-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
őstag
válasz Handball94 #130449 üzenetére
2004 előttit nem szabad megvenni.
-
nagyúr
válasz Handball94 #130449 üzenetére
Sok az elektromos nyug vele, de a legtobb csak fals/kontakt hiba.
-
Handball94
aktív tag
Köszönöm, akkor keresgélek tovább, 500-550k körül sajnos újabb nem lesz.
-
nagyúr
válasz Handball94 #130453 üzenetére
Nem rosszak amugy, sok az extra benne. Annyi hogy vasarlas elott nyomkodj vegig minden elektronikat 5-600k kozott talan egy Punto 2-vel jobban jarnal.
-
zoo8800
veterán
válasz alázógyík #130451 üzenetére
Ami elbszódott a 2001-2003 köztieken, azt már rég meg kellett javíttatniuk, mert hamar előjött a hiba Csak évjárat miatt nem zárnék ki egy Stilot sem
(#130449) Handball94
elektromos kütyüket nyomkodd végig /különös tekintettel a digitklímára/, a hátsó futómű szilentje se örök darab, a légszák adhat hamis riasztást, stb.
A tető is be tud ázni, keress beázásnyomot.
A 6-7 literes fogyasztás mese, vegyesben inkább 8 liter körül lesz[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
BigBlackDog
veterán
válasz Typhoon47 #130404 üzenetére
Na, számolgattam, de nem sikerült ugyanannyira kihozni. A saját logikám alapján egy-két évre talán még megérheti a tartós bérlet (ha nem zsebből, hanem céges juttatásként kapja az ember), végül is ott 2-3 éves kocsin lehet élvezkedni. Viszont utána már bőven jobbra jön ki a saját autó tartása még saját zsebből is.
Mondjuk konkrét tartós bérleti ajánlatokat még nem kaptam, de sejtem azért az ottani tartományt.
Itten lenne a számolásom, szeretnék majd némi véleményt kérni, hogy mennyire reális (remélem nem írtam el semmit ). A második, "Játszótér" nevű fülön lehet a zöld cellák módosításával más paraméterekkel újraszámoltatni az értékeket.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
Én mondtam hogy a saját autó jobban megéri ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
szerintem alábecsülöd a saját autó költségeit. ha nem csak életben, hanem karban is akarod tartani, akkor az évi 50e az az első pár évben inkább évi 100-200e Ft kategóriától és állapottól függően. gumi is olyan, hogy általában rögtön lehet rá venni legalább 1 garnitúrát, ami simán lazán lehet 100e Ft is egy átlagautón, ha valami hülye ritka mérete van. és km-től függően inkább 3 évig tart, mint 4 évig egy garnitúra, amiből külön téli-nyári középkategóriás szett számolható 120ezernek, egy jó négyévszakos meg 100ezernek, de az meg kevesebbet bír, mert ugye egész évben az pörög. kötelező is irreálisan alacsony 25-ért számomra, de gondolom már kalkuláltál valamit netrisken vagy hasonló alkusznál.
-
Typhoon47
őstag
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
Én is ugyanígy számoltam anno, ezért is mondtam, hogy nem fogja megérni (msz., zsebből).
"Education is important but big biceps are importanter"
-
w333
félisten
válasz rbalint88 #130460 üzenetére
Na de még akkor sem kerül annyiba mint egy bérlet ...
Tessék itt egy Octavia ami havi 135k és 4 év = 6480.000 Ft !
A saját autó 1.5M vegyen rá 2 évente gumit ami 4 évre legyen +300 ezer, évente a kötelező illetékek + szervizelés legyen 200k akkor az 4 évre megint 800 ezer Ft + 100 a névre írás (de tudjuk hogy kevesebb), szóval ez így 2.700.000 Ft (saját autó vételárral + névre írással együtt) és mindez 4 év, hol van ez a 6480.000 Ft -tól
Ennyi erővel akár törlesztésre is megveheti és 4 év után eladja 3 millióért !
Aztán 4 év után a saját autót adja el 700 ezerért az azt jelentené hogy 2 Millióba került a 4 év autókázás, szemben a tartós bérlet 6.480.000 Ft -al !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
1: erősen alábecsülted a saját autó költségeit
2: cégként érdemes lízingelni ha nem vagy az akkor vegyél sajátot. Mikor írtad, hogy melóra kell és nettó keretet adtál meg abból arra következtettem hogy a cég(ed) ad ennyit és vegyél vagy bérelj vmit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
w333
félisten
válasz bandus #130464 üzenetére
Oké akkor számoljunk másképp ...
Megveszi zsír újonnan 6 milkáért és 4 év alatt rákölt kötelező szerviz + biztosítás + adó + téli és nyári gumik ez legyen 1 millió (de tudjuk hogy sokkal kevesebb) akkor ott tartunk hogy 7 millió 4 évre, majd 4 év után eladja 3 Millióért az = 4 Millióért autókázott szemben a megint 6.480.000 Ft -al !
(#130465) rbalint88
Persze +2.480.000 Ft -ért milyen jó dolog már hogy évente 1X kifizetik helyetted a kötelező biztosítás csekket és adókat !
Adjátok ide nekem ezt a pénzt elviszem én 1 évben 1X kötelező szervizre + gumicserére és még a postán is sorban állok kifizetni az adókat !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #130456 üzenetére
Szerintem is alul becsülöd a költsegeket. Van a kötelezö szerviz olajcserevel, az nem nagy tetel....de 90k km körül sok autonal van pl vezerlescsere, ami komolyabb....vagy hasznaltautonal millio egy dolog elöjöhet, ami megint csak komolyabb...es ezek a km futassal is összefüggnek ertelem szerüen.
Masreszt a kepleteidet sem ertem igazan (bar ezt most csak gyorsan meglestem kivancsisagbol de hogy miert osztod el a költsegeket mindig az evvel elsöre az sem vilagos ) igy az eves költsegeid csökkenek, azaz minnel idösebb a kocsi, annal kevesebb az eves költseg (?) es akkor szep lassan eljutunk oda, ha nagyon öreg, akkor 0 az eves költseg? de lehet ezt most hirtelen rosszul latom
Masreszt meg ha ceges lizinget csinalsz, akkor pont a legnagyobb elönnyel nem kalkulalsz, a ceges ado csökkentö tenyezökkel.
Es akkor ha valos szamitast akarsz es összehasonlitast, akkor ez csak a jeghegy csucsa....netto jelenertek stb.
Szoval szerintem ez igy meg saccnak is tulegyszerüsitett.
(#130466) w333 egy ceg adozik, költsegei es bevetelei vannak... egy nagyobb ertekü autot nem is eri meg megvenni egy cegnek szerintem semmikor...nem veletlen lizingelt az összes dragabb felsövezetöi auto
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Gergőke88 #130468 üzenetére
Oké az legyen még 1 millió a 4 évre !
Akkor is 1.480.000 még mindig a zsebedben marad de tudjuk hogy ezt így nem lehet kiszámolni, sokkal több marad a zsebedben !
(#130467) Declare
De ő magánszemélyként bérelné ahogy én kivettem a sorokból ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zoo8800
veterán
Én egy sokkal egyszerűbb példával hozakodnék elő, amihez matek helyett inkább csak józan paraszti ész kell: szerinted akinek futja lízingelt céges (új)autóra, az van olyan hülye, hogy egy előnytelen konstrukciót választ magának? Mégis mi a toszért van annyi lízingcéges rendszámkeret a kocsikon?
Egyébként sem ártana az almát az almával összehasonlítanirip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
Ha maganszemelykent veszi, akkor nem szoltam. A lizing egy termek, mint a hitel...meg jo hogy többre jön ki, mintha kp ban megveszi . Csak akkor ugye le kell tenni a zst az asztalra, a masik esetben meg nem
(#130473) w333 100-200 autora azert nem epp a listaarat fizetik
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
hűha, van gond a fejben. egyrészt túlegyszerűsíted a költségoldalt is, másrészt a tartós bérletnél nincs olyan, hogy két hétig nincs kocsid, mert a szervizes józsi nem jött rá, hogy az olajleeresztőt jobbra vagy balra kell-e kitekerni, hanem alád raknak egy másikat. persze bérelhetsz te is, csak akkor csúnyán elkezd olvadni az árelőny.
a másik és legfontosabb: egy mondjuk 8 autóval gazdálkodó kisebb cég nem tud/akar előkapni hirtelen 40 milliót mellényzsebből, hogy az értékesítőinek autót vegyen, inkább bérel, mert a havi 2M még mindig jobban megéri neki, legfeljebb ha bedől a cég, akkor következő hónaptól köszönik, nem kérik. és (ha van,) a fennmaradó pénzüket be tudják fektetni bővítésbe, fejlesztése stb stbszerk: de azért azt érzed, hogy van némi különbség 10 és 100-200 autó között? amiket amúgy szintén lehet, hogy hitelből vesznek vagy másfajta lízingkonstrukcióban. meg azért ott más árakat is kapnak mind vétel, mind szerviz tekintetében, mintha te bemennél az utcáról, hogy csókolom egy octaviát kérek.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz zoo8800 #130470 üzenetére
Nem feltétlen ... talán a kisebb cégeknek így megéri mert leírják az adóból, de én rengeteg olyan nagy céget ismerek akik megveszik ezeket az autókat flottában 100-200 autót majd amikor az autó eléri a 4 éves korát vagy 120.000 km -t akkor ezeket az autókat elárverezik a kisebb cégeknek !
Ez nagyon sok helyen így működik, első kézből tudom az információt !
(#130472) rbalint88
egyrészt túlegyszerűsíted a költségoldalt is, másrészt a tartós bérletnél nincs olyan, hogy két hétig nincs kocsid, mert a szervizes józsi nem jött rá, hogy az olajleeresztőt jobbra vagy balra kell-e kitekerni, hanem alád raknak egy másikat
A saját autód ha garanciális és a szervizben áll ugyanúgy alád raknak egy másik autót amivel közlekedhetsz, ezt miért egyszerűsítem túl ?
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Túlbonyolítsátok a dolgokat és teljesen más irányba mentek el !
A kérdés még mindig ugyan az ...
A magányszemélynek megéri a tartós bérlet úgy hogy 4 évre kifizet 6.5M Ft vagy inkább vegyen egy saját autót ami 4 év alatt ennek csak a töredéke
Határozottan azt mondom hogy saját autó jobban megéri sokkal olcsóbb !
Szerk.
De csak egy nagyon egyszerű példa : vásároljon magának egy 5 éves Octaviat 3M -ért és 4 év alatt költsön rá bőségesen 2M mindennel együtt (kgfb, adók, casco, téli és nyári gumi + szerviz) ez akkor is csak 5M és van egy saját autója amikor bármikor eladhat és onnan is visszajön a pénz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Tothgera30
Ármester
válasz rbalint88 #130375 üzenetére
Végül szervizes autóként ilyen dolgozik az egyik helyen, mondták a srácok hogy nem az igazi. Valahogy mindig a szabadidő-autó és kombi felé kanyarodunk vissza. De épkézláb crossovert nem igazán találni, sok a törött, átfényezett, rohadó példány.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
BigBlackDog
veterán
válasz Declare #130467 üzenetére
Nafene, pedig az excelben szerintem még jó volt, nem néztem meg, hogy a google mit csinált, mikor konvertálta. Az az éves költséget, értelemszerűen évente egyszer le kell vonni, most már elvileg jónak kell lennie.
(#130463) Qru: Akkor kicsit félreérthetően sikerült leírnom, elnézést. A cég csak tartós bérletre adna annyit amennyit, viszont értelemszerűen ilyenkor csökken az ember nettó fizetése is, mivel valamiből ki kell hozni.
@Mindenki: Mondjuk a nagy eltérést én is abban látom, hogy a saját kocsi lenne 9-14 éves, míg a tartósan bérelt jószág meg 2-4. Bár igaz, hogy egy-két régebbi nagyobb kategóriás autó mellett elbújhatna egy mai kiskategóriás valami mind minőség, mind komfort tekintetében szerintem (bár a fenntartási költség jobban kalkulálható egy új autónál).
Saját kocsira nem akarnék egyelőre sokat -tudom, ez relatív- szánni elsőre, emiatt tűztem ki a 0,8-1m határt csak a járműre. Ebből azért valami biztonságosabb dolog is kijön már, viszont nem fogom szívni a fogam, ha véletlenül kicsit itt-ott meghúzom -már van egy ideje jogsi, de vezetési tapasztalat még nem nagy-, vagy négy év alatt bukok rajta pár 10 százalékot.
Viszont akkor tegyük fel, hogy saját kocsi (ami bizonyos szempontból örömtelibb, végül is mégiscsak saját járgány ). V40/S40, illetve V70/S60 páros közül (1m Huf környékén) melyik a gondmentesebb? Biztonság terén van valami szignifikáns különbség köztük?
Tudom, vegyek Astrát, de megpróbálkoznék valami kicsit komfortosabb, érdekesebb dologgal is (családban már volt elég Astra ), ha nem pénztemető és többet tud nyújtani.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz BigBlackDog #130476 üzenetére
Lemaradtam...es hirtelen nem is talalom
Szoval az a kerdes, hogy vagy veszel egy sajat 10+ eves autot vagy kapsz egy cegeset es akkor ertelem szerüen X el kevesebb lesz a havi fizud?
Szerintem ha nincs olyan igenyed, aminek egy 10+ eves auto ne elegitene ki, akkor egy megbizhato sajattal anyagilag jobban jarhatsz ugyan azert a penzert amiert lizingelten megkapod a par eveset (cegek meghatarozott ertekekkel kalkulalnak, de azok nyilvan mindig magasabbak azert picivel, mint a valosag (ergo amennyit levonnak a fizudbol, annal olcsobban tarthatsz fenn jo esellyel egy sajatot szvsz).
Persze nyilvan jampibb egy 3 evesben ülni, mint egy 10 evesben ezt ki kell gondolnod...persze egy 10+ eves kocsinal meg sok elöre nem lathato költseg toppanhat be fogos kerdes
(#130474) w333 Maganszemelykent nyilvanvalo....a lizing egy termek, amit megveszel a kocsi melle....mint a hitel.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130476 üzenetére
S60 -ból a 2.4 szívó benzinest venném, örökös mint a szegénység
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
Na igen, feltéve, ha S60-at választom. Úgy indultam, hogy S40/V40 1.8-as benzin. Mondjuk a kombi jobb lenne, így jött a képbe a V70 is. Akkor kezdjek nézelődni 2.4-es szívó benzineseket?
Vagy inkább ne is Volvo-t nézzek? Tanácstalan vagyok, mint a kicsi boci a frissen konstruált kapu előtt...
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130479 üzenetére
Nem tudom ilyen áron milyen Volvo -t kapni annyi biztos hogy S60 -t már lehet kapni 700-tól (kérdés hogy milyen) az S40 jóval olcsóbb
Ilyen áron nehéz megmondani, te kell tudd hogy milyenek az igényeid !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #130479 üzenetére
s/v40-ben sok renault van, plusz nem akkora bugi, én kihagynám. ha már rizikózol, akkor v70, gyk mindegyik motor jó hozzá, automata váltó nem egy főnyeremény a típus mágusai szerint. s80-at is nézegetheted, az első ülés végéig nincs közöttük sok különbség. a 140 lovas 2.4-re érdemes jól alkudni, hogy dehátezgyengeee, aztán jól megchipeltetni 180 lóra, annyi a tartalék a motorban. (csak sw butítás van a 170 lovashoz képest).
szerk: 2.5T fölötti motort ne nézz, azokkal azért be lehet szopódni. szívó 2.9 sokat eszik és nem megy, T6 meg megy, még jobban zabál és nagyon csúnya cumi tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #130479 üzenetére
A 2,4-es 5 hengeres Volvo motor nagyon jó! Esetleg még Honda Accord fronton is érdemes szétnézned (2.0i vagy 2,4i) ha már az S60 méret játszik...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #130481 üzenetére
Az S40/V40-ből csak a Mitsubishi motorral szerelt verziókban gondolkozok. Méretre elég lenne, csak ne legyen folyamatosan szerelőnél. De akkor nem annyira problémás az S60 sem ezek szerint?
(#130482) Qru: Igen, az S60 méret már nem kicsi, ezt látom én is. Lehet, hogy lemondok róla, de még benthagyom a kalapban.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130483 üzenetére
Nem nagyon problémás ... nagyon jó kényelmes autó ez az S60
Mondjuk ezt Link, simán bevállalnám !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz g4bb3r #130485 üzenetére
Az a baj hogy sokan félnek a Volvo -tól a fenntartási költség miatt, az alkatrészek nem olcsók de nem is annyira vészesek illetve bontóban is mindent megtalálsz hozzá , ráadásul nagyon kiforrott megbízható technika, ritkán romlik el bármi is
Ha összeszámolnál egy Volvo S60 és egy G Astra fenntartási költségét, szerintem éves szinten semmivel sem lenne drágább, oké most itt nem az adókra gondolok, hanem a szervizelésére, ha van egy jó szerelő vagy akár saját magadnak csinálod, akkor akár aprópénzből is megvan a fenntartása !
Gyorsan átfutottam az alkatrészárakat és azt tapasztalom hogy semmivel sem drágább hozzá az alkatrészek, mint a 23 éves Vectrámhoz (durva)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Tothgera30
Ármester
-
w333
félisten
válasz Tothgera30 #130487 üzenetére
Azért ezek az autók a 800 ezer és 1 milliótól kicsit messzebb vannak !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #130487 üzenetére
Lehet, hogy gyűjtök még kicsit. De nem, félek, hogy egy kezdő vezető jó eséllyel tudna szívfájdító dolgokat művelni egy ilyen szépséggel.
-
Tothgera30
Ármester
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tothgera30 #130490 üzenetére
Pont ezen malmozok én is magamban. Azért S40/V40-ből van bőven 1m alatt is, ebből kiindulva gondoltam, hogy nem az alját fognám ki. De bennem van az is, hogy kis pénzből ne akarjak prémiummárkát venni, mert vagy fájni fog hátulról, vagy nagyon öreg lesz -a jármű- és fájni fog hátulról.
A Bora még akár szóba is jöhetne. Az tulajdonképpen egy nem egy megnyújtott Golf? G-Astra, SX4 valahogy nem az esetem. Persze, közlekedésre teljesen racionális választás, de kicsit élvezkedni is szeretnék, ha szabad.
Egyébként a motorzajt mennyire lehet minimalizálni egy benzines ~10 év körüli konstrukcióban? Van kellemetlen tapasztalat ilyen téren (pl. A Zafira, 1.8-as motor, rövid váltó, pályán 120-as tempó mellett már kb. ordítani kell az utastérben a 3000-4000 közötti fordulat miatt) és szeretném elkerülni a jövőben. Vagy inkább csak a dízelmotoroknál van esély erre, ahol alacsonyabb fordulaton is megvan a nyomaték?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #130491 üzenetére
A bora az konkretan egy golf puttonnyal, nincs nyujtva a tengelytav.
Egyébként a motorzajt mennyire lehet minimalizálni egy benzines ~10 év körüli konstrukcióban?
Utolag kb semennyire, viszont ilyen szempontbol nem rosszak a G4-ek -
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130493 üzenetére
Golf 4 és Bora is nagyon jó, de akár egy Octavia szvsz. még jobb
Van belőlük SDi motorral szívó diesel, de inkább egy 90 -110LE TDi -t vennék !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #130493 üzenetére
Benzines fronton az 1,4-es harmatos, kell bele az 1,6-os.
#nincsbennetarcsi
-
g4bb3r
tag
Ismerősnek van XC70 melós autó, D5 dízel , automata, AWD. Van már benne olyan 6-700e km eddig egyszer volt motorikusan hozzányúlva azt hiszem. Van egy volvó szakija Zuglóban csak ő nyúlhat hozzá. Ültem benne kényelmes, kellene. Bár inkább a V70, XC problémásabb lehet a légrugó meg a AWD miatt - de lehet még automata váltó nélkül is kellene egy jó V70/S60 (tempomattal).
-
McSzaby
őstag
Ha már így benne vagytok a Golf-ban. Én is Golf 4 gyermeken gondolkozok. Leon, Octavia leginkább vagy prémium márka és akkor valami 3-s bömös. Leon vagy Octavia jó lenne 1.8 20V-vel, legjobb a turbós fajta lenne. Szerintetek ezek közül melyikkel kockáztatom meg jobban a bokafogást és pucsítást?
Nekem az a véleményem, hogy 1.6 16V-vel semmi kockázatot nem vállalok, occó, jó, elvisz a világvégére. 1.8 drága a fenntartása és ugyanott jövök ki vele, mint a Bömössel. Rohadjak meg, ST Focust nem találtam normálisat ennyiért.
Rosszul látom?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
w333
félisten
válasz McSzaby #130497 üzenetére
Az vételár lemaradt róla ... Golf 4 drága és puha (nem rossz kis autó), Leon sportos és keményebb, az Octavia családias, motorok közül az 1.6 16V a legigénytelenebb és a világból is kivisz, az 1.8 20V sokat eszik (persze ez relatív) az 1.8T pedig jó eséllyel már széthajtott, Bömbiből minimum 320i sorhat nagyon tartós és jól megy, de ha versenyezni akarsz akkor inkább a 325i
ST Focus helyett inkább egy ST Mondeo vagy legalább egy 2.5 V6 de ez nem eszik keveset és azért a fenntartásuk is jóval drágább mint a VW családnak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
McSzaby
őstag
A vételárat épp eszerint igazítanám. Egyébként Leon mellett vagyok inkább, de az 1.8T-ket én is félek megvenni. Kérdés, hogy milyen lábbal kelek fel, amikor elmegyek megnézni az autókat.
A BMW-nél van valami gáz a soros négyessel, vagy miért a hatost mondja mindenki? Csak azért, mert az a jobb, vagy mert csak az jó?
A Mondeo nem oké. Ha ST, akkora fürge Fiesta vagy Ford nálam. Egyéni dolog ez
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
w333
félisten
válasz McSzaby #130499 üzenetére
Egy jó 1.8T Leon elég drága ... 1.5M körül vannak már jobbak !
BMW -nél a sor négyes pl. 318i valvetronic problémás, amire a gatyádat is ráköltöd, szóval a sorhat a legmegbízhatóbb !
Fiesta gyenge ... ilyen erős autónál fontos a biztonság !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Filmgyűjtés
- További aktív témák...