-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #129950 üzenetére
-
fntastic
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék autót venni, kb. 400-450 ezer forintom lenne rá. Leginkább heti 100 km megtételére és néha belföldi utazásra lenne használva.
Cél a minél olcsóbb fenntartási költség, és ha lehet a biztonság. Valamint hogy 190+ centivel elférjek benne (nem kell full kényelem azért persze).
Miket tudtok ajánlani? Kíváncsi vagyok a véleményetekre. -
joshua7
veterán
válasz focvis #129935 üzenetére
Pontosan. Leginkább azok kárognak a lánctémán, akik az életben nem láttak még ilyen motorral szerelt autót, pláne nem használtak, de hallották egy havertól, aki látott valamit egy oldalon, hogy...
Teljesen vállalható típus a sima turbós 1.4 TSI. Százszor inkább azt venném akár Golf-ba, akár A3-ba, mint az 1.6 FSI-t, nem is beszélve (ez most szubjektív lesz!) arról a vérgagyi Corolláról.
Amit viszont lenko linkelt a 129917-ben azt én is elkerülném, turbós-kompis verziót inkább ne. focvis, ki vett ilyet?Ja, és kisebb autó, de az 1.4 turbós Grande Punto is jó cucc!
[ Szerkesztve ]
Semper Fi
-
veterán
válasz joshua7 #129955 üzenetére
Atiss88 fórumtárs újított be egy fehér G6 Highline 160 lovast, a hahus fotókon nagyon mutatott a gép.
Még lóg a 40 HD képpel!
Ha lenne most 1.4 TSI-m, akkor elgondolkodnék azon az eBay-es szetten Párkányból. Annyit nagyon megér, ha gyári és komplett.
[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz Kornel #129946 üzenetére
A plüss ülés az mondjuk tényleg jó volt, de mégsem fogott meg az autó, túl kaotikus a beltere, képeken ez még nem jött át ennyire. Nekem ezek szerint az unalmasnak titulált belsők jönnek be. Tudom, hogy forgatni kell, ezzel nem is volt baj, ha idővel kiismerném, biztos meg lehetne barátkozni vele. Váltója mondjuk mindnek nagyon jó volt, kezelhető, pontos, nagyon érzik ezt a japánok. Német autók elsunnyoghatnak ezen a téren...
SzlobiG: Elvileg nincs benne kettős tömegű, DPF viszont van, mondjuk azt nem tudom, hol használták, nem magyar autó. Ezt akár pozitívumként is vehetem, mert nem magyar gázolajat kapott, aztán lehet ez csak urban legend. Közel 100k km van benne, vélhetően zömmel pálya lehet.
Még meggondolom, ha meg közben elviszik, hát így kellett lennie. Kapkodni nem fogok vele, de kicsit megfogott az az autó.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Kornel
veterán
válasz Atlantis #129960 üzenetére
Lehet kaotikus, de azonos evjaratban se ceednel se i30-nal nem láttam ilyeneket, mint fényérzékelős lámpa, esőérzékelő, elektromosan behajlo tükrök, stb.
Akkor inkább megszokom az elrendezést.
Ja és a végső opció a benzin volt.
Az megadta a kegyelemdöfést minden másnak, mert 1.6 kevés...
2007-8 korul és utána alig lehet találni 1.6 feletti benzines autót. -
Atlantis
veterán
válasz yodamastah #129964 üzenetére
Amit én néztem, az is eléggé jól felszerelt példány, a nézett Hondáknál mindenképpen jobban felszerelt. Pl.: a Civic-nél egyikben sem volt BT-kihangosítás, ami a mai agyonkamerázott világban egyre praktikusabb extrának tűnik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Motion_Blur
félisten
üdv
Erről a típusról tudtok valami rosszat mondani?
Vagy alternatívát megbízható, még garanciális legalább 1.6 benzines ilyen kategóriájú és korú autóra?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
runner 125
nagyúr
válasz Motion_Blur #129966 üzenetére
Megkérik az árát, de ez gyönyörű és jól felszerelt, amúgy jó konstrukció ez is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz Motion_Blur #129966 üzenetére
Mugen? Mi ezen a Mugen? A kocsi jó, de előtte remélem kipróbáljátok, hogy elég-e az 1.6 és belül a minőség elégséges-e. Ha jól rémlik, ezt is a törökök rakják össze (lehet tévedek), és kicsit bénább, mint a hatchback verzió. Alternatíva?? Jetta, Focus/Astra szedán.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Tsebacsi #129968 üzenetére
Nem a Mugen itt a lényeg, meg nem is konkrétan ez a darab
Nagyon tetszik a forma, jobban mint a hatchback. Csak nagyon kevés van belőle, nem erre a piacra szánt.
Az említett alternatívákat köszönöm. - szívó benzin játszik
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rbalint88
addikt
válasz Motion_Blur #129969 üzenetére
Mazda3-at nézegetném. Made in Japan, a 2.0 120 lovas motor kifejezetten élénk, szeret menni és szerintem beltéri minőségben is van ott, ahol a kuvik.
