Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
yanpec
aktív tag
válasz Cseneles #67114 üzenetére
A projektor teljesen nyitott állapotban van, nincs rákötve semmi. DSLR géppel csináltam képeket, ennél jobbakat sajnos nem tudok. Jól látszik, hogy mennyire nem homogén a kép.
A képek azért ilyen sötétek mert rövid záridővel fotóztam, így talán jobban látszik, hogy van a felület bevilágítva.
Alatta a mérések, az 566 lux a legnagyobb érték, ami k.b 1109 lumen(1,96m2). Ami szintén kevés mert kb 1700 körül kellene lennie.
A legalsó képen meg látszik a zöld perem a kép szélén.
Benq W5700 projector, Samsung galaxy watch 4, Samsung galaxy S20+, Nvidia Shield pro TVbox, Samsung Q950A 11.1.4 cs, atmos soudbar, Samsung UBD-8500 UHD Bluray lejátszó
-
yanpec
aktív tag
válasz Cseneles #67114 üzenetére