-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
SPeti1984
senior tag
válasz Vismajor01 #201800 üzenetére
Igen új autóban gondolkodunk.
-
SPeti1984
senior tag
válasz tboldi #201802 üzenetére
Háát a Jazz azért nem épp nyaralós autónak való, ha elakar menni az ember. ( tudom kívül pici belül nagy ). Meg úgy vagyunk vele, hogy mai világban mikor már egyre több a nagy SUV akkor jobb egy nagyobb autó ha bármi baleset van, hogy nagyobb legyen a megúszás esélye.
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201805 üzenetére
Minden tisztelettel: A Vitara a legnagyobb lehúzás. A legrosszabb ár/teljesítmény.
Épp tegnap írt vissza ismi, aki kipróbált egy Sanderot, előtte meg Vitarát, kérdeztem mik a benyomások. Mondta hogy ugyan+1,5milla a Vitara, de rohadtul nem egy kategória a kettő, és nem meglepő módon nem a Suzuki a finomabb cucc. S-Cross egyel jobb; igényesebb és kicsit nagyobb, jobban megéri már csak a felszereltség miatt is, de az is karcos a mai árán.
Szerintem ennek a reális ára a Fiat/Hyundai/Daciák alatt kellene hogy legyen (bőven).
De azt elhiszem hogy valakinek tetszik.
De lehet, hogy (itt) csak én vagyok ilyen nézőponton. Forrás: [link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
SPeti1984
senior tag
válasz Vismajor01 #201805 üzenetére
Köszönöm, de S-Cross-ban ültem, de eléggé érződik a Suzuki vonás. Motorikusan jó, de belül nekem picit puritán, műanyagos, meg menet közben is olyan hogy is mondjam érződik, hogy valahol spórolniuk kellett és ez érződik. Nem rossz autó, de nekem nem jön be. 2 éve mikor vettünk egy C-maxot ugyan annyiba került a Suzuki is, de nem azt választottuk. Ismerős suzuki mellett döntött és kipróbáltattam vele a fordot, elsőre annyit mondott, hogy jóval csendesebb, a futóműve sokkal jobb és érezni a súlya miatt hogy jobban egyben van.
-
SPeti1984
senior tag
Niro-t néztük a hybrid miatt, de valahogy nem volt az a hű de bejön érzés, inkább belül olyan visszafogottabb, nem a prémium irányba mentek el sőt ugye nem is sportos irány hogy legalább megdobogtassa az ember szívét ha már nem magasabb minőségű. Olyan működik és pont. Ami persze tök jó. :)
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #201807 üzenetére
Jut eszembe, és ezt küldte még reggel (ha már Vitara ár). Bár valószínű ez így nem fog sokat mondani azoknak, akik nem próbálták ezeket/hasonlóakat. szerk: Konkrét link helyett inkább akit érdeke nyissa meg a Capture-t is.
SPeti1984: Inkább CX30. Előző Kugával van több tapasztalat, de azt nem nagyon szeretem/szeretjük.
XCeed? +1 a Nirora is. Ha mindneképp emeletes modellek játszanak. Akár a Capture is, (akár hibridben felférhet a listára), de a CH-R-t is megnézném ha mindenképp magasan akar ülni.
Ha nem elég prémium a Niro, akkor a Kuga az hogy maradt a listán?Ha jól tippelem vezetni nem sikerült ezeket (ez fontos lehet, és rossz úton is, illetve rossz úton kanyarban is ajánlott).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dreamscape
csendes tag
válasz SPeti1984 #201801 üzenetére
Hasonló igényekkel nézegetem én is a kínálatot; lehetőleg minél modernebb és biztonságos, SUV-szerű felépítésű és 'nyaralásos autónak' is megfelelő legyen, dinamikus közlekedésre alkalmas, de viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében.
Nekem személy szerint eddig az új Kia Sportage nyerte el a tetszésemet, ha nem rendkívül sürgős az autóvásárlás, akkor esetleg érdemes megvárni az első teszteket/véleményeket az európai specifikációról. [2022 Kia Sportage GT-Line][ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz dreamscape #201813 üzenetére
Egyébként ez a Sportage forma nekem eléggé bejön. Viszont élvezet lehet majd mindig figyelni portörlés közben a műszerfalnál, hogy ne legyen karcos. Illetve jól látom, hogy a rendszámtáblavilágítás még halogén izzóval van megoldva?
