-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz footy #200698 üzenetére
AGR ülés mostani Kugában? Melyik feleszereltség vagy csomag (Fordnál már egy felszereltség megnézés is maga a halál a csomagjaikkal )? Agr-re keresve nem találtam... Az azért változtatna a dolgokon AGR ülésről rosszat még nem olvastam (a spektrum a jó jó de nem ér ennyitől a tök szuperig terjedt)
A B&O lehet hogy nem a legjobb de sok teszt alapján majd mindenki szerint a JBL prémium hifinek a toyotában elég gyengus. Mondjuk ezt biztosan meg tudom hallgatni, ez könnyebb mint az ülés (ahhoz nyaralásra kéne elvinnem egy szalon autóját, az itthoni rövid utak erre nem elegek, kölcsönzők meg max ez vagy similar amit garantálnak)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz runner 125 #200696 üzenetére
Nekem meg az jutott eszembe, hogy a Laptimeingban nem az aktualis Kuga esp-je verzett el?
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Jajj de jó ha az ülés jó is, akkor van más gond a Kugával Mondjuk valami északi népek akik az A merci óta csinálják mindenkivel a rénszarvas tesztet a rav4-től sem voltak elragadtatva (azt hiszem a "sima" változat is kapott miattuk egy szoftverfrissítést de talán a plug-in-re még jobban fújtak ebből a szempontból).
-
kenwood
veterán
Kasztnira lehet keresni a hahun?
Altalaban a valtasnal meg 1-2 evig gyartjak a regit is,ezert az evjarat onmagaban keves,de a konkret szurest en csak feladasnal talaltam meg,keresesnel nem.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
3L1T3
addikt
válasz kisza25 #200699 üzenetére
Megnézem!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
BigBlackDog
veterán
válasz kenwood #200706 üzenetére
Kivitel néven fut a keresőmező, amivel lehet szűrni a kasztni kialakítására (pl. kombi, lépcsőshátú, egyterű, stb.).
Újra átolvasva rájöttem, hogy nem feltétlen erre gondoltál. Ha generációra akarsz szűrni, azt a pontos típus kiválasztásával tudod megtenni. Viszont én nem szoktam használni, mivel vannak olyanok, akik csak a típust jelölik be név szerint, de a generációt már nem adják meg.
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
válasz BigBlackDog #200708 üzenetére
Nem lehet ugy feladni a hirdetest,hogy nem adod meg ezeket az adatokat. Az,hogy a frontenden mi jelenik meg mas kerdes, de a hirdetes letrehozasakor ezek kotelezo opciok, igy biztosan bekerulnek a hirdetesi adatbazisba.
Nekem arra lenne szuksegem, hogy amikor peldaul a 2005-os 3as bmwre rakeresek, akkor ne dobja ki az E90-et, csak az E46-ot.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
őstag
válasz footy #200710 üzenetére
Köszönöm! Én nem hallottam AGR Ford Kuga ülésről, de ugye amilyen a felszereltségi listájuk aranytrón is lehet rendelhető azt sem venném észre, mindig beleunok mielőtt végig érnék rajta...
A BO általában jó közepes a tesztekben (és ez prémium hifi szinten, tehát biztos sokkal jobb mint ami most van).
-
inf3rno
nagyúr
Szerződéskötésnél mire kell figyelni? Amit eddig tudok,hogy a meglévő hibák listáját nézzem át, ami nálam üres kéne, hogy legyen, illetve, hogy az eladónál nem e a németet töltik ki, mint eladó, mert akkor letagadhatják, hogy valaha járt náluk az autó, ha később gond van vele. Bármi egyéb?
Buliban hasznos! =]
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
van köztetek esetleg Leaf 1 tulaj?
Autóvásárlás előtt állok, még mindig , P2-P3 Prius a kiszemelt, de most valahogy a látókörömbe került a Leaf, ami azért mégiscsak teljesen elektromos.
