-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Mik a legolcsóbb 2 kisgyerekes család számára megfelelő méretű, automata váltós kombik jelenleg a piacon? Ahogy nézem egy Megane kombi, egy ceed kombi egy corolla kombi automata váltóval 8M. Ennél van bármi ami legalább ekkora és olcsóbb?
-
3L1T3
addikt
válasz tboy93 #201251 üzenetére
Autóiparban dolgozó rokonom (VW konszernek programoz robotokat, németben és győrben). Ha gyerekről is szó van kerüld a Megane-t, mert lókolbásznyi acélmerevítést használnak.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
őstag
válasz tboy93 #201251 üzenetére
És itt előjön a milyen automatával kérdés ami miatt az scross után olyan nagy szünet van árban a következő választásig (főleg hogy én benzinest akartam és abból is megfelelőt megbízhatósági szempontból).
Ennyiből én biztos corolla hibridet néznék (az az automata ok, csak nekem kicsi elől és a legfőbb probléma ennél is ugyanaz mint az scrossnál, elég vacak a hangszigetelés).
Ha városban jársz sokat akkor én "száraz" duplakuplungos automatát nem vennék. Senkitől.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #201252 üzenetére
Tfh még japán sem kell legyen.
-
MC Pite
veterán
Minden H4esre igaz (amit főként a japánok szeretnek), hogy:
Tompított H4: 2200 lumen
Tompított H7 (és társai): 3000 lumen
Refi H4: 3600 lumen
Refi H7 (és társai): 6000 lumen
+ 1,3%os a H4esek jellemző lejtése, 1,0 a H7esek jellemző lejtése, azaz messzebre is világítanak, nem csak erősebben.Konkrétan nálunk az utolsó két autó a bő 1 millás mezőnyben a Jazz és a C3 volt (2018ban). Jazz H4, C3 H7+H1. Mindkettő a maga kategóriájában jól világít, de mondjuk abszolút skálán ahol 10 egy jó xenon szett, ott mondjuk 6ot adnék a C3-nak, és 2-őt a Jazznek. Nekünk ez is fontos szempont volt.
dj79: Olyannak mond, aki ezeket nem ismeri. Ülök Vitarában is eleget, meg van 208asunk. Nagyon nem egy liga, a 2008 (első, hogy igazságosabbak legyünk) ég és föld a Vitarához képest. Sokszor kifejtettem, most nem offolnék. Akinek tetszik, vegyen Vitarát, csak utána ne üljön be másba.
tboy93: I30 1.5, vagy Ceed, az majdnem japán
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #201256 üzenetére
6.3M volt azt hiszem a legolcsóbb lehetőség, automatával. Jó kis 1.0T, 3 henger
-
nagyúr
válasz Tom1939 #201257 üzenetére
milyen automatával kérdés
Megbízhatóság nem érdekel. Képbe került esetleges céges autó mint lehetőség, még csak körvonalazódik a téma, egyáltalán nem biztos hogy autó mellett teszem le a voksom, de ha igen akkor képbe kéne kerülnöm a lehetőségekkel. Szóval karbantartás nem az én dolgom lenne.
-
Bdanyy
addikt
Korando? Igaz nem kombi, de azért nagyobb mint az scross.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #201269 üzenetére
Szerintem az Astránál nem jobb az i30/Ceed páros sem, így Accord után azok egyike sem igazán előrelépés.
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Integrale #201270 üzenetére
egész biztosan nem jobb, az astra baromi jól össze van rakva, ég és föld a különbség beltérben, minőségben, ülésben. nekem az octavianál is jobban tetszik, de nem tudtam megbarátkozni a hátuljával. hát még az új astra/pug 308
tboy: mi a keret? mert azért vedd figyelembe, hogy ha te összerakod 8.6-ért az astrát az nem annyi lesz a flottakezelőnek, ő erre simán kap még 15-25% kedvezményt.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
őstag
válasz tboy93 #201264 üzenetére
Akkor octavia 1.5tsi dsg. Állítólag nagyon jó csendes gép lett az új. Kicsit elbénázták (túltolták) a fedélzeti rendszert, de ha megbízhatóság (de kb a dsg-től félnék csak) hosszú távon nem számít akkor megnézném. Flottába beférhet (listaáron nagyon drága).
dj79: enye benye rossz vagy De én is peugeot 3008-ban ülnék ha nem ezt gondolnám. Mind az 1.2 mind az 1.6 benzinesük köszi nem kérem kategória (dízel jó, de az én felhasználásomhoz az nem jó)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #201269 üzenetére
Accord szintű autom szerintem biztosan nem lesz. Ami hozza a kenyelmet, futomuvet, menetdinamikajat, osszerakottsagat.