-
SPeti1984
senior tag
-
MC Pite
veterán
válasz dreamscape #201813 üzenetére
'SUV-szerű felépítésű és... dinamikus közlekedésre alkalmas, de viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében'
Ez paradoxon kissé, az én olvasatomban.
Niroval/C-HR-el/Capture E-Tech-el még nagyjából helytálló. Vagy mást értünk viszonylag takarékos alatt.
A Sportage nem kicsi... De jól néz ki.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dreamscape
csendes tag
válasz MC Pite #201816 üzenetére
Nem tudom mi a paradoxon ebben manapság, bár ha a 10+ éves technikából indul ki az ember, akkor még talán érthető az álláspontod. Azzal látom egyetértesz, hogy "A Sportage nem kicsi...", a dinamikusság alatt meg csak az általános előzést/kigyorsítást értem preferenciaként. A palettáról kikerülő 1.6-os szívó benzin engem nem érint hátrányosan - hiába szerették a népek a megbízhatósága miatt -, a takarékos alatt meg valamelyik hibrid változatot értem. Lesz 1.6 turbós lágy hibrid belőle, de öntöltős vagy konnektoros hibrid is, illetve a Hyundaial ellentétben megtartják a négyhengeres CRDi-t. Ennél takarékosabbra én nem is gondoltam alapból, kár is belekötni, mert akkor eleve nem 10 milla körüli szalonautókról "vitatkoznánk".
-
nagyúr
válasz SPeti1984 #201798 üzenetére
Ha 4-5 fő, és az 5 is valóban játszik, akkor onnantól 1terű, hacsak az 5. ember nem akar nyomorogni.
4 fővel más a helyzet, abba nincs "beleszólásom" (vagyis nem tudok vélemény formálni), de nem biztos, hogy még 1x vennék ekobúsztot (1.5eb van, 165LE-vel jelenleg)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
MC Pite
veterán
válasz dreamscape #201817 üzenetére
1.6T
kamulágyhibrid nem kis suv testben városi ingázásnál (városon belül?) keveset egyen?
Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.
Azt feltételezem, hogy az 1.6/1.5T sem fog kevesebbet enni mint a 2.0 CRDI, vagy a tesó 1.6TGDI HEV-vel [link]
Igaz, Tucson hev 6-9 között eszik, nem rossz, de takarékosnak én nem ezt mondanám.Nem 10+ éves alternatívákat írtam, azok kb azt tudják amit leírtál.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #201821 üzenetére
“Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok.”
Ezt most elírtad, vagy valamit félreértek? Városban nincs olyan belső égésű motorral szerelt, normál méretű autó, ami megfelelne az elvárásodnak. Szerintem még egy extrém alacsony fogyasztású, új Swift is 6L felett van városban.
Ha rendes hibrid, vagy plugin, akkor oké, azok természetesen megállnak bőven 6L alatt, vagyis inkább 3L alatt…SPeti1984: Hahu-s árakból kiindulva nem tűnik nehezen eladhatónak, de nem próbáltam még Ssangyongot eladni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dreamscape
csendes tag
válasz MC Pite #201821 üzenetére
"Ha (városban) 6-7 literből eljár vmi, az oké. 6 alatt takarékos. 7-8 liter szerintem sok."
Totál feleslegesen rugózol a 'takarékos legyen' kitételen, mikor világosan le lett írva, hogy 10 millás (plug-in hybrid esetében még több) vadonat új szalonautókról beszélünk. Én sem az 5.0 V8 GT Mustanghoz képest értem a takarékost, de te se a Flintstones meghajtáshoz viszonyíts.
Annyit írtam, hogy lehetőség szerint legyen "...viszonylag takarékos is a városi ingázás esetében." Egy másfél órás pesti dugóban való csoszogáshoz viszonyíts, és egyből nem kell játszanod az értetlent. Az meg, hogy TE mit mondasz takarékosnak, az nem sok relevanciával bír az összes fórumozót figyelembe véve.
Ennél több időt meg nem fogok erre a témára vesztegetni, szóval ha továbbra is kötözködni akarsz, akkor keress hozzá más partnert.[ Szerkesztve ]
-
-
válasz BigBlackDog #201814 üzenetére
Nem tudom mire jó ez a led fétis, aztán mikor cserélni kell egyben a lámpákat, hogy átmenjen műszakin 10+ évesen gtk lesz az autó
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
SPeti1984
senior tag
Az új Kuga meg a Mazda cx-30 is ledes lenne.