-
runner 125
nagyúr
válasz rbalint88 #129970 üzenetére
2.0 szívó és csak 120 ló? Oké, h nyomatékosabb, mint egy hasonló erejű 1.6-os, de azért akkor sem túl acélos.. alap lenne legalább a 155-160 ló manapság egy 2000-es szívótól. Egyébként kíváncsi leszek korrózió tekintetében h vizsgáznak majd ezek az új Mazda-k, én erős feltételekkel kezelem őket emiatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
rbalint88
addikt
válasz runner 125 #129972 üzenetére
van ugyanez a blokk 165 lóval is. mazda kicsi gyártó, nem érte meg 3-4 féle blokkot kifejleszteni ezért. van 1.5, 2.0, 2.5. de a köbcenti utáni adózáson kívül mikor hátrány a nagyobb lökettérfogat, ha kevesebbet eszik, mint egy 1.6 szívó vagy 1.0-1.4 turbó ugyanekkora teljesítménnyel? valószínűleg tartósabb is lesz azoknál...
-
lenko
aktív tag
[volkswagen_golf_iii_2.0_gti_16v_119250km_olasz_rozsdamentes], aki nem fél az"öreg", de megbízható autótól, és kraft is kell, ez nem tűnik rossznak.
Az embereknek fáj az igazság!
-
őstag
válasz rbalint88 #129970 üzenetére
Mazda 3-at én is nézegettem, de szerintem időközben nekünk a Mexikói gyárból jönnek a 3-asok. Cáfolatnak örülnék.
De nem csodálkoznék ha a 2.0 120 lovas nem 120 ló lenne. Minden tesztben kiemelik hogy jól megy (valahol azt is hogy jobb mint a 165 lovas).
Nem csodálkoznék ha ez "adóügyi" stikli lenne. Ha okosan csinálják akkor a hivatalos toleranciájuk +/- 20% aztán véletlenül mindegyik 140 lovas
-
lenko
aktív tag
-
-v-
addikt
válasz runner 125 #129972 üzenetére
Ugyanúgy 210 vagy mennyi Nm mint a 165 lovas, csak elektronikusan korlátozva van utána ...
pl. megnézed különben szívón csipsz nem tudna ennyit hozni [link]
Szerintem full ugyanaz a motor csak elektronyosan kell meghekkelni aztán tud az sok lovat. -
Alg
veterán
válasz lenko #129978 üzenetére
Mire ezt névre íratod meg belteszed amit mondasz+"kötelező" vásárlás utáni szerviz bőven millió felett jársz, és lesz egy 22éves "népautód".
Rendben van hogy gítíáj meg mittudomén, de na... ennyiért fele-harmad ennyi idős kompaktokat lehet venni."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Atlantis
veterán
válasz Tsebacsi #129977 üzenetére
Nem igazán értem, hogy lehet párhuzamot vonni egy Focus és egy BMW közé, vagy egyáltalán egy új autó ára és egy használt ára közé. Teljesen másról szól a két dolog...szerintem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
válasz Atlantis #129982 üzenetére
Itt most arról szól a dolog, hogy 8 misiért árulnak egy sportosnak mondott kompakt kombit újonnan, amit egy használt prémium szinte alapmotoros dízel simán lenyom minőségben, fogyasztásban, mármár menetdinamikában is, plusz a fentartási költségek az ST kuriózumát tekintve vagy egy szinten vannak, vagy a ford még drágább is. És a BMW "csak" 6 millió. Oké nem én fingok bele először, de akkor is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
Teszem fel ideadja 600ért, megnéztem 250e névre írva regadóval. Az 850. Ha igaz amit ír, nem kell semmit cserélni, ha mégse legyen rászánva 50-70e. Az 900-920.+ ha kell az említett extra, akkor is max 1m, és van egy jó állapotú autód ami megy is ha kell, és jó pár évig kiszolgál még, és valaki jobban értékeli a megkímélt régi darabokat, mint a 8-10 eves bármilyen más márkát, 1.2-1.4 motorral.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
DeFranco
nagyúr
meg kellene végre csináltatnom a lököst...
tudtok ajánlani egy megbízható műanyagost pesten, aki jól dolgozik?
-
lenko
aktív tag
-
veterán
válasz Atlantis #129945 üzenetére
mintha a saját sztorimat látnám januárban civicet kerestem, aztán vettem egy ceed-et, bár facelift előttit, ami 115 lóerő csak. a fl kocsikat nem ismerem, extrák terén valóban szegényebb általánosan, mint pl. egy sport felszereltségű civic (az én nagy fájdalmam a tempomat hiánya), de ezt meg már neked kell tudni, hogy együtt tudsz-e élni vele. én szeretem, jól megy (bár kicsit hangos), és abból a szempontból nagyon jó konstrukció, hogy nincs benne se kettős tömegű lendkerék, se pedig részecskeszűrő (legalábbis a hazai üzembe helyezésűekben).
