-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz diegho #200951 üzenetére
Melyik motorral vettétek?
Nem kell nagy köbcenti, pont a gyalogosok, oszlopok, és az agyhalottak miatt
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz Lacko32 #200948 üzenetére
Jazz ennyiért nincs épkézláb, vagy legalábbis nagyon-nagyon nem egyszerű olyat találni. Másfélért már jobb esélyesekkel indulnál, de az is csak a 2005-2008 közti faceliftes GD lenne, az újabb GE-k még drágábbak.
Bár bizonyos szempontokból jobb a régebbi, pl. jobb belső anyagok, ülések vannak benne.[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz tboldi #200955 üzenetére
Hahu is ezt mutatja, kicsit félve is írtam a felsorolásba.
Ebből Fabia lesz, ha akarom, ha nem
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
-
Lacko32
tag
Volt/van is a családban. Az enyémet édesanyám örökölte meg, miután totalkárra vágták az övet. Igénytelen egy autó, viszont a csomagtere szörnyen picinyke.
De nem veszett fejsze.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
diegho
nagyúr
válasz Lacko32 #200954 üzenetére
Nagyobb típushibák:
Bölcső rohadás, ezt mindenképpen meg kell nézni vásárlás előtt, mert nem kis munka a csere.
Kormánymű. Elektromos szervó van benne, az is okozhat gondot, nálam nem jött elő, de a szerkezet megadta magát 180k-nál, a csere 100k újra számlásan.
EGR szelep szokott meghalni, falazás segíthet.Fogyasztás nálam 6,5 körül alakult, de városban tuti 7 felett lenne.
Szerintem nézzétek meg a Fusiont is, szervíz tulaj ismerős szerint nagyon jó áron lehet hozzájutni, mert nem túl szép.
-
3L1T3
addikt
válasz Tom1939 #200946 üzenetére
Az összes létező YouTube videót megnézem egy adott típusról , mielőtt élőben is szemügyrevészem. Pont azért, mert az értékesítők maguk se tudják mit árulnak, vagy túlságosan körülményes mire elmutogatja a dolgokat.
Sajnos a TUCSON belül minden de nem szebb mint a CX-5 , inkább bazári, és amolyan igazi koreai stílusban megtervezett valami. Aztán persze megnézzük élőben, de amúgy se vagyok híve a teljesen digitális műszeregységnek. A CX-5-ben pont ez tetszik, van még benne AUTÓSÁG, amolyan régimódi. Nekem ez imponál.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Lacko32
tag
válasz diegho #200963 üzenetére
Ford nálam minden tekintetben kizárt.
Ellenben a Fiat Stilo ami beugrott még.
Egy Japán párti olaszt néz... Mik vannakIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Integrale #200961 üzenetére
Fuha, kicsit Multipla érzésem kerekedett, amikor megláttam ezt a felpuffadt pontyot.
Miféle szerzet ez, mármint értem, hogy Bondzsorno Italiano, de mitől más, mint a többi Bolognai spagetti?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
válasz bandus #200967 üzenetére
Azért azzal a 194 lóval arrébb lehet állni, ha nagyon útban van…
Jó, biztos nehezebben lódul meg, mintha egy turbó is fújná, cserébe ha egyszer megindult, akkor azért egészen kulturáltan mozog. 3000-es fordulaton legalábbis nem sok szereplő tudja a 160-at. Persze városi futkosósnak nem ez való.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #200972 üzenetére
Igazából még mindig rá vagyok/vagyunk kattanva az Audi A2-re, csak sajnos a kinézett 1.4 PD TDI-t már elvitték, azóta meg nem került fel még egy olyan jó vétel.
De talán az 1.4 szopóbenzin is vállalható lenne, ha tudhatnánk előre, mennyire fogyasztja az olajat. Abból van egy a hahun, ami nagyon birizgálja a fantáziám. -
őstag
válasz 3L1T3 #200964 üzenetére
Hát akkor a tucson sem az igazi (én ott örültem a rendes 6-os automatának a hibridben, viszont az 1.6-os turbójuknak annyira nincs jó híre) neked.
A mazdák nagyon tetszenek nekem, de ott meg a rozsdásodás. Persze most már jó a válasz 20 éve Reméljük tényleg csak a csaló acélbeszállítón múlott a dolog. Meg a mazdák általában kisebbek belül mint a versenytársak.