Nem is ez a prio most. Evi 5.000km-re kell kb ... télen amikor nem tudok motorozni akkor a dugoban automataznek, hétvégén boltba jaras, nagyszulok, meg nyaranta 3-4-5 alkalommal Balaton.
-
nagyúr
válasz bandus #201271 üzenetére
Nincs még keret. Elo kell allnom a munkahelyemen egy csomaggal, ami nekem megfelelne es akar autot is tartalmazhat. Mivel nem létfontosságú az auto tema nalam (mar nem az), ezert a legolcsóbb megoldast keresem ami megfelelhet, hogy tobb puskapor maradjon az alku masik felere (bér, jutalom).
Egyáltalán nem tudom hogy megy ez a lizing dolog. Amit kinezek br vetelarat annal joval olcsobban veszik a flotta kezelo cegek ezek szerint? Közvetlen nem lizingelheti a munkaltatom? Mindenkepp kell ilyen flottakezelo ceg?
-
Biqci
aktív tag
válasz KoVee84 #201239 üzenetére
Van ebben, nem is gondoltam volna. Na jó, nem eco-ban, de sport állásban megindul és a futóműve is tök jó
De komolyan, amiket néztem, szépen apránként ki 8s zártam. Pl. Fiesta ST: korróziós problémák és a motor sem örök élet, de futóműve ok. Twingo RS: nincs rozsda, motor jó, futómű ok, de ami jó az a Gordini, kilógott a keretből. Clio RS dettó. Volvo C30 2.4 mint a fehér holló, amit megnéztem rozsdatemető, T5... ez még ritkább és sok péz. Focus ST ennyiért nem volt épkézláb. Civic TypeR... Aranyár, nem érdemes az utcán rohasztani azt a rakás dellát. Pedig... Isteni lett volna. Alfa MiTo, hát az kissé csajos, bár a TJet jó. Mi volt még? Már nem is tudom.
Aztán jött ez a CR-Z, ami senkinek sem kellett, már hónapok óta hirdették. Egy életem egy halálom
Tudod mi a vicces? Jobban megindul mint az Accord, sőt csendesebb is és kevesebbet fogyaszt, ami végül is annyira nem szempont, de az adója a tizedrésze és bárhová be lehet vele hajtani még nagyon sokáig
Még valami. Frankón mondom, megnézik az emberek, GT3 Porsche, R8, de még Lambo is több van a városban mint ez"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
válasz yodamester10 #201279 üzenetére
Nem hiszem hogy megerne az nekem.
Megvan a fejemben nagyjabol, hogy a csomagbol amit kernek mennyit er nekem az autó es ha a fonok szerint az tobbet er mint amire en gondolok, akkor minimalisan tudok masbol engedni, de alapvetően nem akarok mindenaron ceges autot.
Nagyon hatterbe szorult ez nalam az elmult 2 evben.
-
Biqci
aktív tag
válasz Paxker315 #201284 üzenetére
Nem tudom mit írtak a tesztben, de nekem személyes tapasztalatom van. Mind a két autó 2010-es, Az Accord 2,2 i-DTEC automata, a CR-Z ugye az ami, nincs sok választás. És tényleg csendesebb, 170-180 környékén már erősen hallható a különbség a kicsi kocsi javára.
