Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
szepi0808
senior tag
http://www.avx.hu/forum/index.php?/topic/11454-házimozi-projektorral/?p=1801565
Írtam egy pár sor én is a mindenki által kedvelt 1070-ről.
Még ha hűvös is van a szobába, amiben mozizunk a projektor hőkiáramlása, rövid időn belül telefújja a szobát meleggel és azt hűteni kell. Télen jól is jön a + fűtés
de most nagyon nem kellene.
-
_Smooth
senior tag
válasz
Doolie1989 #24192 üzenetére
Nekem w1070 van (de az Optoma képét nem láttam - sok teszt egyébként a Benq-t hozta ki jobbnak) és nagyon sok fórumtársnak, akinek ebből a kategóriából van gépe, szintén ez van.