-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A viszonylag új Hyundai I30 1.5 T-GDI motorjáról és DCT váltójáról tud nekem valaki érdemi információval szolgálni? Sehol nincs róla teszt
Illetve a Kia Ceed is érdekel ugyan ezzel a motor + váltó kombóval
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Gombinyó #201597 üzenetére
Swift ellen annyi szól, hogy vásárolni vagy babakocsival nem nagyon tudjátok használni, ezért valami olyat néznék, amibe legalább a lapracsukható babakocsi befér (amivel párod jó darabig fog kóricálni a gyerekkel. Van 1-2 ismerős vasaló swifttel, vért izzadnak a gyerek cuccai/babakocsi mellett hogy valami bepajszeroljanak valahová.
Jazz, Prius jó lehet, de a Corolla, Corolla Verso. Ha a Swift bólogatósa megfelelne, akkor a C3 Sensodriveokat is érdemes lehet megnézni (egyik sem annyira gáz, de tény hogy vannak finomabb cuccok).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Jelenleg egy Prius2-t hajtunk az asszonnyal. Én szeretnék vmi dinamikusabbat mert imádom a Priust de ha odalépek neki visit szegény, meg menni se nagyon megy.
Most jön a gyerkőc, úgyh asszony is meglett győzve, hogy vegyünk valami nagyobbat. A Prius nem kicsi, a csomagtartó sem, de a lefelé tartó hátsószélvédő miatt fosul pakolható. Berakok egy babakocsit keresztbe és tele a csomi, pedig még van vagy 250liter csak nemtudod kihasználni.(bent mélyen)
3-4 év múlva ha még meglesz az állami támogatás, új 7 személyes a terv(Meg még +2 gyerek), úgyhogy a kövi autóval erre az időszakra keresek valamit ami mosolyt csal az arcomra mielőtt a köv 20 évig vmi Opel Combo-szerű ocsmányságot vezetek(ha addig nem szakad rám a bank és nem veszek magamnak egy mx5-t mellé)
Mi a belvárosban élünk, én itthonról dolgozom kisasszony pedig villamosozik munkahelyére(3 megálló). Emellett motorozom is. Emiatt van, hogy napokig nem megy az autó, ha megy akkor se messze, de legalább azt dugóban.
A városban rövid távokat teszünk meg, vagy hosszúakat az m0-son (szülőlátogatás). Szeretünk utazni, úgyhogy hiába a ritka használat évente beleszalad 15 ezer kilométer, és bár nem ingázunk, ennek a fele autópálya.
Keret: 4.5 Millió csak az autóra(+átiratás egyebek) Csak hybrid jöhet szóba!
Kettő és fél lehetőség van: Rx400h, Volvo v60 PHEV, Mitsu Outlander (egyelőre ez csak az én szavazatom élvezi, anyuka leszavazta "me' ronda")Rx400h: Erős, tágas, prémium. Belső tér sajna eléggé oldschool, kazettás lejátszó is van benne Csomagtartó kb akkora mint prius, de sokkal jobban pakolható. Fenntartására prius dupláját számoltam, nagyobb kerekek, drágább alkatrészek. De egyébként elég megbizható tipus. Ráadásul a trió legolcsóbb tagja, 3misiért lehet kapni épkézláb darabot, ami marad a keretből abból meg karban lehet tartani évekig.
Volvo v60 PHEV: Gyönyörű, erős. Felhasználásunkra tökéletes, rövid városi távokon elektromos, autópályázás-messzemenés dizel üzemmód. Tölteni tudjuk otthon, ha bejárnék a munkahelyen is. Belseje is nagyon tetszik, premium. Az egyetlen nagy kérdőjel az a csomagtartó. Kevesebb mint Priusé..De kombi létére talán jobban pakolható? Kicsit úgyvagyok vele hogy asszonyt meggyőzöm igyisugyis max a gyerek jön busszal...Haha. A keretből viszont a legalja jön ki, sokat kell nézelődni mire találunk olyat amire nem kell sokat rákölteni.(Elég nerdek vagyunk, bármi-bármikor rosszul szólal meg az autóban következő lehetséges alkalomban már szerelőnél a járgány). Kicsit szorongok mert tényleg mindenben tökéletes számunkra, csak az a fránya csomagtartó (Ami miatt *elvileg ahogy az asszony tudja* azért veszünk másikat...)
Mitsu Outlander: Nekem nagyon tetszik, a főnöknek sajnos kevésbé. Az akku minősége folyamatosan romlik. Elég sok tipushibája van az ülésállitástól a fűtésen át az akkuresetelésig. Autópályán 10litert is megeszik. De megbizható, plugin, és na, azért valahogy bent maradt a körben...
Bármit kihagytam volna? 508 SW jött még szembe ami esetleg jó lehet?
Egyéb ötlet a vásárlásra?
Bocsi hosszú lett, de köszi ha tudtok segiteni
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
-
yodamester10
őstag
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Passat GTE kombi csak a fránya keret
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #201606 üzenetére
irok neki
-
Vismajor01
addikt
válasz yodamester10 #201609 üzenetére
Igen, az amiatt esett ki. Megmondom őszintén félre van rakva a pénz házra ami majd lesz majdegyszer, szóval probléma az, hogy keret van "bőven" csak majd másra kell Igy a 4.5 milla is olyan, hogy utána serénykedni kell keményen, hogy az ne a ház árából hiányozzon.
GTE-k ára hogy változott az elmúlt időszakokban? Érdemes várni kicsit hátha lejjebb kúszik?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
yodamester10
őstag
válasz Vismajor01 #201611 üzenetére
Talán a koruk miatt picivel ment lejjebb az áruk de mivel még csak most kezd virágozni a hibridezés ezért tuti tartani fogják még jó darabig.Én biztos pótolnám a 4,5 misit és vennék egy GTE-t igaz nincs nagy választék de biztonságos jól felszerelt autók.Apróságok de ingyen parkolsz legtöbb helyen,nincs teljesítmény adó és nincs átírási illeték.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Szasz!
A Mitsut szerintem felejtsd el. Csak elől fúj a klímája és marhára nem hűti le az utasteret. Minden plugin akksija degradálódik de a Mitsunak valósággal be tud szakadni- pont mint bárminek ami nagyobb futású (150k +)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201603 üzenetére
Tudom, direkt linkeltem, mert az már újabb. Gondolom azért ennyi az ára mert viharvert.
Drágábbért szoktak menni ezek.#201608Luck Dragon Az újabb fajtáról tudok nyilatkozni ami a 1.2 mellé jár. Ezzel semmi gond nincs. Kicsit lassú, de meg lehet szokni. Olyan CVT szerűségnek tűnik, mert mintha szimulálva lennének a fokozatok. Nem tudom mit raktak a régebbi verziókba. De sok rosszat nem hallani a swift automatákról. Mondjuk ha valakit nem érdekel az élmény csak A-B és automata kell akkor mindig eCVT az ajánlott részemről.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Volvo kicsi lesz, mert sokat elvesz az akkumulátor a csomagtérből. Outlander jó lehet mert nagyobb a hely ahova pakolni tudsz. De ekkora keretből csak a legrosszabbakat tudod megvenni belülik amik nagyon nem ajánlottak. Én biztos nem venném a Mitsut. (legalábbis még egyszer nem az biztos )
Egy gyerekkel tapasztaltból mondom, hogy elég a Golf GTE is és még talán a keretedbe is belefér.
De ha már hibrid, akkor nektek talán a legjobb választás az Auris TS lenne a legjobb. A keretedből simán kijön. Szép nagy csomagtér, városban keveset eszik, nagyon megbízható, olcsón fenntartható steril A-B kocsi.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Egy jó Ford C-Max Energi konnektoros hibrid esetleg?
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #201615 üzenetére
Auris TS ellett vetve, ugyanolyan nyöszögős műanyag a belseje mint Priusnak, ugyanaz a hajtáslánc, úgyhogy ugyanaz a visitós háromhengeres hang és menni se megy sehova. Akkor már Prius+ és le van tudva az egész 10 évre...
De pont ezt akarom elkerülni, hogy legyen egy pár évem mielőtt unalmas autót kell vezessek majdnemhogy életem végéig.
Akárhogy csűröm a dolgot ha a v60 phev kicsi, passat gte-re nincs pénz akkor maradhat a Prius is aztjólvan...Veszek magamnak egy hajót vagynemtom
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201617 üzenetére
Nem értek veled egyet. Közel nem ugyan az egy Prius 2-vel. Egy Executive FL Auris TS egyáltalán nem gáz belülről. 136 lóerő ami elég mindennapi használatra. A legbombabiztosabb autó. És ahogy írod fontos a pénz megfogása. Ettől jobban fenntartható autó már csak éppen az a Prius amit használsz. Az is csak azért mert már megvan
Mondom, akkor Golf GTE ha kell bugi Hidd el elég egy gyerek mellé. Mindent is megoldottam vele. És ha Apa egyedül van akkor lehet vele Kakucsra menni. Nem közúton hangsúlyozom Egyébként én is ezért adtam el az autót mert így 30+ évesen nem volt még kedvem unalmas kocsiba ülni. Aztán meg közben sosem használtam ki a GTE tudást. De akkor is jobban éreztem magam benne mint az Aurisban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #201619 üzenetére
Auris TS 3.3m körül mozog, akkor már tényleg P+-t vennék ami 3.5 körül már kapható, ugyanazt tudja mint a az Auris csak 7 személyes.
Belülről nem én mondtam, hogy ronda hanem a főnökasszony. Sőt, ő azt mondta a priusé szebb, ami nekem fura mert sztem az még rondább..
Nem akarok kakucsringre járni, csak annyit szeretnék hogy amikor 120-nál odalépek neki történjen valami. GTE csomagtartója még Volvonál is kisebb, nem győzött meg
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
yodamester10
őstag
válasz Vismajor01 #201620 üzenetére
Tény és való,hogy a Golf GTE csomagtartója kicsi mi ketten vagyunk gyerek nélkül így simán elég főleg mióta mindegyőnk elektromos rollert használ de kárpótol a fogyasztás pl.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201620 üzenetére
FL-t nézz 2015-től, ne a régieket. [link] Az a baj, hogy a legalja árakat mondod. Azok mindig szarok lesznek, van bennük valami kompromisszum.
Figyelj, olyan nem igazán van ebben az árszegmensben ami egyszerre jól megy és nagy a csomagtartója is. Golf csomagtartója persze, hogy kisebb, mert maga az autó is az kívülről. De literben nem sok különbség van köztük csomagtérben. Valamiből engedned kell Vagy hozzátenned és Passat GTE. 4,5-ért a legrosszabb volvokat fogod kapni és mitsukat. Még golf Gte is alsó polcos lesz ennyiért. Cserében 0-tól egészen 200-ig történni fog valami. Hibridben az általad említett P+ és az FL auris ami elérhető jól felszerelt nem bontószkevényként. És jó pár év múlva nem sokkal olcsóbban vagy ugyanannyiért fogd tudni eladni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz molnarpeter #201616 üzenetére
Jó ötlet, eddig nem volt palettán.
Videó:
Eleje: Tetszett, nagyon tetszett! Huh de szép belülről! Sok benne a hely!Közepe: Várj, ennyi a csomitartó egy ekkora autóban?
Vége: Le lehet hajtani az üléseket de a csomagtartó 30 centivel magasabb, nem sikban van.
Kizárva
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz yodamester10 #201621 üzenetére
én csodállak titeket én az octavia csomagtartóját érzem elégnek kettőnkre.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Ford Mondeo? [link]
Bár ezek egyike sem a vezetési élményről szól.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
Nem marad az Auris TS mert nincs mellette érv. 0.
Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely.
Helyen kivül meg többé-kevésbé ugyanazt tudja amit a jelenlegi Prius: 3 henger, kevés lóerő, megbizható, takarékos, kicsit modernebb, kicsit több hely. Ha az Auris TS az egyetlen válsaztás akkor marad ami most van, vagy P+. De megfogok nézni V60 Phevet is hogy mekkora az a kicsi csomagtartó.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
Kombit néztem most én is autócserekor. De az csak 2019-től van és nem fért bele a keretbe. Meg ennyi pénzért már ott van a Passat GTE.
Egy titanium HEV mondjuk biztos jó lehet azzal a Toyota technikával, de akkor is csak egy HEV marad.#201629 Vismajor01: 4 henger. 136 lóerő kevés?
Kérlek hallgass meg, 4,5 milliós V60 D6 sokkal többe lesz hidd el. Kérdezd meg Focvist, hogy mennyit költött rá és még baja se volt. Ő egy jó példányt vásárolt. Ha pénzt akarsz megfogni akkor ne egy bonyolult 7 éves dízel plugint vegyél.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Ertem hogy bejott a prius,de kinyilik a vilag ha elengeded a hibridseget.
A fent leirtakbol nekem az jon le hogy nagyon sokat nem mentek az autoval, ezert a fogyasztas nem akkora jelentos tenyezo. Ha az automata kenyelme kell azt meg lehet kapni benzinesnel is.
A fentiek kozul en egyiket sem vennem, ha tervben vannak meg 2 gyerek.- RX400H
draga tud lenni a szervizes mert nem mai darabok mar es ha elszall egy kormanymu, akkor azt nem prius aron fogjak javitani. A kulmeretehez kepest kicsi belul, egy passat B8 tancter hozza kepest-V60
nekem is nagyon tetszik, de a hatso labter nagyon keves benne es a csomagtarto is vicces meretu a PHEVnel.-Outlander
nekem egy gyenge minosegu auto benyomasat keltette mikor megneztem es a forumok alapjan a hajtas elektromos resze sem problemamentes. raadasul belul is eleg kicsi-Auris TS
nagyon kicsi a hatso labter, egy reboarderes ulesre esely sincs-508SW
ez egy tok jo kombi, de a hibrid resze ertelmezhetetlen, HDI-vel kell venni, ha minden aron erre vagysz.+Mindegyik fenti modellre igaz, hogy hatul nincsenek kulonallo ulesek, ugyhogy ha gyerekulest akarsz rogziteni, akkor max 2-t tudsz isofixszel.
3 gyerekkel tuti egyterut neznek es azok kozott is van olyan amit egesz jo vezetni.
1.6T Zafira :
- hagyomanyos megbizhato automataja van
- van belole 7uleses
- a 200lovas valtozat igencsak szedi a labat es OPC csomaggal jol is nez kiSmax 2.0EB (talan 2015ig powershiftes, azt kerulnem)
- nagy, kenyelmes es rengeteg helyet kinal
- a meretehez kepest sportos (sokkal jobb vezetni mint egy Sharant)
- ha lesz meg tamogatas akkor becsereled egy hibridre(az ujabbak a toyota fele 2.5os hbirid hajtassal vannak) kesobb[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #201630 üzenetére
Szerintem elég egyszerű, ha pénzt akarok megfogni akkor marad ami már kivan fizetve.
Elmegyünk megnézni egy V60 PHEV-et, ha tényleg annyira béna és kicsi a csomagtartója akkor újratervezés. 3 évre vesszük és 60 ezer kilométerre, úgyhogy igenis bizom benne hogyha megcsináltatjuk amikor vesszük amit kell és utána rendszeresen kap karbantartást akkor meghálálja.
Köszi! Ez alapján PHEV nem esett ki, csak a csomagtér a kérdéses! Megnézzük!
A többivel nagyjából egyetértek, én is ezekre jutottam. Kivéve a hibrid elengedését, egyszerűen nem tudok sima dizelt venni arra amire használom, sima benzines meg leeszi a gatyám egy hosszabb pályázás során.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201629 üzenetére
Vezetési élményből ugyanúgy 0 az igaz. Am nem teljesen ugyanaz, a Prius+ Li-os akksis ami nem cserélhető cellánként mint a sima Prius bimetálosa. De ha vezetési élmény kell akkor azt egy hibridnél sem találod meg, mert ahhoz túl nehezek az akksi miatt. Kivéve ha a vezetési élmény kimerül abban, hogy egyenesben jól gyorsul. Mert akkor egy V60 D6 pl tök jó (tudom kicsi a csomija).
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #201633 üzenetére
Komolyan mondom neked egy Passat GTE kellene. Hozzádobsz nem keveset, de annyi mindenben többet ad egy P2-höz képest, hogy folyamatosan mosolyogni fogsz. Én már 2 éve vezetem, de mindennap tetszik amikor beülök és örülök neki, hogy végre nem voltam racionális. Mindenben kiszolgálna téged, 120-nál sem hal meg
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201633 üzenetére
V60 D6 van az egyik szomszédnak, nagyon jól gyorsul és az AWD rendszere nagyon patent. Nekem nagyon tetszik a koncepció is meg maga az autó is.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
Igen, annyiban kimerül h elinduljon ha kell. Kanyarokat nem lehet tempósan venni, semmivel, mert jön a "szivem kiesek az ajtóóón!"
Megnézünk egy V60-at, és ha tényleg nem megy át a csomagtartóteszten akkor újratervezéskor előfordulhat hogy GTE szóbakerül.
De jelenleg a legeslegolcsóbbat tudnám CSAK megvenni(Hahu 5.2m) ha még a malacperselyt is feltöröm, az meg ugye nem túl jó kilátás
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MC Pite
veterán
válasz Vismajor01 #201629 üzenetére
"Ennyiért van Prius+ is, ugyanaz a hajtáslánc csak több hely"
Igazából a TS-ben van sokkal több hely. Prius+ katasztrófális hely szempontjából, egyterűnek egy rossz vicc.
P+"Ist die dritte Sitzreihe versenkt, fasst das Ladeabteil nur durchschnittliche 320 l."
TS (HybriD): "Üblicherweise fasst das Ladeabteil, gemessen bis zur
Kofferraumabdeckung, gute 415 Liter."
ADAC, saját kockákkal mérnek ,így összehasonlítható.
Jobban fogyaszt a TS, ha ez (valaki másnak) szempont (kb fél liter).
Bájdövély a 136 ló nem tűnik soknak, de a villanyos nyomaték alul hamar ott van, jobban meg a pedált rendesen nyomva, mint ezekből a számokból várnánk, egy próbakört megérhet.Outlander és V60ról már leírták amit én is gondolok. 508 jó lehet, de minek olyan nehéz autó főleg városba.
Ha normálisabban vezethető és jól pakolható autó kell ami nem drágán fenntartható, akkor S-Max (nem épp olcsó fenntartani) mellé C-Max és 5008-at venném fel. Az újabb Zafira sokkal jobb mint a korábbiak, de nálam régi egyterűsnél nem rúg labdába.Ha nem kell a 3 ülés hátul, akkor meg Leon ST (FR), 308 SW (GT Line). Az 1.2 Puretech legalább gyorsan bemelegszik, meg jó vele vezetni, bár főleg lakotton kívül/városban hatos váltós vagy automata változat kell.
Csak hogy bonyolítsam: Niro? 2 gyerekig még épp elmegy, nem élmény autó, de tök kerek csomag és kellemes. Ha épp kanyarognál vele, akkor 'kéziben' is lehet pakolgatni neki a fülekkel.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #201637 üzenetére
Akkor bőven jó a V60 D6 (kanyarogni meg veszel egy MX5-öt majd). Télen a havas kaptatón ahol 4x4-es Octavia nem ment fel a V60 D6 simán felkocogott.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #201635 üzenetére
Ha a piacon kapható egyik legsterilebb autótól ilyet érzel (mert viszonylag jól gyorsul), akkor sose ülj be még egy MX-5-be se, mert attól duplaorgazmus-agyszívinfarktust’ fogsz kapni. Komolyabb verdára meg még gondolni se merj.
Tényleg nem bántásból írtam ezt - egyik kedvenc fórumtárs vagy - de most ennek ki kellett jönnie.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #201607 üzenetére
Prius 2 után Auris ts lett nálunk, zongorázni lehet a különbséget. 184 centivel be tudok ülni magam mögé, a két gyerek is jól elvan az ülésben.
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #201640 üzenetére
Ohh nem egyre gondolunk, megmagyarázom Nem az élményt néztem most ebből a szempontból, hanem a minőséget, kényelmet és a technikát. A felhasznált anyagok, az ergonómia. És mindig mindig csak egy Passat Nem egy E osztály, de nekem ez már elég Jól fogalmaztál, a steril német szürkeség fog meg. Nem sok vezetési élményt ad a Passat. Nehéz, nem veszi jól a kanyart, tolja az orrát. A Golf GTE is köröket vert rá. Így már remélem érthető.
Természetesen adom amit írsz. Nagyon szívesen kipróbálnék MX-5 szerű autókat. Legyen az egy Miata vagy más kategóriában egy Sport Swift. Egyik legnagyobb élményem volt amikor egy haverom odaadta egy körre a a Hemi motoros űrdongó Camaro SS-t.Nem fogok gondolni komolyabb verdára, egy praktikus kocsim van. És amint tudom cserélem is le villanyra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bandus #201647 üzenetére
Nem is szoktam ilyet javasolni. Azért írtam úgy, hogy sokat kell hozzátenni. Meg írta, hogy lenne rá több pénze is ha akarja. Mivel egyik alternatíva se tetszett neki ezért javasoltam ezt végső esetben. Én vagyok a fórum faszarágija, nem dobalozok csak úgy pénzzel. Ezért is volt a 4.5 keretbe a legjobb gazdasági javaslat az auris fl TS.
Szóval bocsánat ha bunkó voltam, nem annak szántam.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...