De ha biztosan tudnám hogy nem fog rozsdásodni akkor nálam is játszana a cx5 (legalább 10 évig szeretném évi egy szervízzel nyugodtan használni).
Lexus NX 350h pont a keretednél kezdődik, de szerintem az még egy hosszabb idő amíg elkezdenek adni rá nagyobb kedvezményeket hogy ne csak a "full fapad" férjen bele. És ez nem a régimódi autó az biztos (lásd mi tetszett neked a cx5-ben).
-
veterán
válasz parandroid #200971 üzenetére
elhiszem. nem mondtam, hogy rossz/lassu/gyenge, csak azt h nekem nem kellene, en nagyon szeretem a turbos karakterisztikat. illetve amit hirtelen talalok power and torque gorbeket ott 3000 fordulat mellett csak 100 lo eled fel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
3L1T3
addikt
válasz Tom1939 #200974 üzenetére
12 év átrozsdásodási garancia van.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #200972 üzenetére
Meriva A nem ez a platform.
Biztosan erintettek ezek is, 50e Ft korul megcsinaljak es nincs gond.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Lacko32
tag
válasz Integrale #200968 üzenetére
Fiat csoport, sok jó híre pedig nincs a csizmás márkáknak.
Szerelhetőség szempontjából se, illetve megbízhatóság szempontjából se.Lényegre térve, mennyivel megbízhatóbb mint egy Punto vagy Bravo akár?
Méreteiben egyterű, stimm, de mivel olasz soha nem volt a háznál, kissé félve nézném meg őketIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
őstag
válasz 3L1T3 #200977 üzenetére
Igen, csak mint mindenhol itt is az "át" részén van a hangsúly nem a "rozsdásodási"-n. Van ahol még direkt azzal is szórakoznak hogy kötelezőn külön meg van e csinálva a karosszéria átvizsgálás (aztán nem csinálják meg..., de ez már nem biztos hogy mazda). De A-Z-ig azt hallom hogy bármelyik márka nagyon nagyon ódzkodik bármilyen rozsdásodással kapcsolatos garis ügyet intézni.
-
Integrale
veterán
válasz Lacko32 #200979 üzenetére
Ezt a szerelhetoseget sosem ertettem, van hozza minden, motor megbizhato, mindenhez hozzafersz. Aki mas markat szerel, annak ertem, hogy nem szerelheto, hiszen nem azt szokta meg. Nem a sarki bacsihoz kell vinni, hanem hozzaertohoz, neki szerelheto lesz.
Melyik Punto, melyik Bravo, melyik motorral?
En nem tudom szidni az olaszokat, foleg sajat tapasztalataimbol kiindulva. Meg kell nezni mit veszel, es annyi gondod lesz vele, mint barmi massal.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
3L1T3
addikt
válasz vzsryl #200980 üzenetére
Őszintén ez a MAZDA = rohad így 2021-ben inkább népi baromság mint valós probléma.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
szabonagyur
félisten
Egyre többször látom régi Fiatoknál, hogy amikor indexel akkor az index-helyzetjelző (sárga-piros) felváltva villog. Ez standard lenne?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #200987 üzenetére
Nem, test problema. Franciaknal, Toyotaknal na meg ugy kb barminel lathatsz ilyet.
Olaszoknal a lampapanellel szokott gond lenni, Puntonal pl megég és már kész is a probléma."Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #200987 üzenetére
Grande Punto esetén pl alul van méretezve a hátsó lámpa csatlakozóban a test érintkező. Ki szokták vezetni külön csúszósarura, azzal nincs gond, és minimális költség/munka. VAG, Renault körökben is láttam hasonló problémát, bár ott talán kevésbé gyakori.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz Integrale #200988 üzenetére
Hmm akkor csak véletlen, hogy Fiatoknál láttam mostanában ilyet.
Elsőre az újabb autók ugrottak be ahol elől index során az adott oldali lámpa lekapcsol, gondoltam is milyen menő, hogy 20 éves Fiat tudott hátul hasonlót
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Integrale
veterán
válasz szabonagyur #200990 üzenetére
Ilyet csak 15 eve tudnak, regebbiek nem.
Grande Puntonal hatul 4 helyzetjelzo van, egyszer irtak nekem olyat, hogy csak ketto kell, de ugy eg a lampa visszajelzo, szoval dupla teljesitmenyut rak be abba a kettobe, na az mar szet is egeti a panelt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Lacko32
tag
válasz Integrale #200984 üzenetére
Csak az Alfából indultam ki, ugyan nem egy kaptafa, de azt meg se nézném.
Nyilván oda vinném, aki tudja mit kell vele kezdeni, itthon neki nem állok semmilyen autónak (se).A Bravokat 2007-től nézem, ezzel a sima 1.4 16 szelepes 90 lovas motorral. De látom van belőle Mjet, kicsit több packerájjal. Vagy T-Jet.
A Puntobol a Grandet néztem, hasonlóan 1.4 16 szelep, viszont ez a ritkábbik, tele van hahu 1.2-velNem kell hasítson, az most teljesen másodlagos. Biztonságosan elvigye a család gondosabbik felét A-ból B-be
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
válasz szabonagyur #200987 üzenetére
A modern prémiumoknál meg feature. Tudom, hogy miért csinálják, de annyira béna, amikor indexelésnél kialszik a ledes menetfény. Mindig ezek a bontószökevények jutnak eszembe ilyenkor.
Szerk.: Továbbolvasva látom, hogy nem vagyok ezzel egyedül.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
válasz parandroid #200993 üzenetére
de annyira béna, amikor indexelésnél kialszik a ledes menetfény.
Na ja... először aszittem', hogy rossz papáék új Meriva-ja. Az övék volt az első a családban, ami már nappali menetfényes volt.
Nyaraláskor én mentem elől, papa utánam, és nézem ám, hogy indexeléskor mi történik... szerintem is béna.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
elder troll
senior tag
Első autónak mekkora állatság bevállalni egy 2004-es volvo v50 2.0d summum felszereltségű kombit (246e km), amibe utólag raktak állófűtést? 2000€-ba fájna + honosítás, stb, csak az állófűtés 1500€-ba került elmondása szerint.
Nagybátyám hajtja legalább 10+ éve ausztriában, vett szalonból egy superb-t (az asszony pár éves szintén szalonból vásárolt polo-ja mellé), és a jövő héten jönne haza a volvo-val egy hétre.Racionális érvem nincs, szerintem egy ütlek váglak autó volna ideális első saját autónak, hiába van 10+ éve jogosítványom, nem sűrűn vezettem (max áramot ). Legjobb tudomásom szerint "gazdája" volt az autónak, mindig azonnal megcsináltattak rajta mindent. Viszont ha 300e-nél nagyobb értékű javítás jönne elő nálam, akkor menne a levesbe, azaz nagyobb összeget nem költenék rá. Viszonylag friss műszaki van rajta, és az osztrákoknál kicsit magasabb a "léc" amit meg kell ugrani a közútra engedéshez.
Tegnap nyögte be nagybácsi, hogy meg akar válni az autótól, és erősen dilemmázok rajta.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz elder troll #200995 üzenetére
Ha amúgy is kellene autó, akkor nem hülyeség. Csak azért hogy legyen, ahhoz viszont sokba kerülhet. No meg hobbiautónak inkább valami vicces autót kéne szerezni, nem egy kombi volvót.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Lacko32
tag
válasz Integrale #200996 üzenetére
Szerintem nekünk az 1.4 90 lovas motor bőven elég lenne, nem kell nagy durranás. Klíma legyen, többi már csak hab a tortán
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #200982 üzenetére
Nem is rossz ötlet, főleg az árát nézve.
1 misin belül vannak, szerencsére van is itthon dögivel.
Nem hajlamos ez az olajzabálásra? Vagy ez még a fam1-es vas blokk?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Lacko32 #200999 üzenetére
Öcsémnek van egy 2008.10. havi (visszakeresve itt már tettem is fel képet róla), egyáltalán nem eszi az olajat. Persze legkésőbb 10 ezer km-enként 5W40-et kap. Rozsdásodásra nem hajlamos (galvanizált), és nagyjából minden aprópénz hozzá. Meriva ellenében ezt ajánlanám, mivel az ugye C Corsa alap, ez egy mérettel nagyobb bódé, és egy pollenszűrőt is egyszerűbb cserélni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...