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Atlantis
veterán
válasz bandus #129989 üzenetére
Hát igen, még az is lehet, hogy koreai lesz a paripa, de ha már C'eed esélyes lett, akkor akár az i30 is az lehet. Nejemmel vagyok kisebb nézeteltérésben, mert ő leginkább automatát akarna, így az újabb paraméter lenne.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
őstag
válasz Atlantis #129990 üzenetére
Most látom előzményeid. Az 1.6-os kia/hyundai traktor motor állítólag teljesen pöpec (nekem i30-asom van de benzines és előző széria). Nincs kettős tömegű(bár automatánál ez a kérdés nem aktuális). Bár 30 ezres olajcsere engem sem nyugtatna meg...
Ha automatát veszel, akkor kiváncsi lennék a véleményedre hogy maga az automata milyen. Nyári autóbérlésre direkt ezért próbálok santa fe automatát szerezni (fogadjunk hogy murphy alapján kapok egy teljesen más "similart"...).
-
rbalint88
addikt
válasz Atlantis #129990 üzenetére
halgass az asszonyra, nem beszél butaságot. közlekedős autónak az a jó. városban nem kell kuplunggal bajlódni, országúton is csak lepadlózod előzéshez és tudja a dolgát. szerintem az a pici fogyasztástöbblet elfogadható a kényelemért cserébe. azért ha automatát vesztek, előtte próbáljátok ki, mert benzinesek 2.0 szívó alatt vészesen gyengék bírnak lenni és mivel küzd, zabál is. dízelek és a turbós benzinesek el tudják dolgozni az automata veszteségeit.
Tom1939: az újabb konstrukciókban már simán van automata mellé kettőstömegű is, úgyhogy bling-bling $$$
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Atlantis #129990 üzenetére
Nem olvastam vissz hogy milyen aron keresel autot. Azt azert nem art figyelembe venni, hogy a regebbi automatak kozul nem konnyu jot venni. Ott a fogyasztas sem 3-4dl hanem inkabb 1,5-2L. Foleg ha ceed vagy I30 alakul az elso szeriabol 4 sebesseges osregi automataval.
- Az elso szerias DSG-k eleg szarok szethullanak , stb , viszont takarekosak es nem vesz el bennuk a teljesitmeny.
- A CVT nagyon rossz gyorsulasi elmenyt ad, uvolt a motor es ugy erzed nem haladsz. (min 2,5tdi kell hogy ne legyen gumiszalag effekt)
- A hagyomanyos autmataban elvesz egy jopar loero ami kis benzinesnel amugyis necces, viszont ha volt olajcsere ez a legtartosabb.(#129992) rbalint88
csak aDSG-benduplakuplungosokban[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz rbalint88 #129992 üzenetére
Hajlok rá magam is, öregszem, nem szeretek már annyit kuplungolni... Csak a használt automata még inkább lutri, ahogy néztem, a korban megfelelő C'eed/i30 duóban még bolygóműves van, nem DCT, ami nekem inkább pozitívum. Bolygóműves automatánál is illik olajat cserélni, nem? Ha igen, milyen futásteljesítménynél? Ennek utána kell járnom.
footy: Kösz a választ neked is. 2-4 éves autókat nézünk, 4M körül, ha nagyon beleszeretünk valamibe, akkor esetleg 4,5M, de a fókát is el kellene adnom. Nem kell hosszú autó (feleségem nem túl gyakorlott sofőr) és alapvetően dízelt sem akartunk, de egy jobb példánytól teljesen nem zárkózom el. A műszaki vonal alapvetően úgyis az én döntésem lesz, a design meg a nejemé. VW-konszern nejemnél kizárva, munkatársi rossz tapasztalatok miatt, pedig egy VII-es Golf-ot nem vetnék el teljesen. Ezek alapján volt az első páros nálam az Auris/Civic, amiből most utóbbi kiesett, de jöttek helyette a koreaiak. 8-10 évig biztos megtartanánk a gépet, jó lenne, ha olyan lenne, amit akkor még el lehet majd adni és nem gombokért.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
őstag
válasz Atlantis #129994 üzenetére
Ehhez tényleg sok szerencsét, mert a kinézett kor és a keret is sok agóniát rejt. Magyarul elég nehéznek tűnik olyan jót találni ahol a gazdi nem közel listaárat szeretne a portékáért (ezt kijelentés kor függvényében értelmezendő, hiába ilyen a piac szerintem egy 4 éves civic sem éri új ár 75-80%-át). Én már letettem róla, már hirdetések alapján is, kicsit később de újat veszek.
-
Atlantis
veterán
válasz Tom1939 #129995 üzenetére
Újnál még nagyobb az értékvesztés, szerintem az a 75-80% az autó 4 éves korára már inkább 60-65%. Újból a keretbe csak erős kompromisszumokkal férnénk bele....vagy leginkább sehogy.
footy: Ez meg már túl kicsi.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz footy #129998 üzenetére
Ez is felmerült, de 4-be nem fér bele automatán, attól meg marha távol van, hogy beleszeressünk és többet adjunk ki érte.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
footy
addikt
válasz Atlantis #129999 üzenetére
Pedig nem nagyon van más, vagy emelni kell a kereten, vagy kompormisszumot kötni.
-Szerk-
Amúgy ez 4,5-re van kirakva, én bepróbálnék valami pofátlan ajánlatot. Max azt mondják hogy nem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- OLED TV topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Autós topik
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...