Mennyire lehetne alkalmas a Leaf1(a hőszivattyús, 30kw-os akkus) egyetlen autónak.
Az év 90%-ában csak napi 20-30km-t megyek, esetleg hétvégi kirándulások lehetnek 50-100km-es körzetben, és évi kétszer menneék vele Szhely-Szeged távot.Mennyi lehet ezeknek a Leafeknek a tényleges hatótávja, tudom, nem túl acélos, meg a léghűtéses akku mennyire bírja a chademozást a valóságban? Tudom, hogy vannak gondok a hosszú távú gyorstöltéssel az akku túlmelegedése miatt, és van degradáció is, nem véletlenül olyan "olcsók" már ezek a Leafek.
Még azon is elgondolkodtam, hogy megtartanám mellé a régi 20 éves dízelemet arra az évi pár hosszabb útra, de nem hiszem, hogy az lenne a járható út, tekintve a korát, meg amennyi pénzt kér folyamatosan az utóbbi években.
-
Doki16
addikt
válasz Cyborg #200713 üzenetére
Ezzel kezd [link]
Ha tényleg csak napi 20-30 km a felhasználás akkor jobban járnál egy pluginnal. A hosszabb távra már nagy szívás a Leaf 100km felett. Egy Opel Ampera mindig elmegy könnyen 30 km-t. De egy Ford C-Max Energi is képes lehet rá. Amúgy ha nem zavar, hogy töltőt kell keresgélni 100 km-ként kb. akkor jó lehet a Leaf. Feltéve ha találsz egy 12 pálcás példányt. A fent említett pluginek viszont nagyobb szabadságot nyújtanak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
válasz Cyborg #200713 üzenetére
Szia!
Nem vagyok tulaj, viszont az apartmanszomszédunk Leaf tulaj volt. Vegyes fogyasztási adata 16kw, de pályán 110 felett nem szokott menni, így 120-140 megvan neki a 11 pálcával. Viszont a degradáció mértékével nem elégedett.
Zoén nem gondolkoztál esetleg, vagy Amperán? Utóbbi is tudná a napi menetet villannyal, hosszú útra meg ott a benzinmotor.edit: Doki16 beelőzött az Amperával.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Cyborg #200713 üzenetére
Add el a dízelt is, elég egy plug-in Akku kicsi, aránylag lassú a töltésük, szóval nincs óriási degradáció. Olcsóbban kisebb - Ampera/Volt, kicsit többért tágasabb - C-Max Energi amik esélyesen legjobban megérik pénzügyileg (beker ár és fenntartás). Bár legolcsóbb a mostanival járni lenne valószínűleg, értékvesztés hiányában Excel majd megmondja, számolj rá.
-
3L1T3
addikt
Na hát Ford KUGA kiesett. RAV4 irányába megyek tovább, úgy néz ki a dolog.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Tothgera30
Ármester
Egy ilyen Astra H Caravan mennyire lehet belenyúlós tétel? Ahogy nézem, a legtöbb leírás és felszereltség nagyon nincs egy univerzumban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
inf3rno
nagyúr
Jó nekem közben kiderült, hogy valóban nem a kereskedő nevén van, viszont nem is a németén, hanem egy másik helyi kereskedő cégén, szóval nem volt para. Majd hosszú távon kiderül, hogy mennyire van rendben a kocsi, egyelőre elégedett vagyok vele.
Buliban hasznos! =]
-
Cyborg
őstag
válasz Doki16 #200714 üzenetére
Köszi szépen a választ, és a linket
Pedig már láttam is ezt videót, de el is felejtettem ezt a fűtő anomáliát
Egyébként régen volt fent egy videó, - de nem találtam meg, mert rengeteg YT videót fogyasztok - ahol ilyen cellákról beszélgettek, és úgy emlékszem ezeket a cellákat lehet külön cserélni, de modulonként biztos. Kérdés , hogy lehet-e kapni, foglalkozik-e vele valaki, esetleg Nattán Úr , valamint anyagilag megéri-e beleölni a pénzt az akksi felújításra.+dj79, molnarpeter, tboy93
Az Ampera nagyon dögös kocsi, bejön kívülről, hiába a legbonyolultabb technika mind közül, mégis meglehetősen megbízható, viszont nem merném bevállalni, a 4 személy nagy kompromisszum, plusz eléggé be van építve az eleje, van benne egy rakás hűtő, meg egyebek, egy pici koccanás csődbe vinne
Amikor elkezdtem autókat nézegetni(nem most volt , még kértem dj79-et, hogy mérje le a P2-őt Nekem ), akkor még 4M felett voltak a plugin-ek, uh azokat nem is figyeltem abszolút, most már 3,6M, mire meghozom a döntést, 3M lesz ...jól megfontolom, naIgazából 2M Ft-ot szánnék kocsira, csak 3-ra állítottam a keresőt, és bejött egy-két Leaf.
A Plugin matek sehogy nem jön ki a P2-höz képest, még akkor se, ha munkahelyen tudnám tölteni, csak abban az esetben, ha úgy nézem, hogy 10 évig nem szeretnék autót cserélni, és akkor majd viszont nagyobb eséllyel fogok tudni eladni a plugint, mint a sima hibridet.A C-max elég csúnya(a P2 hozzá képest egy DaVinci), de tetszene, ezekben a régebbiekben is Toyota technika van?
-
dj79
senior tag
válasz Cyborg #200723 üzenetére
Akkor még mindig az a kérdés, hogy mennyit szánsz autóra.
Veszel 1,8-2m között egy minimum 12 éves kettes priust. Lassan ezek is foglalkozósak lesznek.
Veszel egy p3 plug-int (4m körül), ami a vicces hatótávjával együtt szerintem túl van árazva (ráadásul továbbra sem tudja senki, hogy mi lesz a zöld rendszám szabályozásával - ha az ilyen kis elektromos hatótávú autók bukják, van esély áresésre).
Leafből a 3m környéki példányok még a kisebb akkuval vannak, a 30kw modellek inkább 4m körül találhatóak.Plug-in P3-ra 10000, Amperára anno 12000 forintos casco ajánlatot kaptunk, 100e önrész mellett, az aurisra jelenleg 7000 a casco (szokásos priusclubos biztosításguru Sándor készítette az ajánlatokat az első kettőre)
A c-maxban toyota rendszer van, igen.
-
Paxker315
addikt
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
3L1T3
addikt
válasz bandus #200719 üzenetére
Elcsíptem egy beszélgetést szervizesek között akik azon nevettek, hogy mekkora szar az új motor megoldása a Ford-nak, és folyamatosan televannak a szerviz időpontok új autókkal.
Majd beléptem egy Facebook csoportba is ahol nem pont a Kuga de Focus esetében többen számolnak be hasonló problémákról.
Az ülést valóban nem próbáltam ki, de tényleg sokan panaszkodnak főleg az ülőlap hosszára. Nem kockáztatok, egyelőre RAV4 irányába megyek tovább. Aztán majd elválik!
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
dj79
senior tag
válasz Tothgera30 #200721 üzenetére
Okoskerék, szolenoid nem drága sztori, olajcserékre kell figyelni, aztán tudomásom szerint nincs vele nagy rumli. FB klubon belül több infót lehet találni, adok-veszekben meg néha felbukkan néhány jó hirdetés, érdemes ezekben körülnézni.
-
Tothgera30
Ármester
Egy 6 éves Astra J FL-ünk van A16XER-el, eddig olajhűtő,- és szelepfedél tömítés csere volt, kopó/fogyó alkatrészeken kívül (131 ezer km). Elvileg ezekben a szoleinoidok már javított verzióban vannak, és nem tudnak elfordulni. Inkább az a problémám hogy a Cosmo-nak hirdetett példányok nagy része Easy. Ami nem is lenne gond, ha olyan árat kérnének érte.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
dj79
senior tag
válasz Tothgera30 #200728 üzenetére
A hastrákban még a z16xer van emlékeim szerint.
