Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
m3ss
veterán
ezt mondtam, hogy reszrehajlo vagyok, elismerem. de nem indokolatlanul nincs vele baj, hogy sokan nem ertetek egyet vele. van itt helye mindket tabornak sztem.
Elmondtuk már jópárszor, azért nem a vizsim brightos F22 a dlp vetítés csúcsa.
de ha meglatnek egy szabad szemmel alig lathato mertekben jobb nativ kontrasztos f32-ot vagy akarmilyen 1 chipes dlpt akkor miert valtozna meg a velemenyem? mert nagyobb a szinter lefedettsege? random filmnel ez fel se tunne sztem, max ismert dolgoknal, demo jeleneteknel, bar ott se biztos hogy konnyen...tulertekelt dolog ez.