És tényleg jól néz ki. Egyedüli gond, ha kell hozzá valami típusspecifikus cucc, az aranyárban van. pl. fényszóró kompletten mindenféle kedvezménnyel Honda szervízből kb. 800EURO, máshol nincs, azaz van, de még drágábban. Bontott nincs. De tényleg... Az utángyártott nem játszik, mert totál más mint az eredeti, hiába írnak bármit. Tudom[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Mr.Csizmás
félisten
üdv,
keresek 1-2 főre valami kicsit, napi 2x25 km + városon belüli járkálásra. olyan 1M környéke, eddig a 2003 utáni Honda Jazz a legszimpatikusabb. lehet unalmas autó, csak legyen megbízható, etc.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
tboldi
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #201286 üzenetére
1M környékén még nem igazán van épkézláb Jazz. Opel Agila Suzuki K12B motorral?
-
szabonagyur
félisten
válasz tboldi #201287 üzenetére
Amúgy van egy piros Jazz fent 600-ért nem veszitek meg anyukádnak? Ismered úgyis a típust, gondolom mindenből van otthon már 2-3 db és kinézetre nem vészes.
Mondjuk elég sok van 1M, van 1-2 amire ha kéne beneveznék, aztán egy ilyen 6-700 ezres vételt szerintem a maradék keretből bőven szintre lehetne hozni.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #201289 üzenetére
Splash, csak olcsóbban.
A WagonR-rel közös Agilában nem voltak jó motorok, de a későbbiekben is csak az 1.2-es származik a Suzukitól.
szabonagyur: Igazából nem nézek Jazzeket, én szívesebben választanék olyat, ami még nincs, legyen színesebb a járműpark. Ezért tetszene egy Audi A2 1.4 PDTDI.
Alkatrész meg bármilyen hihetetlen, nemigen van pót itthon. Jóformán csak egy ezüst csomiajtó jobbkormányos kábelköteggel.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboy93 #201277 üzenetére
Lehet közvetlenül is bankkal intézni, használt autó is játszhat, ha áfás. Flottakezelőnél viszont ha vesznek 30 autót, ott a kedvezmény mértéke más kávéház, plusz igény esetén kérhetsz mindenféle szolgáltatást a gumi logisztikától szerviz hozom-viszem dolgokig, ha nem akarsz vele foglalkozni. Plusz ha bármi miatt kiesik alólad a kocsi, akkor kapsz csereautót, ilyesmik. Szóval Excel
-
gzbotii
veterán
Sziasztok,
Volvóból - 2010 utáni, árban 3 millióig mi az ami ajánlott modell, évjárat? Van értékelhető benzinmotor (12 mp alatti 0-100, átlagban 8L alatti fogyasztás) vagy csak az 1.6 dízel?
Ismerős keres autót jeligére
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MC Pite
veterán
válasz Mr.Csizmás #201286 üzenetére
Anyámnak Agilát vettem... hát, nem kell alacsonyra ülni, ügyesen bővíthető, de sok pozitívumot nem tudok, főleg megbízhatóság terén.
Nálunk (nejemnek) 1 milláig a TPCA (Aygo/C1/107) illetve a C3 volt esélyes (1.4 8V, ez lett végül, esp-vel, jobbik (nagyon kényelmes, kartámaszos) üléssel; jó világítással, felfelé is automata ablakkal, korrekt futóművel, stb).
Gombokért üzemeltethető kategóriában a TPCA, ha valani izgisebb kell, Grande Punto vagy Clio 3.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz gzbotii #201297 üzenetére
Ha családi kell, V50 vége és a (szoftveresen) gyengébbik 2.4 benzinnel amíg volt, mert a végefelé kisebbek helyettesítették vagy a turbós (annyit eszik mint a ford 1.8 és 1.6 kb, de sokkal kellemesebb). Azontúl tényleg max a HDi-k.
Újabb és ügyesebb a V40 ha méretben elég, de ennyiért szintén csak 1.6D lesz. Az 1.6T inkább erős mint jól fogyaszt, de nem félnék nagyon attól sem. Mármint nem kell rá többet félrerakni tarcsiba, mint egy dízelmotoros verzióra.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz tboy93 #201251 üzenetére
Tipo kombi, de jelenleg azt hiszem csak az 1,6 130 lovas dieselt lehet venni automatával
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg