bakker. máskor ha csak villog az olajszintjelző, már simán bele tudom tenni az egy litert.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
klambi
addikt
szevasztok!
néhány alap kérdésem lenne motor vétel ügyében hogy pontosan mit kell nézni 1 használt motornál hogy mikkel lehet kicsit a látszatot fenntartani.
Családtagnak szeretnék 1 motort venni illetve közösen már régóta nyomja csak én annyira nem vagyok benne a témába szóval pl erről mit gondoltok
yamaha aerox full malossi tuningal 125ccm 2000.
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
Topiccsendőr
addikt
Az egy tű lenne egy bimetálhoz rögzítve?
Hát bizony valamerre mozdulnia kellene.
Új ára biztosan ennyi, de inkább kérdezősködj bontókban. Igazán nem tudok senkit javasolni, mert nagyon lehúzzák az embert, én 3 db vízpumpa kihajtás csavarját vettem 1500 forintért Minarelli blokkhoz, illetve ezt lealkudtam egy ezresre.
A Moto Italiát is kérdezgettem, illetve ahol még kaptam használt, jó állapotú alaktrészt, az a Béke térnél volt kifelé( tehát nem a Hungária felé , Fáy utca, vagy vmi ilyesmi), rengeteg robogót árulnak, meg alkatrészt is. Oda bemehetsz (ha pesti vagy) és alkudj keményen! Nagyon átkúrósak, ha odarak eléd egy rozsdás vasdarabot, akkor be kell szólni, különben azt adják el ennyiért.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Szerintem a tuningosakat felejtsd el. 5000 km -en belül meg kell csapágyazni, annyira ki vannak hegyezve. Bár a 100-as Aerox ritka, jól hazavágta ezzel a 125-ös hengerrel, a gatyádat is ráköltöd egy szezon alatt, a fogyasztásról nem is beszélve. Valsószínű bekap min 6-7litert. Biztosan erős, meg megy is, de olyan áron, ami lottónyertesnek éri meg.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
Igaza van persuadernek. Egy ilyen moci sokáig szolgál téged, ha nincs tuningolva. Ne vedd meg, mert csak költeni fogsz rá rendszeresen. 6-7 literes fogyasztásnál meg inkább járok autóval, igaz nem olyan élmény, de akkoris sokallom. Mégha valami bivaly 600-1000 köbcentis szörny lenne, akkor ok.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3387 üzenetére
nem hiszem mert vártam eleget és szinültig maradt.
bakker. elmentem a boltba. rendeltem új hűtőfolyadék tartály kupakot (tutin bevált azóta nem köpködi ott kifelé a vizet), meg sárvédő toldást. valaki egyszer itt mondta nekem hogy hogyhogy felveri a vizet meg a sarat a hátamra, talán le van egykerekezve a sárvédő és azért? nos, gondoltam azért nem véletlenül árulnak valószínűleg ilyen toldást, biztos nem csak vizuális tuningelemként teszik fel, mert annyira dögös. hazamentem (sok eszem van hogy nem mindjárt ott a boltnál...) és látom hogy ez bizony nem passzol. el se tudtam képzelni hogyan kapcsolódhatna ez a toldás a sárvédőhöz. hát azért mert sehogy. visszamentem a boltba hogy elnézést de rossz toldást hoztak. nem rossz. kimentünk, a bácsi megszakértette hogy azért nem passzol mert LE VAN VÁGVA a sárvédőm. persze mi másért lenne levágva ha nem azért mert le1kerekezték. biztosan nem divatból. fasza. ráadásul nem is egyenesen lett levágva. jó nem feltünő de azért akkor is bakker. ha nem vittem volna el mindenkit a megvásárlás előtt akiben bíztam akkor megérteném. de most ott tartok hogy akkor az még hagyján hogy 10 rugóért kell vegyek egy gyári sárvédőt is mert szeretem ha a dolgaim rendben vannak és amihez immár hozzá fogom tudni bazseválni a toldást, de kitudja hogy még mi minden egyéb hazugság lengi körül ezt a szegény runnert. most már ez is gyanús, hogy mondta a bolt szerelője hogy 15.000 km-enként a blokkot fel kell ujitani valami dugót kell cserélni vagy mi nem is értettem persze mert nem értek hozzá. de itt sokan felvonták erre is a szemöldöküket, már gyanítom hogy emögött is valami gebasz van, és csak így óvatosan utaltak rá hogy addig fogja bírni amit összegányoltak. valami ötlet hogy mi lehet ez? most vettem egy kocsit, és szivem szerint nem adnám el a runnert mert nagyon megszerettem, de mégis el kellene adnom. hiába a pénz nagy úr. főleg ha kevés van belőle. de addig most nem fogom eladni amíg rendbe nem tetettem.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #3390 üzenetére
Ha egy mód van rá, ne vegyél 10k-ért gyári sárvédőt, motoros fórumokon akad pár ember, aki leszedi az újat a motorról, mert neki nem kell, mert tuningol meg stb. Én is így szerváltam kormányt (amit 18k-ért láttam üzletben , én 3-ért vettem és zsironat), lámpát, meg egy idomot. A 10k-s sárvédőt is megszerezheted így 3-4k-ért. Az meg ugye nem nagyon tud elromlani, csak törni. Megírnád nekem priviben ezt a rolleres sztorit, mert a 15000km tényleg érdekes. Használattól és bánásmódtól függ.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3392 üzenetére
tényleg te voltál
de akkor előbb utóbb azért csak lejjebb ment volna az olajszint nem, sztem sokkal inkább az volt hogy az érzékelő nem jól érzékelte a mennyiséget és több volt benne.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
-
stargazer
senior tag
kár hogy nem lehet keresni rendesen itt az aprók között hátha lenne valakinek egy ilyen sárvédőidom... így igazábol el se tudom képzelni hol álljak neki keresni. valamint egy astra g bal első lámpa se lenne rossz kölcsibe 1-2 napra...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
basszus! most beszéltem a bolt szerelőjével. azt mondja, kompkett dugattyút kell cserélni minden 2T motorban 15.000 km-enként, mert ha nem, akkor annyira gallyra megy a gép hogy komplett hengert kell cserélni benne! namost ez 25.000 ft. meg tegnap este elszállt a hátsó gumim, az is egy tizes ha valami normálisabbat akarok, meg a gyári sárvédő is egy 10-es. fasza. és akkor még arról nem is beszéltünk hogy a javítás is pénzbe kerül.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3397 üzenetére
háááát nem tudom most egyszer elviszem hogy nézzék meg a kompressziót és ha kell akkor szedjék szét nézzék meg hogy áll a gyűrű is. én azt hittem elég lenne csak a gyűrűt cserélni, hiszen elvileg az az egészben az igazán kopó alkatrész. vagy nem? kár hogy nincs egy rendes műszaki leírásom róla. akkor talán nem szivathatnának széjjel annyira. de már jöttek nekem a 12.000 km-enkénti vezérműszíjcserével is... hajamat tudnám per pillanat kitépni marokszámra ha csak eszembe jut az a laza 60.000 amibe az egész kerülhet. annak lesz tuti aki majd megveszi tőlem tavasszal mert már egy faszán felújított motort vihet el. grrrr...
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3398 üzenetére
Inkább hajtóműszíj. A tiéd kétütemű. A gyűrű is kopik, meg a dugó oldala is, és ha lekopik róla a ''barázdáltság'', akkor nem tudja megtartani az olajat, és a hengert is jobban koptatja. Ki tudja, hogy hány kilóméterenként kell, de majd megnézem, hátha van nekem ilyenem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
válasz Topiccsendőr #3399 üzenetére
biztos igazad van és hajtóműszíj.
