-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Tsebacsi #130099 üzenetére
..én is néztem tegnap, de a múltkori 90k km-es, gyöngyházfehér F-Sport verzió jobb vétel volt ugyanennyiért. El is vitték szinte azonnal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz viharhozo #130100 üzenetére
Az a kályhaezüst a golfban tényleg gyönyörű
Jó hagyjuk ízlésről kár vitatkozni, csak az a gombrengeteg duma Hát azon még most is fekszem. Láttál-e már Opeltet???
SzlobiG: Tesóvá fogadlak, jó az ízlésünk nincs mese
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #130104 üzenetére
Golf ilyen felszereltséggel van:
Ablaktörlő-, mosóberendezés elöl,
Ablaktörlő-, mosóberendezés hátul
Abroncs 195/65 R15
Belsővilágítás
Biztonsági kerékcsavarok
Biztonsági öv elöl, 3 pontos automata,
Biztonsági övek hátul, 3 pontos automata
Biztonságiöv kontroll elöl
Blokkolásgátló (ABS),
Bőr váltógomb borítás
Bőrkormány (3 küllős)
Csatlakozó a csomagtérben (12 V-s)
Csomagtér-megvilágítás
Dekorbetét "Dark Silver, brushed"
Elakadásjelző háromszög
Elektro-mechanikus szervokormány,
Elektromos ablakemelők elöl/hátul
Elektromos rögzítőfék, "Auto-Hold"
Elektronikus differenciálzár (XDS)
Elektronikus indításblokkoló
Elektronikus kézifék
Elektronikus stabilitás vezérlés (ESP),
Fáradtságérzékelő szenzor
Fehér műszerfal-megvilágítás
Fejtámla hátul (3 db)
Fejtámlák elöl
Fekete hűtőrács
Fényezett külső tükörházak
Fényezett lökhárítók
Fényszóró magasságállítás
Figyelmeztető hang
Fordulatszámmérő, napi km.-számláló,
Függönylégzsák elöl/hátul
Fűthető hátsó ablak, időkapcsolóval
Gumiabroncs javító készlet
Gumiabroncs légnyomás kontroll-lámpa
Halogén főfényszóró
Hátsó ködlámpa
Horganyzott karosszéria
ISOFIX előkészítés hátul
Kétszólamú kürt
Klímaberendezés "Climatic"
Kormányoszlop állítás,
Ködfényszóró elöl, kanyarodási fénnyel
Könnyűfém keréktárcsa 6Jx15 "Lyon"
Könyöktámasz elöl, rakodórekesszel
Könyöktámasz hátul sízsák nyílással
Külső hőmérsékletkijelző
Külső tükrök, elektromosan állítható,
Magasságállítható első ülések
Mechanikusan állítható gerinctámasz
Megvilágított piperetükrök
Multi Collision fék
Multifunkciós kijelző "Plus"
Nappali fény
Oldallégzsák elöl
Oldalsó irányjelzők
Olvasólámpa elöl (2 db)
Olvasólámpa hátul (2 db)
Osztott, dönthető hátsó üléstámla
Pohártartó elöl (2 db)
Por- és pollenszűrő
Pótféklámpa
Rádió "Composition Colour"
Rádió-távirányítású központi zár
Rakodórekesz a tetőbe integrálva
Rakodórekesz az utasülés alatt
Rakodózseb az első ülések háttámláján
Sebességszabályzó (Tempomat)
Start-Stop rendszer
Tárcsafék elöl, hátul
Üléshuzat "Zoom" (szövet)
Vezető- és utasoldali légzsák elöl,
Zárható kesztyűtartó világítással
Zöld hővédő üvegezés+ még ilyet is látok:
Metál fényezés
Acél helytakarékos pótkerék, autóemelő
Clímatronic
Multifunkciós bőrkormány
Esőérzékelős ablaktörlő
Belő tükör automatikus elsötétedéssel
"Coming Home" funkció és aut.fényszoró aktivizálás
Parkoloradar elöl hátul
jobboldali tükör parkoló állásal
Multifunkciós kijelző "Premium"
Rádió "Composition Media"
Navigáció "Discover Media"
Riasztó belső védelemmel
Téi Csomag (ülés fütés elöl)
"Zoom" üléshuzat
Normál méretű acél pótkerékAzért ez nem rossz. Navi pl a 6-osban nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz SzlobiG #130102 üzenetére
Egyetértünk, bűnronda szerintem is.