-
veterán
válasz kisza25 #201827 üzenetére
say no more: [link] egyszerűen kurva jó.
mondjuk kíváncsi vagyok tényleg, hogy mennyibe kerülhet ennek a cseréje a golfban, mert rendelhető extraknt 340k volt a led mátrix ami ezeket tudja:
IQ.Light, LED-Mátrix-főfényszóró (PXD) - LED-es nappali fény kanyarfénnyel
- dinamikus fényszóró szabályzás (DLA)
"Dynamic Light Assist"
- dinamikus fényszóró magasságállítás
- dinamikus irányjelző elöl/hátul
- LED-lámpa rossz látási viszonyokhoz[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #201827 üzenetére
Kva jó a LED. A statikus (eddig próbáltam; Polo, C-HR) is már egy álom egy halogénhez képest, a Golf mátrixa pedig nagyon ott van. Fényerőben még nem is sokkal több, mint a Poloé volt (azért érezhető a különbség), de nagyon hasznos éjjel, országúton. Simán bevilágítja a jobb oldali, bokros-fás terület szembeforgalom esetén és bevilágít a szemből jövő mögé is, ha már közelebb ért. Közben nem vakítja a szemből jövőt és nem világítja az előttem menőket sem. Egy nem mátrixnál meg sokszor 500-800 méterrel korábban le kell kapcsold a távolságit országúton, mert jönnek szemből. Mondjuk pl. az S60 xenonja azért jobb volt, mint a Polo LED fénye.
Használtan nem tudom, hogy mennyire lesz drága javítani-cserélni, de el tudom képzelni, hogy nem nagyon kell piszkálni tizenévesen sem egy jobbfajta konstrukciójú LED fényszórót.
[ Szerkesztve ]
-
Laybee
őstag
válasz BigBlackDog #201833 üzenetére
Elég ha kavicsot kap, műszakinak az is elég és nem megy át. bardiba biztos nem lesz utángyártott .
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #201833 üzenetére
A sima LED-es pár százezer, de a mátrixos akár 7 számjegyű is tud lenni, szóval 10+ évesen nagy eséllyel GTK egy lámpacsere. De mivel szvsz. könnyen és olcsón tudják majd előállítani, ezért biztosra veszem, hogy nagyot fog zuhanni a szervizköltsége ezeknek. Egyedül az elektromos autók kis szervizigénye miatt tudom elképzelni, hogy mesterségesen magasan tartanak minden alkatrész árat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ZolAK
újonc
Sziasztok!
Szerintetek hogy viszonyul az alábbi három autó egymáshoz menetkomfort és várható költségek terén?
Leon 1.4 TSI 125le(2017)
Pug 308 1.2Puretech 110le (2017/2018)
Megane 1.6 szívó 116le (2017)Felhasználás: évi 10k km, heti 2-3 rövid 5-10km városi araszolás, random kirándulások (50-60km), havi egyszer 200-200km oda-vissza autópálya. Kombi és ferdehátú is lehet. Cél 4m ft-ig minél fiatalabb autó, 5-8 évig viszonylag gondtalan használat. LED lámpa jó lenne, de jól világító projektorossal is beérem. Köszi!
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #201823 üzenetére
Ha Niro/Capture/C-HR hibridek is normál méretű crossover/suv-ok, akkor ezekkel kényelmesen megy, sőt (a kompakt hibrid tesóik is tudják)!
De i30/Corolla 1.5 motorral is meglepően egész eszik városban is akár, kis tsi/puretech/tce szintén normál közlekedéssel nyújtottB/B szegmenses kasznival 7 körül megvan átlagos városi közlekedéssel (meg pályán, lakotton kívül meg az öt környéke.)
Vszínű a 813-at én értelmeztem félre, hogy (10 körül ha jól sejtem) suvszerű városban viszonylag takarékos autókra a fentieket írtam1.6T suv helyett, mea culpa.kisza25: Gyorsan hozzászoksz a jóhoz! Bringán komolyabbbvilágításom van mint sok új autó halogénes lámpája (főleg a H4-esek). 90-nél kell kellene egy 120-130 méter amíg ellátsz, plusz a fehér fény (röviden) jobb. Én szeretem, nem vennék jobbik világítás nélkül új autót (Tipohoz is olcsó volt a xenon, 200 környéke rémlik).