na megnézték egyszer a szerelők a motort. azzal vittem oda hogy valami pisszenő hangot hallottam (este volt és nem tudtam rendesen megnézni mert ahol lakunk nincs semmi normális fény de ha lett volna akkor se hiszem hogy láttam volna valamit) a hátsó gumi felől. kiderült hogy nem a gumi volt. mégcsak nem is a lengéscsillapító. igazábol nem derült ki mi volt az. a hátsó gumit mindenképp ki akartam cserélni mert nagyon kemény és kopott volt ami rajta volt. az első is kopott volt de az még szódával elment volna. volt nekik egy pirelli hátsó 13-as, 130/70-es 12.000-ért. kiderült miután felrakta a muksó hogy az túl nagy és nekiér a blokknak. azt javasolta hogy tegyük rá azt a távolkeleti gumit aminek 6000 darabja, megfelelő lesz a tapadása, meg hogy előre is tegyünk. jó mondom tegyünk így (ha már egyszer szerelőnél van), bár nem sok reményt fűztem hozzá. délután elmentem a gépért, elmondták hogy kimérték a kompressziót, 8-8,5 lett, állítólag a gyári az 9,5 és akkor kell dugattyút cserélni (ami kiderült hogy 35.000 ft lenne az alkatrész) ha lemegy az érték 6-ra. tehát még ez elég jó sztem egy 7-8 éves motortól. és kérdezték ehhez hogy mennyi km van benne, kétkedve válaszoltam hogy 14.400, hiszen az óra annyit mutat de az igazábol akármennyi is lehet. és azt mondták hogy nem úgy van az, nem olyan egyszerű ám tekergetni. kicsit megnyugtatott. lehet hogy tényleg ennyi van benne. akkor meg sztem nyugodtan elmehetek vele kb mégegyszer ennyit és akkor ráérek dugattyút cserélni. (jött itt nekem apósom mikor meghallotta hogy dugattyúcsere, hogy miért akarom én cserélni, fogta a fejét hogy ilyen hülyeséget, ők 40 évig mentek a mittudomén milyen ősi motorokkal és soha fel se merült hogy azt cserélni kéne! ráhagytam hogy én nem feltétélenül akarok cserélni, de ha ez van. gondolom azok a motorok nem ilyen fordulatszámokon üzemeltek, de mindegy. szerencsére ez még odébb van.) ha úgy vesszük akkor ez igazábol télleg egy megkimélt motor, mert elvileg eljött a csere ideje, de még elég jó állapotban van ahhoz hogy ne kelljen. persze nem tudhatom a kopás időre vetített görbéjét, lehet hogy a végén rohamosan romlik majd a dugó állapota és csökken a kompresszió, de azért ezt kétlem. de azt mondták ezt úgyis észre fogom venni mert hallani is lehet a blokkon, meg ha nem megy már úgy föl mondjuk egy bizonyos helyen ahol régebben még vígan felment, akkor. a futómű himbarendszere ki van kopva. az miatt is érezhettem instabilnak a motort. ennek a komplett új gyári alkatrészekkel történő kicseréléséhez is megrendeltem az alkatrészeket, ami kb 10.000 ft lesz. ez még nem olyan vészes és akkor megint egy jódarabig atombiztos lesz a futómű. főleg az én kezem alatt nem hiszem hogy sokat fog romlani az állapota mert én nem vagyok az a klasszikus robogóőrült robogógyilkos, meg kocsim is van, meg nem is nagyon tudok hol betyárkodni mert gyakorlatilag munkábajáráson kívül másra nem használom, oda meg városon keresztül vezet az utam. meg ha betyárkodnék és +látná egy rendőr hogy rendszám nélküli robogóval repesztek kiló40-nel akkor hamar megnézhetném magam. visszatérve azért a sok kicsi mégiscsak összejön de hát ezt vállaltam amikor használt motort vettem. így még mindig nem panaszkodhatok, mert ezzel együtt is sokkal de sokkal olcsóbban birtoklok egy olyan motort, ami azért frankón fel lett és lesz újítva és végső soron nem sokkal rosszabb mint egy új, van közel olyan jó (igaz ez 2T nem 4T és kicsit többet eszik meg nem annyira környzetbarát, de ez csak a technika). végülis a két gumi együtt volt 12, meg a felrakása, az átvizsgálás, kompressziómérés (ehhez ugye szét kellett szedni eléggé) még 7.500, így fizettem 19.500-at, és most legalább képben vagyok a blokkal kapcsolatban, és meg kell mondjam, ég és föld a kulönbség a gumik miatt! basszus azt se tudtam hova legyek az örömtől, annyira tutin tapadnak ezek a kis távolkeleti gumik, amiböl a kettő volt annyi mint a pirelliből 1. nem tudom hogy az annyival nyújt-e többet, de ha ezek is elkoptak akkor majd olyat veszek. általában igényes vagyok a dolgaimra, és szivem szerint a pirellit láttam volna rajta, de más méretben nem volt nekik, de különben nem vagyok biztos benne hogy az annyival jobb lenne mert ezek télleg fantasztikusan tapadnak. ennek fényében nem is értem hogy eddig hogy tudtam menni. igaz hogy reggelente mikor kicsit párás volt az idő akkor nagyon figyelnem kellett mindig nehogy a zebráknál rámenjek a felfestésre mert az nagyon necces... éreztem mindig hogy sikál a segge jobbra balra. ez a hátsó most legalább már gyári méret, 130/60. szeretem ha a dolgok úgy vannak ahogy szánták őket. én nem vagyok a tuning híve. meg megy ez tuning nélkül is mint az állat ha kell. kétszer mentem vele eddig hosszabb távot, amikor hazavittem a szülővárosomba, és a főúton kipróbáltam hogy tud repeszteni de fosott a valagam nehogy rendőrökbe akadjakFegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest