-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
mamboo
tag
Ezeket érdemes nézegetni?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/golf_vi/volkswagen_golf_vi_2_0_tsi_gti_2_tulaj_szkonyv_garazs_kivalo_allapot-16453115 -
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
Tágasabb, kellemesebb, magasabb az üléspozíció, ha valódi egyterűt sikerül kifognod, akkor tolóajtós is. Gyerekkel ég és föld egy kombihoz képest. Nagyon nagy kár érte, hogy kihalt a kategória. Egy jó egyterű a kisbuszos tágasságot, könnyű pakolhatóságot, térkínálatot adja (fotelszerű ülések hátul is, szevasztok!), a teherautós vezetési pozíció nélkül. Hat évig hajtottam egy Mazda 5-öt, előtte G Astra kombim volt. Az Astra csomagtartója nagyobb volt (kivéve fölfelé), a Mazda 5 viszont a hátsó (illetve középső, merthogy volt egy üléssor a csomagtartóban is) olyan teret, és kényelmet kínált, amit azóta sem láttam autóban. Hozzá kell tennem, hogy két személyre, a középső ülés egy jelképes lehajtható fapad volt csak a két normális fotel között. Viszont mindezt kompakt méretben.
keepsmewait: Ha már így szóba került a Mazda 5... Én imádtam, főleg az Astra után, két már felcseperedő (8, 12 éves) gyerekkel, meg két kistestű kutyával. Az Astra G-hez képest űrtechnika (mai szemmel már nyilván nagyon nem), tágas, kényelmes, jól pakolható, mindenhol hozzáférhető, cserébe a nagy doboz miatt kissé sokat fogyasztott (8,5 körül volt a 6 év átlaga), és az 1,8-as, 115 lovas szívóbenzinnel autópályán kissé lomha. Rozsdáról nem tudok mesélni, újan vettem, kb hatévesen adtam le, én sose nézegettem, a márkaszervíz meg sosem szólt, akkor sem, amikor becserélték egy Mazda 6-ra. Mondjuk én nem is használtam sokat (ezért is nem vettem dízelt), olyan 90k km-t tettem bele, amíg nálam volt (volt mellette második autó is).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ádám16
addikt
Adott egy MX5NB, amit jövőre lecserélne a tulaja.
Adott egy vezetni szerető ember emellé.Neki kéne egy autó:
- egyedül él egyelőre, de kombira/5 ajtósra vágyik
- 2x25km a munkahelye új minőségű országúton
- városban is használgatja néha, de nem olyan sűrűn
- szeretne kényelmet, megbízhatóságot, biztonságot
- pénze max 2.5m jómagyarpénz. Ha muszáj, 3-ig elmegy.Így eljutott oda, hogy
- 159 2.0 jtdm (elvileg jó a futómű, egy csippel megy is, hiába sárnehéz, viszont a dízel előnye fogyasztásban annyira nem jön ki, és SW létére sem igazán pakolható. Félnék is tőle, nagyon érzékeny a futóműve, és a fenntartása alapvetően nem olcsó.
- Renault Laguna III 2.0 dízel. Tetszik, elvileg jó, elvileg megbízható, de fokozottan érzékeny arra, hogy az előző tulaj miket öntögetett/rakatott bele, és azt ilyen kornál már nehéz megítélni
- PUG 508 2.0/2.2 HDI. Itt melyik motor a jobb? Nagyon tetszik, nagyon jó a mérete, de 2,5-ért nem biztos, hogy kifogok belőle jót. Talán ár-értékben jobb a Laguna
- Citroen C5 - Ugyanaz, mint a PUG, de akkor már inkább PUG.Jöhet még valami számításba? Passat B6 külsőre nagyon csecse még mindig a szememnek, de túl sok van belőle az utakon, és a beltér nekem nagyon uncsi.
-
MC Pite
veterán
válasz keepsmewait #201378 üzenetére
Mazda 5öt hagynám több okból is(fő a rozsda), Merivát is (A-ban nincsenek jó motorok és relatív kicsi, a B sárnehéz).
5-ös helyett alternatív ajánlat a C-Max, de én csak a 116 vagy a 125 lovas szívó 1.6-al venném (ha nem dízel kell), ami sajna ritka!
Xsara Picasso vége (ez a legolcsóbban fenntartható, sokan félnek tőle mert hátul egy pár csapágy cseréje helyett valamiért komplett hidak cserélnek, ha vége a csapágynak ) vagy C4 Picasso / 5008-at venném még fel a listára.
Nekünk Speciel Megane3 fl2 van(de párom visszasírja a Picassot hátsó helykínálat miatt).
Scenicnek akkor van előnye (a kombihoz képest) hogy ha hátul a 2 gyerekülés közé kéne embert préselni; de akkor el kell dönteni hogy kombikat, vagy 3 egyenértékű külön üléses egyterűeket kerestek. Scenic is jó lehet, de inkább egy tiptopp Xsara Picassot vennék mint egy kínálat alján lévő Scenic3-at. Ha találtok szépet, olyat aminek gazdája volt, akkor az egy erős ajánlat. Ha szerettek cuccolni, akkor Berlingo (XTR) vagy Partner is szóba jöhet, főként az egyszerűbb/gyengébbik (90-92LE) dízellel (ha félünk a kettőstömegűtől, ami nem nagy tétel mondjuk ehhez), de ha keveset mentek az 1.6 benzin is jó lehet; a 3 külön ülésesben fejedelmi a hely, és a tolóajtó is király.C4 Picasso 1.6 120 lovas motorjánál egyből vezérléscsere ajánlott, és ha magyar autó, akkor vezérlésmódosító keréké is; Scenic (Astra/Zafira) ugyanez. Bár a Zafira a Picasso/5008/Scenic ellenében nem erős ajánlat... ki kell próbálni, menni egy kört, és nem kell billentyűzetet koptatnom.
ZolkoW: Üléspozíció, térérzet, praktikum, bővíthetőség. Hátsó utasok is kapnak általában levegőt, zsebeket, töltőt, lábteret, nincs kardánalagút, általában mélyre és síkbadöntehetők az ülések, aludhatsz benne kényelmesen. Ezer helyre el tudod rakni aktív élet vagy család esetén a kulacsokat, cuccokat, arra tervezték hogy jó legyen ezekt használni (Jó, mondjuk pont itt van a különbség egy a Zafira kettes alá pár szempontból amit mások 5 vagy csillagos 5 osztályzattal oldanak meg).
3 felnőtt vagy gyerekülés elfér kényelmesen (tegnap jöttek anyósék és sógorék látogatóba; de nem a 2es Grand Scenicjükkel, hanem após Xsara Picassojával, mert jobban elférnek hátul a felnőttek).
Én a csapott hátú kompakt egyterűeket szeretem jobban, személyautósa(bba)n viselkednek, kényelmesen könyöklőről váltogatod a fokozatokat, ellátsz a sima autók fölött, alig fogyasztanak ezek többet mint a sima kompaktok.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Integrale
veterán
-
MC Pite
veterán
válasz Ádám16 #201405 üzenetére
Ezekből 508, magamnak mondjuk inkább hidrós C5-öt venném. Egyszerűbb egy kicsit a 2.0, de pl sportosabb futómű/kipu az csak a 2.2-eshez volt, és azt inkább a nagyobb menésre alakították, szerintem ez így egyben, csomagban dől el mire van inkább szüksége.
#kompakt
De V50 2.0 HDi, akár egy normálisabb Focus, Megane 3 is akad mindenféle motorral, és tök jó őket vezetni, és olcsóbb fenntartani, és sztem bőven elég nagyok (konkrétan a Laguna nem igazán nagyobb a M3-nál; nyilván vannak magasabb szintű megoldásai, de középkategóriás autókat mindig jóval drágább fenntartani mint a kompaktokat. Ha nem annyira kell a 159 puttonya, a kistesóját célkeresztbe venném 1.4T-vel.Ha bedobom a számítógépbe hogy vezetési élmény, sokat menés élhető dinamikával és nem csiliárdos fenntartási költségek, akkor a virgoncabb ezt vagy a nekem szimpatikusabb ezt tenném az origora, és ehhez hasonlítanám a többit.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz aero. #201396 üzenetére
OK, meg város és város között is van különbség, simán ugyanazzal az autóval és sofőrrel is lehet másfélszeres, pl egy elb*szott forgalomirányítású városban, ha pont a csúcsban autózik az ember (mert akkor megy/jön munkából).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz mamboo #201390 üzenetére
Nem igazán jók a 200 lóerősök (EA888 Gen1), sajnos szeretik az olajat.
Nekem 220+ lovas van (EA888 Gen3), városban 9 és 15 között eszik a dugó függvényében. Átlagos dugóval kb. 11-et, ez manuális; a DSG-s kb. plusz 1 liter városban. A start-stopot kikapcsolom.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
“Nincs” eleje, tehát ugyanolyan hosszúságból sokkal hosszabb belteret tudnak kihozni. Ezenfelül általában külön mozgatható ülések vannak bennük, néha hátul mind isofixes, tehát 3 gyereket egymás mellé be lehet pakolni gyereküléssel, illetve 3 felnőtt is elfér egymás mellett. Ezt semmilyen kombiban sem tudod megtenni. Pl. én most vettem két komolyabb gyerekülést (oldalt plusz hozzátoldott védelem van), és közöttük max 20cm maradt, pedig Superbem van (nem kombi, de ugyanolyan széles, mint a kombi).
Btw. a SUV-ok is ott buknak el, hogy bakancs orruk van, ezért azonos méretek mellett jóval kisebb hely van bennük, mint az egyterűekben.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
Nem láttam ilyet, nem jellemző. Tirolból származó más tészta, meg az a pár 2000 évek eleji modell sok gyártónál, ahol takarítani kell kerékcserénként a dobbetétnél, hogy ne rohadjon a küszöb; de a PSA-ra régóta nem jellemző a rozsda. Ismerős 20 éves 206osán is csak kocc miatt cserélt sárvédőn van némi rozsda, pedig azaz aztán ridegtartásban van
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Lacko32
tag
válasz ZolkoW #201397 üzenetére
Amíg nem vettem, én sem értettem.
Nem kell hajoldozni bepakolásnál, könnyű beszállni, magasabban ülsz mint egy kombiban.
Magas a rakodótered, az üléseket ha lehajtod, kapsz egy "egyteret", amiben akár sátrazhatsz is
Magas, nagy buborék, de hasznos dolog.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
ZolkoW
őstag
válasz vzsryl #201414 üzenetére
Köszi a válaszokat, a többieknek is, ezek szerint az lehe a baj, hogy amiket egyterűnek gondoltam, azok vagy nem teljesen azok valójában, vagy kisebb méretben ez annyira nem jön ki. Az jogos felvetés, hogy a motorház rövidebb, ezt nem figyeltem. Nem vételi szándékból kérdeztem, csak tényleg nem jött át.
szerk.: a magasságtól most eleve eltekintettem, mármint üléspozíciótól, mert az ugyanolyan vallási kérdés, mint hogy SUV/sima nem emelt hasmagasságú akármi, tehát ezt is láttam, csak ez nem feltétlenül mindenkinek igénye, így direkt ki is vettem a képletből.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Bdanyy
addikt
válasz tboy93 #201422 üzenetére
Pl délután xi-ből a rákóczi hídra feljutni, vagy a jászaitól a boráros felé. Simán 12-13+-t ír ki az 1.6 dízel is olyankor, pedig ha lehet haladni a városban (pl külső kerületek irányába) akkor 5 körül elvan, éjszaka akár 4 alá is lemegy
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
válasz Ádám16 #201405 üzenetére
PUG 508/2.0HDI volt nálam két hétig csere autóként , engem teljes mértékben meggyőzött . Háromból én azt választanám . (Nem volt rajta rozsda és a flottában levőkön sincs egyiken sem) 2015 FL .
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Ádám16
addikt
válasz MC Pite #201410 üzenetére
A 308sw és a M3-n én is gondolkodtam, de annyival tetszenek jobban a nagyobb tesók, hogy inkább azokban gondolkodjak, ha a fenntartási költségük magasabb is. Anyaghasználatban is biztosan van különbség.
M3 és 308sw közül nekem is jobban tetszik a 308sw. De akkor már ott a V50 is az 5 hengeres jóféle dízellel, ami elég vagányul néz ki, és azért csak egy Volvo.
Az 508 2.0 Hdi van egyelőre így az élen, de a C5-öt is vezetni kéne. Lehet, tetszene a hidrós futómű, bár MX5 után, ahol tényleg érzem az utat, biztosan furcsa lenne a ringatózós-hajós érzés.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Ádám16 #201409 üzenetére
Kulso meretei nem kisebbek, mint a konkurencia modelljeinek, egy E90-nél minden irámyban nagyobb, hosszra pl 12cm+.
A kozepkategoria kommerszebb/nem premiumnak tekintett modelljeinel (Passat, C5, 508, Mondeo, Superb) kisebb, mint ahogy az osszes premium."Bad reklám is reklám too"
-
MC Pite
veterán
válasz Ádám16 #201427 üzenetére
Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség. Nekem az már sok, nem akarok annyit autókra költeni.
Plusz imádom ha minél könnyebb egy autó.Hát igen, a V50 legalább
FordVolvo.
C5nél az úthibát nem érezni annyira, ha éleset kanyarodsz, betámaszt mint állat (erősebb motoros változatoknál ott a sport gomb). Főleg csúszósabb úton a vektoros kanyarodás (Snow motion). Mikor először vezettem úgy voltam vele, hogy nem rossz, de nem nagy durranás (Dobogókőnek). Majd utána a sajátommal mentem és akkor néztem, hogy hoppácska, azzal bizony sokkal lassabban és kevesebb tartalékkal megyek még így is .
508 GT meg másik iskola, azt másra lett belőve; a saját kategóriájában persze [link]<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#21346560
törölt tag
Üdv!
Szüleim vennének ótót, főleg városon belüli használat (heti 30km), évi 1 hosszabb út a tengerhez.
Hibrid és elektromos sajnos alapból elutasítva, viszont jött a kérdés, hogy ez vajon mennyire "megbízható"?!
Valakinek tapasztalat, tanács? Előre is köszi! -
BigBlackDog
veterán
válasz #21346560 #201430 üzenetére
Azért a 75 lóval nem kicsit lesz lomha így tippre.
Hibrid egyébként miért került elutasításra? Mondjuk, ha előfordulhat, hogy sokat áll, akkor én is elengedném a villanyos vonalat.
Ha mindenképpen új kell, akkor ilyen árban én megnéznék egy Swiftet GL+ felszereltséggel. Vagy esetleg játszik a használt is?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz #21346560 #201430 üzenetére
Ez jó ár, és egész nyomatékos (118Nm 2750-em ha jól sejtem). Megbízhatóságtól itt már nem félnék, mert ez már nem opel.
Mellé azért felvenném a Sanderot is (ha az szimpatikus, akár körbeműanyagozva). Ezek a TCe motorok is 'városállóak', legalábbis nem kokszosodós, hanem szívócsőbefecskendezéses.
Emisszió csökkentésre meg ott a 100ezres felárral az LPG-s verzió (+10 paci is jár hozzá).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #201429 üzenetére
“Általánosságban, és kb ezeknél is, 2-3× annyi az éves fenntartási költség.”
Nem Golf vs A8-ról van szó, hanem 308 vs 508. Alig van különbség fenntartásban, főleg ha még a motor is ugyanaz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MC Pite
veterán
válasz vzsryl #201433 üzenetére
Hát, bő 20 évnyi autóalkatrész kiskereskedelemmel a családban és 5 autó spritmonitoros költség vezetése után nem azt mondanám hogy alig van különbség.
Azonos haladáshoz elég a kisebb motor is legtöbbször, gumizás (méret, meddig bírja), ablaktörlők (főleg ha integrált fúvókás), kipufogók, csillapítók, fékmechanika; minden drágább hozzájuk (és legtöbbször a csere díja is!). Biztosítások, fogyasztás, ár/avulás; és hopp, a legtöbbször Golf/Passat, 308/508 viszonylatban ott a 2, erősebb motorral/ritkább hajtáslánccal a 3×-os szorzó (ha a kompakt az átlagos hajtáslánc/teljesítmény és kerékmérettel szerepel az összehasonlításban). De ki-ki maga döntse el<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
#21346560
törölt tag
válasz BigBlackDog #201431 üzenetére
Én is megemlítettem a kevés lovat, de közelednek a 70 évhez, nem annyira pörgősek!
-
BigBlackDog
veterán
válasz #21346560 #201435 üzenetére
A gond az, hogy tapasztalatok alapján valószínűleg ez a 75 ló már nem az a 75 lesz, ami volt 10-15 éve. A szigorodó normák miatt eléggé meg lettek fojtva a szívómotorok szvsz.
Egy jó Prius/Yaris egyébként jó választás lenne egyébként. Hibrid miért esett ki? Yarisból mondjuk van sima benzines is, ha jól látom.
-
#21346560
törölt tag
válasz BigBlackDog #201436 üzenetére
Sajna ebben anyukám valamiért nagyon maradi, elzárkózik a jótól!
De én is úgy gondolom, hogy az a 75 kevés lenne...
Hát köszi a megerősítést!
Majd nézelődünk még. Vagyis ők! -
ZolAK
újonc
válasz Luck Dragon #201426 üzenetére
Mennyire vannak nyűgök az 1.6 / 2.0 HDI motoroknál az Adblue tartállyal? Valakinek tapasztalat? 2015 utáni 308-ak elég jó áron vannak már, de ez visszatart.
-
Lacko32
tag
válasz #21346560 #201430 üzenetére
Amikor szervizbe vittem a Zafirát, beültem egy ilyenbe.
Ez már nem Opel, érződik is rajta. Én meggondolnámIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
MC Pite
veterán
Középtartományig
amíg használjákúgy megy, mint egy 1.4 16V. Ami nem rakéta, de élhető. Fent valóban megáll 75 lónál; szóval csak emiatt nem érdemes elvetni, hanem ki kéne próbálni. Lásd DS3 és 208 tesztek, ott 82 lovas változatban szerepeltek, csak itt levágta a Pug/Opel 75nél. A miénk speciel úgy megy, minhta chippelve lenne, egész élénken reagál. Nem értem hogy cisnálja EU6-osan (83 lovas HMR motorkód), de így megy (klímával nem, ott egy környezetvédelmi frissítés 'finomított' rajta, ott EU4/EU5-ös szinten nyitogatja a folytószelepet).
Nem erős az autó(!), de egész jól autózható.
A legnagyobb baja ennek a hajtásláncnak, hogy 'hosszú' a kettes, puha a motortartó és finoman kell a kuplunggal bánni kanyarodásoknál ha finoman akarunk menni. Nem ritka jelenség a 3 hengereseknél, de szintén kiderül próbaúton hogy ez zavarja e a leendő tulajt vagy nem, sokakat tökre nem.ZolAK: Korábban összeollóztam: PSA AdBlue Ha figyelsz rá nincs gáz, ha nem figyelsz, cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
#21346560
törölt tag
Jaja, ha lesz idő, egy kipróbálást meér, oszt kitalálják!
-
válasz bitpork #201411 üzenetére
Fejlődött, tény. De nem a levegőbe beszélek. Volt nem egy 2.0 turbó benzinesem, nem TSI-k (pedig azok fogyasztanak a legjobban), 4-5 henger, 6 szívó, túl van gondolva a fogyasztásuk.
Az egyetlen, ahol ez eltud szállni, az az ovijárat.
tboy93 Qru-t kérdezd, de valami 20km/h alatti átlagseb.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #201436 üzenetére
Fater 1.2-es G Astra-ja lábbal hajtós, szóval annyira csak megy ez a Corsa is. Hasonló tömegű Jazz 1.2@75LE sokkal virgoncabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
Erről a Meriváról mit gondoltok?
Az imént néztük meg élőben apummal, első blikkre nem tűnik elvetendőnek, de beülni, beindítani nem tudtuk, mert a nepper nincs állandóan ott (“hívjon, rögtön jövök”), csak a telep van nyitva, és közben rohadtul elkezdett esni, úgyhogy inkább menekültünk, nem telefonáltunk.
Van mellette egy Fusion is ugyanennyiért, annyira nem lelakott az sem, de több a javítanivaló rajta, a Meriva minden porcikája jobb állapotú. -
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #201447 üzenetére
Bár ilyen blokkos volt taxit ismerek félmillió km-rel, inkább kihagynám, nemrég írtam pár dolgot itt a topikban. Olajszűrő ház csere ajánlott preventív jelleggel, hogy ne tűnjön el az olajnyomás, vezérlés lánca nem a legjobb, twinport rudazat felújítás általában kell, olajat hajlamos enni, ECU hiba előfordul, stb. Több “közepes” áru nyűg, cserébe olcsóbb vételár… Piac
Ez is villany kormány amúgy, csak Punto 2 rokon még. Bölcső rohad nagyon.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...