A felszereltségek leírása meg a hahun olyan, amilyen -
Cyborg
őstag
válasz Cyborg #200723 üzenetére
Pont ez a bajom a pluginnal Nekem is, hogy az 20km-es villanyos hatótáv többletért plusz ~1M Forintot kérnek el, és villanyon kívűl se korban, se semmiben nem vagyok előrébb.
Nem hiszem, hogy újat mondok ezzel, de jó lenne minél olcsóbban megúszni a váltást, minél agyüthetetlenebb technikára, viszont a mai helyzetben nem engedhetem magamnak, hogy érzelmi döntést hozzak, muszáj a racionalitás mentén sakkozni a forintokkal. Ráadásul semmi parkolási díj, és egyéb haszonnal se tudok kalkulálni itt Vas megyében.
Sima benzines nem kellene már, világ életemben dízeles voltam, nem tudom, fel tudnék-e dolgozni egy 10literes fogyasztást Mindig a P2-őt tartom a legjobb vételnek ár-értékben, dízeles fogyasztás, előremutató technika, tágas utastér, legfeljebb nem tervezek vele 10 évre, csak 5-re.
Az auris kombit is nézegettem sokat, de úgy tudom, csak kívülről nagy, belül kisebb, mint egy fabia kombi, a P2-nél meg pláne.
Köszi a cascos infókat, elteszem magamnak
-
Cyborg
őstag
Akkor meg tudod erősíteni, hogy szűkösebb, mint a P2, vagy ez tévedés?
Leges-legelőször Auris kombit akartam, de valamiért lebeszéltem magam, már nem emlékszem, de mintha kicsinek írták volna belül, meg, hogy minden nyiszog-zörög benne nagyon fiatalon már, meg vmi motorikus dolog volt, de elfelejtettem, olyan rég voltMennyire vagy megelégedve vele, megérte váltani?
Fogyasztás mennyivel nőtt a nagyobb motor, és rosszabb alaktényező miatt? -
őstag
válasz 3L1T3 #200726 üzenetére
Hát igen, jó eséllyel csak a hibrid hajtáslánc elvét tette ingyenessé a toyota. Maga a 2.5-es motor egyáltalán nem egyszerű, sőt inkább összetett a rav4-ben. Van egy toyota szervízes amerikai a youtube-on aki jó hosszú ideig magyarázta a motort, és vannak benne érdekes dolgok (pl. amennyire megértettem van benne valami pörgéssel szabályozott külön kis dolog melyet egy külön elektromos motor hajt meg, de toyota módra úgy megoldva ha elromlik "csak" lefullad a motor nem minden tönkremegy). Azért ilyet nem egyszerű megcsinálni hogy csak egy egyszerű kis szívóbenzines... Lehet hogy a fordnak nem sikerült... És aki elmondta jó motornak tartja a rav4 hibridben lévő 2,5-est, pedig őszinte ember azt is megmondja ha valami nem jó (pl. toyota hagyományos 8-as automata első éve elég rázós volt).
-
3L1T3
addikt
válasz Tom1939 #200733 üzenetére
Neked sikerült dönteni?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
dj79
senior tag
válasz Cyborg #200732 üzenetére
Igen, rövidebb a tengelytáv, de a lányaim elférnek kényelmesen a 15-36kg ülésben. A fejtér kb ugyanannyi, viszont az aurisban alacsonyabban ülsz.
A fogyasztás kevesebb, mint a p2-nél, ugyanis hamarabb melegszik a rendszer. Pályán jobb vele utazni, mindenhol halkabb, mint a p2 volt. -
-
3L1T3
addikt
válasz bitpork #200736 üzenetére
Nem Tuti trollkodsz velem
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
-
őstag
válasz Gergőke88 #200740 üzenetére
Ez egy jó kérdés amire nem nagyon láttam sehol választ, de a ford kuga-ban a benzinmotor egy 10-15%-al kisebb teljesítményűnek van megadva. Ez persze nyugodtan eredhet bármiből (pl. hibriden belül mennyit számolnak a benzinesre, vagy direkt kisebb teljesítményre van hangolva), de mintha olvastam volna valahol hogy a motor nem ugyanaz. 1.0-ás, 1.5-ös, 1.6-os benzines turbókról fordéknál én is hallottam sok panaszt.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tom1939 #200741 üzenetére
Noh most utánanéztem jobban:
”Elvében azonos csak a két benzinmotor, azaz szívó benzinesek és Atkinson ciklusúak. Mindössze 1 köbcenti lökettérfogat-eltérésük nem mérési hiba, a két egység teljesen különböző, a Toyotáé hosszabb löketű és nagyobb teljesítményű. A villanymotorok kapcsán más a sorrend, a Ford 125, a Toyota 120 lóerőset ad, persze rendszerteljesítmény kapcsán ismét a Toyota győzedelmeskedik, 218 lóerőt állít szembe 190-nel, ami jelentős különbség. A villanymotor mindkét modellnél az e-CVT osztóműben kapott helyet, de alapvető eltérés, hogy ha összkerékhajtást is szeretnénk, a Ford 700 ezer forintos felárral egy elektronikusan vezérelt mechanikus rendszert kínál, a Toyota pedig 800 ezer forintért egy 54 lóerős, 121 Nm nyomatékú hátsó villanymotort, azaz mechanikus kapcsolat nélküli összkerékhajtást, ami a mozgási energia hasznosításában, azaz a villanymotorokat tápláló akkumulátor töltésében is hasznos. Eltérőek az akkumulátorok is, a RAV4 a Priusokban sokat bizonyított NiMH rendszerűt alkalmazza még, a Ford már lítium-ionosat, a gyakorlatban azonban nemigen érezhető ennek kapcsán különbség.” -
3L1T3
addikt
válasz bitpork #200739 üzenetére
Mid van egészen pontosan?
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
Tannhauser
csendes tag
Típus javaslatokat szeretnék kérni tőletek. Egy Ford Mondeót tervezünk lecserélni, fél éven belül. A Mondeót nagyon szeretjük, mert nagy, kényelmes és jól is néz ki. Ez egy céges autó, ami januártól már nem lesz. Egy hasonlóra váltanánk, ami saját lesz.
Napi városi használatban lenne, emellett évente többször családi kirándulás, 4 fővel, sok cuccal. A Mondeót ilyenkor telepakoljuk, ezért is kell a nagy csomagtér.
3-6 milliót szánnék rá. Ha lesz 3-ért megfelelő, az szuper. Ha nincs, akkor elmehetek feljebb is, de nem ész nélkül, azaz csak ha komolyan megéri valamiért.
A nagy csomagtartó és a használat miatt vagy 5 ajtós kellene, vagy kombi, vagy SUV.
Nyilván adódik egy másik Mondeo, vagy egy S-Max, de megnéznék alternatívákat is, és ebben kérném a segítségeteket, mert nem nagyon vagyok otthon a típusokban. -
vzsryl
nagyúr
válasz Tannhauser #200748 üzenetére
Passat B8 GTE Variant.
Ez kimaxolja a kereted, de a sok városozás miatt ez lenne a legmegfelelőbb választás. Plug-in hibridről van szó, tehát ha tudod töltögetni, akkor városban nem is kell használnod a belső égésű motort, de hosszabb utakra ugyanúgy ott van a kedvező fogyasztású 1.4TSI.
A csomagtartója jóval nagyobb, mint a hibrid Mondeo-nak, szóval az utóbbit én kiejteném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lightyear - befektetési app
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Futás, futópályák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos tablet topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- További aktív témák...