Black: Hát az szar ügy, azért megnézni, kipróbálni nem kerül semmibe a fókát sem. Én lehet azt választanám a listádról, még a hibái ellenére is. Persze a típus csak egy dolog, azt meg nem írtad, mire használnád. Ha sokszor mennek vele 4-en hosszabb utakra, akkor valóban szűk lehet a fóka.
Szerk.: Amit írtál felszereltség, abban se digit klíma nincs, se normális rádió, sőt a VW-t ismerve, se egy darab gomb a kormányon és a tempomat se tűnik fel elsőre.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #130105 üzenetére
Nem rossz a felszereltsége, mennyiért dobálnak egy ilyet? Össze kéne vetni a többivel. Meg én mindbe beleülnék a helyedben, Kornéllal is megesett, hogy már majdnem 159-et vett, azt kiderült, hogy neki kényelmetlen!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tsebacsi #130108 üzenetére
Nem tudom az árat, asszonynak a cégese lenne amúgy, most cserélik a Golf 6-ost, de végül lehet választani így a legjobbat akarjuk kihozni belőle, mivel ugye olyan mintha saját lenne, mert nálunk van végig, és munkán kívül is lehet használni (nekem is ugyan úgy), és ugye előny hogy minden free rajta azaz nem kell foglalkozni semmivel csak hogy a legkényelmesebb legyen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #130110 üzenetére
Hát ha már volt Golf6 és tetszett, akkor legyen Golf 7. Az Octavia kicsit kevésbé minőségi, de nagyobb belül meg csomagtartóban. A Focus nem lesz ennyire felszerelt szerintem, és valóban passzentosabb érzésre.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz B-L-A-C-K #130114 üzenetére
A titaniumon felül gondolom. Igen, ez fedi a 6 millió körüli árat. Húúú nagy bajban lennék. Vezetnem kéne új golfot hogy tudjam melyiket venném, mert ez most számomra fej-fej melletti.
Más: Felveszem a listámra az IS-t is, ez a kocsi bejön, marha jól felszerelt, hibrid, és az ára is tud lejjebb menni, nagyjából a konkurencia szintjére. Francba, ha 2014 végén ilyet keresek, lehet találok, és most nem lenne házam Lexus
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz runner 125 #130101 üzenetére
Tyu, az de szep egy auto volt
-
Atlantis
veterán
Vélemény? Ahogy látom, ennél is betartották a gyári olajcsere-periódust.
Amúgy ismeri valaki esetleg ezt a kereskedést? Ha igen, mennyire korrektek? E-cégjegyzék szerint nem túl régi banda...>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
viharhozo
addikt
Ez megvolt?
Ha bevezetnek, "erdekesen" alakulna a nyolc ev feletti hasznaltautok ara.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
fi:zi'k
nagyúr
Nem is tudtam, hogy a hondák az idő haladtával és a km-ek gyűjtésével egyre drágábbak lesznek, míg újonnan sz@ré-hugyé dobálják őket.
(#130121) viharhozo
Én meg azt szeretném, ha betiltanák itthon a balkáni fizetéseket és bevezetnék európait. Sokaknak még egy 1x éves autó is csak álom.[ Szerkesztve ]
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rbalint88
addikt
válasz fi:zi'k #130123 üzenetére
hát meg azért 15 hónap alatt 81 ezret beleverni az 1.4-es seggrakétába biztos nagy élmény lehetett
viharhozo: mert nyilván azért vásárolnak az emberek 10+ éves "filléres fosokat", mert olyan hű de jól állnak.. mgoe meg a lebegő mókacsoport a két kedvenc egyesületem, komolyan.
-
őstag
válasz Atlantis #130120 üzenetére
Kiváncsi vagyok mennyiért kapnál egy ilyet újonnan rendelve. Szerintem kb 5,5-5,7 milla. Ahhoz képest 135 ezerrel egy 3,5 éves 72%-os áron. Hát nem tudom. Én 7 millás listaárú i30-ra 6 millás ajánlatot kaptam (xenonos, duplakuplungos automatás, vonóhorgos 1.6 gdi + metál, kiváncsi voltam mi az árkülöbség egy glx-es automata vitarához a valóságban).
Ráadaásul az a betartott olajcsereperiódus jó eséllyel jelentős részben városban volt (automata).
-
Atlantis
veterán
válasz Tom1939 #130125 üzenetére
A mostani i30-at összerakva kb. ilyenre 7,3-as listaárat hoz a konfigurátor a félmillás importőri kedvezmény levonása után...kétlem, hogy 5,7-ért odaadnák, szóval az a 72% nem igaz. Meg nekem mindegy is, mert a keretem adott, abba újan semmiképpen nem fér bele.
A felvetés viszont jó: vajon hol használták, erre meg őszinte választ nem adnak, az biztos.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Szerintetek mi a reális sorrend 2+4 személyes autónál 1,5 millióig? Mármint arra lennék kíváncsi, hogy melyik lehet a legjobb vétel ebben az ársávban.
Én kb. ezeket preferálnám:
1) VW Sharan - Seat Alhambra - Ford Galaxy
- 2002-2003 as évjáratok férnek bele, vagy újabb, de 300 000+ km-rel. 1.9 PD motorral (kiv. a Ford)
2) Renault Grand Espace
- Sajnos ebben az ársávban nem nagyon találni 2.0-val szereltet. 1.9 ill. 2.2 motortól meg kicsit tartok.
3) Fiat Scudo
- Ebből nagyon kevés van a piacon másfél millió alatt. Ami meg akad, abban már 300 000 + km van.
4) Peugeot 807- Citroen C8 - Lancia Phaedra - Fiat Ulysse
- Ebben az ársávban talán ezekből van a legtöbb. Akár 2006/2007 körüli is beleférhet 2.0 HDI motorral. (Gondolom itt is az lenne a nyerő. Vagy?)Szerintetek józan sorrend ez így? Vagy inkább a 4. kategóriában kéne első sorban nézelődni?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
válasz pocokxx #130128 üzenetére
A Scudo/Expert/Jumpy/807/Phedra/Ulysse/C8 mind egykutya, utóbbi 4 személyautósra van faragva kívül belü, de műszakilag megegyeznek.
Nekem a Phedra tetszik ezek közül a legjobban, a négyes közül a legjobban felszerelt, elegánsabb.
Kívül belül, újabbak és modernebbek konstrukció mint a 90-es évek közepi Sharan/Galaxy/Alhambra. Viszont semmivel sem valószínűbb, hogy a Eurovan 2 modellekben kevesebb km van."Bad reklám is reklám too"
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #130130 üzenetére
Igen, a Phedra valóban nem csúnya autó, viszont abból is kevés mozog a piacon. Tehát szerinted inkább EV2-nél érdemesebb kezdeni a keresgélést? Mondjuk az igaz, hogy a VW konszern 7 személyesei csak kisebb változtatásokon estek át 1995 - 2010-ig. Valahogy mégis inkább azokat választanám. Megbízhatóbbnak érzem, nem tudom alaptalan-e.
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz kalmanchris #130133 üzenetére
Golf Mk4 em van. Szerintem nem fog zavarni.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Integrale
veterán
válasz pocokxx #130131 üzenetére
Phedra itthon alig van, csak megrendelésre hoztak az országba, a franciák és a Fiat volt elérhető 0-24.
PSA dízel van mindegyikben, egyikről sem tudok semmit. Van egy taxiy ismerősöm, 4 éve egy 807-tel dolgozik, nem panaszkodott még sosem, hátsó lengéscsillapítók döglöttek be neki tavaly, üresen könnyű a hátulja, gyanítom ezért többet dolgoznak a gátlók.
Beltere a nagy test és felület ellenére sem nyöszörgött, a beltere talán ezeknek kevésbé kényes, a Phedra velúrja már inkább, főleg ha gyerekek fogják betölteni az utasteret.Egyébként pont a VW triónál voltak megbízhatósági és minőségi problémák, a hajtás hiába megbízható, ha közben szétporlad vagy szétesik.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Integrale #130135 üzenetére
Kinntről (No.) lenne behozva egy megbízható ismerősön keresztül, bár ahogy nézem ott sem sokkal nagyobb a kínálat Phedraból. Mondjuk igen, gyerekek fogják betölteni, tehát valóban megfontolandó a velúr.
Nagy valószínűséggel lehet találni újabb autót az EV2-ből azonos árban. Ez miatt morfondírozok én is. Pl. EZ is szimpatikus.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
gaborbol
őstag
Csajszi aki TK-ra vagta a mazda 3-mat, kis gondolkodas utan ugy dontott, hogy marad a mazda 3-nal.
Mivel penz csak a 2010-12 -es modellekre van igy nem kell aggodni a mexikoi gyartas miatt( 2014 nyar ->)
Van a 2 literes 5 seb automata es a 2.5L-es 6 seb automata. Egyikrol sem talalok semmi rosszat, neki meg tok mindegy. Ezek kozul melyik a jobb valasztas?Meglepoen olcso auto, ezeket el is megyek megnezni:
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
válasz Atlantis #130127 üzenetére
A Hunyadinal egyebkent se lehet semmit tudni, eletem egyik legszurrealisabb elmenye volt, mikor bementem.
- i30 kombi erdekelne.
- Jo, jo, de van Tucson, az jobb.
- De i30 kombi.
- Az egesz orszagban nincs olyan, de van Tucson.
- Sima i30?
- Az kene legyen vhol, de Tucson tutira van. (elmegy) i30 holnaputankiskedden esetleg van, de most ugyis mindenki a Tucsont viszi.
- i40?
- Jo auto, de inkabb a Tucsont ajanlom.Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
-
pocokxx
Közösségépítő
2.0 és a 2.2 Hdi motor ajánlott?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
Atlantis
veterán
válasz viharhozo #130138 üzenetére
Ismerős, mi is futottunk pár kört, csak nálunk i20, ix20 vagy a mostanában megjelenő i20 Active volt a kérdés. Egyikből sincs készlet, leszámítva 1-2 fapados szalonautót, ráadásul utóbbi már hetek óta "hajózik" (tudnám miért, mikor asszem a török gyárukban készül, persze lehet a Dunán hozzák fel ). Nekünk mondjuk nem mantrázták a Tucson-t, nem egy kategória azzal, amiért bementünk.
Egyébként a Kia sem jobb ebből a szempontból, ott is rákérdeztünk a Rio/Venga párosra. Nincs, rendelésre Isten tudja, mikor.
A VW 18-22 hetet mond a Polo-ra...agyrém.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
őstag
-
htomi85
tag
válasz rbalint88 #130124 üzenetére
Nem tudom elfogadni ezt az érvelést.
Nekem abból van elegem, hogy a többség akinek 5 éves kisautora vagy 10 éves kompaktra futja, vesz egy 15 éves premiumnak mondott bontó szökevény, és nem lehet megmaradni mögötte, mert elébe okadja a füstöt, de a hulye még feszt padlozza is mert azt hiszi vagany.
Én bp belvarosba nem engednek be 10 evnel öregebb dizelt vagy 15 evnel öregebb benzinest.
És két évente szigoritanek.Tessék fiatalabb autót venni.
Már ha tényleg kell autó egyáltalán. -
lenko
aktív tag
válasz footy #130145 üzenetére
Kívül:
Szerintem nem igaz, mindig csak kicsit húznak, de az pont elég.Belül:
Most sokan fognak kövezni, de a 3-as műszerfal szerintem korszakalkotó.(1991)
Mai napig tetszik.
A 4-esé még nem rossz formára, de ez már kevésbé jó a gumis anyaghasználat miatt.
Az 5-s botrány, esetleg a golf plus még oké.
Ha újabbat kéne venni, akkor a 6-os elfogadható.
Ez a 7-es nekem sem igazán tetszik.Az embereknek fáj az igazság!
-
Integrale
veterán
válasz lenko #130148 üzenetére
Az a muszerfal mar 91-ben elavult volt, korszakalkotonak nevezni tulzas.
Kivulrol nincs baj veluk, de a belsotol ne ess mar hanyatt, tenykeg nem tudom, hogy mi a korszakalkoto benne, vagy ez olyan duma mint az, hogy a Golf a kategoria teremtoje? lol[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"