Az a Passatos is fincsinek tűnik.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Rhino666
őstag
Van valaki Kaposvár környékéről? Esetleg tipp környékbeli megbízható szervizre? Az se baj ha BMW-barát.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
Vismajor01
addikt
Xenon és LED között mekkora a különbség? Volvoban nem tudom volt e LED-es opció vagy csak Xenon
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
BigBlackDog
veterán
válasz Vismajor01 #201839 üzenetére
Szerintem függ attól is, hogy milyen LED és milyen xenon. A halogénhez képest mindkettő nagy ugrás, de a kettő, ha normális, akkor már egy szinten van kb. nálam (mátrix ledet leszámítva).
-
MC Pite
veterán
válasz ZolAK #201836 üzenetére
Komfort: 308, Megane és Leon kb hasonló (előbbinél pici előny alufelni szerű 5 küllős lemezfelnivel), de mind korrekt. Üléseket próbáld ki, Leon alapülését nem vágom (panasz nem olvastam), a másik kettőét sokan dícsérik.
Költségek: Megbízhatónak számítanak, szervizelésben sincs semmi extra (kéziváltóval főleg).
A turbó motorok eggyel finnyásabbak az olajra. A nissan féle 1.6osról nincs sok infóm, nem gondolnám rossznak, de elvileg a Renault K4M alul kicsit nyomatékosabb volt alul/jobban vette a lapot (legalább rövid váltót raktak mellé, hogy élhető legyen). A tsi/eb2 itt már javított revíziós, koksz vezérműlánc/oldódó vezérműszíj már nem (olyan) problémás (megfelelő olajjal).
5-10km-es etapokat a puretech bírja legjobban (nagyon gyorsan bemelegszik).Bővíthetőség: Megane anyósülés síkba dől, 308 (SW) ülés előre és lefelé mozdulva síkba dől (ezzel a másik kettőt veri, ill alacsonyabb a csomi padló; részletek adac autotest-eknél vagy ridc.org.uk-n).
Vezethetőség: Mindegyiket jó terelgetni. A pozíció talán M4-ben a legjobb, és ez kanyarodik a legsemlegesebben az alap futóművel. A Leon FR-ként igazán jó (kormány kicsit érzékelten simán), 308nál a kormány mindegyiknél kicsi és közvetlen, a hangja ennek a legizgalmasabb.
Puretechből hatos váltósat vennék. A 100/110/130 lovas változatok (tényleg) csak sw-esen különböznek, de városban nagyon jól jön a hatos váltó. M4-ből is inkább az 1.2 tce-re céloznék egyébként.Világítás: M4-é ezek közül a leggyengébb ledes, de az is jobb a halogénnél. Vetítőlencsésen (308, M4) az oké hogy jól irányított a fény, de csökkenti a fényerőt. Ezen egy jó minőségű ledes főfény mondjuk könnyen segít.
Javaslom, hogy az AA/Carplayt is esetleg vedd fel a szempontok közé (későbbi eladhatóság miatt is).
Vismajor01: Attól függ. D5S és 2000 lumenig az egyszerűbb ledek kb pariban vannak, felette ha D2S/D3S kanyarkövetős, az az előbbinél jobb, de egy mátrix led meg ettől is jobb (az sztem csak az újabb Volvókban van).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz BigBlackDog #201833 üzenetére
Engem már villogtak meg a Golf-al, bukkanón íves kanyarban jöttek szembe, későn kapcsolt. Illetve autópályán ha sövény van nem látja a kamionok lámpáit, közben meg elvakítja csóri sofőrt mert nincs neki ellenfény, hogy lekapcsolja. De igazán finom cucc.
otthon 2 nyúltól és egy őztől mentett meg
[ Szerkesztve ]
-
válasz Rhino666 #201838 üzenetére
Kaposváron hyundai/Renault szervizben voltam 2x ott rendben volt minden, meg korábbi kia szervizben Uno jármű javító Kft. Ők nagyon korrektek voltak (Apa, anya és fia csinálja)
Led-hez: értem, hogy szuper éjjel elől, de hátra minek?
Amúgy szerencsére nagyon keveset megyek sötétbe manapság, régen sokat mentem. Állatkál szeme világít hamar észre lehet venni halogénel is.
Tipoban a nappali fény van a fényszóróbnan, remélem nem lesz baja egyhamar😬[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #201843 üzenetére
Hátra?
1, Dizájn, szép. Akár egész 3D-s is lehet, jobban is látszódhat (oldalról).
2, Magyar rögvalóságban legalább az világít, mert az utakon lévők többségének valamilye nem világít #napi2óravezezésközbenvajonmivelszórakoztatommagamNálam az okoslányos első lámpa az projektoros (fontos kitétel a jó világítás, sokat megyünk sötétben) hogy lehessen normális fényt rakni bele (basztatás nélkül), de ne legyen drága a
z autólámpa. Persze ha lenne kess fasza mátrix lámpás autóra, vagy kkx-ra, azt húznám be.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #201844 üzenetére
Megtörik a lámpádat +100-150 e Ft hiányzik nagyon...
Azt a 3csíkot meg lehet csinálni hagyományos égővel is, sőt pontokat is lehet csinálni, vagy amit akarsz, csak a búrával kell játszani, na mindegy[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #201833 üzenetére
A Passat xenonja után kb megváltás még a Skoda puruttya LED lámpája is. Bár valószínűleg ha rendesen beállítják a Passat-é se lett volna olyan szar.
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Laybee #201834 üzenetére
A magyar muszakin az nem megy at amit nem akarnak hogy atmenjen...
+ 1 kavicsfelverodestol nem fog szamottevoen mashogy vilagitani a lampa.
+2 van mar javitasra (ledek cserejere szakosodott) szerviz#201836 ZolAK
- Leon, egesz jo vezetni, az alap ulesek nagyon rosszak, az FR tok jo.A motor megbizhato, csendes es jol fogyaszt,a (nem allithato)futomu nekem pattogos(nemet autopalyara ok) volt, a kormany pedig kicsit "ideges " autopalyan.- Pug, a kormany nekem megszokhatatlan a fordulatszammerovel egyutt. Az ules jo, a belter premiumos minosegu. A motor a forumok alapjan ok, hogyha 2017.04 utan gyartott.
A futomu szerintem tok ok- Megane, szivoval en max japant vennek(mert vagy megvan a loket>mazda vagy hibrid>toyota vagy kicsi+konnyu>honda jazz) Az 1.33TCE-rol nem sok rosszat olvasni.
- Felvennem a listara a J Astrat LED matrixszal 1.4 turboval, 2017 utan gyartva (dexos 1 gen2. olajjal legyen szervizelve)
#201839 Vismajor01
A LED precizebben es vilagit feherebb fenye (esoben hatrayn!!!)van, a Xenon pedig tobb lument ad.
Nekem az Insignia A kanyarkoveto bixenonja az etalon, a B insignia matrix ledje is nagyon jo.
A FL elotti leone alig jobb egy halogentol es hajlamos hibara is, FL utan mar egy fokkal jobb, de egy jo xenonert nem adnam. -
MC Pite
veterán
válasz footy #201847 üzenetére
A M4-ben már az 1.2 TCE is jó, M3-ban még voltak vele gondok. De ha belefér, az 1.33 is ígéretes.
Tévhit, hogy a fehér fény esőben hátrány, sőt! Azonos lámpában is sokszor próbáltam (minőségi, pontos képet vetítő)ledet és izzót felváltva is.
Sőt, a szemünk érzékenyebb nem meglepő módon a fehér fényes színtartományra, azaz 6000K-es 1500 lument erősebbnek látunk mintha 3000K-es lenne ugyanennyi lumen. [link]Ez a gagyixenonos időkből jött, amikor a sok szórt fény zavarta az embert esőben/hóban (helyes, ha már a forgalom többi résztvevőjét zavarta ). Fejlámpávalvkönnyen reprodukálható a jelenség.
A ködlámpák is ledesek mostanában, és tényleg tök jók! (Illetve egyre sűrűbben elmarad, mert a főfény elég éles kitakarást tud, így nem sokat rak hozzá a ködlámpa, max széltében.)[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
Motoros esőkabátnak városba mi lenne a legjobb választás?
-sok műszaki
-4-5 ajtó (ha a Superb szervizben van, akkor is tudjam bedobni a gyereküléseket)
-benzin
-manuálus váltó
-ne tudjak kitaposni az alján az aszfaltig
-minél olcsóbban
-stift nem játszik, mert zsibbad benne a lábam, borzasztó az üléseEddig a B Corsa tűnik a legjobbnak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz vzsryl #201849 üzenetére
Max ár?
Fiat Punto-t is nézd meg, megbízható és az alkatrész is olcsó hozzá.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó